گاوصندوق ارزان

خرید گاوصندوق ارزان قیمت، عبارتی است که می‌تواند بسیاری از افراد را به اشتباه بیندازد. باید توجه داشته باشید که ارزانی گاوصندوقی که می‌خرید به چه علت است. خرید گاوصندوق ارزان قیمت از تولیدکننده به طور مستقیم یکی از آن مواردی است که می‌تواند کاملا هوشمندانه و عاقلانه باشد. چرا که حذف شدن هزینه واسطه ها، هزینه تبلیغات و هزینه های بازاریابی تا حد بسیار زیادی از قیمت کلی گاوصندوق خواهد کاست. اما گاهی اوقات قیمت پایین گاوصندوق ها ( به خصوص در انواع دست دوم ) به علت اسیب دیدن آن ها است.

گنجبان عرضه کننده بهترین گاوصندوق های ارزان در سراسر ایران با گارانتی 2 ساله است. برای خرید هر گاوصندوق ارزان در طرح ها و رنگ های مختلف با ما تماس بگیرید.

دلیل تفاوت قیمت در خرید گاوصندوق

به طور کلی در گاوصندوق های با برندها و مدل های مختلف ایمنی، ابعاد، جنس و متریال، خود اسم برند و استانداردهای گاوصندوق علت تنوع در قیمت گاوصندوق ها می‌باشد. اما وقتی درباره تفاوت قیمت در یک مدل و برند ثابت از گاوصندوق صحبت می‌کنیم دلیل تفاوت قیمت در خرید گاوصندوق می‌تواند موارد زیر باشد:

  • دست دوم بودن گاوصندوق

این مورد به معنی کم بودن کیفیت گاوصندوق نیست. اگر گاوصندوق اسیب خاصی ندیده باشد و یا مورد سرقت قرار نگرفته باشد ممکن است یک انتخاب بسیار مناسب و به صرفه برای شما باشد.

  • خریداری مستقیم از تولید کننده

همان طور که پیش تر ذکر شد حذف شدن واسطه ها و تبلیغات یک عامل بسیار موثر در کم شدن قیمت گاوصندوق است.

  • اسیب دیدن گاوصندوق

اگر گاوصندوق تحت فشار یا ضربه بوده باشد، سرقت شده باشد، در دمای بسیار زیاد حریق قرار گرفته باشد و یا زیر آوار مانده باشد اسیب هایی می‌بیند که ایمنی آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد و بهتر است از خرید آن خودداری کنید.

اصول نگهداری گاوصندوق کوچک

گاوصندوق های کوچک خانگی، همان طور که در قسمت های بالاتر این مقاله خواندید، دارای وزن کمتری هستند که گرچه از قیمت گاوصندوق کوچک ارزان می‌کاهد اما امکان سرقت آن ها از طریق جابجا کردن و بردن خود گاوصندوق را افزایش می‌دهد. مهم ترین کاری که پس از خرید یک گاوصندوق خانگی کوچک باید انجام دهید ثابت کردن آن است. می‌توانید آن را به یک گاوصندوق زمینی تبدیل کنید و با ملات به زمین متصل کنید و یا با پیچ و مهره به زمین و یا دیوارها ببندید تا سرقت آن برای سارق غیر ممکن شود.

اصل دیگری که بهتر است در مورد گاوصندوق رعایت کنید این است که سعی کنید آن را جایی دور از دید قرار دهید تا به راحتی برای افراد دیگر قابل تشخیص نباشد. مثلا آن را در کمد و یا اتاق ها پنهان نمایید.

ویژگی گاوصندوق خانگی باکیفیت ارزان

یک گاوصندوق کوچک خانگی باکیفیت ارزان، دارای استانداردهای ضد حریق و ضد سرقت است. ابعاد گاوصندوق باید متناسب با مکانی باشد که می‌خواهید در آن جا قرارش دهید و نوع قفلی که روی آن به کار رفته است نیز متناسب با انتظارات شماست.

ارزان ترین قفلی که امروزه روی گاوصندوق ها به کار می‌رود قفل مکانیکی است. قفل های مکانیکی اولین قفل هایی بودند که روی گاوصندوق ها نصب می‌شدند و تا به امروز همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت گنجبان ارائه دهنده گاوصندوق آسانسوری دست دوم با قیمت ارزان در سراسر ایران است که خدمات تعمیر گاوصندوق را با قیمت استثنایی برای شما انجام میدهد.

قیمت گاوصندوق کوچک خانگی

قیمت گاوصندوق های کوچک خانگی بسته به برند و عملکرد طیفی بسیار گسترده را در برمی‌گیرند. به طور مثال قیمت گاوصندوق های سدید کتابی با طرح دیکشنری از دویست هزار تومان شروع می‌شود اما گاوصندوق های دکوراتیو خانگی لوسل تا دویست میلیون تومان نیز قیمت گذاری می‌شوند.

قیمت گاوصندوق معمولی

اگر دنبال یک گاوصندوق معمولی کارامد برای منزتان هستید تا ارامش خاطرتان بابت حفاظت از اموال ارزشمندتان را حفظ نماید، می‌توانید با مبلغی حدود سه میلیون تومان یکی از آن ها را تهیه نمایید. گاوصندوق های معمولی خانگی، مثل گاوصندوق های اداری و هتلی دارای مکانیسم های فوق امنیتی و سیستم های آژیر دزدگیر و دوربین های مداربسته نیستند اما می‌توانند تا حد خوبی در برابر سارقین از اموال شما محافظت کنند.

منبع : https://ganjbanco.com/