امروزه به علت فضای محدود در پارکینگ ها و مغازه ها برای باز و بسته کردن درب های معمولی و همچنین گرانی برخی از انواع مدل کرکره برقی های نو برخی افراد سعی در خرید کرکره برقی دست دوم دارند در این میان آن ها اطلاعی از قیمت کرکره برقی دست دوم ندارند و خواستار خرید یک کرکره برقی دست دوم با کیفیت و در عین حال ارزان و بدون نیاز به تعمیرات تا مدت زمان زیادی دارند. قیمت کرکره برقی دست دوم دیوار چقدر است؟ برخی از افراد به دنبال قیمت کرکره برقی دست دوم دیوار هستند، قبل از خرید و استعلام قیمت کرکره برقی دست دوم دیوار باید بدانید که ایران کرکره نیز کرکره برقی دست دوم را به فروش می رساند برای استعلام قیمت کرکره برقی دست دوم و کرکره دست دوم دیوار به سایت ایران کرکره مراجعه کنید.

امروزه به علت فضای محدود در پارکینگ ها و مغازه ها برای باز و بسته کردن درب های معمولی و همچنین گرانی برخی از انواع مدل کرکره برقی های نو برخی افراد سعی در خرید کرکره برقی دست دوم دارند در این میان آن ها خواستار خرید یک کرکره برقی دست دوم با کیفیت و در عین حال ارزان و بدون نیاز به تعمیرات تا مدت زمان زیادی دارند.

از آنجا که ایران کرکره پیشرو در تمامی خدمات کرکره برقی فروش کرکره برقی دست دوم که شیوه آن در در ادامه ذکر می شود را نیز با بهترین قیمت و کیفیت همراه با ارائه خدمات پس از فروش انجام می دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان و لیست قیمت به سایت فروشگاه همتا مراجعه کنید.

شرکت و فروشگاه همتا

شماره تماس: 09122552119 – 02155449212

آدرس وب سایت : www.hamtadoor.com

شرکت ایران کرکره

شماره تماس: 09128899015 – 02155449064

آدرس وب سایت : www.iran-kerkere.com

پیشنهاد ویژه: اگر شما هم فروشنده و یا تعمیرکار کرکره برقی هستید، برای تسهیل امور خوانندگان و تبلیغات در این صفحه حتما با ما تماس بگیرید (09120145021).

فروش کرکره برقی دست دوم

فروش کرکره برقی دست دوم

فروش کرکره برقی دست دوم نیازمند داشتن یکسری اطلاعات از نحوه فروش کرکره برقی دست دوم و همچنین قطعات آن می باشد.

باید بدانید که منظور از کرکره برقی دست دوم غالبا موتور دست دوم آن می باشد و معمولا دیگر اجزای کرکره برقی نو می باشند. البته تیغه دست دوم کرکره برقی نیز موجود هست با این حال همانطور که گفته شد بیشترین هزینه شما از جانب نصب کرکره برقی بابت موتور آن و تیغه ها می باشد و تنها مهمترین عوان این مورد نیز می باشند.

در صورتی که شما اقدام به خرید و نصب کرکره برقی نو از ایران کرکره نمایید تمامی مراحل شامل گارانتی و خدمات پس از فروش تا شش ماه می باشد اما لازم است بدانید که خرید کرکره برقی دست دوم از ایران کرکره شامل گارنتی نمی شود و تنها خدمات پس از فروش را پشتیبانی می کند.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.

فروش کرکره برقی دست دوم ارزان

فروش درب پارکینگ دست دوم

باید بدانید که درب پارکینگ که اگر به صورت بازویی باشد به صورت کامل می تواند به صورت دست دوم فروش برود اما زمانی که فروش درب پارکینگ دست دوم شما به صورت کرکره ای باشد شراط فروش دسته دوم بودن آن مانند کرکره برقی معمولی می باشد و تنها موتور و تیغه کرکره برقی و همچنین مدار فرمان آن دست دوم نصب می شوند.

برای استعلام قیمت درب کرکره ای پارکینگ دست دوم همین حالا اقدام کنید.

 

فروش درب پارکینگ دست دوم

قیمت کرکره برقی دست دوم

قیمت کرکره برقی دست دوم نیازمند دانستن این که چه موتوری برای کرکره شما باید نصب گردد و همچنین چه نوع تیغه ای باید برای مغازه و یا پارکینگ شما نصب گردد محاسبه می گردد همچنین این نکته نیز مورد اهمیت است که نوع موتور و یا تیغه کرکره در انبار ایران کرکره نیز موجود می باشد یا خیر. مهمترین نکتته ای که باید در هنگام خرید کرکره برقی دست دوم در نظر داشته باشید قدرت موتور کرکره و میزان تحمل وزن کرکره برقی توسط موتور است. شما میتوانید در مقاله موتور کرکره برقی اطلاعات بیشتری درباره انواع موتور کرکره برقی بدست آورید و متناسب با کاربردتان کرکره برقی دست دومی را انتخاب کنید که قدرت لازم را داشته باشد.

برای دریافت اطلاعات لازم و دریافت قیمت کرکره برقی دست دوم تهران با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

قیمت کرکره برقی دست دوم همان طور که گفتیم متفاوت میباشد ولی در این قسمت میتوان گفت حدود قیمت کرکره برقی دست دوم آپارتمان برای مثال از 400/000 تومان آغاز می شود. این قیمت تا 2 الی 3 میلیون تومان نیز متغیر می باشد.

به طور کلی میتوان گفت قیمت کرکره برقی دست دوم به کیفیت آن و جنس متریال مصرفی در آن بستگی دارد. در صورتی که قصد خرید کرکره برقی دست دوم را دراید می توانید از همکاران ما در ایران کرکره کمک بگیرید.

متخصصین ما متناسب با بودجه شما بهترین و با کیفیت ترین کرکره برقی دست دوم را با قیمت بسیار مناسب به شما پیشنهاد می دهند.

علت کار نکردن ریموت کرکره برقی 

09125190629 ———– 021-55449064

تیغه کرکره برقی دست دوم

باید بدانید که تیغه کرکره برقی در ابتدا و سپس موتور آن بیشترین قیمت قطعات یک کرکره برقی را ایجاد می کنند. اگر شما نیز نیاز به تعیوض تیغه های کرکره اتوماتیک مغازه یا پارینگ خود دارید و از طرفی نمی خواهید اقدام به خرید تیغه های نو با قیمت بالا کنید می توانید از ایران کرکره اقدام به خرید تغیه کرکره برقی دست دوم نمایید. همان طور که می دانید تیغه کرکره برقی انواع مختلفی دارد. اگر آشنایی با انواع تیغه کرکره برقی ندارید می توانید مقاله تیغه کرکره برقی ما را مطالعه کرده و با آگاهی کامل برای خرید تیغه کرکره برقی اقدام کنید. بهترین تیغه کرکره برقی تیغه ای است که متناسب با نیاز و کاربرد شما باشد. پس با مطالعه مقاله بالا با اطلاعات کافی برای خرید تیغه کرکره برقی اقدام کنید.

تیغه کرکره برقی دست دوم

خدمات پس از فروش کرکره برقی دست دوم

ایران کرکره برای جلب رضایت مشتریان گرامی علاوه بر قیمت کرکره برقی دست دوم نسبت به دیگر همکاران خدمات ویژه ی دیگری خدمت شما عزیزان عرضه می کند.

  • خدمات پس از فروش برقی های دست دوم: ایران کرکره برای اطمینان بیشتر نسبت به خرید کرکره برقی دست دوم برای تمامی محصولات خود گارانتی معتبری قرار داده است  گارانتی ها شامل، موتور کره کره برقی و لوازم برقی محصول می شود.
  • خدمات پس از فروش کرکره برقی های دست دوم: تعویض تیغه های کرکره برقی، سرویس کرکره برقی، عیب یابی، برد و….

شما می توانید هم اکنون با نازل ترین قیمت کرکره برقی دست دوم خود را سفارش دهید.

جهت ثبت سفارش و تو ضیحات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

و برای مشاهده شیوه نصب کرکره اتوماتیک می توانید صفحه مربوطه را مطالعه کرده و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

کرکره فلزی دست دوم

از دیگر خدمات ایران کرکره فروش کرکره فلزی دست دوم با قیمت ارزان و مناسب برای شما عزیزان است. کرکره فلزی معمولا در شرکت و اداره ها استفاده می شود. کرکره فلزی به عنوان کرکره سوئدی نیز شناخته می شود. کرکره فلزی ساخت کشور چین بوده و کیفیت نسبتا بالایی دارد. ایران کرکره برای فروش کرکره فلزی دست دوم شرایط ویژه ای در نظر گرفته و با قیمت بسیار ارزان این محصول را برای مشتریان خود ارائه داده است. نحوه سفارش کرکره فلزی دست دوم در ایران کرکره به این صورت می باشد که در صورت نیاز به اندازه گیری کارشناسان ما به محل شما اعزام شده و در کمتر از 1 ساعت کرکره فلزی دست دوم متناسب با محل موردنظرتان را برای شما نصب می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کرکره فلزی دست دوم و استعلام قیمت کرکره فلزی دست دوم و کرکره آهنی دست دوم  همین حالا با ما تماس بگیرید و از خدمات ما با تخفیف بهره مند شوید.

کرکره برقی دست دوم در کرج و تهران

اگر در کرج سکونت دارید و قصد خید کرکره دست دوم ارزان را دارید اصلا نگران نباشید. از دیگر خدمات تخصصی ایران کرکره نصب و فروش کرکره برقی دست دوم در کرج با 10% تخفیف می باشد. مهمترین نکته ای که در خرید کرکره استوک باید در نظر داشته باشید نصب صحیح آن میباشد.

با خرید کرکره برقی دست دوم در کرج میتوانید از خدمات نصب کرکره برقی ما با 10% تخفیف نیز بهره مند شوید. ما بهترین کرکره های برقی دست دوم را در کرج و تهران برای ارائه به شما عزیزان گردآورری کرده ایم. مهمترین نکته که ما را از دیوار متمایز کرده است این است که فروش کرکره برقی حرفه تخصصی ما بوده و ما هر کرکره برقی دست دومی را جز آرشیو فروش خود قرار نمی دهیم و حتما پیش از اقدام برای فروش کرکره برقی دست دوم دیوار کرج آن را از همه لحاظ بررسی کرده و حتما کرکره برقی دست دوم سالم را برای فروش قرار می دهیم. برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت کرکره برقی دست دوم با ما تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت کرکره برقی دست دوم مازندران به صفحه فروش کرکره در مازندارن مراجعه نمایید. قیمت کرکره برقی دست دوم در تبریز چقدر است؟ برای استعلام قیمت کرکره برقی دست دوم در تبریز، همین حالا اقدام نمایید.

ست كردن ريموت درب پاركينگ بتا

 

کرکره برقی دست دوم در کرج

کرکره فلزی مغازه دست دوم

مغازه داران تمایل دارند برای خرید کرکره فلزی مغازه هرینه زیادی نکنند. بهترین گزینه در این زمان خرید کرکره فلزی مغازه دست دوم است. با توجه به آن که قیمت کرکره مغازه روز به روز در حال افزایش است خرید کرکره مغازه دست دوم که سالم باشد گزینه بسیار مناسبی است. همکاران ما در ایران کرکره که برای نصب کرکره نو به محلی اعزام می شوند در صورتی که کرکره فلزی مغازه سالم باشد آن را خریداری کرده و به عنوان کرکره فلزی مغازه دست دوم با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسانند.

مهمترین ویژگی ما در فروش کرکره دست دوم مغازه همین نکته است که ما پس از بررسی کرکره و مطمئن شدن از سالم بودن، آن را برای فروش در آرشیو قرار می دهیم.

برای خرید کرکره دست دوم مغازه و درب مغازه دست دوم با قیمت بسیار ارزان و با کیفیت عالی همین حالا با ما تماس بگیرید.

09125190629 ———– 021-55449064

ایران کرکره آماده ارائه خدمات فروش کرکره برقی دست دوم در تبریز، کرکره برقی دست دوم مشهد، کرکره برقی دست دوم در کرج و کرکره برقی دست دوم در تهران و سایر شهر های ایران به شما عزیزان می باشد.

قیمت موتور کرکره برقی دست دوم

قیمت موتور کرکره برقی دست دوم چقدر است؟ برای استعلام قیمت موتور کرکره برقی دست دوم و قیمت روز کرکره برقی دست دوم از طریق سایت های معتبر فروش کرکره اقدام نمایید.

درب کرکره ای دستی

کرکره دست دوم قدیمی

کرکره دست دوم قدیمی، بعضی از افراد می خواهند هزینه کمتری را برای خرید کرکره صرف کنند، به همین دلیل به دنبال خرید کرکره دست دوم قدیمی هستند. برای خرید کرکره دست دوم قدیمی و کرکره برقی دست دوم دیوار تهران به سایت ایران کرکره مراجعه کنید.

برخی از افراد به  دنبال کرکره برقی دست دوم دیوار مشهد هستند، برای استعلام قیمت کرکره برقی دست دوم دیوار مشهد همین حالا اقدام نمایید. ایران کرکره مرکز فروش درب دست دوم می باشد، برای آشنایی بیشتر با این مرکز به صفحه اصلی ایران کرکره مراجعه نمایید.

منابع:

منبع : کرکره برقی دست دوم در کرج

منبع : قیمت هر متر مربع کرکره برقی

منبع : محاسبه قیمت کرکره برقی

سوالات متداول

قیمت کرکره برقی دست دوم چقدر است؟

در بسیاری از موارد به صرفه است که به جای خرید کرکره برقی نو یک کرکره برقی دست دوم در حد نو خریداری کنید. قیمت کرکره برقی دست دوم بسته به ابعاد و نوع کاربرد و جنس متفاوت است ولی به طور میانگین از 500/000 تومان قیمت کرکره برقی دست دوم شروع می شود.

آیا خرید کرکره برقی دست دوم گارانتی دارد؟

اگر از سایر سایت ها خرید خود را انجام دهید قطعا خیر اما ما برای خرید کرکره برقی دست دوم از ایران کرکره شرایط ویژه ای را برای تعمیر کرکره برقی با تخفیف و نصب با قیمتی ارزان تر از سایر شرکت ها را در نظر گرفته ایم.

آیا ایران کرکره واسطه فروش کرکره برقی دست دوم است؟

خیر ما باتوجه به تخصص مان در فروش و تعمیر انواع کرکره برقی در صورتی که کرکره برقی دست دوم سالمی را پیدا کنیم آن را خریداری کرده و با قیمتی ارزان تر از دیوار و شیپور و باکیفیت تضمین شده عرضه می کنیم. شما میتوانید با خیالی آسوده باکیفیت ترین و ارزان ترین کرکره برقی دست دوم را از ما خریداری کنید.