اگر به فکر خرید گاوصندوقی هستی که طلا و دلار هایتو توش بذاری بهتره گاوصندوقی بخری که امنیت بالایی داشته باشه. گاوصندوق های دست دوم هم میتونن با کیفیت باشن به شرط این که تو خریدش تخصص داشته باشی.
شاید فکر کنی که تو همه چیز تخصص داری اما واقعا خرید گاوصندوق دست دوم مهارت زیادی میخواد تا هر کسی هر گاوصندق ی رو بهت نندازه.
اگه بدنه گاوصندوق گچی باشه یعنی کیفیت پایینی داره و بهتره که اصلا سمت خریدش نری.
از کجا میشه فهمید بدنه گاوصندوق از گچ ساخته شده یا نه؟؟؟ هیچ راهی نداره به جز این که قبلا گاوصندوق با کیفیت را دیده باشی و بتونی اون رو با گاوصندوق بدنه گچی مقایسه کنی.
یکی دیگه از چیز های که میتونید برای خرید گاوصندوق بهش دقت کنید تا جنس بی کیفیت نخرید رمز گاوصندوق است.
الان تو بازار ایران رمز مکانیکی ، دیجیتالی، اثر انگشتی و بیومتریک وجود داره که دیگه کم کم گاوصندوق های مکانیکی از رده دارن خارج میشن.
اگه میخوای تو گاوصندوقت چیزای با ارزش و گرون بذاری گاوصندوق اثر انگشتی و بیومتریک بگیر.
گاوصندوق بیومتریک اینجوریه که با قرنیه چشم یا تشخیص چهره کار میکنه و اگه یکی به جز صاحب گاوصندوق بخواد اون رو باز کنه قفل میشود و حتی در مدل های خاصی آلار هشدار دهنده هم میدهد.
بهترین کا اینه که گاوصندوق رو از یه نمایندگی معتبر بخری. اگه میخوای از معتبر ترین و بهترین مرکز خرید گاوصندوق خریدت انجام بدی برو به صفحه خرید گاوصندوق تا تو هر رنج قیمتی بهت بهترین گاوصندوق ها رو معرفی کنن.
وزن گاوصندوق فاکتور دیگه ای هست که برای خرید باید خیلی بهش دقت کنی.
اگه گاوصندوق شما سبک باشه خیلی راحت جابجا میشه و دزد خیلی راحت اونو میدزده.
اگه میخوای هزینه کمتری برای خرید گاوصندوق کنی و گاوصندقو سبکی رو انتخاب کردی میتونی با پیچ کردن گاوصندوق به زمین و دیوار امنیتش رو بیشتر کنی.
به این گاوصندوق ها گاوصندوق های زمینی و دیواری میگن که نسبت به گاوصندوق های سنگین قیمت بالاتری دارن.
مهمترین چیزی که گاوصندوق بی کیفیت رو از باکیفیت جدا میکنه رمز آن است.
حالا که بحث رمز شد اگه خواستی رمز گاوصندوقتو عوض کنی حتما مقاله فراموش كردن رمز گاوصندوق کاوه بخون. تو این مقاله خیلی راحت بهت یاد داده که چطور رمز گاوصندوق عوض کنی و اون رو ریست کنی.
درب گاوصندوق باید از فولاد ساخته شده باشه تا از امنیت اون مطمئن باشید.
چندتا از نمایندگی های تقلبی در تهران گاوصندوق هایی رو میفروشن که برند معتبری دارد اما متاسفانه در کارگاه ها قطعات اون ها مثل دربی با قطعات فیک و تقلبی جابجا شده.
برند گاوصندق یکی از مهمترین فاکتور هاییه که نشون میده یه گاوصندوق با کیفیته یا نه.
برند های معتبری که الان تو بازار ایران موجودن گنجبان، کاوه، خرم، گنجینه و ایگل هستن.
اگر خواستید گاوصندوقی که جز این برند ها نیست رو خریداری کنید کمی بیشتر تحقیق کنید.
همین طور اگه مسئله شما برای خرید گاوصندوق هزینه و قیمت است و میخواهید گاوصندوقی رو بخرید که ارزان قیمت تر باشه میتونید به فکر خرید گاوصندوق دست دوم هم باشید.
خرید این گاوصندوق از دیوار و شیپور خوبه اما اگه نمیدونید این گاوصندوقی که برای فروش آگهی شده خوبه یا نه بهتره اصن نری سراغش.
یه کاری که یکی از شرکت های تولید کننده گاوصندوق تو ایران انجام داده و من هم همیشه ازش اسم بردم اینه که هم خودش گاوصندوق تولید میکنه و گاوصندوق نو میفروشه. هم گاوصندوق های کهنه مشتریاشو تعمیر میکنه.
و اگه گاوصندوق مشتری ها کیفیت خوبی داشته باشه و سالم باشه اون ها رو میخره و تو سایتش برای فروش میذاره.
این کار واقعا خوب بوده چون خودشون تو این کار تخصص دارن و گاوصندوق خراب و بی کیفیت رو نمیخرن و شما هم میتونید به جای دیوار از تولید کننده داخلی خرید کنید و از سلامت گاوصندوق دست دوم هم مطمئن باشید.
اگه میخوای بفهمی یه گاوصندوق با کیفیت است یا نه به برچسبی که روی اون قرار گرفته و استاندارد هاش روش نوشته شده دقت کن.
روی این برچسب اطلاعات گاوصندوق نوشته شده مثل نسوز بودن. مثلا میگه این گاوصندوق میتونه برای 1 ساعت در دمای 1000 درجه سانتی گراد مقاومت داشته باشه.
اطلاعات دیگه ای که بهتره گاوصندوق شما داشته باشه ضد آب بودنه.
گاوصندوق های ضد زلزله و ضد ضربه هم امروزه مشتریای زیادی دارن که اگه روی برچسب گاوصندوق این نکته هم نوشته شده باشه یعنی گاوصندوق باکیفیت داری میخری.
اگه با خوندن این مقاله فهمیدی قضیه از چه قراره و چطور جنس باکیفیت بخری یه لایک کن.