سیف باکس ارزان، با توجه به وضعیت اقتصادی نابسامان این روزها، همه به دنبال خرید سیف باکس ارزان و امن هستند. اما خرید سیف باکس با کیفیت که دارای قیمت مناسبی باشد هم کار آسانی نیست. چرا؟

چون علاوه بر اینکه، تعداد تولید کنندگان سیف باکس های مختلف ایرانی و خارجی زیاد است، تعداد متقلبین و فروشندگان گاوصندوق دسته دوم بجای نو هم نیز بالا است. برای اطلاع از لیست برندهای معتبر سیف باکس مقاله بهترین مارک گاوصندوق را مطالعه کنید.

سیف باکس چیست ؟

استفاده از سیف باکس ها (Safe Box) به زمان بسیار دور بر می گردد. زمانی که برای حفظ همه انواع اشیای گران قیمت و ارزشمند در همان ابتدای شکل گیری زندگی اجتماعی در میان انسانها جعبه های چوبی ساخته شدند و برای نگهداری و پنهان کردن وسایل مورد استفاده واقع گشتند.

این جعبه های چوبی که به آنها گاو صندوق یا به اصلاح امروزی سیف باکس گفته می شد کم کم با پیشرفت علم و تکنولوژی به جعبه های فلزی و ضد آتش و مقاومی تبدیل شده اند که امنیت بیشتری داشتند و نه فقط در مقابل دزدی و سرقت بلکه در مقابل آتش سوزی و سیل و زلزله هم امن هستند.

با این پیشرفت گاو صندوق ها یا سیف باکس ها متناسب با نوع کاربرد دارای انواع مختلفی با وزن های مختلف شدند. مثل سیف باکس اثر انگشتی، سیف باکس هتلی، سیف باکس ضد سرقت، سیف باکس روستیک، گاوصندوق بانکی و….

تفاوت سیف باکس با گاوصندوق

در واقع تفاوتی بین سیف باکس و گاوصندوق وجود ندارد، و سیف باکس (Safe Box) همان ترجمه خارجی گاوصندوق است که در معنای لغوی به معنی جعبه امن است. اما در بازار گاها به گاوصندوق های کوچک سیف باکس گفته می شود.

برای خرید گاوصندوق بهترین فروشگاه اینترنتی را انتخاب کنید. فروشگاهی که علاوه بر تنوع بالا، تمام محصولات خود را از 18 ماه تا 5 سال گارانتی می کند. فروشگاهی که علاوه بر فروش، خدمات پس از فروشی مثل تعمیرات گاوصندوق، جابجایی و حمل گاوصندوق را نیز در خدمات خود دارد.

انواع سیف باکس

همانطور که گفته شد سیف باکس های متناسب با نیاز های مختلف ساخته و به فروش می رسند، که هر کدام قابلیت ها و مزایای خاص خودشان را دارند. مثلا گاوصندوق های دیجیتال دارای قفل های بایومتریک و دیجیتال است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد مقاله قفل گاوصندوق را مطالعه کنید. یا مثلا گاوصندوق آسانسوری که به عنوان سیف باکس ویترینی هم شناخته می شود، قابلیت نقش آفرینی هم زمان به عنوان گاوصندوق امن و ویترینی شکیل را دارد.

در ادامه به معرفی برخی از انواع سیف باکس خواهیم پرداخت.

سیف باکس دیجیتال

همانطور که پیش تر توضیح داده شد، سیف باکس های دیجیتال یا همان گاوصندوق الکترونیکی بر اساس مجهز بودن به قفل رمز های دیجیتال بایومتریک قطعا دارای امنیت بیشتری نسب به سایر سیف باکس ها هستید. به همین خاطر برای تعیین قیمت سیف باکس های دیجیتال تولید کنندگان و ارائه دهندگان گاوصندوق های دیجیتالی فاکتورهای زیادی را در نظر می گیرند و هر سیف باکس دیجیتالی بر اساس قابلیت ها و آپشن هایی که دارد قیمت گذاری میشود.

به عنوان مثال قیمت گاوصندوق اثر انگشتی و اسنکر چشم نسبت به گاو صندوق های رمزدار به علت کاربری راحت تر و امنیت بالاتر و به کارگیری سیستم تشخیص هویت بیومتریک کمی گران تر است.

سیف باکس اثر انگشتی

همانطور که گفته شد، سیف باکس های دیجیتالی نسل جدیدی از گاو صندوق‌های پیشرفته هستند به جای کلید مکانیکی با استفاده از رمز عبور و حتی اثر انگشت و اسکن عنبیه چشم باز می شوند.

سیف باکس اثر انگشتی نیز جز همین دسته است. گاوصندوق اثر انگشتی این امکان را برای شما فراهم می کند که امنیت بیشتری را برای اشیا داخل سیف باکس فراهم آورید. استفاده از سیف باکس اثر انگشتی دسترسی به اشیا ارزشمند شما را منحصر به خودتان می کند.

عمده عمده استفاده از سیف باکس های اثر انگشتی در هتلداری است. معمولا هتلداران با هدف افزایش آرامش خاطر و رضایت مشتریان از این سیف باکس ها در هر اتاق استفاده می کنند، تا مسافران بتوانند وسایل ارزشمند خود را در آن‌ها قرار دهند.

همانطور که در ادامه هم توضیح داده خواهد شد، شاید در نظر اول گمان کنید استفاده از سیف باکس اثر انگشتی مزایای چندانی نداشته باشد. چرا که سارقین به راحتی می توانند آنها را جا به جا کنند. اما علاوه بر اینکه شما می توایند سیف باکس های دیجیتالی اثر انگشتی سبک را به دیوار نصب کنید، می توانید از گاوصندوق های سنگین اثر انگشتی نیز استفاده کنید.

در ادامه توجه شما را به لیستی از این نوع سیف باکس جلب می کنیم.

سیف باکس هتلی

یکی از دغدغه ها مهم هتل داران و میهمانان هتل، حفظ مداک و امال مهم در حین اقامت در هتل است. تا بتواند بدون نگرانی و دغدغه از هتل خارج شده و از امنیت مدارک و اموال خود در هتل اطمینان خاطر داشته باشد.

به همین علت هر هتلداری که حس آرامش و امنیت و در نهایت رضایت مشتری برایش اهمیت دارد لازم است در هر اتاق یک گاوصندوق هتلی را تعبیه کند. سیف باکس هتلی معمولا سایز کوچکی دارد و فضای زیادی را نمی گیرد و حتی می تواند برای حفظ زیبایی اتاق در داخل کمد هم نصب شود.

در ادامه لیستی از سیف باکس های هتلی را مشاهده خواهید کرد.

سیف باکس خانگی

سیف باکس های خانگی نیز متناسب با نوع نیاز خریدار، فضایی که در اختیار دارد، بودجه خرید و…. انواع مختلفی دارند. ولی از آنجه که علت خرید اکثر خریداران سیف باکس خانگی جلوگیری از سرقت و حفظ اشیا گران قیمت است، خرید گاوصندوق خانگی سنگین پیشنهاد می شود. حالا اگر در کنار سنگینی از قابلیت های دیجیتالی بودن و ضد سرقت بودن نیز استفاده شد چه بهتر.

در ادامه لیستی از سیف باکس های خانگی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سیف باکس روستیک

سیف باکس روستیک برای مجموعه هایی مثل دفاتر هواپیمایی و هتل هایی که نخواهند استانداردهای حریق رو رعایت کنند مناسب است. گاوصندوق روستیک برای قرار دادن اوراق در فاصله ی کم زمانی، و فقط برای جمع اوری اوراق در یک محفظه مناسب است.

سیف باکس های روستیک از استانداردهای حریق بهره نمی برند، بنابراین نیازی به رعایت مسائل نصب و جایگاه مهار ندارند. البته در محصولات کره ای مثل گاوصندوق نیکا و همچنین محصولات ژاپنی مثل گاوصندوق آیکو، پیچ از نوع رول بولت و از طریق کف صندوق به زمین مهار می نشیند.

این کار به دو دلیل انجام می شود، یک وزن گیری بسیار بیشتر نسبت به مهار از دیواره ی پشت و دوم، از بین نرفتن استاندارد حریق بدلیل عدم نفوذ حرارت به نسبت دیواره ی پشت.

برای خرید گاوصندوق نیکا در هر ساعت از شبانه روز می توانید با ما تماس بگیرد.

سیف باکس ضد سرقت

مهمترین کاربردی که سیف باکس ها دارند این است که مدارک و اموال گرانبهایی را که داخل آن قرار دارد را از هرگونه سرقت و ناامنی دور نگه دارد. گاوصندوق های ضد سرقت به صورت تخصصی برای این منظور ساخته شده و می‌توانند نیاز افرادی را که نیاز به امنیت بالایی برای اشیا گرانبهای خود دارند برطرف کنند.

گاوصندوق های ضد سرقت در مدل های مختلفی تولید می شوند ولی به طور کلی تمامی آنها دارای یک لایه های درونی در قسمت داخلی خود هستند.

لایه های درونی در صورتی که آسیبی به انبار وارد شود، آژیر خطر را به صدا درآورده و چهار ضامن از چهار طرف درب گاوصندوق را قفل می کند. در این صورت حتی مالک گاوصندوق نیز نمی تواند گاوصندوق را باز کند و برای دسترسی به داخل آن و بازگشایی گاوصندوق باید به نمایندگی آن مراجعه کند.

اگر با این مشکل روبرو شدید خواند مقاله باز کردن گاوصندوق خالی از لطف نیست. در ادامه به لیستی از سیف باکس های ضد سرقت توجه کنید.

برندهای معتبر سیف باکس

از برندهای معتبر سیف باکس می توان به لیست زیر اشاره کرد

  • سیف باکس کاوه
  • سیف باکس گنجینه
  • سیف باکس ایگل
  • سیف باکس نیکا
  • سیف باکس خرم
  • سیف باکس گنج بان
  • سیف باکس بامیل

تمام این برندهای از مهترین برندهای سیف باکس در ایران هستند.

سیف باکس کاوه

سیف باکس کاوه، تولیدی ایرانی با تنوع بسیار محصولات در حوزه خانگی، هتلی، بانکی، آسانسوری، و… است. یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت، گاوصندوق طلافروشی است.

برای خرید سیف باکس های کاوه، به نمایندگی گاوصندوق کاوه در تهران مراجعه کنید.

از طریق لینک زیر شما می توانید سایر محصولات سیف باکس کاوه را مشاهده نمایید.

سیف باکس تراست

سیف باکس تراست نمونه ای از محصولات کم جا با ابعاد کوچک می باشد. این صندوق به راحتی در هر مکانی که می خواهید جا می گیرد. سیف باکس تراست در طرح ها و رنگ های مختلف مطابق با سلیقه و دکور فضای مدنظرن به شما ارائه خواهد شد. این محصولات دارای قفل های دیجیتال پیشرفته می باشند، که دسترسی آسان دیگر افراد را به آن غیر ممکن کرده است.

برای خرید گاوصندوق تراست سیف همین حالا با ما تماس بگیرید.

سیف باکس ایگل

سیف باکس ایگل همانند گاوصندوق بامیل و نیکا، محصول کشور کره جنوبی است. این محصول دارای طرح ها و ابعاد مختلف می باشد، که متناسب با سلیقه و نیازتان به شما ارائه می شود. شرکت ایگل یکی از بهترین برندهای تولید کننده گاوصندوق دکوراتیو با برندی تجاری گاوصندوق لوسل است.

گاوصندوق ایگل علاوه بر قفل های بسیار پیشرفته، دارای سیستم ضد حریق نیز هست که ایمنی این محصولات را بالا برده است. محصولات این برند، دارای استاندارد UL آمریکا بوده و تا یک ساعت در برابر دمای ۹۶۸ درجه سانتی گراد مقاومت دارند.

سیف باکس سدید

سیف باکس سدید نیز یکی دیگر از انواع سیف باکس های موجود در ایران است. این سیف باکس از تکنولوژی روز دنیا برای ساخت سیف باکس های دکوراتیو استفاده کرده است. ما نمایندگی سیف باکس سدید در تهران هستیم. برای خرید گاوصندوق سدید با ما تماس بگیرد.

جهت مشاهده بیشتر محصولات می توانید به صفحه دسته بندی سدید مراجعه نمایید.

خرید سیف باکس

سیف باکس های موجود در سایت سیف کاوه طیف وسیعی از برندهای معتبر تولید کننده سیف باکس را در بر می گیرد. ما بهترین و پر تقاضاترین مدل های سیف باکس موجود در بازار گاوصندوق ایران را برای شما گردآوری کرده ایم. سیف باکس های مثل ایگل، دیپلمات، آرکا، و سیف باکس پاد پولاد، که همه جزو بهترین نمونه های سیف باکس به شمار می آیند.

می توانید برای مطلع شدن از چند و چون این محفظه های نگهداری اشیا با مشاورین ما در ساعات اداری تماس بگیرید تا راهنمای خرید شما باشند. لیست قیمت گاوصندوق ارزان را از ما بخواهید.

قیمت سیف باکس

اگر تعریف کوچک بودن اصطلاح سیف باکس در مقایسه با گاوصندق را در نظر بگیرم، معمولا سیف باکس های قیمت پایین تری در قیاس با گاوصندوق ها دارند. دلیل قیمت پایین سیف باکس ها را می توان در امنیت کمتر در مقایسه با گاو صندوق، مواد اولیه استفاده شده و… دانست.

چناچه بخواهیم رده بندی برای قیمت های این محصول در نظر بگیریم، باز هم باید به نوع قفل های آن اشاره کنیم که قفل های لمسی بر قیمت سیف باکس می افزایند و نمونه های قفل کلیدی، ارزان ترین انواع هستند.

برای خرید سیف باکس ارزان با ما تماس بگیرید.

سیف باکس ارزان

امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی بسیاری از مردم به دنبال خرید یک سیف باکس ارزان هستند.

اما نکته مهم اینجاست که ما چگونه باید یک سیف باکس ارزان را خریداری نماییم، و یک سیف باکس ارزان چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد.

در درجه اول شما برای خرید سیف باکس حتما به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید، و حتما به خاطر داشته باشید که باید سیف باکس یا گاوصندوق مورد نظر خود را با گارانتی یا برگه ضمانت نامه معتبر خریداری نمایید.

سپس از یک کارشناس خیره و متخصص جهت خریداری سیف باکس مشاوره لازم را دریافت نمایید، تا به اطلاع شما برساند که چه عواملی می تواند موجب کاهش قیمت یک محصول شود.

شاید الان شما تصور کنید که یک محصول ارزان قیمت آن کیفیت و کارایی لازم را ندارد، اما این موضوع کاملا اشتباه است.

چراکه اگر شما با دریافت مشاوره صحیح با توجه به نوع نیاز خود محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید، قطعا می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

به عنوان مثال اگر میخواهید یک سیف باکس را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید، باید توجه داشته باشید که عواملی مثل وزن گاوصندوق، ابعاد، نوع قفل، و متریال به کار رفته در آن می تواند در قیمت سیف باکس تاثیر گذار باشد.

به عنوان مثال اگر دقت کرده باشید محصولاتی که در ساخت درب و بدنه آن ها از ورقه های فولاد نسوز استفاده شده است، دارای قفل هوشمند و دیجیتالی مخصوص هستند.

و یا این که ویژگی های دیگر مانند ضد آب بودن در آن ها تعبیه شده است، دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر محصولات می باشند.

پس شما اگر سعی کنید که سیف باکس مورد نظر خود را در وزن، سایز و ابعاد کوچکتر خریداری نمایید، و همچنین اگر مسئله امنیت برای شما حائز اهمیت نیست می توانید از قفل مکانیکی یا دیجیتالی ساده در آن استفاده کنید.

قطعا هزینه کمتری را برای خرید سیف باکس صرف می کنید، و اگر هم می خواهید بابت امنیت سیف باکس خیالتان آسوده باشد، برای صرفه جویی در هزینه های خود می توانید به جای استفاده از قفل های هوشمند و دیجیتالی می توانید از خاصیت مخفی سازی سیف باکس در مکان های مختلف استفاده نمایید.

که برای این منظور پیشنهاد می کنیم که مقاله گاوصندوق مخفی را حتما مطالعه نمایید، که در این مقاله فیلم آموزش مخفی سازی سیف باکس نیز در اختیار شما قرار داده شده است.

سیف باکس دست دوم

اگر که هزینه ی بسیار کمی را برای خرید سیف باکس در نظر گرفته اید، پیشنهاد می کنیم که سیف باکس های دست دوم و کارکرده را خریداری نمایید، که برای این منظور می توانید به صفحه گاوصندوق دست دوم مراجعه کنید.

البته شاید الان این نگرانی را شما داشته باشید که سیف باکس های کارکرده و دست دوم کیفیت لازم را ندارند و شما نمیتوانید اطمینان حاصل کنید که این محصولات دست دوم و کارکرده کیفیت لازم را دشته باشند.

اما برای رفع این نگرانی ما این مژده را به شما می دهیم که در فروشگاه طباطبایی تمامی محصولات حتی سیف باکس های دست دوم و کارکرده با ضمانت نامه معتبر به شما ارائه می شود، تا شما با خیالی آسوده محصول مد نظر خود را خریداری نمایید.

شرکت سیف باکس

فروشگاه طباطبایی به عنوان معتبر ترین شرکت سیف باکس در تهران، تمامی محصولات خود را با 18 ماه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت برقراری ارتباط با شرکت سیف باکس در تهران از طریق شماره های درج شده در وب سایت، و همچنین از طریق سایر راه های ارتباطی موجود در وب سایت، اعم از (واتساپ، تلگرام، اینستاگرام، و غیره) محصولات مد نظر خود را سفارش دهید.

البته در این صفحه تعداد محدودی از محصولات فروشگاه درج شده است، و شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی محصولات بیشتری را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناسان خرید safe box ارتباط برقرار نمایید، و نظرات، پیشنهادات، و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید.

همچنین می توانید با مراجعه به بخش محصولات وب سایت، سایر محصولات فروشگاه را مشاهده نمایید، و ویژگی ها و قیمت هر محصول را رویت کنید.

اگر مشاهده کردید که برخی از محصولات قیمت ندارند، به دلیل نوسانات بازار ارز قیمت آن ها درج نشده است، و شما باید با شماره تلفن های درج شده در وب سایت با تیم پشتیبان فروشگاه طباطبایی تماس بگیرید، تا قیمت انواع سیف باکس ایرانی و خارجی را در اختیار شما قرار دهند.

سئوالات متداول در مورد سیف باکس ؟

در بخش زیر برخی از سئوالات متداول کاربران وب سایت safekaveh.com را در مورد سیف باکس قرار داده ایم، این سئولات جز رایج ترین سئولات کاربران این وب سایت است.

شما بخش زیر را مطالعه نمایید بازهم اگر سئوالی پیش آمد، و یا نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، در بخش نظرات انتهای همین صفحه وارد نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت به سئوالات شما پاسخ دهند.

سیف باکس چیست ؟

استفاده از سیف باکس ها safe box به زمان بسیار دور بر می گردد. زمانی که برای حفظ همه انواع اشیای گران قیمت و ارزشمند در همان ابتدای شکل گیری زندگی اجتماعی در میان انسانها جعبه های چوبی ساخته شدند و برای نگهداری و پنهان کردن وسایل مورد استفاده واقع گشتند.

برندهای معتبر سیف باکس کدامند ؟

سیف باکس کاوه، سیف باکس گنجینه، سیف باکس نیکا، سیف باکس خرم، سیف باکس بامیل.

قیمت سیف باکس ؟

جهت استعلام قیمت سیف باکس به لینک زیر مراجعه نمایید.

مرکز فروش خرید سیف باکس در تهران ؟

فروشگاه طباطبایی به عنوان معتبرترین مرکز فروش انواع سیف باکس های ایرانی و خارجی در تهران است، که شما می توانید محصولات این فروشگاه معتبر را با قیمت مناسب و ضمانت نامه معتبر، به همراه خدمات پس از فروش خریداری نمایید.

آیا امکان خرید اقساطی سیف باکس وجود دارد ؟

فروشگاه طباطبایی طرف قرارداد با سازمان نیروهای مسلح، بیمه تامین اجتماعی، سازمان آموزش و پرورش، سازمان بهداشت و درمان، سازمان راه و شهرسازی، وزارت نفت،بانک تجارت، بانک ملی، بانک صادرات، بانک سپه، بانک قوامین، بانک ملت، بانک شهر، بانک کشاورزی، بانک سامان، و غیره در تهران است.

که شما می توانید تمام سیف باکس های ایرانی و خارجی را به صورت نقد و اقساط از این فروشگاه خریداری نمایید.

خدمات فروشگاه سیف باکس شامل چه مواردی است ؟

علاوه بر گارانتی معتبر، و خدمات پس از فروش که پیش تر در مورد آن صحبت شد، در فروشگاه طباطبایی خدمات دیگری مثل نصب سیف باکس در محل، حمل و جابه جایی محصول، تعمیرات تخصصی درب و بدنه سیف باکس، و همچنین تعمیرات تخصصی قفل سیف باکس به مشتریان ارائه می شود.

که خدمات حمل و جابه جایی و همچنین نصب سیف باکس در محل به صورت رایگان است.

و تعمیرات تخصصی سی باکس هم اگر به صورت جزیی باشد تکنسین های این مجموعه هزینه ای را از مشتریان خود دریافت نمی کنند، اما اگر نیاز به تعویض برخی از قطعات، و تعمیرات تخصصی تر باشد، به عنوان مثال تعویض قفل یا درب سیف باکس، هزینه آن توسط شرکت سیف باکس در تهران دریافت می شود.

منبع »

https://safekaveh.com/سیف-باکس/