کاشت ناخن طبیعی ، توجه بانوان به دستانشان یک امر طبیعی و ساده می‌باشد، از آن جا که شکل و فرم ظاهری ناخن ها با موضوع ارث و فیزیولوژیک هر فرد متغیر است و ممکن است ناخن های افراد با زیبایی های استاندارد شده هماهنگی نداشته باشد.

پس این نیاز در آن ها به وجود می‌آید که به وسیله کاشت روی ناخن طبیعی این مشکل را برطرف کنند.

اما کاشت ناخن طبیعی هم مثل ناخن های اصلی نیاز به مراقبت و ترمیم دارند که معمولا بیست روز الی یک ماه یک بار باید جهت ترمیم آن ها در سالن های زیبایی اقدام نمود.

امروزه روش های زیادی در آرایشگاه ها برای زیباتر کردن ناخن ها ارائه می‌شود که گسترده بودن آن ها شاید موجب سخت تر کردن انتخاب از میان آن ها باشد.

در این مقاله تمام نکاتی که برای انتخاب یک روش مناسب جهت زیباتر کردن ظاهر ناخن های خود دارید، و اطلاعات در ارتباط با کاشت ناخن به چه صورت است، بیان شده است که می‌توانید از این اطلاعات برای نهایی کردن تصمیم خود استفاده کنید.

مراحل کاشت ناخن طبیعی

پیشنهاد ویژه: تخفیف ویژه کاشت ناخن در بهترین مرکز زیبایی تهران

کاشت ناخن طبیعی با لاک مرحله /1 :

در این مرحله از آموزش طراحی ناخن زیر سازی و آماده سازی ناخن انجام می شود. ابتدا با استفاده از عقب زن کوتیکول یا پوست های اضافی دور ناخن را به عقب میرانیم تا صدف ناخن بزرگتر شود.

کاشت ناخن طبیعی با لاک/ مرحله ۲ :

با سرسوهان شنی کوتیکول ها را باز کرده و قاب ناخن را در می آوریم. لازم است فشار دست شما کم باشد و با سرتیز سوهان برقی به گوشت ناخن فشار نیاورید.

کاشت ناخن طبیعی با لاک/ مرحله ۳ :

حال با سرسوهان استوانه ای با درجه کم، کوتیکول روی سطح ناخن را بیشتر عقب می زنیم تا صدف ناخن کاملا ظاهر شود.

کاشت ناخن طبیعی با لاک/ مرحله ۴ :

با استفاده از نیپر پوست های اضافی را به آرامی حذف می کنیم. یک سمت آن را روی دست مماس قرار می دهیم و به صورت اریب کوتیکول را حذف می کنیم.

کاشت ناخن طبیعی با لاک/ مرحله ۵ :

سرسوهان توپی را برای تراشیدن باقی مانده های پوست های مرده ناخن به کار می بریم و روی یکجا نگه نمی داریم تا داغ شود.

کاشت ناخن طبیعی با لاک/ مرحله ۶ :

حال با سوهان دستی نرم فرم طراحی ناخن مورد نظر خود را به ناخن می دهیم که مربعی یا نوک تیز باشد. توجه  کنید که اگر ناخن مربعی می خواهید گوشه های ناخن را نیز کمی بگیرید تا خیلی گوشه های تیز نداشته باشد.

کاشت ناخن طبیعی با لاک/ مرحله ۷ :

با سرسوهان سمباده ای نرم سمباده ای و درجه خیلی پایین، چربی روی ناخن را می گیریم و روی ناخن خط و خش می اندازیم تا ماندگاری لاک ژل را روی ناخن افزایش دهیم. بدین صورت براقیت ناخن گرفته می شود.

کاشت ناخن طبیعی با لاک/ مرحله ۸ :

حال با استفاده از برس ناخن پودرهای اضافی روی ناخن را گرد گیری می کنیم و سطح ناخن را کاملا تمیز می کنیم.

کاشت ناخن طبیعی با لاک/ مرحله ۹ :

حال روی ناخن دهیدراتر یا قارچ کش را روی ناخن می زنیم تا آن را ضدعفونی کنیم. پس از کمی مکث مراحل بعد آموزش طراحی ناخن را ادامه دهید.

کاشت ناخن طبیعی با لاک/ مرحله ۱۰ :

از پرایمر بدون اسید روی سطح ناخن بزنید و دقت کنید که فقط روی صدف ناخن بزنید و اصلا به گوشت ناخن شما برخورد نکند.

کاشت ناخن طبیعی با لاک/ مرحله ۱۱ :

با استفاده از بیس کات روی ناخن می زنید و یک لایه نازک روی ناخن بزنید. حتما روی ناخن را نیز ببندید تا نوک ناخن نیز آغشته به آن باقی بماند. برای اثرگذاری و ماندگاری بالای آن از جنس خوب استفاده نمایید. در این آموزش، طراحی ژلیش ناخن طبیعی آموزشگاه آرایشگری ما از برند میلانو استفاده کرده است و به مدت ۶۰ ثانیه داخل دستگاه یووی قرار می دهیم.

کاشت ناخن طبیعی با لاک / مرحله ۱۲ :

حال لاک ژل با رنگ مورد نظر خود را از ابتدای ناخن تا سر ناخن به صورت یک لایه بزنید. دقت کنید اگر غلظتی که می خواهید نداشت، حتما تعداد مراحل لاک ژل بعد از خشک شدن داخل یووی را انجام دهید. از اولین مرحله مقدار زیاد لاک ژل را روی ناخن قرار ندهید. حال دوباره ۶۰ ثانیه داخل دستگاه یووی قرار می دهد. برای غلظت بیشتر این مرحله را هر چند بار لازم است تکرار کنید.

کاشت ناخن طبیعی با لاک/ مرحله ۱۳ :

حال با قلم یا براش گراف مورد نظر خود انتهای ناخن را به صورت هلال در می آوریم و لاک ژل های اضافی را هدایت می کنیم و ناخن ها را ۶۰ ثانیه دوباره داخل دستگاه یووی می گذاریم.

کاشت ناخن طبیعی با لاک/ مرحله ۱۴ :

در این مرحله آموزش طراحی ناخن ژلیش، با استفاده از تاپ ژل برای فیکس کردن لاک ژل یک لایه نازک روی ناخن می زنیم و حتما انتهای کار را نیز ببیندید و ۱۰ ثانیه داخل دستگاه یووی قرار می دهیم.

کاشت ناخن طبیعی با لاک / مرحله ۱۵ :

حال روغن کوتیکول را دور ناخن و روی گوشت و پوست ناخن قرار می دهیم. برای تقویت گوشت دور ناخن در نتیجه دورگیری ناخن بسیار تاثیر دارد و روی کل گوشت دور ناخن نیز می زنیم.

کاشت ناخن طبیعی بدون لاک

انواع گوناگونی برای کاشت ناخن طبیعی وجود دارد که در این مقاله به آن ها اشاره می‌کنیم:

  • کاشت ناخن قالبی
  • کاشت ناخن پودری
  • کاشت ناخن ژله ای
  • کاشت ناخن با فرمر

عکس کاشت ناخن ساده بدون لاک

در بخش زیر چند نمونه از عکس کاشت ناخن ساده  بدون لاک  را  قرار داده ایم

کاشت ناخن طبیعی بدون لاک

 

کاشت ناخن قالبی

این نوع کاشت که غیر طبیعی ترین و ساده ترین نوع کاشت ناخن بدون لاک محسوب می‌شود به این صورت است که قالب های آماده ناخن را با چسب های مخصوص روی ناخن اصلی می‌چسبانند. در این حالت دست ها باید کم ترین تماس را با آب داشته باشند. این نوع کاشت برای افرادی که ناخن هایشان شکل واحدی ندارد توصیه نمی‌شود.

کاشت ناخن قالبی

پیشنهاد ویژه: تخفیف ویژه هایفوتراپی در کلینیک تخصصی ندای سلامت

کاشت ناخن پودری

در این نوع کاشت ناخن بدون لاک از تیپ یا ناخن مصنوعی استفاده می شود به این صورت که ابتدا ناخن مصنوعی را با چسب روی ناخن می‌چسبانند و اضافه آن را تا حد دلخواه کوتاه می‌کنند. پس از استفاده از محلول ضد قارچ روی ناخن پودر کاشت را که از مواد دندان پزشکی ساخته شده است روی ناخن می‌زنند و پس از آن با سوهان برقی روی آن را صاف می‌کنند. بهترین نوع کاشت همین کاشت پودری است زیرا طبیعی تر جلوه می‌کند و نگهداری از آن نیز راحت است.

اگر به دنبال انجام خدمات لیزر در کرمانشاه  هستید، به صفحه لیزر کیوسوییچ کرمانشاه  مراجعه نمایید.

 

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن ژله ای

در این روش که تفاوت زیادی با روش پودری ندارد ژل به صورت آماده از بازار تهیه می‌شود. بعد از آغشته کردن ناخن به محلول ضد قارچ روی آن ژل مالیده می‌شود. این ژل در مجاورت هوا خشک نمی‌شود و برای خشک شدن آن نیاز به دستگاه یو وی داریم.

 

کاشت ناخن ژله ای

کاشت ناخن با فرمر

فرمر وسیله ای از جنس کاغذ است که در اندازه های مختلف طراحی شده است و ناخن کار با چسباندن آن زیر ناخن اصلی می‌تواند ژل یا پودر را به شکل دلخواه شما روی ناخن قرار دهد و پس از خشک شدن مواد کاغذ را جدا کند.

به این صورت طراحی و اجرای ناخن برای ناخن کار ساده تر خواهد بود.

 

کاشت ناخن با فرمر

کاور ناخن با پودر هلویی

یکی از زیباترین و بهترین انواع کاشت ناخن بدون لاک، کاشت ناخن با پودر هلویی می‌باشد که معمولا مورد پسند افراد ساده پسند است که بیشتر تمایل به طبیعی بودن ناخنشان دارند. معمولا این نوع کاشت را به صورت کوتاه طراحی می‌کنند که موجب تمیزتر جلوه دادن ناخن ها می‌شود.

در واقع شیوه کار همان کاشت ناخن پودری است که این پودر رنگ هلویی دارد.

 هایفوتراپی نی نی سایت

 

 

کاور ناخن با پودر هلویی

کاور ناخن چیست ؟

کاور ناخن با نام دیگر لمینیت به نوعی کاشت ناخن محسوب می‌شود ولی مثل روش های دیگر از پودر استفاده نمی‌شود. بلندی آن درست به اندازه بلندی ناخن خودتان خواهد بود و صرفا برای زیبایی بیشتر و بالا رفتن مقاومت ناخن در افرادی که ناخن شکننده دارند استفاده می‌شود.

این پوشش معمولا ژل یا اکرلیک است. قطعا این زیبایی در بالا رفتن اعتماد به نفس در خانم ها موثر است و به همین دلیل متقاضی فراوانی هم دارد.

کاور ناخن چیست

ژلیش ناخن

ژلیش ناخن همان لاک ناخن با ژل است که لاک ژل به انواع لاک هایی گفته می‌شود که مواد تشکیل دهنده آن ها دارای ژل اکرلیک است.

ژل اکرلیک در مجاورت هوا خشک نمی‌شود و تنها دستگاه یو وی می‌تواند آن را خشک کند. تفاوت آن با لاک معمولی درخشندگی و دوام بالای آن است. این نوع لاک ضخامت زیادی نسبت به لاک معمولی دارد و به همین دلیل استحکام بیشتری به ناخن طبیعی شما خواهد بخشید.

برای افرادی که نسبت به گذاشتن مواد روی ناخن حساسیت دارند و یا وقت کافی برای انجام این کار را ندارند انتخاب لاک ژل گزینه مناسبی است.

بیشتر افراد به دلیل شایعات اخیر در ارتباط با لیزر در جستجوی این هستند، که آیا لیزر عوارضی دارد. برای اطلاع از عوارض لیزر به صفحه آیا لیزر باعث نازایی می شود، مرجعه نمایید.

لاک های ژل یا ژلیش در دو نوع تک مرحله ای و سه مرحله ای انجام می‌شود. در لاک های تک مرحله ای، لاک در یک مرحله به ناخن زده می‌شود و احتیاج به بیس کات و تاپ شاین ندارد.

اما در لاک های سه مرحله ای نیاز به مرحله بیس کات و تاپ شاین دارد و در سه مرحله روی ناخن انجام می‌شود. این موضوع به دوام بیشتر لاک روی ناخن کمک می‌کند.

منبع : سایت https://www.nedayesalamat.com/کاشت-ناخن-طبیعی-مراحل-کاشت-ناخن-طبیعی/