نمایندگی فروش شیرآلات چدنی در کرج

فروشگاه خانی بزرگترین نمایندگی خرید شیرآلات چدنی در سراسر ایران با قیمتی ارزان و گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. برای خرید باکیفیت ترین شیرالات با ما تماس بگیرید.

021-66654100

شیرآلات چدنی و برنجی از تجهیزاتی هستند که در سیستم موتورخانه مجتمع و ساختمان ها بسیار کاربرد دارند. مهم ترین کاربرد این شیرآلات صنعتی، قطع و وصل و کنترل جریان های سیال است البته انواع و اقسام شیرآلات وجود دارند که کاربرد های متفاوتی دارند. برای مثال؛ بر اساس جنس، چگونگی اتصال به خطوط لوله به انواع مختلفی دسته بندی می شوند.

با توجه به اینکه شیرآلات انواع زیادی دارند متناسب با موقعیتی که مورد استفاده قرار می گیرد، انتخاب درست آن باعث افزایش طول عمر خطوط لوله و همچنین افزایش عمر موتورخانه  و بهتر کار کردن تجهیزات آن می شود.

شیرآلات بر اساس آلیاژ و مواد به کار رفته در بدنه ی آنها به چهار دسته تقسیم می شوند:

  1. شیر استیل
  2. شیر چدنی
  3. فولادی
  4. برنجی

رایج ترین سایز شیر های چدنی در اندازه های 1.2 1 اینچ تا 16 اینچ می باشد و اینطور که مشخص است شیر های چدنی در سایز های بزرگ تر از 1 اینچ شاخته می شوند.

شیر چدنی خود نیز بسیار پر کاربرد بوده و در انواع مختلفی ساخته می شود که بسیار در نیروگاه ها، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و . . .  مورد استفاده قرار می گیرند. شیرآلات پروانه ای، فشارشکن، دروازه ای (کشویی) و تخلیه هوا از پر کاربردترین انواع شیرآلات چدنی هستند.

شما همچنین میتوانید انواع شیرالات را با گارانتی و خدمات پس از فروش از فروشگاه خانی بزرگترین نمایندگی خرید شیرآلات برنجی خریداری کنید.

در مواردی مانند قطع و وصل کردن جریان سیال از شیرآلات کشویی و پروانه ای چدنی، برای حفاظت از  تجهیزات لوله کشی هنگامی که فشار بالا است از شیر فشار شکن و برای خارج کردن هوای اضافه از لوله ها، از شیر تخلیه هوا استفاده می شود.

استفاده از شیرآلات چدنی مزیت هایی را به دنبال دارد. برای مثال، در برابر تنش ها، کمتر دچار فرسودگی می شوند. دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند بنابراین برای فرایند های انتقال آب و بخار آب بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. پیچ و مهره ها، به دلیل اینکه شیر های چدنی به صورت فلنجی متصل می شوند راحتی به لوله ها وصل می شوند.

کاربرد شیرآلات چدنی

بنابر کاربرد و نیاز مشتریان شیرآلات چدنی در سایز، فشار و شکل های مختلف طراحی و تولید می شوند که در موقعیت های متفاوت بر اساس نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

 قیمت شیرآلات صنعتی چدنی در کرج

شیرآلات چدنی با توجه به نوع، جنس، کیفیت و برند تولید کننده ( داخلی یا خارجی ) قیمت گذاری شده و به اطلاع مشتریان رسانده می شود. شما می‌توانید به راحتی محصولات مورد نظر را سفارش و در سریع ترین زمان دریافت کنید. شما همچنین میتوانید انواع شیرالات را با گارانتی و خدمات پس از فروش از فروشگاه خانی بزرگترین نمایندگی فروش شیر فلکه خریداری کنید.

 نکات خرید شیرآلات چدنی در کرج

شیرآلات چندنی باید با توجه به کاربرد، محل و نوع ماده سیال که قرار است توسط توسط شیر چدنی تنظیم شود، انتخاب شود.

انواع شیرآلات چدنی  عبارتند از شیر سوپاپی،  شیر خودکار، شیر فشار شکن، شیر سوپاپی، شیر صافی، شیر فلکه کشویی، شیر تخلیه هوا و . . . که هر کدام ویژگی مختص خود را دارند. دانستن نحوه کارکرد شیرآلات و کاربرد آنها به انتخاب صحیح و مناسب شیرآلات کمک می کند.

بهتر است از شیرآلات را از برند های معتبر داخلی خریداری نمایید. امروزه انواع شیرآلات با برند هی مختلف تولید و در بازار موجود می باشد. در خرید شیرآلات، توجه کنید که علاوه بر معتبر بودن شرکت تولید کننده، محصول دارای ضمانت کالا هم باشد. با توجه به این نکات می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت و کیفیت خوبی خریداری کرده و استفاده کنید.

در کل در هنگام خرید شیرآلات باید به نکاتی مانند نوع شیر چدنی؛ قیمت، جنس، سایز، شکل و . . .  توجه بسیار داشته باشید. چرا که با انتخاب درست شیرآلات چدنی می توانید طول عمر سیستمی که مجهز به شیر چدنی است و هم ماندگاری خود شیر چدنی را افزایش دهید و بهترین استفاده را از آن ببرید.

منبع : بیرام کبیر