گاوصندوق سدید یکی از صندوق های نسوز و ضد سرقت است که این محصول توسط شرکت سدید کاوه تولید شده و در بازار ایران و در بازار های جهانی عرضه می شود.

گاوصندوق سدید کاوه دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه، و همچنین گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش می باشد، شرکت سیف کاوه برای این محصول 2 سال گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است، در ادامه شما می توانید با برخی از ویژگی های مهم صندوق سدید کاوه بیشتر آشنا شوید.

توجه » برای خرید گاوصندوق از بهترین فروشگاه گاوصندوق با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید و یا به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید، برای خرید انواع گاصندوق های ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت ارزان می توانید به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید، همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی خرید انواع گاوصندوق های نسوز می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید.

محصولات گاوصندوق سدید

محصولات گاوصندوق سدید را شما می توانید یا با مراجعه به وب سایت safekaveh.com و یا با مراجعه به صفحه گاوصندوق سدید مشاهده نمایید، در این صفحه تمامی مدل های گاوصندوق سدید کاوه به همراه لیست قیمت، مشخصات کامل فنی و کیفی این محصولات، و کاتالوگ محصولات شرکت سدید نیز درج شده است که می توانید آن را دانلود نمایید.

قیمت گاوصندوق سدید

همان طور که در بالا نمایش داده شده گاوصندوق دیجیتالی سدید در مدل های مختلف تولید می شود. مدل های متنوع این گاوصندوق باتوجه به ابعاد و سیستم قفل و رمز آن، قیمت های متفاوتی دارند.

برای مثال قیمت صندوق الکترونیکی سدید مدل 350  چیزی در حدود 7 میلیون تومان است ویا قیمت گاوصندوق سدید مدل 800 LE در حدود 12/500/000 تومان می باشد. در همین رنج قیمت گاوصندوق سدید مدل LE 700 در حدود 10/900/000 تومان و گاو صندوق کاوه سدید 620kr رمزی چزی در حدود 7 میلیون تومان است. فراموش نکنید که قیمت روز را باید استعلام کنید. 09122084335 – 02155625086

تمام این گاوصندوق های نسوز بوده و میتوانند برای مدت 2 ساعت در دمای 900 درجه بمانند. دلیل تفاوت قیمت ها استفاده از قفل های دیجیتالی، مواد به کار رفته و… می باشد. مثلات قیمت گاوصندوق سدید مدل ۱۲۰۰LE به دلیل مجهز بودن به قفل دیجیتال و مکانیکی گران تر می باشد.

به طور کلی محدوده قیمت گاوصندوق الکترونیکی سدید از همین قیمت 7 میلیون تومان به بالا می باشد. اگر قصد خرید گاوصندوق ارزان تر دارید و میخواهید با هزینه کمتر یک گاوصندوق باکیفیت با سیستم رمزی پیشرفته داشته باشید همین حالا از صفحه گاوصندوق ارزان ما دیدن کرده و یا با ما تماس بگیرید.

معرفی گاوصندوق سدید

صندوق سدید با برند تجاری سدید به معنای سخت، محکم و استوار در سال 1395 توسط شرکت فناوران ایمن گستر سدید کار خود را در زمینه طراحی و تولید محصولات ایمنی آغاز کرد.

محصولات شرکت سدید شامل موارد زیر است:

  • انواع گاو صندوق های نسوز و ضد سرقت
  • کمدهای بایگانی نسوز
  • فایلهای دو کشو و چهار کشو نسوز و ضد سرقت
  • گاوصندوق های بانکی و امانات
  • انواع دربهای ضد سرقت آپارتمانی
  • دربهای ضد حریق
  • دربهای اتاق سرور و خزانه ای

صندو ق های سدید با طراحی منحصر بفرد تماما از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات قطعات سازی تولید می شوند.

خوب است بدانید تمام محصولات سدید توسط به روزترین نرم افزارهای مهندسی، فرآیند طراحی و انواع تست های تخریب، سرقت و مقاومت در برابر حریق را به صورت مجازی انجام می دهند و نتجیتا محصولی کاملا متمایز و با امنیت خاطر برای مشتریان ارائه می گردد.

برای خرید و استعلام قیمت صندوق سدید در شهر های بزرگ با حضور در فروشگاه های آنلاین اینترنتی امکان فروش و ارسال محصولات در هر زمان از شبانه روز فراهم می باشد.

گارانتی سلامت و خدمات پس از فروش به صورت سراسری و شبانه روزی از دیگر تعهدات شرکت سدید می باشد.

ویژگی های گاوصندوق سدید

ساختار بدنه صندوق سدید باعث امنیت بالای آن شده که شما می توانید با خیال راحت به اشیا و اسناد و مدارکی که ارزشمند خود را در آن نگهداری کنید.

سیف باکس سدید دارای بدنه دولایه می باشد که این بدنه از جنس فولاد و با تزریق بتن در بین لایه های فولادی ساخته شده است.

شما می توانید برای ساخت گاوصندوق سفارشی از مشاوره و کمک همکاران ما در فروشگاه سیف کاوه کمک بگیرد.

سیف باکس سدید در مدل های مختلفی تولید می شود که هر مدل دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی می باشد.

مهمترین ویژگی که تمام صندوق های سدید امنیت بالای آنها می باشد.

وجود قفل دیجیتال در صندوق سدید کاوه باعث افزایش امنیت آن شده است.

گاوصندوق هتلی سدید

گاوصندوق هتلی یک نوع خاص از گاوصندوق است که برای مهمانان هتل‌ها و مکان‌های اقامتی طراحی شده است. این گاوصندوق‌ها ویژگی‌ها و امکانات خاصی دارند تا امنیت اشیاء ارزشمند مسافران را تضمین کنند. ویژگی‌های گاوصندوق هتلی عبارتند از:

قفل دیجیتال: اغلب گاوصندوق‌های هتلی دارای قفل دیجیتال هستند که به مهمانان امکان مدیریت رمز عبور (کد دیجیتال) اختصاصی اعطا می‌کند. این کد به مهمان اعلام می‌شود و برای باز کردن و بستن گاوصندوق استفاده می‌شود.

کلید کارتی: برخی از گاوصندوق‌های هتلی از کلید کارتی برای باز و بسته کردن استفاده می‌کنند. مهمان به یک کارت اختصاصی دسترسی دارد که به وسیله‌ی گاوصندوق تشخیص داده می‌شود.

قفل مکانیکی: برخی از گاوصندوق‌های هتلی دارای قفل مکانیکی نیز هستند که توسط کلید فیزیکی باز و بسته می‌شوند.

طراحی ایمن: گاوصندوق‌های هتلی باید از جنس مقاوم باشند و معمولاً دارای ویژگی‌های مقاومت در برابر ضربه، آتش، و سرقت باشند.

اندازه مناسب: گاوصندوق هتلی باید اندازه‌ای مناسب داشته باشد تا بتوان در آن اشیاء ارزشمندی نظیر پول، مدارک، جواهرات و دستگاه‌های الکترونیکی نگهداری کرد.

کیفیت ساخت: گاوصندوق هتلی باید از مواد با کیفیت و مقاوم تولید شود تا در مقابل سرقت و تخریب محافظت کند.

قابلیت نصب در اتاق: گاوصندوق باید به راحتی در اتاق‌های هتل نصب شود و از این حیث باید قابلیت نصب دیواری یا زمینی داشته باشد.

ثبت وقایع: برخی گاوصندوق‌های هتلی توانایی ثبت وقایع و استفاده‌ها را دارند تا هتل‌ها به راحتی وضعیت و استفاده از گاوصندوق‌ها را پایش کنند.

توجه داشته باشید که ویژگی‌ها و استانداردهای مربوط به گاوصندوق‌ هتلی ممکن است بین مدل‌ها و تولیدکنندگان مختلف متغیر باشند. به عنوان مهمان هتل، همیشه معتبرترین و امن‌ترین گاوصندوق را انتخاب کنید و از ایمنی اشیاء ارزشمند خود اطمینان حاصل کنید.

نحوه خرید سیف باکس سدید به چه صورت است؟

برای خرید صندوق های شرکت سدید شما هم می توانید به صورت آنلاین و یا خرید اینترنتی اقدام به سفارش این محصول نمایید، که برای انجام خرید اینترنتی صندوق سدید راه های ارتباطی موجود در وب سایت در اختیار شما مشتریان می باشد.

و در صورت نیاز به راهنمایی هم جهت سفارش آنلاین صندوق سدید تیم پشتیبان safe box sadid به صورت تمام وقت پاسخگوی شما می باشد.

در صورتی که ساکن تهران هستید می توانید با مراجعه حضوری به شرکت safe box sadid اقدام به خرید این محصول نمایید.

نکته » در صورتی که قصد مراجعه حضوری را داشتید، باید به آدرس تهران، خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳ و یا به آدرس، تهران، میدان قیام، بعد از فروشگاه کوروش پلاک ۹ مراجعه نمایید، که این آدرس شعبه دوم نمایندگی انحصاری شرکت سیف باکس سدید در تهران است.

در صورتی که امکان مراجعه حضوری را به فروشگاه مرکزی سیف باکس سدید را دارید، باعث افتخار ماست که به صورت حضوری پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

در غیر این صورت اصلا جای نگرانی نیست، چرا که در فروشگاه مرکزی safe box sadid امکان خرید اینترنتی و ارسال محصول به سراسر ایران وجود دارد.

ضمن این که مرکز فروش سیف باکس سدید در تهران دارای شعبات و نمایندگی های فعال در سایر شهر ها، از جمله کرج، اصفهان، قم، تبریز، اهواز، و غیره است.

نمایندگی اصلی گاوصندوق سدید در تهران کجاست؟

فروشگاه مرکزی صندوق سدید در تهران نمایندگی اصلی عرضه و فروش صندوق های سدید در تهران است.

که این محصولات را با 10 سال ضمانت نامه معتبر به همراه خدمات پس از فروش، و با قیمت بسیار مناسب تر نسبت به بقیه فروشگاه ها، به مشتریان خود ارائه می دهد.

خدمات گاوصندوق سدید شامل چه مورادی است؟

شرکت سیف باکس سدید علاوه بر ارائه خدماتی مثل گارانتی، و خدمات پس از فروش، خدمات دیگری را مانند حمل و جابه جایی محصول، و نصب صندوق سدید در محل را به مشتریان خود ارائه می دهد.

همچنین تعمیرات تخصصی بخش های مختلف صندوق سدید مانند درب و بدنه این محصول، قفل سیف باکس سدید، و دیگر اجزای این محصول توسط تکنسین های خبره شرکت صندوق سدید انجام می شود.

همچنین یکی دیگر از خدمات شرکت سیف باکس سدید این است که در وب سایت فروش و عرضه safe box sadid این امکان برای مشتریان فراهم شده است که با انتخاب دکمه تولید رمز دلخواه برای صندوق سدید شما یک رمز دیجیتالی و مطمئن را برای صندوق سدید در تعداد رقم دلخواه انتخاب نمایید، و با انجام ان کار امنیت صندوق خود را بالا ببرید.

تفاوت گاوصندوق سدید با دیگر برند ها؟

در مورد تفاوت سیف باکس سدید با دیگر برند ها باید گفت که در درجه اول این برند متعلق به شرکت sadid است، و به عنوان یک محصول ایرانی شما می توانید از خدمات گارانتی، و خدمات پس از فروش محصول بهره مند شوید.

و این محصول در مقایسه با برند های خارجی موجود در بازار از این جهت دارای مزیت می باشد.

اما دراین جا ممکن است که این سئوال برای شما مطرح شود که محصولات ایرانی دیگری هم در بازار هستند که همانند صندوق سدید تولید داخل هستند و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

در پاسخ به این سئوال هم باید گفت که شرکت سیف باکس سدید یکی از قدیمی ترین شرکت های ایرانی است، که کیفیت محصولات این شرکت در بازار زبان زد خاص و عام می باشد.

و کیفیت محصولات شرکت سیف باکس سدید نسبت به دیگر برند ها قابل مقاسه نیست، هم محصولات نسوز صندوق سدید، که از ورقه های فولادی نسوز در آن ها استفاده شده است، و هم محصولات ضد سرقت و هوشمند صندوق سدید که از جدیدترین تکنولوژی های ضد سرقت در ساخت آن ها استفاده شده است.

و همچنین این شرکت، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که محصول دلخواه خود را در سایز و ابعاد مورد نظر سفارش دهند، تا بعد از دریافت مشاوره از کارشناسان مربوطه محصولی با کیفیت در اختیار آن ها قرار داده شود.

سایت رسمی گاوصندوق سدید؟

وب سایت safekaveh.com تنها وب سایت رسمی فروش و عرضه صندوق سدید در ایران می باشد، که مجوز رسمی از شرکت sadid را دارد، و تمامی محصولات این شرکت را به صورت نقد و اقساط و با ضمانت نامه معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد.

منبع » سایت safekaveh.com