معایب درب کرکره ای برقی

 

کرکره های برقی از جمله مهمترین و همچنین پر کاربرد ترین تجهیزات هر ساختمانی می باشد که به دلیل داشتن امنیت بسیار بالا و همچنین قابلیت های زیاد و طول عمر بالا در دسته محبوب ترین انواع کرکره ها قرار گرفته اند.

در این مقاله قصد داریم به صورت جامع شما را با معایب درب کرکره ای برقی و مزایای آن آشنا کنیم. پیشنهاد میشود برای استعلام قیمت درب پارکینگ کرکره ای و همچنین کسب اطلاعات در رابطه با انواع مدل ها و برند های کرکره برقی در ایران با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید تا کارشناسان و متخصصین ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند 02155449212 – 09122552119.

 

درب کرکره ای چیست

یکی از انواع درب های موجود در جهان درب کررکه ای می باشد، کار با درب های کرکره ای بسیار آسان بوده و میتوان گفت نسبت به سایر درب های دستی و قدیمی دارای امنیت بالاتری می باشد. درب های کرکره ای به صورت برقی و در ابعاد متنوعی در بازار و توسط برند های مختلف تولید و عرضه می شوند، یکی از برند های محبوب تولید  کننده انواع درب کرکره ای در جهان برند زومر می باشد، این برند همواره تمامی قطعات درب کرکره ای و همچنین انواع متعدد آن را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می نماید.

درب کرکره ای دری است که از بسیاری از لت های افقی فولادی یا آلومینیومی ساخته شده و با چرخاندن لت ها به طور مستقیم به بالا یا پایین با کمک فنر یا موتور الکتریکی (یا هر دو) عمل می کند و هر دو طرف را برای نگه داشتن آن هدایت می کند.

درب های کرکره ای یک نوع درب بسیار پرکاربرد برای مصارف خانگی، تجاری یا صنعتی هستند و معمولاً بر اساس کاربرد مورد نظرشان در انواع مختلفی ساخته می شوند.

درب های کرکره ای کاربرد های بسیار زیادی دارند، یکی از اصلی ترین کاربرد های درب های کرکره ای برای استفاده به عنوان کرکره فروشگاه ها و مغازه ها می باشد. شما میتوانید انواع درب کرکره ای را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه همتا خریداری نمایید، پیشنهاد میشود برای محاسبه قیمت کرکره برقی و همچنین کسب اطلاعات در رابطه با برند های تولید کننده انواع درب کرکره ای با همکاران ما تماس بگیرید.

 

انواع درب کرکره ای

با توجه به گفته های بالا در رابطه با درب کرکره ای، میتوان گفت درب های کرکره ای و انواع کرکره اتوماتیک متناسب با نوع آن ها در دسته های مختلفی قرار میگیرند، از جمله انواع درب کرکره ای عبارت اند از:

درب کرکره ای داخلی

کرکره های داخلی در داخل ساختمان شما تعبیه شده اند و میتوان گفت همه کاره هستند و همواره نور زیادی را وارد محیط میکنند. علاوه بر این، کرکره های داخلی تهویه عالی را فراهم می کنند. از جمله ویژگی ها و مزیت های اصلی این نوع کرکره ها تنوع بالای آن ها در رنگ و ابعاد می باشد. شما میتوانید انواع درب های کرکره ای داخلی را با بالاترین کیفیت از فروشگاه همتا خریداری نمایید.

 درب های کرکره ای خارجی

درب های کرکره ای بیرونی در قسمت بیرونی ساختمان و مجتمع مورد نظر شما تعبیه شده اند. این درب های کرکره ای مانند کرکره های داخلی، در طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها همواره در بازار ایران تولید و عرضه می شوند. اما تنها معایب این نوع درب های کرکره ای این است که آنها نور و تهویه کمتری نسبت به سایر درب های کرکره ای ارائه می دهند.

 درب کرکره ای دستی

کرکره های دستی همانطور که از نام آن پیداست به صورت دستی و با استفاده از نیروی انسانی کار می کنند. از آنجایی که آنها از عناصر کمتری ساخته شده‌اند، معمولاً ارزان‌ تر از کرکره‌های برقی هستند. این ویژگی درب های کرکره ای دستی باعث می شود آنها در میان کسانی که سعی در به حداقل رساندن هزینه ها دارند، انتخاب محبوبی باشند. اگر به درب های کرکره ای بزرگی نیاز دارید که باید مرتباً آن‌ها را تنظیم کنید، بهتر است کرکره‌های برقی را انتخاب کنید تا کارکرد آن‌ها آسان‌تر شود.

درب کرکره ای برقی

تنها عیبی که میتوان در رابطه با درب کرکره ای برقی گفت این است که نصب و نگهداری کرکره برقی نسبت به کرکره دستی هزینه بیشتری دارد. با این حال، آنها بسیار راحت تر و با دوام تر از درب های کرکره ای دستی هستند. درب کرکره ای برقی به شما این امکان را می دهند که  تیغه های کرکره برقی خود را تنها با فشار دادن یک دکمه باز و بسته کنید.

در استفاده از درب کرکره ای برقی شما نیازی به اعمال قدرت بدنی ندارید و حتی می توانید آنها را به پنل های خورشیدی متصل کنید تا هزینه برق خود را کاهش دهید. بسیاری از صاحبان املاک یا صاحبان خانه، به ویژه آنهایی که تردد محدود دارند از این نوع درب های کرکره ای استفاده می نمایند.

کرکره های آلومینیومی

کرکره های آلومینیومی فوق العاده سبک و بادوام هستند. از جمله مزایا درب کرکره ای برقی آلومینیومی این است که آنها محافظت عالی در برابر مزاحمان و شرایط آب و هوایی سخت دارند و به راحتی دچار آسیب دیدگی و یا خوردگی نمی شوند. کرکره های آلومینیومی همچنین مستعد صرفه جویی در انرژی و کاهش صدا هستند. این ویژگی درب های کرکره ای الومینیومی باعث شده است تا این محصولات به محبوب ترین و پرفروش ترین درب های کرکره ای در ایران به شمار آید.

درب کرکره ای شفاف

کرکره های شفاف دید بیشتری را نسبت به نوع آلومینیومی خود ارائه می دهند. محبوبیت آنها در حال افزایش است، به خصوص برای درها و پنجره هایی که مشرف به باغ ها یا مناظر زیبا هستند.

لازم به ذکر است ما در فروشگاه همتا همواره تمامی مدل ها و برند های انواع درب کرکره ای را با بهترین قیمت و بالاترین دوام به مشتریان خود ارائه میدهیم.

 

معایب درب کرکره ای برقی

قبل از شروع بررسی معایب درب کرکره برقی بهتر است ابتدا مزایا درب کرکره ای برقی را به صورت کلی با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم. از جمله مزایا درب کرکره ای برقی عبارت است از:

  • ایمنی و امنیت بالا برای کاربران
  • جلوگیری از ورود افراد و سارقین به محیط داخل
  • دارا بودن رنگ ها و طرح های متنوع
  • استفاده از انرژی الکتریکی به جای نیروز انسانی
  • صرف هزینه بالا در خرید و نگه داری
  • عملکرد برقی آن
  • نیاز به افراد متخصص
  • باز و بسته شدن به تعداد محدود
  • سروصدای زیاد
  • و …

تنها موردی که میتوان در رابطه با معایب درب کرکره ای برقی ذکر کرد، هزینه نسبتا بالای آن نسبت به کرکر های دستی می باشد. به دلیل امکانات بالای این محصول و همچنین قطعات و تجهیزات سازنده آن نسب به کرکره های معمولی و دستی از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

از جمله معایب کرکره برقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باز و بسته شدن به تعداد محدود

اگر بخواهیم به اولین معایب این نوع از درب ها هااشاره کنیم باید بگوییم که نسل جدید درب ها طوری طراحی شده اند که در طول روز نباید بیشتر از 3 تا 4 بار باز و بسته شوند. زیرا موتور آن ها به گونه ای ساخته شده است که اگر بیشتر از این تعداد در روز باز و بسته شوند باعث داغ شدن موتور و کاسته شدن عمر آنها خواهد شد. به همین دلیل از این درب ها بیشتر برای مغازه و فروشگاه ها استفاده میکنند.

صرف هزینه بالا در خرید و نگه داری

بدون شک این محصول نسبت به نوع دستی آن از قیمت بالاتری برخوردار بوده که بسیاری از متخصصین بر این باورند که با توجه به کارآیی و عملکردی که دارد، قیمت بالا را نمی‌توان عیب این محصول بشمار آورد. از طرفی دیگر، شما با یک محصول کاملا اتوماتیک که نگه داری از آن نیاز به صرف وقت و هزینه دارد، طرف هستید. بدین معنا که کرکره برقی هر چند ماه یکبار نیاز به سرویس و تعمیر دارد که باید توسط افراد متخصص و با پرداخت هزینه‌‌ای متناسب با تخصص آنها صورت گیرد.

نیاز به افراد متخصص

در صورت بروز هرگونه مشکل در باز و بسته شدن کرکره برقی باید از تعمیرکاران متخصص در این زمینه درخواست کمک کنید که این امر گاهی اوقات وقت گیر بوده و با صرف هزینه زیاد همراه خواهد بود.

عملکرد برقی آن

همانطور که می‌دانید کرکره برقی مجهز به سیستم برق اضطراری یا UPS است که در مواقع قطع برق کرکره را به حرکت درمی‌آورد. حال در مناطقی که قطعی برق متوالی بوده و مشکل نبود الکتریسیته همیشگی است، امکان دارد عملکرد این سیستم با اختلال مواجه شده و سریعا آسیب ببیند و از کار بیافتد.

سروصدای زیاد

سرو صدای زیاد را میتوان یکی دیگر از معایب کرکره برقی دانست. به دلیل کاربرد فلز آلومینیوم در طراحی باعث میشود که درب کرکره ای در حین باز و بسته شدن سرو صدای زیادی تولید کند. به خصوص اگر این درب ها برای آپارتمان ها و مجتمع ها نصب شود میتواند باعث سلب آسایش ساکنین شود. پس بهتر است برای آپارتمان ها از درب کرکره ای استفاده نشود. اگر قصد دارید که از درب کرکره ای برای آپارتمان و مجتمع استفاده کنید باید به جای آلومینیوم از فوم استفاده شود تا بتواند تا حد امکان سروصدای تولید شده را به حداقل برساند.

نکات مهم در خصوص معایب درب کرکره ای

در هنگام خرید و نصب کرکره برقی باید نکاتی را درباره آن در نظر بگیرید :

کاهش سروصدای درب کرکره ای

اگر میخواهید درب کرکره ای را برای مجتمع و آپارتمان نصب کنید اما از سر و صدای زیاد آن نگران هستید میتوانید به جای استفاده از تیغه آلومینیومی از تیغه های فومی استفاده کنید. این کار باعث میشود که سروصدای آن به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند. اما نکته ای که وجود دارد این است که تیغه ای آلومینیومی باعث استحکام بیشتر درب میشوند و میتوانند وزن سنگین درب را در هر ابعادی که هست تحمل کنند.

مکان نصب درب

مهم ترین نکته ای که قبل از خرید باید به آن توجه کنید نوع موتور درب کرکره ای است. ابتدا باید این نکته را در نظر بگیرید که قصد دارید درب را در چه مکانی نصب کنید. آیا میخواهید درب را برای فروشگاه و مکان تجاری نصب کنید؟ آیا قصد دارید درب کرکره ای را برای آپارتمان و مجتمع های تجاری نصب کنید؟ پس از اینکه به این سوال مهم پاسخ دادید باید ببنید که چه موتوری برای شما مناسب تر است. سپس به سراغ خرید و نصب آن بروید.

استفاده از متخصصان

حتما برای نصب درب از متخصصان کمک بخواهید. نصب درب کرکره ای به وسیله افرادی که اطلاعاتی درباره آن ندارند موجب آسیب رساندن به درب و ایجاد هزینه اضافه برای شما خواهد شد. زیرا نصب درب های برقی و کرکره ای نیاز به تخصص دارد و نباید خودتان اقدام به نصب آن ها کنید.

معایب کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی شفاف داره مزایا و معایب می باشد و برای خرید کرکره برقی بهتر است که این مزایا و معایب را بدانید تا بهتر بتوانید برای خرید کرکره برقی تصمیم‌گیری کنید. در قسمت قبلی درباره مزایای کرکره برقی شفاف برای شما توضیح دادیم و در این قسمت درباره معایب کرکره برقی شفاف توضیحاتی را برای شما ارائه میدهیم.

تنها ایرادی که می‌توان برای کرکره برقی شفاف یا همان کرکره پلی کربنات شیشه ای در نظر گرفت قیمت بالای کرکره برقی شفاف در مقایسه با سایر کرکره برقی ها است. البته این موضوع را باید بدایند که قیمت کرکره برقی در ایارن کرکره از سایر نمایندگی های فروش کرکره برقی پایین تر میباشد که این موضوع به دلیل سود کمتر ما در فروش کرکره برقی میباشد.

شرکت فنی مهندسی همتا با ۲۷ سال سابقه درخشان در زمینه فروش، نصب و تعمیر انواع کرکره های برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

برای خرید ارزان قیمت ترین کرکره برقی شفاف پلی کربنات میتوانید با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید. ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲ – ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹

کرکره برقی پلی کربنات

کدام  کرکره برقی به کرکره برقی شیشه ای معروف است؟ در واقع کرکره برقی پلی کربنات شفاف به کرکره برقی شیشه ای معروف می باشد. این کرکره از پلاستیکی به اسم پلی کربنات تولید شده است.  در این مقاله قصد داریم شما را  با  کرکره  برقی پلی کربنات  آشنا کنیم. یکی از ویژگی های کرکره برقی پلی کربنات این است که از استحکام  بسیار بالایی و مقاومت کششی برخوردار است.

یکی از ویژگی های کرکره برقی پلی کربنات این است که از استحکام  بسیار بالایی و مقاومت کششی برخوردار است. نکته: با این ماده می توان انواع کرکره برقی فروشگاهی، بالکن و پنجره و کرکره برقی پارکینگی را در رنگ های متنوع  الخصوص شفاف تولید کرد. دمای ذوب کرکره  برقی پلی کربنات ۱۰۰ در جه سانتی گراد و دمای خمش آن ۱۴۰ درجه سانتی گراد است. جالب است که بدانید پلى کربنات مقاوم ترین ماده ى شفافى است در دنیا که میتوان از آن بجاى شیشه استفاده کرد.  یکى از ویژگى هاى خوبه این ماده این است که میتوان طبق سلیقه ى مشترى در رنگ هاى مختلف و شفاف کرکره را تولید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله معایب کرکره برقی پلی کربنات را مطالعه کنید.

معایب کرکره برقی فولادی

درب کرکره‌ ای برقی فولادی در مقایسه با سایر کرکره ‌های موجود در بازار از مزایای بیشتری برخوردار می باشند. ولی همان طور که می دانید هر وسیله و دستگاهی که تولید می شود در کنار مزایا، معایبی نیز دارد که کرکره‌ های برقی فولادی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

معایب کرکره برقی را می‌ توان این گونه بیان کرد که: بعد از گذشت مدت زمانی کرکره برقی فولادی در زمان باز و بسته شدن با ایجاد سر و صدا همراه می باشد. صداهای تولید شده در مقایسه با سایر کرکره ‌های برقی بیشتر می باشد. علت این امر ضخامت تیغه و همچنین وزن زیاد آن ها می باشد؛ علاوه بر این وجود قوس در میان تیغه‌ ها موجب افزایش این سر و صداها خواهد شد.

لازم به ذکر است که هزینه خرید، نصب و نگهداری درب کرکره‌ ای فولادی به خاطر کیفیت ساختار و قطعات آن بیشتر از دیگر کرکره‌ های برقی می باشد. البته به یاد داشته باشید، ممکن است در ابتدا خرید کرکره‌های فولادی کمی گران‌تر به نظر برسد؛ ولی از نظر طول عمر بالای آن در طولانی مدت مقرون به صرفه می باشد.

به همین خاطر اکثر کاربران با بررسی و ارزیابی انواع گوناگون کرکره‌ های برقی، کرکره برقی فولادی را برای خرید و نصب انتخاب می کنند. در نتیجه با مقایسه تیغه کرکره فولادی و آلومینیوم و گالوانیزه متوجه کیفیت و طول عمر بالای آن ها می شوید.

مزایا کرکره برقی

  • سرعت
  • امنیت
  • طول عمر بالا
  • مقاوم در شرایط آب و هوایی
  • عدم اشغال فضا
  • ظاهر زیبا
  • کاهش آلودگی صوتی
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • عایق صوتی
  • ضد گلوله و ضد حریق

سرعت

با فشردن یک دکمه کرکره بالا می‌رود و شما می‌توانید به محیط داخل وارد شوید. بدون شک سرعت عملکرد کرکره اتوماتیک چندین برابر نوع دستی آن است که با کمک ریموت کنترل می‌توان آن را بالا و پایین کرد و دیگر نیازی به استفاده از نیروی فیزیکی دست نیست.

عایق صوتی

مواد عایق استفاده شده در کرکره های برقی سبب می‌گردد تا از ورود سروصدا به محیط داخل جلوگیری بعمل آورد. به همین علت بسیاری از افراد که در خیابان های شلوغ زندگی می‌کنند، از کرکره برقی استفاده کرده تا علاوه بر برقراری امنیت، آرامش را مهمان خانه های خود کنند.

عدم اشغال فضا

همانطور که می‌دانید کرکره برقی در حین باز شدن به سمت بالا رول می‌شود و این امر سبب می‌گردد تا هیچ گونه فضای اضافی را در سمت چپ یا راست اشغال نکند و فضای کافی جهت جابجایی در محیط برای شما فراهم می‌گردد.

ضد گلوله و ضد حریق

کرکره های برقی شفاف که از جنس پلی‌کربنات بوده و در بانک ها، طلافروشی ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرند کاملا ایمن بوده و مانع از بروز حوادث ناگوار می‌شوند.

صرفه جویی در مصرف انرژی

از ویژگی های منحصربفرد کرکره برقی می‌توان به عایق بودن آن اشاره کرد. بدین معنا که مواد عایق تزریق شده در میان کرکره برقی، در فصول گرم سال مانع از جذب و انتقال گرما به محیط داخل و خروج هوای سرد می‌شود؛ همچنین در فصل زمستان نیز مانع ورود سرما به داخل و خروج گرمای محیط می‌گردد. در نهایت آگاه باشید که استفاده از کرکره برقی مانع هدر رفت انرژی شده و هزینه های جانبی را کاهش می‌دهد.

طول عمر بالا

کیفیت بالای تیغه های آلومینیومی این محصول و استحکام آن سبب می‌گردد تا در طی سال‌ها استفاده، کمترین آسیب را متحمل شود و در نتیجه از طول عمر بالایی برخوردار باشد.

امنیت

تامین امنیت محل سکونت یا محیط کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کرکره برقی عمدتا از جنس فلز و آلومینیوم ساخته می‌شود که همین امر امکان ورود سارقین را کاهش می‌دهد و سبب می گردد تا این محصول در برابر هرگونه ضربه و فشار مقاوم بوده و امکان نفوذ به آن وجود نداشته باشد. بنابراین، اگر حفظ جان و مال افراد برای شما مهم است، با نصب کرکره برقی امنیت را در محیط اطراف خود دوچندان کنید.

کاهش آلودگی صوتی

حتما به خاطر دارید که برای باز و بسته کردن کرکره دستی چه میزان از سروصدا را باید تحمل می‌کردیم. در این میان کرکره برقی با ایجاد کمترین میزان آلودگی صوتی به راحتی بالا و پایین می‌رود و باعث اعتراض همسایگان نمی‌شود

مقاوم در شرایط آب و هوایی

متفاوت کرکره برقی با تیغه های آلومینیومی را می‌توان در هر نوع آب و هوایی نصب کرد و مورد استفاده قرار داد. بنابراین، می‌توان گفت که کرکره رول آپ در برابر هرگونه گرد و غبار و رطوبت از مقاومت لازم برخوردار بوده و تغییر شرایط آب و هوایی هیچ‌گونه تاثیری بر روی کیفیت این محصول ندارد.

ظاهر زیبا

رنگ کرکره برقی را می‌توان متناسب با محیط اطراف سفارش داد و ظاهری جذاب در آن مکان ایجاد کرد. بطور مثال شما می‌توانید کرکره را متناسب با نمای ساختمان خریداری کرده تا ظاهری زیبا و تمیز ایجاد کنید. در اصطلاح عامیانه می‌توان گفت که امکان ست کردن رنگ کرکره با نمای ساختمان برای شما وجود دارد. از طرفی دیگر، رنگ های به کار رفته در کرکره برقی ضدخش و ضد آب بوده که همین امر بر کیفیت این محصول می‌افزاید.

در قسمت بالا شما را با مزایا کرکره برقی “ Advantages Roller Doors“ آشنا کردیم تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید این محصول نمایید. در این میان، خالی از لطف نیست اگر به معایب موجود در این محصول نیز بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه شوید.

مزایای کرکره برقی فولادی

در زمینه مزایای کرکره برقی فولادی نسبت به کرکره برقی آلومینیومی می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد: کرکره برقی فولادی به علت این که از تیغه و ریل‌ های فولادی تولید شده است، در مقایسه با کرکره برقی آلومینیومی از مقاومت بالاتری برخوردار می باشد.

کرکره‌ های برقی معمولی و آلومینیومی با گذشت زمان دچار فرسایش می ‌شود، ولی کرکره‌ های فولادی به خاطر این که همه سطوح و اجزای آن با روکش گالوانیزه پوشش داده شده اند، در برابر تابش مستقیم خورشید و دیگر عوامل جوی مقاومت کرده و خاصیت ضد فرسایشی دارد.

کرکره‌ های معمولی و آلومینیومی با در طی زمان و در اثر شستشو و عوامل شیمیایی و فرسایشی و همچنین عدم رعایت اصول نگهداری رنگ خود را از دست خواهند داد، اما کرکره ‌های برقی فولادی با خاصیت ضد فرسایشی و روکش گالوانیزه همواره رنگ ثابت خود را حفظ خواهند کرد.

با توجه به دارا بودن استحکام و مقاومت زیاد کرکره‌ های فولادی، از این نوع کرکره‌ ها در اماکنی که امنیت آن ها بسیار حائز اهمیت است، استفاده می ‌شود. با توجه به حساسیت این دسته از مکان ‌ها، تا حد بسیار زیادی در مقابل ورود سارقین به داخل محیط مقاومت می کند.

کرکره برقی فولادی در مقایسه با سایر کرکره ‌های موجود در بازار دارای طول عمر بالاتری می باشد.

خرید درب کرکره ای در تهران

از جمله مهمترین نکاتی که باید در رابطه با خرید درب کرکره ای در تهران بدانید این است که انواع درب کرکره ای را از یک فروشگاه معتبر و با سابقه در زمینه ی تولید و عرضه انواع مدل ها و برند های مختلف درب های کرکره ای خریداری نمایید. فروشگاه کرکره برقی همتا همواره سعی داشته است تا با ارائه ی محصولاتی با کیفیت و بادوام رضایت مشتریان و مخاطبین را به خود جلب نماید.

شرکت درب اتوماتیک همتا با بیش از ده سال سابقه در راستای اصل مشتری مداری، علاوه بر ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات اروپایی با هزینه های مناسب، با اجرای دقیق و منطبق با خواسته شما کارفرمایان محترم در زمینه تامین و نگهداری و خدمات پس از فروش ۲۴ ساعته، سعی در افزایش رضایت مندی مشتریان خویش دارد. ما بر این باوریم که مشتری مداری در کنار بهبود مستمر فرایندهای ارائه خدمات ، ما را از سایرین متمایز ساخته است. گروه صنعتی همتا تجربه آسان و خوشایند خرید را به همراه خدمات همیشگی پس از فروش برای مشتریانش به ارمغان می آورد.

دیگر مزایای درب کرکره ای اتوماتیک

  1. کرکره اتوماتیک، متنوع در طرح و رنگ می باشد بعلاوه باعث ایجاد زیبایی و آراستگی پارکینگ منازل و یا فروشگاه می گردد.
  2. قابل شستشو و نظافت آسان می باشند.
  3. تنوع رنگی در کرکره های برقی برخلاف می توان در دکوراسیون فروشگاه یک هارمونی چشم نواز ایجاد کرد.
  4. کرکره های برقی از امنیت بیشتری نسبت به کرکره های سنتی برخوردار است و به آسانی نمی توان آن را خراب کرد.
  5. کار با کرکره اتوماتیک به مراتب راحت تر است زیرا نیازی به قفل کردن ندارد.
  6. مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.
  7. قابلیت باز و بسته شدن دستی در صورت قطع برق را دارد.
  8. استفاده نکردن از نیروی انسانی و باز و بسته شدن با ریموت.

منابع:

منبع: معایب درب کرکره‌ای برقی

منبع: معایب کرکره برقی

منبع: ست كردن ريموت كركره برقي بارزانته

منبع: بهترین مارک کرکره برقی

منبع: قیمت درب کرکره برقی دیجی کالا