برای خرید گاوصندوق چشمی با قیمت مناسب، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش با شماره تلفن های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، همچنین می توانید برای خرید انواع گاوصندوق نسوز و ضد سرقت چشمی به وب سایت safekaveh.com نمایندگی اصلی گاوصندوق چشمی در ایران مراجعه نمایید.

گاوصندوق چشمی چیست؟

گاوصندوق چشمی به گاوصندوق هایی گفته می شود که معمولا این نوع از گاوصندوق ها برای بالابردن سطح امنیت خود از چشمی دیجیتال با صفحه نمایش 3.5 اینچی استفاده می کنند، قفل این نوع از گاوصندوق های به صورت دیجیتالی و اثر انگشتی بوده، و به دلیل این که گرید امنیتی آن ها افزایش پیدا کند معمولا از چشمی های دیجیتالی نیز در ساختار قفل آن ها استفاده می شود.

قیمت گاوصندوق چشمی

مدل های مختلف گاوصندوق های چشمی از نظر کیفیت و نوع قفل ضد سرقت تفاوت هایی با هم دارند، به همین جهت قیمت این محصولات نیز با توجه به امکانات در نظر گرفته شده در پروسه ساخت این محصولات می تواند متفاوت باشد، برای استعلام قیمت گاوصندوق های چشمی شما می توانید همین حالا با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید و قیمت بروز این محصولات را استعلام نمایید.

ضمنا علاوه بر استعلام قیمت شما می توانید از طریق همین راه های ارتباطی مشاوره رایگان در مورد خرید انواع گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت با چشمی دیجیتالی را دریافت نمایید، درصورتی هم که تمایل دارید تنوع وسیعی از گاوصندوق های ضد سرقت دیجیتالی را مشاهده نمایید، همین حالا به صفحه گاوصندوق دیجیتال مراجعه نمایید و در این صفحه کاتالوگ صندوق های دیجیتالی شد سرقت را به همراه قیمت این محصولات را مشاهده نمایید.

خرید گاوصندوق چشمی

برای خرید گاوصندوق های چشمی دیجیتالی شما از دو روش می توانید استفاده نمایید، روش اول این است که به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید و از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید، بعد از خرید آنلاین گاوصندوق های چشمی دیجیتالی، محصول خریداری شده در کمتر از 2 ساعت به اقسا نقاط استان تهران و به صورت رایگان ارسال خواهد شد، خدماتی نظیر نصب گاوصندوق در محل، حمل و جابه جایی گاوصندوق نیز به صورت رایگان توسط تکنسین های فروشگاه سیف کاوه انجام خواهد شد.

روش دوم این است که به صورت حضوری به آدرس فروشگاه گاوصندوق سیف کاوه مراجعه نمایید، که برای مراجعه حضوری آدرس فروشگاه سیف کاوه را در بخش زیر درج کرده ایم:

تهران، خیابان مولوی باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه، پلاک ۲۱و۲۳

مشخصات گاوصندوق چشمی دیجیتالی

یک گاوصندوق چشمی دیجیتال با صفحه نمایش 3/5 اینچی دارای مشخصات زیر است:

چشمی دیجیتال درب ورودی محصولی نوآورانه و جایگزین مناسبی برای چشمی های معمولی است، با استفاده از این چشمی های دیجیتال می توانید در هر زمان تصویری رنگی و با کیفیت بالا از آن سوی درب منزل خود داشته باشید.

  1. بدون نیاز به منبع تغذیه خارجی و یا سیم کشی
  2. قابلیت نصب بر روی انواع درب های استاندارد
  3. قابلیت نصب بر روی درب هایی که دارای چشمی های معمولی هستند
  4. فراهم ساختن دایره دید وسیع تر

به راحتی و با فشار دادن یک دکمه، تصویری رنگی و شفاف از آن سوی درب بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود، چشمی دیجیتال نوآوری هوشمندانه مجهز به دوربین با کیفیت 3/1 مگاپیکسل در زاویه دید 150 درجه به شما این امکان را می دهد تا تصویری رنگی و با کیفیت از فضای بیرونی درب داشته باشید.

امکانات ویژه چشمی دیجیتال ماژین:

  1. دارای زنگ کنار دوربین (از بیرون)
  2. امکان انتخاب صدای زنگ دلخواه از بین 16 گزینه
  3. امکان کم و زیاد کردن صدای زنگ
  4. امکان قرار دادن دستگاه در حالت “Don’t Disturb” ( در این حالت یک چراغ قرمز رنگ بر روی چشمی شروع به چشمک زدن می کند)

مقایسه چشمی های معمولی با چشمی دیجیتال ماژین

در چشمی های معمولی:

  • کیفیت تصویر پایین است
  • صاحبخانه باید چشم خود را روی چشمی قرار دهد که باعث تاریک شدن آن از سوی دیگر شده و فردی که پشت درب ایستاده است متوجه حضور وی در خانه می شود.
  • ارتفاع آن برای همه افراد خانواده مناسب نیست.

در چشمی دیجیتال ماژین:

  • صفحه نمایش دیجیتال 5/3 اینچی و دوربین 3/1 مگاپیکسل تصویری با کیفیت از آن سوی درب ارائه می دهد.
  • تحت هیچ شرایطی از بیرون مشخص نیست که شما در حال مشاهده تصویر هستید.
  • با صفحه نمایش بزرگ و واضح 5/3 اینچی همه افراد می توانند از فاصله ای مناسب تصویر را مشاهده کنند.

گاوصندوق چشمی ضد سرقت

یکی از بارز ترین نکات در مورد گاوصندوق های چشمی این است که این مدل های از گاوصندوق ها دارای بالاترین گرید امنیتی هستند، به همین دلیل به آن ها گاوصندوق ضد سرقت هوشمند نیز گفته می شود، و یکی از مهمترین مواردی که باعث بالا رفتن گرید امنیتی این محصولات شده است، استفاده از تکنولوژی اثر انگشتی یا fingerprint در ساختار قفل صندوق های چشمی ضد سرقت می باشد، پیشنهاد می کنیم که برای مشاهده لیست گاوصندوق های اثر انگشتی هوشمند به صفحه گاوصندوق اثر انگشتی مراجعه نمایید.

ویژگی گاوصندوق چشمی

ویژگی‌های یک گاوصندوق چشمی ممکن است عبارت باشند از:

  1. مخفی بودن: دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که افراد حاضر در محیط نتوانند به راحتی تشخیص دهند که دوربین یا دستگاه نظارتی در حال فعالیت است.
  2. کیفیت تصویر: گاوصندوق چشمی باید توانایی ارائه تصاویر با کیفیت بالا را داشته باشد تا اطلاعات دقیقی از محیط را ضبط و انتقال دهد.
  3. قابلیت ضبط و ذخیره سازی: قابلیت ضبط تصاویر یا ویدئوها برای استفاده در آینده یکی از ویژگی‌های اساسی است.
  4. اتصال به شبکه: برخی از گاوصندوق‌های چشمی به شبکه‌های اینترنتی متصل می‌شوند تا بتوانند به راه دور از طریق اینترنت قابل مشاهده و کنترل باشند.
  5. قابلیت حرکت: برخی از دستگاه‌های گاوصندوق چشمی دارای قابلیت حرکت هستند تا بتوانند زاویه دید خود را تغییر دهند و به طور دقیق‌تر محیط را پوشش دهند.
  6. سنسورها و ویژگی‌های هوشمند: استفاده از سنسورها و ویژگی‌های هوشمند می‌تواند این امکان را فراهم کند که دستگاه به راحتی بتواند حرکات و رخدادهای خاص را تشخیص دهد و واکنش مناسبی نشان دهد.
  7. قابلیت اعلان و هشدار: اگر گاوصندوق چشمی چیزی نامناسب یا خاص را تشخیص دهد، باید قابلیت ارسال هشدار یا اعلان به مسئولین یا صاحبان داشته باشد.

از آنجا که این موارد به طور گسترده در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، ویژگی‌ها و عملکرد دقیق هر گاوصندوق چشمی ممکن است با توجه به نیازهای خاص و کاربردهای مختلف متفاوت باشد.

برای مطالعه » آشنایی با انواع گاوصندوق توکار

گاوصندوق های چشمی در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند؟

به طور کلی گاوصندوق های چشمی در مکان هایی استفاده می شوند که بحث امنیت در آن جا بسیار حائز اهمیت است، به عنوان مثال در مکان هایی مثل بانک، گاوصندوق بانکی و صندوق امانات حتما باید دارای قفل دیجیتالی چشمی باشند، اگر چه تمامی بانک ها در سراسر جهان دارای سیستم های امنیتی فوق پیشرفته هستند اما برای نگهداری درست از اموال مردم رعایت کردن نکات امنیتی در گاوصندوق های بانکی بسیار ضروری می باشد، در ادامه سایر مکان هایی را که حتما باید از قفل های دیجیتالی چشمی استفاده نمایند را به شما معرفی می کنیم.

استفاده از گاوصندوق های چشمی در طلافروشی ها

طلافروشی ها و صرافی ها نیز از جمله مکان هایی هستند که حتما باید از قفل های دیجیتالی چشمی استفاده نمایند، در صورتی که شما صاحب یک طلافروشی هستند و به دنبال خرید یک گاوصندوق هوشمند و زیر ویترینی برای طلافروشی خود هستید، پشنهاد می کنیم که همین حالا به صفحه گاوصندوق طلا فروشی مراجعه نمایید و در همین صفحه لیست کامل صندوق های ضد سرقت طلا فروشی را مشاهده نمایید.

ضمنا در بازار گاوصندوق ایران مرسوم است که به گاوصندوق های طلافروشی اصطلاحا گاوصندوق زیر ویترینی، و یا گاوصندوق آسانسوری نیز گفته می شود.

استفاده از گاوصندوق های چشمی در مراکز نظامی

در مراکز نظامی و اسلحه خانه های نیز حتما باید از گاوصندوق های دیجیتالی چشمی استفاده کرد،به این دلیل که در این مکان ها انواع سلاح و تجهیزات نظامی نگهداری می شود، پس در نتیجه باید از گاوصندوق هایی استفاده کرد که دارای بالاترین گرید امنیتی هستند.

استفاده از گاوصندوق های چشمی در هتل ها

از گاوصندوق های چشمی در هتل ها نیز استفاده می شود، به هر حال در این مکان ها بحث امنیت اموال و دارایی های مسافران هتل از اولویت بسیار بالایی برخوردار است، در صورتی که تمایل دارید لیست صندوق های هتلی را در فروشگاه سیف کاوه مشاهده نمایید باید به صفحه گاوصندوق هتلی مراجعه نمایید.

شرکت تولید گاوصندوق چشمی

شرکت تولید گاوصندوق چشمی با استفاده از دانش به روز متخصصین تولید و ساخت صندوق های نسوز خانگی تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین و با کیفیت ترین گاوصندوق را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد، قیمت های تعیین شده برای صندوق های نسوز و ضد سرقت چشمی نیز با توجه به نرخ اتحادیه گاوصندوق فروشی تهران تعیین و محاسبه می شود، البته شرکت تولید گاوصندوق چشمی برای راحتی مشتریان محصولات خود را به صورت اقساطی نیز در بازار عرضه می کند.

مطالعه مقالات مرتبط »

آشنایی با مدل های مختلف گاوصندوق تکنو صنعت

آشنایی با مدل های مختلف گاوصندوق حیدری

سایت رسمی گاوصندوق چشمی

وب سایت safekaveh.com تنها وب سایت رسمی فروش و عرضه گاوصندوق چشمی در ایران می باشد، که مجوز رسمی از شرکت سیف کاوه را دارد، و تمامی محصولات این شرکت را به صورت نقد و اقساط و با ضمانت نامه معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد.

منبع » وب سایت beyram-kabir.ir