راهنمایی انتخاب گاوصندوق مناسب ایمن و نسوز

گاو صندوق ها دارای دو دسته بندی هستند: گاوصندوق های نسوز و ایمن در برابر دزدی .

پیشنهاد ویژه : برای خرید گاوصندوق به فروشگاه گنج بان مراجعه نمایید.

اگر ایمنی و ضد سرقت بودن در اولویت باشد، باید از گاوصندوق های دارای صفحه کلید و سیستم کد بندی استفاده کرد. معمولا گاوصندوق ها دارای قفل الکترونیکی یا قفل کلیدی هستند که درون دیوار یا کف قرار می گیرند. در این بازه گزینه های بسیاری برای تامین نیازهای شما وجود دارد که از گاو صندوق هایی با کنترل امنیت از طریق لب تاب گرفته تا گاوصندوق های که در زیر کف اتاق قرار می گیرند.

البته پیشنهاد ما این است که برای خرید انواع گاوصندوق های اداری، نسوز، خانگی، بانکی ، ضدسرقت و … متناسب با نوع نیاز خود، حتما با کارشناسان ما در فروشگاه گاوصندوق گنج بان تماس حاصل فرمایید.

و مشاوره لازم را در جهت خرید گاوصندوق از آن ها دریافت نمایید، بدون شک دریافت مشاوره می تواند کمک شایانی را به شما در جهت خرید انواع گاوصندوق ارائه دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره صندوق های نسوز خانگی پیشنهاد می کنم مقاله “گاوصندوق خانگی” را مطالعه نمایید.

 

گاوصندوق های نسوز گنج بان

 

متداول ترین روش دزدی این است که شخص وارد خانه می شود و سوئیچ ماشین را می دزد. بسیاری از مردم با قرار دادن سوئیچ ماشین در نزدیکی درب ورودی خانه، کار او را راحت می کنند. امروزه وسایل و ابزاری موجودند که محل خوبی برای نگه داری کلید گاوصندوق و سوئیچ های شما هستند و کلیدهای شما را در یک قسمت امن نگه می دارد تا به راحتی دزدیده نشوند. همچنین می توانید کلیدهایتان را در داخل گاوصندوق نگه دارید تا امنیت بیشتری فراهم شود. معمولا گاوصندوق های امنیتی ضد آتش نبوده و برای نگهداری مدارک مهم مناسب نیستند. گاوصندوق های ضد آتش بسیاری در بازار وجود دارند که نه فقط برای نگهداری مدارک بلکه برای نگهداری اطلاعات نیز مناسب هستند.

فروشگاه گاوصندوق های خانگی گنج بان، سازنده انواع صندوقهای نسوز ، دربهاي خزانه و کمد بایگانی(بود پانزر), با بکارگيري از فن آوري روز و بهره گيري از افراد متخصص و نيروهاي فني ماهر از سال 1364 مشغول به فعاليت بوده که با توجه به افزايش شعب مختلف بانکهای خصوصی و دولتی و پالایشگاها و مراکز پتروشیمی در کشور ، نياز به توليد انواع محصولات اين کارخانه  هر روز بيشتر از روز قبل احساس گرديده که اين واحد توليدي با استفاده از  روشهای مدرن با تولید محصولات بیشتر با ظرفیت 2500 تن در سال تغییر مسیر داده است.

اين شرکت با بهره گيري از تجارب و عملکرد درخشان در بخش هاي فوق الذکر و صنايع و تکنولوژي هاي مرتبط با کمال علاقمندي ، راغب به حضور فعال در پروژه هاي مشابه اعم از نهادها ، ارگانها ، سازمانهاي دولتي و خصوصی مي باشد.

ما بهترین قیمت گاوصندوق را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

منبع : راهنمایی انتخاب گاوصندوق مناسب