معتبر ترین مرکز جابجایی گاوصندوق در تبریز

جابجایی گاوصندوق در تبریز

شرکت گنجبان یکی از بهترین مراکز برای حمل تخصصی گاوصندوق شماست. این شرکت با ده ها سال سابقه در این زمینه در خدمت شماست و با ارزش ترین خدمات را در کوتاهترین زمان و با قیمتی ارزان به شما ارائه میدهد. اگر میخواهید از قیمت حمل گاوصندوق مطلع شوید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا به صفحه حمل گاوصندوق مراجعه کنید.02188890881

تجهیزات مورد نیاز برای حمل گاوصندوق

برای حمل و جابجایی گاوصندوق ابزار و تجهیزات مختلفی وجود دارد که در هر شرکتی از مدل خاصی از این تجهیزات استفاده میشود.

در شرکت گنجبان از تجهیزات جدیدی و پیشرفته برای این کار استفاده میشود.

  •  حمل گاوصندوق با چرخ حمل گاوصندوق

در صورتی که شرکت مورد نظر شما چرخ حمل گاوصندوق داشته باشد میتواند بدون کوچکترین آسیبی این کار را برای شما انجام دهد. استفاده از چرخ کار را برای کارگران هم راحت کرده اما استفاده از آن هم باز نیاز به مهارت دارد.

  •  حمل گاوصندوق با جرثقیل

اگر گاوصندوق خیلی سنگین باشد مانند گاوصندوق های اداری و بانکی بهتر است برای جابجایی آن از جرثقیل استفاده شود. در این صورت هم باز کارشناسان ماهری لازم است تا بدون آسیب به بدنه گاوصندوق آن را در جرثقیل جاساز کنند و در نهایت به محل مورد نظر ببرند.

  •  حمل گاوصندوق به صورت دستی

این روش سنتی هنوز هم برای گاوصندوق های خانگی کعه وزن زیادی ندارند استفاده میشود. در این روش هم بهتر است از افرادی کمک بگیرید که تجربه داشته باشند و آسیبی به خودشان یا گاوصندوق شما وارد نکنند.

اگر گاوصندوق خانگی تهیه کرده اید و هر سال در حال جابجایی و تقل مکان هستید به شما خرید گاو صندوق سبک از گنجبان را پیشنهاد میکنیم.

حتی اگر نمیخواهید خیلی هزینه کنید میتوانید از خدمات گاوصندوق دست دوم گنجبان بهره مند شوید و ارزان قیمت ترین گاوصندوق ها را خریداری کنید.

معتبر ترین مرکز جابجایی گاوصندوق در تهران

برای جابجایی گاوصندوق تان کمی وسواس به خرج دهید و مرکززی را برای این کار انتخاب کنید که اعتبار زیادی در این حوزه داشته باشد.

مراکززیادی در تهران به این کار مشغول هستند که گنجبان یکی از بهترین هاست.

برای دریافت خدمات جابجایی گاوصندوق میتوانید با همکاران ما در گنجبان تماس بگیرید و از نرخ حمل گاوصندوق در مناطق مختلف نیز مطلع شوید.

021-88890881

از دیگر مراکزی که در این حوزه فعالیت میکنند سیف کاوه و سیف باکس شاپ میباشند.

شما میتوانید با این مراکز از طریق سایت شان در ارتباط باشید.

معتبر ترین مرکز جابجایی گاوصندوق در تهران

نرخ حمل گاوصندوق در تهران

نرخ جابجایی گاوصندوق به وزن گاوصندوق و تعداد طبقاتی که لازم است گاوصندوق حمل شود بستگی دارد. به طور کلی میتوان گفت برای یک گاوصندوق معمولی 50 کیلوگرمی برای حمل از طبقه همکف به اول 15000 تومان دستمزد گرفته میشود.

این نرخ با توجه به وزن گاوصندوق های مختلف فرق میکند. همچنین مراکز مختلف نیز دستمزد های مختلفی دریافت میکنند و آنچه در این مقاله ذکر شد به طور میانگین بود.

بهترین روش حمل گاوصندوق

برای حمل گاوصندوق روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع گاوصندوق میتوان روش مناسبی را انتخاب کرد.

یکی از بهترین روش های حمل گاوصنوق استفاده از چرخ دستی میباشد.

روش دیگری که بسیاری از شرکت های حمل گاوصندوق از آن استفاده میکنند سطح شیبدار و سیم بکسل میباشد.

استفاده از جک نیز برای بلند کردن و سپس جابجایی گاوصندوق پیشنهاد میشود.

دراین روش ها سعی میشود بار اضافی روی نیروی انسانی قرار نگیرد و تا حد زیادی نیروی انسانی تمرکز خود را روی سالم ماندن گاوصندوق صرف میکند.

استفاده از جرثقیل اخرین و بهترین روش است که هزینه بالایی دارد ولی برای گاوصندوق های سنگین بسیار پیشنهاد میشود.

استفاده از جک به این صورت میباشد که آن رازیر گاوصندوق قرار داده و سعی میشود که گاوصندوق حدود 20 الی 30 سانتی متر از زمین جدا شود.

وقتی گاوصندوق بالا آمد با استقاده از سطح شیبدار یا ریل و همچنین با استفاده سیم بکسل میتوان آن را جابجا کرد.

این روش برای گاوصندق های سنگین مورد استفاده قرار میگیرد.

دستمزد کارگر برای جابجایی گاوصندوق

در صورتی که شما از یک مرکز معتبر مانند گنجبان خدمات جابجایی گاوصندوق را دریافت کرده باشید لازم به پرداخت انعام و دستمزد جداگانه به کارگر نخواهد بود و همه هزینه ها طبق تعرفه و قرارداد از شما دریافت میشود.

که این هزینه در گنجبان ارزان تر از سایر نمایندگی هاست.

اگر این خدمات را از باربری ها دریافت کنیدهزینه های جانبی مانند دستمزد جداگانه کارگر و انعام و ناهار نیز از شما در حین کار دریافت میشود و شما نمیتوانید اعتراض کنید.

به طور کلی هزینه جابجایی گاوصندوق از 50/000 تومان شروع میشود که در شرایط مختلف نیز احتمال افزایش وجود دارد که در ابتدای کار اطلاع داده میشود.

هزینه کارگر حمل گاوصندوق برای یک گاوصندوق 60 کیلوگرمی و برای یک طبقه 60/000 تومان میباشد.

این نرخ مصوب بوده و تنها در شرایطی که وزن گاو صندوق نسوز و یا تعداد طبقات فرق کند متغیر خواهد بود.

منبع

مقالات مرتبط:

مرکز فروش گاوصندوق روستیک در کرج