مشخصات گاوصندوق الکترونیکی روستیک

ما در یک جدول به صورت مختصر تمام مشخصات گاوصندوق روستیک را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی این ویژگی‌ها را با ویژگی گاوصندوق مورد نظر خود مقایسه کرده و بهترین گاوصندوق را خریداری کنید.

گاوصندوق روستیک ویژگی
مدل گاوصندوق RST – 20 PA
برند گاوصندوق روستیک
نوع قفل گاوصندوق رمزی ، کلیدی
وزن گاوصندوق ۷ کیلو گرم
طول ۲۰ سانتی متر
عرض ۳۰ سانتی متر
ارتفاع ۲۰ سانتی متر
تعداد طبقه یک
رنگ کوره ای

مشخصات گاوصندوق الکترونیکی روستیک

مزایای گاوصندوق روستیک

همان طور که در قسمت های قبلی مطرح شد گاوصندوق های روستیک قابلیت اتصال به زمین و دیوار های اطراف را دارد و به دلیل این امر ضدسرقت محسوب میشود.

سایز این گاوصندوق کوچک بوده و به همین دلیل میتوانید اشیاء کوچک ارزشند مانند جواهرات و طلا خود را در این گاوصندوق ها با خیالی آسوده نگهداری کنید.

مهمترین مزیت گاوصندوق های روستیک مخفی شدن در زمین و دیوار است که خیال شما را از هر جهت آسوده میکند.

اگر برای جاساز گاوصندوق شک دارید و به دنبال مکانی میگردید که از دید سارقان دور باشد میتوانید مقاله گاوصندوق مخفی ما را در این راستا مطالعه کنید.

همچنین در صورتی مالک خانه هستید و میتوانید گاوصندوق را در دیوار خانه کنید این قابلیت گاوصندوق روستیک که استتار در دیوار است میتواند باعث افزایش امنیت اسناد و مدارک گاوصندوق گردد.

به این تریتیب شما میتوانید از گاوصندوق های روستیک به عنوان گاوصندوق دیواری استفاده کرده و امنیت را بهبود بخشید.

مهمترین مزیت گاوصندوق های الکترونیکی روستیک قیمت منصفانه و پایین این محصول است.

استفاده از رنگ کوره ای در بدنه این گاوصندوق سبب شده مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد و به ان خاصیت ضد زنگ زدگی داده است.

به این تریتیب به مرور زمان این گاوصندوق تغییر رنگ نمیدهد و شما میتوانید برای سالیان دراز از رنگ شفاف و ظاهر زیبای آن لذت ببرید.

شما میتوانید برای خرید گاوصندوق اثرانگشتی با کمترین قیمت از مشاوره رایگان همکاران ما در گنج بان بهره ببرید.

مقایسه گاوصندوق روستیک و گاوصندوق گنجبان

شرکت گنجبان با بیش از ده ها سال سابقه در زمینه ساخت و فروش گاوصندوق های باکیفیت یکی از برند های معتبر در ایران میباشد. یکی از سوالاتی که مشتریان مان از ما میپرسند این است که چرا گاوصندوق روستیک نخرم ؟

گاوصهندوق های روستیک کیفیت خوبی دارند و برای استفاده خانگی مناسب اند اما اگر میخواهید از امکانات بیشتری در گاوصندوق ها بهره مند شوید بهتر است برندی را انتخاب کنید که امینت بیشتری را برای شما تامین کند.

شما با همان هزینه ای که برای خرید گاوصندوق روستیک صرف میکنید میتوانید در میان مدل های متنوع گاوصندوق گنجبان متناسب ترین گاوصندق را برای کاربرد مورد نظرتان انتخاب کنید.

با خرید گاوصندوق های گنجبان میتوانید از گارانتی معتبر و خدمات پشتیبانیو نصب رایگان نیز بهره مند شوید در حالی که گاوصندوق های روستیک دارای خدمات پشتیبانی مناسبی نیستند.

با توجه به محدودیت مدل های گاوصندوق روستیک برای خرید این گاوصندوق ها حق انتخاب چندانی ندارید اما باتوجه به بودجه و کاربرد مورد نظرتان همکاران ما بهترین نوع گاوصندوق خانگی یا شرکتی و اداری را با قیمتی مناسب به شما معرفی میکنند.

نمایندگی گاوصندوق روستیک در تهران

همانطور که میدانید برای خرید گاوصندوق مناسب نیاز خود باید فاکتورهای مختلفی را در نظر داشته باشید که یکی از مهم‌ترین آنها برای گاوصندوق امنیت بالا و ظاهر زیبا می باشد.

بهترین پیشنهاد برای خرید گاوصندوق این است که از نمایندگی آن خرید خود را انجام دهید زیرا هم مطمئن تر است و هم می توانید با قیمت مناسب گاوصندوق خود را تهیه کنید.

شاید از نظر شما ظاهر و رنگ گاوصندوق چندان مهم نباشد اما تجربه ثابت کرده که به مرور زمان رنگ و ظاهر وسایلی که مشتری خریداری می کنند برای او اهمیت پیدا می کند.

به همین دلیل بهتر است برای خرید گاوصندوق حتما طرح و رنگ مورد نظر خود را به کارشناسان گاوصندوق در شرکت گنج بان منتقل کنید تا بتوانید بهترین گاوصندوق را از نمایندگی گاوصندوق روستیک در تهران خریداری کنید.

ما در فروشگاه گنجبان منحصرا گاوصندوق های گنجبان را به فروش میرسانیم اما اگر میخواهید گاوصندوق باکیفیتی را خریداری کنید میتوانید از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

همکاران ما متناسب با کاربرد و بودجه موردنظرتان بهترین گاوصندوق را به شما معرفی میکنند تا از سایر نمایندگی ها گاوصندوق گران نخرید. برای دریافت مشاوره رایگان خرید گاوصندوق با ما تماس بگیرید.

گاوصندوق خانگی دیجیتال RST-20PA

گاوصندوق خانگی و هتلی مدل RST20PA با ارتفاع ۲۰ سانتی و عرض ۳۰ سانتی و عمق ۲۰ سانتی مناسب برای مصارف خانگی و هتلی همراه با قفل دیجیتالی و قابلیت پیچ شدن به زمین
رمز ۶ کاراکتری
دارای نمایشگر LCD
دارای رمز مستر با قابلیت تغییر
دارای ۴ عدد باطری و پیچ مخصوص جهت نصب صندوق
در صورت ورود رمز اشتباه توسط افراد غیر مجاز سیستم به مدت ۵ دقیقه رمز نمی پذیرد.
دارای کلید اضطراری در صورت فراموش شدن رمز
سبک ولی غیر قابل حمل برای صندوق خانگی به دلیل پیچ شدن به دیوار یا زمین
قابل نصب در داخل کمد و …
چراغ هشدار در صورت ضعیف شدن باطری جهت تعویض آنها
دارای ۱ سال ضمانت نامه کتبی صندوق ایمن ایران و ۵ سال خدمات پس از فروش

صندوق خانگی RST-14FA

وزن تقریبی : 13 کیلوگرم
ارتفاع : 30 سانت
عرض : 38 سانت
عمق : 30 سانت
نوع قفل : دیجیتال و کلید
قابلیت پیچ شدن :
کشور سازنده : چین

خانگی و هتلی مدل RST14FA با ارتفاع 30 سانتی و عرض 38 سانتی و عمق 30 سانتی مناسب برای مصارف خانگی و اداری همراه با قفل دیجیتالی و قابلیت پیچ شدن به زمین
دارای رمز 6 کاراکتری
دارای نمایشگر LCD
دارای رمز مستر با قابلیت تغییر
دارای 4 عدد باطری و پیچ مخصوص جهت نصب صندوق
در صورت ورود رمز اشتباه توسط افراد غیر مجاز سیستم به مدت 5 دقیقه رمز نمی پذیرد.
دارای کلید اضطراری در صورت فراموش شدن رمز
سبک ولی غیر قابل حمل برای صندوق خانگی به دلیل پیچ شدن به دیوار یا زمین
قابل نصب در داخل کمد و …
چراغ هشدار در صورت ضعیف شدن باطری جهت تعویض آنها