اگر جدیدا وارد دنیای وب سایت‌ها و یا طراحی سایت شده‌اید، حتما به دنبال دوره آموزش html+css+javascript+ رایگان رفته‌اید؟ کلمه وردپرس برای پیشرفت سایت نیز به گوشتان خورده است؟ با ما همراه شوید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه آریا تهران، ما در این مقاله قصد داریم تا دوره‌های آموزشی مربوط به آموزش کد نویسی جاوا اسکریپت و آموزش ابزارهای کاربردی برنامه‌نویسی وب و بهترین  آموزش html را در اختیار شما قرار دهیم.

برای یادگیری صفر تا صد طراحی سایت از آموزش طراحی سایت آموزشگاه آریا تهران استفاده کنید.

HTML چیست؟

HTML مخفف عبارت Hyprt Text Markup Language به معنای زبان نشانه گذاری شده است. به طور کلی HTML زبان استاندارد برای طراحی وب سایت‌ها بوده و بدون کدگذاری HTML مرورگر قابلیت خواندن آن را ندارد.

به عبارتی مرورگرها تنها قابلیت خواندن کدهای HTML از طرف سرور هستند و فرمت‌های دیگر اعتباری ندارد. برای نشان دادن هر عنصر در صفحه وب، باید در آدرس HTML مربوط به آن، تگ قرار داده شود و بخش‌های مختلف توسط تگ از یکدیگر جدا می‌شوند.

هر یک از کدهای HTML مهنا و مفهوم خاصی داشت و تاثیر مشخصی روی یک متن، تصویر و یا فیلم در صفحه وب می‌گذارد. به عنوان مثال برای تغییر روی شکل متن صفحه وب سایت خود با تغییر بر روی آدرس HTML انجام می‌گیرد.

آموزشگاه آریا تهران با برگزاری دوره‌های جامع آموزش HTML به صورت حضوری و غیرحضوری سعی در ارائه بهترین آموزش html را داشته و تاکنون با توجه به کیفیت آموزشی عالی رده برتر خود را نسبت به سایر آموزشگاه‌ها حفظ کرده است.

برای شروع یادگیری از پکیج رایگان آموزش html css آموزشگاه طراحی سایت آریا تهران استفاده کنید.

مزایا و معایب HTML چیست؟

از مزایا و معایب اچ تی ام ال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

یادگیری و کاربری آسان

قابلیت اجرا در تمامی مرورگرها

ضعف در پشتیبانی از مرورگرهای نسخه قدیمی

طراحی جداگانه هر صفحه

وابستگی به دیگر زبان‌های سرور و عملکرد جداگانه ندارد

رایگان بودن

CSS چیست؟

بهتر است بدانید برای زیباسازی صفحات وب سایت، زبان نشانه‌گذاری html به تنهایی کافی نیست و باید از دستورالعمل‌ها و زبان‌های مختلفی برای گیرایی صفحات وب و تغییر فرمت صفحات استفاده کنید. یکی از این زبان‌های پویا کامپیوتری، زبان Css است.

به طور کلی CSS مخفف عبارت  Cascading Style Sheet به معنای زبان تغییر مشخصات ظاهری اسناد است. Css از زبان‌های فرمتhtml, svg, xul نیز پشتیبانی می‌کند. زبان Css برای تغییر مشخصات ظاهری صفحات وب، تغییر رنگ فونت و تصاویر پس زمینه به کار گرفته می‌شود. هدف از تولید زبان css جداسازی مطالب محتوایی و اطلاعات ظاهری همانند صفحه بندی می باشد. استفاده از زبانCss  و جداسازی مطالب سبب شده تا کنترل بیشتری روی مدیریت محتوایی سایت داشته و از فرمت‌ها و استایل‌های تکراری در وب سایت‌ها جلوگیری شود.

برای طراحی یک سایت جذاب و با محتوای عالی، آموزش هر دو زبان html, css الزامی است.

آموزش html javascript

برای طراحی سایت نیازمند یادگیری کامل html, javascript, css هستید. هیچ کدام از این زبان‌های برنامه نویسی و کدنویسی به تنهایی اعتباری برای سایت نداشته و برای طراحی سایت باید تمامی این زبان ها و کدنویسی‌ها با مبانی و اصول ویژه خود انجام گردد. با یادگیری این سه تکنولوژی جدید دنیای وب می‌توانید به عنوان یک طراح وب درآمدهای میلیونی خود را رقم بزنید. شما می توانید با html, css صفحات وب سایت خود را طراحی کرده و سپس با استفاده از زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت به صفحات خود حالت پویا و کاربردی دهید.

آموزشگاه آریا تهران دوره‌های آموزشی css,javascript, html را به صورت جداگانه برگزار می‌کند اما برای آن دسته از افرادی که تمایل دارد آموزش صفر تا صد طراحی سایت رایگان را داشته باشند، می‌توانند به سایت آموزشی آموزشگاه آریا تهران مراجعه کرده و مهارت های خود را تکمیل کنند. آموزش جاوا اسکریپت در طراحی وب مبحثی جداگانه و کامل بوده که به تنهایی نیاز به یک دوره آموزشی کامل داشته که این نیاز با دوره آموزش جاوا اسکریپت آموزشگاه آریا تهران رفع شده است.

دوره وردپرس

ورد پرس یک سیستم مدیریت محتوا متن رایگان است. ورد پرس به علت امکانات و افزونه‌های بسیاری که داشته و همچنین رابط کاربری بسیار آسانی که دارد، سهم بیشتری را در بین طراحان سایت به خود اختصاص داده است. شما می‌توانید با پیش نیاز آشنایی با کامپیوتر و اینترنت در دوره ورد پرس شرکت کرده و از پایه تا پیشرفته آموزش ببینید.

شما می توانید با یادگیری ورد پرس با صرف هزینه ای بین 200 تا 300 هزار تومان یک سایت راه‌اندازی کنید. پس آموزش دوره ورد پرس سهم زیادی روی کاهش هزینه‌های طراحی سایت دارد.

آموزشگاه آریا تهران با برگزاری دوره‌های حضوری و غیرحضوری آموزش ورد پرس، سعی در بهبودی کیفی طراحی سایت‌ها و راه‌اندازی سایت‌های جذاب دارد. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت‌ترین آموزش‌ها را در زمینه طراحی سایت و کدنویسی جاوا اسکریپت با دوره‌های آموزشی آریا تهران در اختیار داشته باشید.

برای شروع یک یادیگری حرفه‌ای از دوره وردپرس مجتمع فنی آریا تهران استفاده کنید.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس‌ها: 02166919634 الی 6

منبع