تعمیر یخچال قدیمی

تعمیر یخچال قدیمی از خدمات منحصر به فرد شرکت تهران سرویس کار است. با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور بیشتر افراد تمایل دارند که یخچال قدیمی خود را تعمیر کرده و از پرداخت هزینه‌های هنگفت خرید یخچال نو طفره می روند.

دیگر نگران تعمیر یخچال قدیمی خود نباشید زیرا تهران سرویس با تمام تعمیرکاران خود را برای انواع تعمیرات یخچال های قدیمی آموزش داده و شما می توانید از تجربیات ۲۵ ساله تعمیرکاران یخچال تهران سرویس کار بهره مند شوید.

کافیست با ما تماس بگیرید تا یخچال قدیمی شما دوباره مثل روز اول کارایی خود را به دست آورد.

از دیگر ویژگی هایی که سبب تمایز تهران سرویس کار از سایر رقبا شده است قیمت کم تعمیر یخچال می باشد.

تمام قطعات یدکی یخچال در تهران سرویس کار اورجینال بوده و شما می توانید از پشتیبانی شبانه روزی همکاران ما در تعمیرات یخچال بهره‌مند شوید.

تعمیر یخچال قدیمیمراحل تعمیر یخچال در محل

به محض تماس شما با کارشناسان تهران سرویس کار ، ظرف مدت ۲ ساعت تعمیرکاران یخچال به محل شما اعزام می شوند.

مهمترین کار در تعمیر یخچال، عیب یابی می باشد که توسط تعمیرکار مجاز یخچال این کار به سرعت و با دقت بسیار انجام می پذیرد.

در این قسمت تعدادی از مراحل تعمیر یخچال در محل را برای شما توضیح داده ایم تا متوجه حساسیت موضوع گردید.

شایعترین ارور هایی که برای یخچال رخ می دهد نشتی آب یخچال و یخ زدن قسمت های داخلی یخچال می باشد که می تواند طول عمر یخچال را کم کند.

هر ایرادی که در یخچال رخ می دهد نیازمند روش عیب یابی است که بتوان از طریق آن به درستی برای تعمیر یخچال اقدام کرد. دو روش رایج برای عید یابی یخچال فریزر عبارتند از :

  • بررسی اتصالات برقی و و سیم در تعمیر یخچال

یکی از دلایل عمده که یخچال نیاز به تعمیر پیدا می‌کند خرابی سیم برق می باشد. توصیه ما به مشتریان ما این است که همیشه از یک محافظ برق برای یخچال و فریزر خود استفاده کنند اما در صورتی که محافظ یخچال خراب شده باشد باید ابتدا نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید. در ۶۰ درصد موارد با رفع خرابی سیم برق یخچال مشکل آن برطرف می در صورتی که در اتصالات برقی مربوط به یخچال ایرادی رخ داده باشد باید با استفاده از تجهیزات لازم نسبت به رفع ایراد اقدام کرد.پس اولین و بهترین کار در تعمیر یخچال بررسی سیم بندی یخچال می‌باشد که باید با دقت بسیار انجام شود.

  • بررسی ترموستات در تعمیر یخچال در منزل

دومین مشکل رایج در یخچال ها آسیب دیدن ترموستات می باشد. اولین اقدام برای تعمیر یخچال در منزل باید ترموستات یخچال به درستی بررسی گردد و در صورتی که کمپرسور حرکتی نداشت باید به این موضوع دقت بیشتری داشت. تعمیر کار غیر حرفه ای در این مرحله امکان دارد که لوله مویی متصل به ترموستات یخچال را خراب کند و به این ترتیب هزینه بیشتری برای تعمیر یخچال روی دست شما بگذارد.

مراحل تعمیر یخچال در محلهزینه تعمیر یخچال فریزر

با توجه به مشکل ایجاد شده برای یخچال فریزر شما هزینه ای تعمیر یخچال متغیر میباشد. برای مثال هزینه تعمیر برد یخچال فریزر یا هزینه تعمیر موتور یخچال فریزر با قیمت شارژ گاز یخچال فرق می کند.

علاوه بر هزینه تعمیر ، دستمزد تعمیر کار نیز به این هزینه اضافه می گردد. در صورتیکه قطعات داخلی یخچال فریزر شما خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد تهران سرویس کار از قطعات اصلی و اورجینال برای تعویض لوازم داخلی یخچال استفاده می‌کند.

تعمیر یخچال قدیمی در تهران

تهران سرویس کار به عنوان تعمیرگاه مجاز و معتبر انواع یخچال در تهران می باشد.برای دریافت خدمات تعمیر یخچال در تهران کافیست با ما تماس بگیرید و از خدمات تعمیرات ما با ۱۵ درصد تخفیف بهره مند شوید.

از خدمات تهران سرویس کار میتوان به تعمیر یخچال خانگی ، تعمیر یخچال قدیمی و جدید ، تعمیر یخساز یخچال ، تعمیر یخچال ایستاده ، تعمیر یخچال صنعتی ، تعمیر یخچال ساید بای ساید و تعمیر انواع یخچال در برندهای مختلف اشاره کرد.

منبع : تعمیر یخچال قدیمی