تعویض باتری ریموت کرکره برقی

یکی از مشکلاتی که کاربران درباره آن از ما سوال میپرسند نحوه تعویض باتری ریموت کرکره برقی است. این کار بسیار راحت بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد.

ایران کرکره در زمینه فروش ریموت کرکره برقی و کرکره برقی در ایران بسیار فعال است و یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش قطعات کرکره برقی در ایران است. شما هم میتوانید برای خرید بهترین کرکره برقی عها با ما تماس بگیرید.

برای این منظور ما ویدیویی را برای شما آماده کرده ایم تا به صورت مرحله به مرحله با این کار آشنا شوید. اگر برای تنظیم ریموت کرکره برقی با مشکل رو به رو هستید و نمیدانید باید تنظیمات آن را انجام دهید و آن را خام و یا کپی کنید میتوانید در مقاله ست كردن ريموت درب پاركينگ و کرکره برقی به طور کامل با مراحل این کارآشنا شوید.

شما برای تعویض باتری ریموت کرکره برقی باید اول با استفاده از یک پیچ گوشتی مناسب پیچی را که در پشت ریموت وجود دارد بازکنید.

با باز کردن پیچ نیاز به وسیله ای با نوک تیز خواهید داشت تا بتوانید درب پشت ریموت را باز کنید. با استفاده از وسیله ای که در ویدیو نشان داده ایم درب پشتی ریموت را باز کنید و باتری قدیمی را از ریموت خارج کنید.

دقت داشته باشید که پس از جاسازی باتری جدید پیچ را به درستی محکم کنید تا هرز نشود. یادتان باشد که پیچ را زیاد هم محکم نکنید زیرا این ریموت ها چندان محکم نیستند و امکان دارد بدنه ریموت آسیب ببیند.

پس از مشاهده این فیلم اگر میخواهید ریموت کرکره برقی تان را کددهی کنید و یا آن را خام کنید میتوانید از راهکارهای صفحه ست کردن ریموت درب پارکینگ استفاده کنید.

تعویض باتری ریموت درب پارکینگ

تعویض باتری ریموت درب پارکینگ نیر مانند کرکره برقی میباشد و شما میتوانید از همان روش برای تعویض باتری کمک بگیرید. برای تعویض باتری ریموت درب پارکینگ شما ابتدا باید با استفاده از پیچ گوشتی مناسب پیچی را که در پشت ریموت وجود دارد باز کنید و به باتری داخل ریموت دسترسی پیدا کنید.

اگر باتری ریموت شما باد کرده و یا ریموت دیگر کار نمیکند نشانه آن است که باید حتما تعویض شود ولی اگر باتری را تعویض کردید ولی باز هم ریموت کار نکرد نشانه آن است که ریموت خراب است و نیاز به تعمیر خواهید داشت.

برای اطلاعات بیشتر درباره انواع باطری کرکره برقی و روش های تعمیر آن میتوانید از مطالب تعمیر باطری کرکره برقی کمک بگیرید.

تعویض باتری ریموت درب پارکینگتعویض باتری ریموت درب پارکینگ

تشخیص فرکانس ریموت درب پارکینگ

یکی از نکاتی که باید بدانی این است که بدون دانستن فرکانس ریموت درب پارکینگ نمیتوانید ریموت جدیدی بخرید. برای آن که بتوانید ریموتی بخرید که برای درب پارکینگ شما مناسب باشد باید فرکانس ریموت قدیمی را بدانید.

دو روش برای تشخیص فرکانس ریموت درب پارکینگ وجود دارد که در قسمت زیر آن ها را برای شما معرفی کرده ایم.

  • یکی از راه هایی که برای تشخیص فرکانس ریموت میتوان از آن استفاده کرد استفاده از دستگاه های فرکانس یاب میباشد. این دستگاه ها گران هستند و استفاده از آن ها چندان مقرون به صرفه نیست.
  • راه دیگر تشخیص فرکانس ریموت درب پارکینگ بدون دستگاه فرکانس یاب میباشد.

در این روش شما باید با استفاده از پیچ گوشتی که مناسب باز کردن پیچ پشت ریموت شما باشد استفاده کنید تا بتوانید به قسمت های داخلی ریموت دسترسی داشته باشید.

بعد از باز کردن درپوش ریموت باید قطعه فلزی کوپکی در برد ریموت را پیدا کنید.

برای راحتی کار تصویر و محل قرار گیری آن را برای شما نشان داده ایم.

بر روی برد ریموت قطعه ای به نام کریستال وجود دارد که بر روی این قطعه اعدادی نوشته شده است.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.

اعداد روی کریستال نشان داده شده در تصویر نشان دهنده فرکانس ریموت درب پارکینگ شما میباشد. معمولا فرکانس های ریموت در بازه ۴۳۳ ، ۳۱۵ ، ۳۵۰ و ۸۶۸ مگاهرتز میباشد.

اگر میخواهید راحت تر این اعداد را بخوانید میتوانید از ذره بین یا لنز عینک یا لنز دوربین گوشی استفاده کنید.

از دیگر خدمات ایران کرکره نصب کرکره برقی در سراسر تهران با قیمتی مناسب میباشد. شما میتوانید برای دریافت خدمات نصب با گارانتی و کیفیت بالا با ما تماس بگیرید.

منبع