کرکره برقی آلومینیوم

رایج ترین نوع کرکره برقی ،تیغه آکرول اصل،  کرکره برقی آلومینیومی می باشد. این تیغه های کرکره برقی که از عبور آلومینیوم ذوب شده از درون قالب ساخته می شود عموماً با رنگ کوره ای الکترواستاتیکی رنگ آمیزی می شوند. تیغه آکرول اصل آلومینیوم کرکره برقی با توجه به ابعاد کرکره برقی و کاربری آن در سایز های متنوعی تولید می شوند که در زیر به بعضی از آنها اشاره می نماییم.

 باز كردن كركره برقي بدون ريموت

 

شرکت و فروشگاه همتا

شماره تماس ارائه دهنده بهترین کرکره آکرول در ایران: 09122552119 – 02155449212

آدرس وب سایت : www.hamtadoor.com

شرکت ایران کرکره

شماره تماس: 09128899015 – 02155449064

آدرس وب سایت : www.iran-kerkere.com

پیشنهاد ویژه: اگر شما هم فروشنده و یا تعمیرکار کرکره برقی هستید، برای تسهیل امور خوانندگان و تبلیغات در این صفحه حتما با ما تماس بگیرید (09120145021).

کرکره برقی آلومینیومی

• تیغه آکرول اصل سایز 60 که یک تیغه باریک و ظریف می باشد معمولاً جهت کرکره برقی پنجره نصب می گردد و حداکثر تا ابعاد (عرض 5) x (ارتفاع 5) متر قابل نصب می باشد.

• تیغه آکرول اصل سایز 80 پرکاربرد ترین نوع تیغه کرکره برقی می باشد و عموماً جهت کرکره برقی پارکینگ ویا کرکره برقی مغازه نصب می گردد. نوع دو پل آن از نظر امنیت و استقامت بر نوع تک پل ارجعیت دارد و حداکثر ابعاد مجاز این نوع تیغه کرکره برقی عموماً (عرض 6) x (ارتفاع 6) متر می باشد.

• تیغه کرکره برقی سایز 100 معمولاً برای مغازه هایی با سایز دهنه بزرگ و یا جهت کرکره برقی سوله نصب می گردد و تا (عرض 8) x (ارتفاع 8) متر قابل نصب می باشد.

• کرکره برقی سایز 145 جهت کرکره برقی های خیلی بزرگ فروشگاهی و صنعتی و تا (عرض 12) x (ارتفاع 12) قابل اجرا می باشد.

ست كردن ريموت درب پاركينگ بتا

لیست قیمت تیغه آکرول (تیغه کرکره آکرول)

برای دریافت  لیست قیمت تیغه آکرول و خرید تیغه آکرول اصل از طریق را های ارتباطی با کارشناسان ایران کرکره در ارتباط باشید.

قیمت تیغه کرکره برقی اکرول اراک

اگر به دنبال قیمت تیغه کرکره برقی اراک ( آکرول اراک) هستید، ابتدا بهتر است با کارشناسان نمایندگی معتبر تیغه کرکره اراک در ارتباط باشید. بهترین شرکت آکرول اراک و کارخانه آکرول اراک کدام است ؟

قیمت کرکره برقی دست دوم

موارد موثر در قیمت کرکره برقی آلومینیوم

1. نوع آلومینیوم کرکره برقی و برند آن. اگر تیغه کرکره برقی از شمش استاندارد 6063 آلومینیوم ساخته شده باشد به مرور زمان تغییر شکل نخواهد داد و این باعث می شود که تیغه کرکره برای سالها بی صدا کار کند و هرگز در ریل گیر نکند. تیغه های کرکره برقی که از آلومینیوم ضایعات تولید می شود در حدود 30% ارزانتر می باشند ولی تقریباً بعد از یکسال بهره برداری شروع ایجاد صدای شدید حین حرکت میکنند و گاهی در ریل گیر می کنند که نیاز است نصاب آنرا رگلاژ نماید. بر روی تیغه های کرکره برقی یک برچسب ( کرکره برقی لیبل دار ) چسبانده شده است که معرف تولید کننده این تیغه کرکره برقی است و معمولاً برند های معتبر از شمش 6063 کرکره برقی تولید می نمایند، ولی متاسفانه در کشور ما تقلب لیبل و برند تیغه کرکره برقی بسیار آسان و رایج است و فقط در صورت داشتن تجربه بالا می توان کرکره برقی اصل را از تقلبی تشخیص داد. برای نمونه کرکره برقی آکرول Akroll همزمان یکی از گرانترین و ارزانترین تیغه های کرکره برقی موجود در بازار است. ( نوع اصلی آن جزء گرانترین کرکره برقی ها و نوع تقلبی آن جزء ارزانترین انواع کرکره برقی می باشد.)

2. وزن تیغه اکرول و میزان ضخامت جداره های آلومینیومی آن. تیغه های کرکره برقی معمولاً از 5 الی 11 کیلوگرم در مترمربع وزن دارند و هرچه وزن تیغه اکرول بالاتر باشد به همان میزان آلومینیوم مصرفی و قیمت آن بالاتر است. البته کرکره برقی خیلی سنگین چندان توصیه نمی شود چراکه بالا بردن تیغه کرکره سنگین، نیاز به موتور قویتر و البته گرانتری دارد.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.

نحوه محاسبه قیمت کرکره برقی

ما در این بخش اقدام به ارائه توضیحاتی مبنی بر نحوه محاسبه قیمت تیغه کرکره برقی اکرول می کنیم. البته باید بدانید که قیمت نهایی کرکره برقی ممکن است با نتیجه ای که شما در این راه به دست می آورید کمی متفاوت باشد که دلیل آن افت و خیز قیمت قطعات کرکره برقی می باشد با این حال تا حد زیادی در پیشبینی خرید به شما کمک می کند.

 

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی از جمله مسائلی است که خریداران محترم را با چالش های جدید مواجه می کند، بدین صورت که در قیمت کرکره برقی در مراکز فروش مختلف به صورت یکسان نیست.

در بازار امروزه، و از آنجایی که  کرکره برقی از ضرورت هر فروشگاه و شرکتی است، مراکز فروش کرکره برقی قیمت کرکره برقی ها را به صورت نوسانی و لحظه ای تغییر می دهند.

به گونه ای که امکان دارد در لحظه ای،  تمام قیمت های کرکره برقی تغییر و به صورت صعودی بالا و یا به صورت نزولی پایین بیاید.

علت کار نکردن ریموت کرکره برقی

وب سایت ایران کرکره برای مشتریان محترمی که از بالا و پایین رفتن قیمت های کرکره برقی خسته شده اند، راهکاری در نظر دارد که خیال مشتریان را راحت می کند.

قیمت کرکره برقی  با توجه به موقعیت جغرافیایی هر محل، دارای نوسانات صعودی و نزولی است و که همیشه خریداران را با مشکل مواجه می کند.

البته حائر اهمیت است که قیمت کرکره اکرول برقی در فروشگاه اینترنتی ایران کرکره به هیج وجه تغییرات به سزایی نمی کند و قیمت کرکره برقی در ایران کرکره کاملا مطلق و با ثبات است. برای استعلام قیمت تیغه کرکره برقی آکرول، قیمت تیغه کرکره برقی از طریق راه های ارتباطی موجود  در صفحه با کارشناسان ایران کرکره در ارتباط باشید.

نمایندگی تیغه کرکره آکرول

عده زیادی از افراد به دنبال نمایندگی تیغه کرکره آکرول هستند، ایران کرکره به عنوان یکی از معتبر ترین نمایندگی تیغه کرکره آکرول می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرکت کرکره برقی آکرول و کارخانه تیغه کرکره آکرول با کارشناسان ایران کرکره در ارتباط باشید.

منابع :

منبع : قیمت تیغه کرکره برقی اکرول

منبع : تیغه کرکره آلومینیومی

منبع : کدام تیغه کرکره برقی بهتر است

منبع : محاسبه قیمت کرکره برقی