ما در این صفحه میخواهیم لیستی از بهترین مکانیک های غرب تهران را به شما معرفی کنیم. این مکانیک ها در بهترین تعمیرگاه های تهران ارائه خدمات میکنند و از بهترین تجهیزات و وسایل برای خودرو شما استفاده میکنند. برای اطلاع از لیست بهترین و تخصصی ترین تعمیرگاه های تهران میتوانید به صفحه لیست تعمیرگاه های تهران مراجعه کنید.

تعمیرگاه آبشار

فرحزاد شمالی نبش کوچه آبشار هنرکده آبشار

تعمیرگاه پاسداران

پاسداران میدان هروی بلوار گلزار خیابان پانزدهم پلاک ۲۷

تعمیرگاه هروی پاسداران

پاسداران میدان هروی بلوار گلزار خیابان پانزدهم پلاک ۲۷

تعمیرگاه بهزاد گودرزی

تهران، شرق تهران – میدان سبلان، دویست متر به سمت خیابان قصر

09128496558

تعمیرگاه های غرب تهران

درخواست بیش از حد کاربران وب سایت اتوصافکار برای معرفی تعمیرگاه های مختلف در سرتاسر تهران، تیم ما را به این فکر فرو برد که می توانیم لیستی از بهترین تعمیرگاه های تهران را جمع آوری کنیم و در این صفحه به نمایش بگذاریم.

بسیاری از مواقع پیش آمده است که به دلایل مختلف در نواحی که هیچ اطلاعاتی از آن نداریم تصادف های بزرگ و کوچک می کنیم و در نهایت برای تعمیر خودرو خود سردرگم می مانیم و عاجز!

به همین منظور اتوصافکار به این فکر فرو افتاد که لیستی از بهترین تعمیرگاه های شهر تهران(صافکاری و نقاشی و انواع تعمیرات ماشین) را گردهم آورده و به دست شما عزیزان برساند.

در بخش بالای صفحه لیستی از بهترین تعمیرگاه های کلان شهر تهران را تعبیه دیده ایم و شما می توانید با توجه به اطلاعاتی که در هر بخش گذاشته ایم با تعمیرکار مورد نظر خود ارتباط حاصل فرمایید.

تعمیرگاه های معرفی شده در لیست بالا به همراه شماره تلفن همراه و آدرس و لوکیشن می باشد و شما می توانید با استفاده از هر یک از روش های گفته شده با تعمیرگاه مورد نظر ارتباط برقرار کنید و خودرو خود را به دست افراد متخصص بسپارید.

برترین تعمیرگاه های غرب تهران

اتوصافکار با جرعت از سختگیر ترین شرکت های معرفی خدمات به مشتریان می باشد، تمامی تعمیرگاه هایی که در لیست بالا مشاهده کرده اید از فیلتر سفت و سنگین تیم تخصصی اتوصافکار گذر کرده اند.

به منظور آسودگی خیال شما عزیزان، تمامی تعمیرگاه های معرفی شده به صورت حضوری و دقیق توسط بازرسان تیم ما مورد بررسی قرار گرفته اند.

شما می توانید با خیال آسوده و راحت، خودروی لوکس، قدیمی، ایرانی و یا خارجی خود را به دست این تعمیرگاه ها بسپارید و از امنیت و سلامت خودروی خود اطمینان داشته باشید.

چرا پیدا کردن یک مکانیک ماهر سخت است

شغل مکانیک یک شغل بسیار حرفه ای است و نیاز به مهارت زیادی دارد. بسیاری از مکانیک ها در اطراف تجهیزات سنگین هستند. آنها باید به طور مداوم وسایلی را که ممکن است به پشت آنها فشار وارد کند ، بلند کنند. همچنین ، آنها ممکن است مدت طولانی را به حالت خم یا خوابیده به پشت بگذرانند. آنها باید از ابزارهای مختلفی استفاده کنند که آنها را در موقعیت های ناجور قرار می دهد. پس با توجه به نکاتی که گفته شد یک مکانیک خودرو برای آن که بتواند کار خود را به نحو احسنت انجام دهد. بایستی به کار خود علاقه داشته باشد.

بهترین کاربراتور سازی تهران

کاربراتور یکی از قطعات مهم و کاربردی در خودرو می باشد که در صورت نقص باید توسط یک متخصص مجرب و حرفه ای تعمیر و بازسازی شود. قبل از مراجعه به کاربراتورسازی بهتر است نکاتی زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید به بهترین کابراتورسازی تهران مراجعه کنید این نکات به شرح زیر هستند:

  1. قبل از بازکردن کاربراتور از روی ماشین مطمئن شوید که ایراد خودرو از کاربراتور است، زیرا بعد از باز کردن آن شاید بدلیل احمال کاری تعمیر کار قبلی دیگر نتوانید از آن استفاده کنید.
  2. حتما قبل از رفتن به مکانیکی خودرو را روشن کنید و ببینید که خودرو ایراد برق یا ایراد دیگری نداشته باشد. اگر بعد از تعمیر ماشین مشاهده نقص فنی کردید دقت کنید که ایراد از کاربراتور است، زیرا ایرادات مشترکی با سایر قطعات وجود داد که ممکن است شما را به اشتباه بیندازد.
  3. لوازم کاربراتور در بازار بصورت اصلی و کامل از جمله واشرها سوزن ها ژیگلور ها دیافراگم و غیره عرضه می شود. دقت داشته باشید که بعضی قطعات ظاهرا یکی هستند ولی تفاوت جزئی در آن ها باعث بروز ایرادات بزرگ می شوند.
  4. یک نکته مهم در مورد کار کاربراتور این است که هرگونه نشتی در منیفولد هوا باعث می شود که خودرو در دور آرام خوب کار نکند.

منبع