شرکت در کلاس و دوره آموزش اتوکد از مقدماتی تا پیشرفته به صورت پروژه محور و حل مسائل واقعی. در آموزشگاه آریا تهران شما می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین در کلاس های آموزش اتوکد شرکت کنید. فرصت  آموزش اتوکد دو بعدی و سه بعدی و تمام ترسیمات این نرم افزار در آموزشگاه آریا تهران از دست ندهید. از دیگر مزایای شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین اتوکد می توان به موارد زیر اشاره کرد. همچنین باید بدانید در این دوره تمامی مباحث اتوکد دوبعدی و سه بعدی توسط یکی از بهترین اساتید این دوره به شما تدریس می شود.

  • حل مسائل و پروژه های واقعی و بازار کاری اتوکد
  • دریافت نمونه سوالات فنی و حرفه ای اتوکد
  • آزمون آنلاین رایگان اتوکد در این لینک
  • فیلم جلسات ضبط شده در اختیار شما قرار میگیرد
  • امکان ارتباط با استاد به صورت همیشگی
  • دسترسی به بیش از ۱۰۰ مقاله و فیلم آموزشی در خصوص اتوکد در آریا تهران
  • امکان دریافت مدرک معتبر داخلی آموزشگاه و مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه و مهاجرت

معرفی کوتاه نرم افزار اتوکد

نرم افزار اتوکد با توجه به قابلیت های بالا و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان نرم افزار استاندارد در غالب رشته های مهندسی نظیر معماری، عمران، مکانیک، نقشه برداری، معدن، صنایع، پزشکی، نانو و حتی نجوم جهت انجام ترسیمات بکار برده می شود. آشنایی با این نرم افزار برای کسانی که به نحوی قصد فعالیت در زمینه های مهندسی را دارند، الزامی است. شما می توانید فیلم معرفی دوره اتوکد را نیز مشاهده نمایید.

با توجه به آنچه گفته شد نرم افزار اتوکد یکی از پرکاربردترین نرم افزار طراحی صنعتی و ترسیم نقشه‌های فنی در جهان است. از قابلیت‌ های این نرم افزار می توان به قابلیت های گسترده طراحی مانند نقطه ثقل هوشمند، ابزار اندازه‌گیری دقیق و غیره اشاره کرد. همچنین طراحی و ترسیم آزاد سه بعدی و دو بعدی، کیفیت بالا در پردازش و چاپ طراحی‌ها، بهره‌مندی از پسوند اختصاصی DWG، محیط برنامه نویسی پیشرفته برای کاربردهای خاص، امکان  اشتراک گذاری طرح‌ها با حداقل حجم و حداکثر کیفیت، انتقال آسان تنظیمات بین کامپیوترهای مختلف، انعطاف پذیری بالای محیط کاربری و جلوگیری از انجام تغییرات ناخواسته از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

اگر قصد شرکت در دوره آنلاین و یا حضوری آموزش اتوکد را دارید ادامه مطلب را پیگیری کنید.


برخی از نمونه کارهای هنرجویان اتوکد

نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران
نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران
نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران
نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران
نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران
نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران
نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران
نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران
نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران
نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران

برخی از تصاویر دوره اتوکد

آموزش اتوکد - تصویر دوره آریا تهران
آموزش اتوکد - تصویر دوره آریا تهران
آموزش اتوکد - تصویر دوره آریا تهران
آموزش اتوکد - تصویر دوره آریا تهران
آموزش اتوکد - تصویر دوره آریا تهران

فرصت یادگیری نرم افزار اتوکد و مباحث مربوط به آن را در دوره آموزش اتوکد آریا تهران، در یک محیط دوستانه و حرفه ای از دست ندهید. 🙂


دوره ی حضوری آموزش اتوکد AUTOCAD

در کلاس حضوری آموزش اتوکد، کارآموزان طی فرایندی فشرده و بازارکاری با نرم افزار اتوکد ۲۰۱۸ آشنا خواهند شد و در نهایت کارآموز از آموزشگاه اتوکد آریا تهران مدرک معتبر فنی و حرفه ی اتوکد را دریافت خواهد کرد.

شما با شرکت در کلاس آموزش اتوکد می توانید از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد تخفیف دریافت نمایید.

دوره آموزش اتوکد AutoCAD یک دوره کاملا جامع است و اغلب کارآموزان پس از شرکت در این کلاس، برای ورود به بازار کار نیازی به حضور در کلاس های پیشرفته تر نخواهند داشت.

دوره مجازی اتوکد دو بعدی وسه بعدی

علاقمند به شرکت در کلاس های آنلاین اتوکد می توانند در قسمت ثبت نام از دوره های آنلاین اتوکد نیز استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر حتما با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید.


کلاس های آموزش اتوکد

آموزشگاه اتوکد آریا تهران دو نوع کلاس آموزشی بصورت کلاس عمومی و کلاس خصوصی اتوکد برگزار می کند. در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش اتوکد AutoCAD یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد اما مسلما در کلاس خصوصی AutoCAD زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت. از طرفی شرکت در کلاس عمومی اتوکد از نظر قیمت و شهریه برای کارآموزان به صرفه تر خواهد بود.

مجتمع فنی آریا تهران برای آموزش جامع اتوکد، دو دوره مجزای اتوکد (کلاس اتوکد مقدماتی – کلاس اتوکد حرفه ای) را با هم تلفیق کرده، و شما هنرجویان عزیز با صرف وقت و هزینه کمتر و طی ۱ دوره جامع اتوکد، می توانید از صفر تا ۱۰۰ نرم افزار اتوکد را یاد بگیرید، و با در نظر گرفتن مدت زمان بالا برای آموزش این نرم افزار، امکان ترسیم نقشه های مختلف در حوزه های گوناگون مهندسی را برای دانشجویان در طول مدت کلاس فراهم آورده است و دانشجویان پس از اتمام دوره قادر خواهند بود تمامی ترسیمات دوبعدی و سه بعدی را در نرم افزار ترسیم نمایند.

البته هنرجویان عزیز در صورت تمایل می توانند در دوره آموزش اتوکد مقدماتی و دوره آموزش اتوکد پیشرفته بصورت مجزا ثبت نام کنند.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی اتوکد حداقل ۳ نفر می باشد.


قیمت کلاس اتوکد (AutoCAD)

هزینه دوره اتوکد با توجه به نوع کلاس های موسسه آموزش اتوکد آریا تهران متفاوت می باشد. همانطور که پیشتر گفته شد آموزشگاه اتوکد دو نوع کلاس خصوصی اتوکد و عمومی برگزار می کند که قیمت آنها به شرح زیر می باشد:

قیمت آموزش اتوکد خصوصی

هزینه کلاس خصوصی اتوکد بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب اتوکد سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای تدریس خصوصی اتوکد را مشخص می کند و هزینه کلاس خصوصی اتوکد تعیین می گردد، که در صورت نیاز کارآموز نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … در دوره آموزش اتوکد AutoCAD را رزرو کند. ما به شما قول بهترین هزینه تدریس خصوصی اتوکد را خواهیم داد.

قیمت آموزش اتوکد خصوصی ساعتی ۷۰۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت کلاس عمومی اتوکد

هزینه کلاس آموزش اتوکد بصورت عمومی در آموزشگاه AutoCAD با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود، کلاس های حضوری و عمومی اتوکد در دو بخش دو بعدی مقدماتی و سه بعدی پیشرفته برگزار می شود که هزینه دوره اتوکد بصورت عمومی به شرح ذیل می باشد:

– هزینه دوره ی مقدماتی و پیشرفته اتوکد ۶۵۰۰۰۰ تومان می باشد.

هزینه کلاس آنلاین اتوکد

کلاس آنلاین اتوکد نیز همانند کلاس حضوری می تواند بصورت عمومی و بصورت خصوصی برگزار گردد.

هزینه کلاس آنلاین اتوکد همانند قیمت کلاس عمومی بوده و هزینه کلاس خصوصی آنلاین اتوکد ساعتی ۷۰ هزار تومان است.


دریافت مدرک فنی حرفه ای اتوکد (مدرک بین المللی)

شما کارآموزان عزیز بعد از سپری کردن دوره آموزش اتوکد AutoCAD در آموزشگاه اتوکد آریا تهران، مدرک فنی و حرفه ای اتوکد نیز دریافت خواهید کرد. مدرک اتوکد فنی و حرفه ای یک مدرک بین المللی و قابل ترجمه است. افرادی که قصد مهاجرت و کاریابی در خارج از کشور را دارند می توانند با شرکت در این دوره مدرک بین المللی اتوکد را دریافت کنند.

آموزشگاه AutoCAD آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران دوره مقدماتی و پشرفته اتوکد، بعد از گذراندن کامل دوره دو نوع مدرک معتبر اتوکد قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد.

– مدرک فنی و حرفه ای اتو کد – مدرک معتبر داخلی موسسه آموزش اتوکد

دیگر توضیحات دوره آموزش اتوکد AutoCAD ویژه بازارکاری

نرم افزار اتوکد یکی از محصولات قدرتمند شرکتی آمریکایی به نام Auto Desk می باشد که از سال ۱۹۸۲ وارد عرصه نرم افزار جهان گردیده است. این نرم افزار امکان استفاده از محیط های دو بعدی و سه بعدی را برای کاربران خود فراهم می کند.

شما با داشتن نرم افزار اتوکد، میتوانید میز و وسایل نقشه کشی مهندسی را به کلی کنار بگذارید و تمام کارهای نقشه کشی و مهندسی خود را درون کامپیوتر شخصی خود به راحت ترین شکل ممکن انجام دهید.

عبارت CAD که درون نام نرم افزار اتوکد قرار گرفته است به عنوان اختصار کلمه Computer Aided Drafting و به معنای ترسیم فنی به کمک کامپیوتر می باشد. نرم افزار اتوکد یکی از اولین نرم افزار های طراحی به کمک کامپیوتر بود هکه میتواند بر روی کامپیوترهای شخصی کاربران اجرا شود. در نسخه های ابتدایی نرم افزار اتوکد ، فقط امکان ترسیم خط، چند ضلعی، دایره ، کمان و متن وجود داشت.

در نسخه های بعدی نرم افزار اتوکد امکان استفاده از ابزار ها و قابلیت های سه بعدی پیشرفت چشمگیری داشت و امکان پیمایش Objectهادر نمای سه بعدی و همچنین رندرینگ پیشرفته نیز به این نرم افزار قدرتمند اضافه گردید.

نرم افزار اتوکد به اندازه ای قدرتمند است که حتی برا ی کوچکترین موارد نیز کنترل ها و تنظیمات فراوانی را ایجاد کرده و به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی بتواند با Object ها طرح های دو و سه بعدی را خلق کرده و یا به ترسیم نقشه های مورد نیاز خود بپردازند و کاربردهای بی شمار این نرم افزار زمینه ساز اشتغال بخش عمده ای از کاربران کامپیوتر بوده و می توان این نرم افزار قدرتمند را به عنوان یک بنگاه اشتغال زایی حرفه ای معرفی کرد.

با توجه به این مطالب کارور اتوکد از مشاغل حوزه فناوری اطلاعات محسوب می شود و جهت ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی ایجاد گردیده است.

فیلم و جزوه آموزش اتوکد

برای کسب اطلاعات کافی در مورد فیلم و جزوه آموزش اتوکد که بصورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد حتما با موسسه آموزش اتوکد آریا تهران تماس بگیرد.

اگر به دنبال آموزشگاه اتوکد در نواب صفوی هسنید، اگر مایلید در بهترین آموزشگاه اتوکد در میدان توحید ثبت نام کنید و اگر به دنبال معتبر ترین مرکز و آموزشگاه اتوکد در ستارخان هستید حتما مجتمع فنی آریا تهران را انتخاب کنید.

برای مشاهده نمومه کار های هنر جویان فقط کافیست روی آن کلیک نمایید

سوال و جواب در خصوص این دوره

آیا شرکت در این دوره نیازمند پیشنیاز خاصی است؟

خیر. شرکت در دوره اتوکد نیازمند پیشنیاز خاصی نیست و تنها آشنایی با کامپیوتر کافی است.

هزینه این دوره چه قدر است؟

هزینه دوره آموزش ۰ تا ۱۰۰ اتوکد بسیار پایین است و مبلغ ۵۸۰ هزارتومان برای شرکت در دوره اتوکد در نظر گرفته شده است.

آیا دوره اتوکد مدرک دارد؟

بله شما با شرکت در دوره آموزش اتوکد می توانید اقدام به دریافت مدرک معتبر داخلی آموزشگاه و همچنین دریافت مدرک معتبر و قابل ترجمه فنی و حرفه ای نمایید.

آیا یادگیری اتوکد برای کاریابی موئثر است؟

در خصوص این سوال باید بگوییم که بله شما می توانید با یادگیری کامل نرم افزار اتوکد و کسب تجربه در آن و همچنین کاراموزی در شرکت های فعال این حوزه اقدام به کاریابی و ورد به بازار کا کنید. همچنین باید بدانید که آموزش های آریا تهران همگی مناسب بازار کار بوده و شما را برای ورود به عرصه اشتغال آماده می کند.

مدرس این دوره کیست و تدریس چگونه است؟

در دوره اتوکد شما توسط یکی از بهترین مدرسین اتوکد و نقشه کشی دو بعدی و سه بعدی آموزش داده می شوید. خانم نجمه سرلک مدرس دوره اتوکد می باشد. علاوه بر آن نحوه تدریس در آموزشگاه آریا تهران و به خصوص آموزش اتوکد کاملا پروژه محور بوده و تمرین های واقعی در آن حل می شوند.

حرف آخر

شما با شرکت در دوره آموزش اتوکد AutoCAD بصورت کامل با نرم افزار اتوکد ۲۰۱۸ آشنا خواهید شد. در کلاس حضوری اتوکد کارآموز بصورت گام به گام و از پایه آموزش اتوکد دو بعدی و سه بعدی و تمام ترسیمات این نرم افزار را فراخواهد گرفت. افرادی که در کلاس های آموزشی اتوکد مجتمع فنی آریا تهران شرکت می کنند علاوه بر یادگیری عملی و بازار کاری نرم افزار اتوکد می توانند در انتهای دوره، مدرک فنی و حرفه ای کارور اتوکد را نیز دریافت نمایند. لازم به ذکر است که مدرک اتوکد فنی و حرفه ای یک مدرک بین المللی و قابل ترجمه است.

آموزشگاه اتوکد آریا تهران با ارائه فیلم و جزوات آموزشی رایگان یادگیری کارآموزان خود را تسهیل خواهد کرد. در کنار تمام این مزایا شما می توانید شهریه دوره را بصورت اقساطی پرداخت نمایید.

توجه: علاوه بر تهران شما می توانید دوره حاضر را در سایر شعبات ما در شهرستان های کرمانشاه و … بصورت حضوری بگذرانید.