مانیتور خودرو با گیرنده دیجیتال، اگر دنبال این هستید که در خودروی خود نیز بتوانید کانال های مختلف را با کیفیت خیلی خوب تماشا کنید این اپشن به دردتان خواهد خورد.

البته استفاده از مانیتورخودرو با گیرنده دیجیتال فقط به این استفاده محدود نشده و با استفاده از درگاه یو اس بی تعبیه شده در آن می‌توانید از فایل هایی که در فلش مموری خود ذخیره کرده اید نیز استفاده کنید.

موقع خرید مانیتور خودرو با گیرنده دیجیتال برای بهره مند شدن از امکاناتی که این محصول به خودروی شما می‌دهد بهتر است دقت زیادی به خرج دهید.

چرا که با یکانتخاب خوب و مناسب می‌توانید کیفیت و دوام این محصول را تا چندین سال تضمین نمایید.

پیشنهاد ویژه: خرید مانیتور تصویری و دی وی دی فابریک با بهترین قیمت و 18 ماه گارانتی معتبر

مانیتور با گیرنده دیجیتال

قیمت مانیتور خودرو با گیرنده دیجیتال

قیمت مانیتور خودرو با گیرنده دیجیتال به عوامل بسیاری بستگی دارد که از جمله آن ها می‌توان به کیفیت پخش تصویر، کیفیت صدا، سایز صفحه نمایش و همچنین برندی که این محصول را عرضه می‌نماید اشاره داشت.

همان طور که می‌دانید، بالا بردن کیفیت یک محصول اصولا به قیمت افزایش هزینه های آن انجام خواهد شد ولی این بدان معنی نیست که لزوما گران ترین محصول، بهترین آن ها باشد.

برای خرید یک محصول خوب و با کیفیت متناسب با قیمتی که برای آن پرداخت می‌کنید لازم است به فاکتور های زیادی توجه کنید که این موضوع در خرید مانیتور خودرو با گیرنده دیجیتال نیز صدق می‌کند.

در این مقاله به بررسی مهم ترین عاملی که در یک مانیتور خودرو با گیرنده دیجیتالی باعث بالا رفتن کیفیت می‌شود یعنی پخش تصویری مانیتور پرداخته ایم.

قیمت مانیتور خودرو با گیرنده دیجیتال

پخش تصویری خودرو با گیرنده دیجیتال

همان طور که گفته شد شما می‌توانید از مانیتور های خودرو برای تماشای کانال های متلف تلویزیون و همچنین ویدیو های ذخیره شده در فلش مموری خود استفاده نمایید.

خروجی های صوتی این مانیتور ها که به آمپلی فایر سیستم متصل اند صدا را تقویت کرده و باعث لذت بردن هر چه بیش تر شما از فایل های تصویری که با گیرنده دیجیتال پخش می‌کنید، می‌شوند.

البته تماشای عکس ها با فرمت های متفاوت نیز روی این مانیتور ها امکان پذیر است.

همچنین در صورت تمایل می‌توانید به جای ضبط صوت خودرو، از آمپلی فایر مانیتور خودرو برای گوش دادن به موسیقی استفاده نمایید.

می‌توانید از نبودن برفک و قطعی تصویر و … مطمئن باشید. چرا که گیرنده های دیجیتال اصولا در این مورد مانند گیرنده های آنالوگ عمل نکرده و علاوه بر کانال های تلویزیون می‌توانید از کانال های رادیویی نیز بهره مند شوید.

پخش تصویری خودرو با گیرنده دیجیتال

مانیتور خودرو با گیرنده دیجیتال مارشال

مانیتور خودرو مارشال با گیرنده دیجیتالی و صفحه نمایش نه اینچی یکی از مانیتور های مناسب برای خرید از جهت هماهنگی قیمت و کیفیت می‌باشد که می‌توانید در صورت تمایل آن را روی خودروی خود نصب نمایید.

این مانیتور، علاوه بر پورت یو اس بی که از آن نام بردیم دارای شیار کارت حافظه نیز می‌باشد که می‌توانید از آن برای ضبط تصاویر استفاده نمایید.

ضبط تصاویر یکی دیگر از امکانات مانیتور های خودرو با گیرنده دیجیتال است که با آن می‌توانید تصاویر را با کیفیت بالا ضبط کرده و در کارت حافظ SD یا در فلش مموری خودر ذخیره کنید.

مانیتور خودرو با گیرنده دیجیتال مارشال

مانیتور و گیرنده دیجیتال 7 اینچ سیماران

شرکت سیماران که به عنوان اولین تولید کننده داخلی لوازم آنتن و دزدگیر شناخته می‌شود با تولید مانیتور های با گیرنده دیجیتال یک گزینه بسیار مناسب برای خرید پیش روی شما گذاشته است.

مانیتور های خودروی هفت اینچی سیماران که به تلویزیون های پرتابل و قابل حمل نیز شناخته می‌شوند به درگاه و پورت HDMI مجهز بوده و همچنین امکان اتصال USB را نیز دارند

که می‌توانید از اطلاعات فایل های خود در حافظه هارد اکسترنال استفاده کرده و انواع فایل های صوتی و تصویری را روی صفحه نمایش این مانیتور اجرا کنید.

این مانیتور ها با رزولوشن ۷۵۰x۶۷۵ امکان پخش شبکه های تلویزیون دیجیتال با کیفیت بسیار بالا و همچنین رادیو را فراهم کرده و همچنین دارای پورت های ورودی آنتن و AV هستند.

قابلیت شارژ شدن این مانیتور ها نیز از طریق فندم اتومبیل فراهم شده است که باتری آن ها توانایی پخش مداوم فایل های شما را تا زمان دو ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد فراهم خواهند کرد.

مانیتور و گیرنده دیجیتال 7 اینچ سیماران

قیمت مانیتور و گیرنده دیجیتال 7 اینچ سیماران

همان طور که گفته شد مانیتور خودرو با گیرنده دیجیتال سیماران با توجه به کیفیت بالا از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه می‌باشد

و اگر دنبال یک مانیتور خودرو با امکانات مختلف ماند پخش انواع فایل های صوتی و تصویری و اتصال به شبکه های رادیو و تلویزیون هستید این محصول یکی از بهترنی گزینه های شماست که مي‌توانید آن را انتخاب نمایید.

قیمت مانیتور و گیرنده دیجیتال 7 اینچ سیماران

قیمت مانیتور دیجیتال 7 اینچ پرتابل سیماران

پیش از اقدام به خرید مانیتور دیجیتال هفت اینچی پرتابل سیماران بهتر است با متخصصین فروش این محصول مشورت کنید

و قیمت اصلی را از این افراد استعلام نمایید. چرا که به علت کیفیت بالای این محصول ممکن است برخی افراد سود جو اقدام به گران فروشی کرده و شما را متضرر نمایند.

منبع : https://www.dvdmashin.com