بوتاکس لب چقدر دوام دارد، بوتاکس لب در کلینیک تخصصی ندای سلامت تحت نظر بهترین متخصصین زیبایی پوست و مو انجام می‌شود.

در ادامه‌ این مطلب قصد داریم مواردی مانند هزینه بوتاکس لب در کلینیک تخصصی ندایی سلامت و مزایا و معایب استفاده از این روش را مورد بررسی قرار دهیم.

تا شما عزیزان با به دست آوردن اطلاعاتی جامع در مورد نحوه استفاده از بوتاکس لب و دریافت مشاوره از پزشکان متخصص بتوانید با آگاهی کامل اقدام به انجام این کار نمایید.

هزینه بوتاکس لب

هزینه بوتاکس لب با توجه به نوع بوتاکسی که قرار است به لب شما تزریق شود تعیین می شود.

البته در کلینیک تخصصی ندای سلامت از بهترین نوع بوتاکس برای تزریقات استفاده می‌شود.

همچنین شما می توانید با مراجعه به صفحه انواع بوتاکس با مارک‌های مختلف بوتاکس آشنا شوید و برای استعلام هزینه بوتاکس لب می توانید از طریق لینک زیر با مشاوران کلینیک تخصصی ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید.

و ضمن دریافت مشاوره رایگان از همکاران ما قیمت بوتاکس لب را نیز از آن ها استعلام نمایید.

بوتاکس لب چیست

همان طور که می دانید عمل بوتاکس یکی از قدیمی ترین عمل های زیبایی بوده که با استفاده از تزریق کردن سم بوتولینم به ناحیه مورد نظر انجام می شود.

یکی از رایج ترین عمل های بوتاکس مربوط به بوتاکس لب می باشد که برای جوان سازی و برجسته سازی فرم لبها از آن استفاده می شود.

استفاده از این روش به این صورت است که از ویژگی باکتری کلستریدیوم بوتولینم که برای افزایش ماندگاری انواع کنسرو ها استفاده می شود.

باکتری دارای ویژگی فلج کننده هم است و اگر به طور مستقیم وارد خون شود انسان را دچار بوتولیسم، می کند و به همین خاطر است که از این روش در عمل بوتاکس لب هم استفاده می شود.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا تمامی فاکتورهای مربوط به عمل بوتاکس لب را مورد بررسی قرار دهیم.

برای مطالعه » بوتاکس واژن

آیا عمل بوتاکس لب موثر می باشد

آیا عمل بوتاکس لب می تواند موثر واقع شود یا خیر در وهله اول بستگی به این دارد که شما باید حتما به یک کلینیک معتبر برای انجام بوتاکس لب مراجعه نمایید.

و کار تزریق بوتاکس را در یک کلینیک معتبر و تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید، این دلیل که در کلینیک های معتبر و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان از بهترین مارک بوتاکس برای عمل تزریق استفاده می شود.

در وهله بعدی شما باید یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص داشته باشید که در این جلسه مشاوره مشخص می‌شود که آیا عمل بوتاکس لب می تواند برای شما موثر باشد یا خیر.

در این مورد با توجه به شرایط سنی شما و نوع پوست شما توسط پزشک متخصص مورد بررسی قرار می گیرد.

مورد بعدی مربوط به خود شماست که باید یکسری مراقبتها را قبل و بعد از انجام عمل بوتاکس لب حتما رعایت کنید، که این موارد توسط پزشک متخصص به شما گفته می شود.

ضمن اینکه بسیاری از افراد هم این باور غلط را دارند که عمل بوتاکس برای درمان هرگونه چین و چروک پوستی مفید است اما این یک تصور بسیار اشتباه است و تمامی متخصصین زیبایی پوست و مو این موضوع را به‌ صورت کامل رد می‌کنند.

معمولا میزان ماندگاری بوتاکس در صورت بین ۷ الی ۱۴ ماه بوده و قابل تجدید هم می باشد.

همچنین شما باید این نکته را هم بدانید که در صورت پشیمانی از انجام عمل بوتاکس خیلی راحت می توانید بوتاکس تزریق شده را تخلیه نمایید و این کار به راحتی و با تزریق چند آنزیم انجام می‌شود.

برای مطالعه » بوتاکس زیربغل

چه افرادی می توانند عمل بوتاکس لب را انجام می دهند

در مورد اینکه چه افرادی می توانند تزریق بوتاکس را انجام دهند باید گفت که در مورد این موضوع باید پزشکان متخصص بعد از یک جلسه مشاوره با مراجعه کننده و بررسی پوست صورت مراجعه کننده نظر قطعی را می‌دهند.

اما با توجه به تجربیات گذشته ما به طور کلی افرادی که از لحاظ ارثی دارای لبهای کوچک هستند می توانند عمل بوتاکس لب را انجام دهند.

البته همانطور که گفته شد باید این مورد توسط پزشک متخصص بررسی شود و نظر قطعی را متخصصین به شما ارائه می دهند و نقاط تزریق بوتاکس بر روی پوست صورت شما را متخصصین زیبایی و پوست و مو مشخص می‌کنند.

همچنین افرادی که هنگام خندیدن لثه های آنها نمایان می شود نیز می‌توانند با عمل بوتاکس لب و با برجسته سازی لب ها این مشکل را برطرف کنند.

بسیاری از افرادی که نیاز به عمل بوتاکس لب دارند و افرادی هستند که به دلیل افزایش سن دچار افتادگی لب می‌شود که می‌توانند با عمل بوتاکس لب این مشکل را برطرف کنند، البته علاوه بر عمل بوتاکس لب این افراد می توانند از تزریق ژل لب هم استفاده کنند‌.

بوتاکس لب به چه افرادی توصیه نمی شود

افرادی که دارای برخی از بیماری های پوستی هستند انجام بوتاکس لب به آنها توصیه نمی شود که البته این مورد هم باید توسط پزشک متخصص بررسی شود و با توجه به نوع بیماری پوستی نظر قطعی را متخصصین در این باره ارائه می دهند.

همچنین افرادی نظیر بیماران MS از سیستم عضلانی ضعیفی برخوردار هستند هم انجام عمل بوتاکس لب به آنها توصیه نمی‌شود.

زنان باردار و زنان شیرده نیز تا اتمام دوران بارداری و دوران شیردهی به کودک هم بهتر از انجام این کار صرفه نظر کنند.

به همین دلیل است که ما اکیدا توصیه می‌کنیم که برای انجام عمل زیبایی حتما به یک کلینیک تخصصی مراجعه نمایید چرا که در بسیاری از مراکز غیر معتبر متاسفانه ما شاهد این هستیم که حتی گاهی اوقات به زنان باردار هم عمل بوتاکس و روی صورت آنها انجام می‌شود.

برای مطالعه » تزریق بوتاکس کف دست

بوتاکس لب چقدر دوام دارد

در مورد اینکه بوتاکس لب چقدر می تواند دوام داشته باشد باید گفت که بستگی به این دارد که شما از چه مارک بوتاکسی برای انجام این کار استفاده کنید.

اما اگر از مارک های معتبر برای انجام بوتاکس لب استفاده نمایید و به صورت استاندارد بین ۷ ماه تا ۱۴ ماه می تواند ماندگاری داشته باشد.

البته این بازه زمانی به شرایط سنی و شرایط پوست شما هم بستگی دارد، پیشنهاد می‌کنیم که برای اینکه بهتر در جریان این موضوع قرار بگیرید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت ندای سلامت یک جلسه مشاوره با متخصصین مربوطه داشته باشید.

برای مطالعه » بوتاکس زیر چشم

بوتاکس لب روسی

بوتاکس لب روسی یکی از روش‌های بسیار پرطرفدار برای انجام عمل بوتاکس لب می باشد.

بهترین روش قطعا حجم لب افزایش پیدا می‌کند اما به قدری طبیعی و ای را است که خودتان هم قطعا عاشقش می شوید.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که لب بالای کوچکی دارید این مدل بسیار مناسب شما است و زیبایی چهره تان را دو چندان خواهد کرد.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که داشتن لب های حجیم و در عین حال طبیعی نیاز به تخصص و تبحر پزشک دارد تا این کار را با اصول و قواعد انجام دهد.

البته پزشک متخصص بعد از جلسه مشاوره و معاینه پوست شما ممکن است به جای عمل بوتاکس لب روسی استفاده از روش تزریق ژل لب مدل روسی را به شما پیشنهاد می کنیم.

بوتاکس لب طبیعی

اگر به دنبال بوتاکس لب طبیعی هستید و می خواهید نحوه برجسته سازی لب های شما کاملا طبیعی و زیبا به نظر برسد.

و بهترین کار این است که از از مواد طبیعی برای انجام عمل بوتاکس لب استفاده نمایید، برای اینکه با مواد مختلف بوتاکس آشنایی کامل داشته باشید می توانید با مراجعه به صفحه بوتاکس زئومین، با یکی از بهترین مواد بوتاکس آشنا شوید.

همچنین انواع دیگری از بوت های زن وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به صفحات بوتاکس مسپورت و بوتاکس دیسپورت با این روش های بوتاکسم آشنا شوید.

سوالات متداول در مورد عمل بوتاکس لب

از چه سنی میتوان عمل بوتاکس لب را انجام داد ؟

طبق گفته متخصصین زیبایی پوست از سن ۱۸ سال تا ۶۵ سال می توانند عمل بوتاکس را انجام دهند.
البته این مورد توسط سازمان دارویی ایالت متحده FDA هم تایید شده است.

آیا عمل بوتاکس لب درد دارد ؟

با توجه به اینکه در زمان انجام عمل بوتاکس لب از مواد بی حس کننده استفاده می شود و این این روش یک روش غیر تهاجمی و بدون نیاز به بیهوشی بوده درد خاصی را شما احساس نمی کنید.

مزایای عمل بوتاکس لب ؟

مزایای استفاده از این روش می‌توان به زیبایی و برجسته سازی لب ها، وقتی بودن آثار بوتاکس و عدم درد زیاد و نداشتن عوارض جانبی شدید اشاره کرد.

منبع »

https://www.nedayesalamat.com/بوتاکس-لب/