بوتاکس سمی است که وقتی به کف دست تزریف می‌شود موجب فلج شدن عضلات آن ناحیه می‌شود و تخصص پزشک برای تزریق بوتاکس بسیار حائز اهمیت است.

بوتاکس کف دست یک عمل درمانی است که برای برطرف کردن عارضه ای به نام هایپر هیدروز صورت می‌گیرد.

ابتدا باید بدانیم که هایپر هیدروز درواقع به معنی تعریق بیش از حد در هر یک از اندام های بدن است.

این تزریق حتی می‌تواند وقتی اتفاق بیفتد که هوا هم گرم نیست. حتما می‌دانید که احساس تعریق بیش از حد به صورت قطرات درشت چه قدر می‌‌تواند آزار دهنده باشد.

در مرحله اول برای این افراد داروهای ضد تعریق تجویز می‌شود و اگر این داروها کارساز نبودند فرد برای تزریق بوتاکس کف دست آماده می‌شود.

وقتی دمای بدن بالا می‌رود سیستم عصبی به صورت کاملا خودکار غدد تعریق را فعال می‌نماید تا باعث خشک شدن بدن نشود.

اما در افرادی که به عارضه هایپر هیدروز مبتلا هستند سیستم عصبی بیش از حد به غدد تعریق فرمان می‌دهد و این جاست که تعریق بی موقع  زیاد اتفاق می‌افتد.

با تزریق بوتاکس این اعصاب بیش فعال فلج می‌شوند و سیگنالی نیز به مغز نمی‌فرستند و در نتیجه تعریق متوقف می‌شود.

پیشنهاد ویژه: تخفیف ویژه تزریق بوتاکس در بهترین مرکز زیبایی تهران

بوتاکس کف دستبوتاکس کف دست

هزینه بوتاکس کف دست

هزینه تزریق بوتاکس کف دست نیز مثل تمام عمل های زیبایی و سایر جراحی ها بسته به پزشک متخصص و کلینیکی دارد که می‌خواهید این تزریق را انجام دهید.

همین طور دوز دریافتی بوتاکس و شرایط شما متغیر است.

برای دانستن این هزینه ها کافی است در ابتدا یک جلسه مشاوره در کلینیک مورد نظر داشته باشید و از چند و چون آن مطلع شوید.

البته این درمان جزو غمل های زیبایی محسوب نمی‌شود و کاملا بهداشتی و درمانی است. بسیاری از شرکت های بیمه هزینه آن را متقبل می‌شوند ولی برای اطلاعات بیش تر حتما با مشاورین بیمه خود در تماس باشید.

هزینه بوتاکس کف دستهزینه بوتاکس کف دست

نحوه تزریق بوتاکس کف دست

این تزریق معمولادر هفته سه بار انجاممی‌شودوبه طور عادی پس از سه هفته بیمارانتاثیر آن را رویتعریق کف دست خود مشاهده واهند نمود.

البته گاهی ممکن است در طول یک هفته هم این درمان تاثیر خود را نشان دهد و گاهی به علتی ممکن استحتی تا ۸ هفته هم هنوز تاثیری مشاهده نشود. پس از مشاهده اولیه فاصله تزریق ها طولانی تر می‌شود و هفته ای یک بار و بعد هر دو هفته یک بار تغییر می‌کن.

برای این تزریق زمان کمی احتیاج دارید و از سوزن های بسیار باریکی برای تزریق استفاده می‌شود و قبل از انجام تزریق باید موضع را بی حس نمایند.

نحوه تزریق بوتاکس کف دستنحوه تزریق بوتاکس کف دست

مراقبت بعد از بوتاکس کف دست

معمولا بعد از این عمل محدودیتی در انجام کارهایتان ندارید ولی سعی کنید از بلند کردن وزنه های سنگین خودداری نمایید.

ضمنا بعد از تزریق بوتاکس در کف دست تا مدتی از سونا استفاده نکنید.

مراقبت بعد از بوتاکس کف دستمراقبت بعد از بوتاکس کف دست

نظرات در مورد بوتاکس کف دست

با بررسی نظراتیکه افراد بعداز تزریق بوتاکس در کف دست هایشان داشته اند متوجه خواهیدشدکه اکثرآن ها از تزریق بوتاکس رضایت دارند.

البته لازم به ذکر است که برخی از آن ها گفته اند که بهبود صد در صدی نداشته اند اما تا حد بسیار زیادی مشکل آن ها برطرف شده است.

از دیگر مشکلاتی که موجبات ناراحتی بیماران متقاضی درمان را در این شیوه درمانی زیبایی فراهم کرده است احساس درد زیاد در منطقه ای است که تزریق در آن ناحیه صورتگرفته است.

البته این درد نیز صرفا در لحظه های تزریق می‌باشد و پس از مدت بسیار کوتاهی ( در هر چند دقیقه ) بهبود یافته و تسکین پیدا می‌کند.

نظرات در مورد بوتاکس کف دستنظرات در مورد بوتاکس کف دست

بوتاکس کف دست درد دارد

یکی از عوارضی که برای تزریق بوتاکس در ناحیه کف دست دیده می‌شود درد و کبودی در ناحیه ای که تزریق انجام می‌شود است.

درد ناشی از تعریق بسیاری از اوقات مراجعه کننده را از ادامه درمان منصرف کرده است. باید بدانیم که پزشکان روش های تکنیکی خوبی را برای بی حسی و مهار کردن درد در ناحیه تزریق دارند که می‌تواند در این مورد به شما کمک شایانی کند.

بوتاکس کف دست درد داردبوتاکس کف دست درد دارد

بوتاکس روی دست | بوتاکس پشت دست

همان طور که با بالا رفتن سن پوست صورت دچار چین و چروک و افتادگی می‌شود دست ها نیز دچار این مشکلات خواهند شد و معمول کسانی که از مزایای بوتاکس صورت و جوانسازی پوست بهره مند شده اند تمایل دارند که این نوع درمان را روی پوست دستشان نیز انجام دهند و شاهد تغییرات آن باشند.

به خصوص که پوست دست علاوه بر این که در معرض تابش آفتاب قرار دارد و تخریبات پوست صورت روی آن انجام می‌شود با مواد شوینده بسیار زیادی نیز در تماس است.

که این موضوع باعث می‌شود چروک بیش تری روی آن مشاهده شود.

متخصصان در کلینیک ها و مراکز درمانی با بررسی دست های فرد متقاضی درمان،پس از تشخیص راه مناسب درمان و رفع چین و چروک آن ها مبادرت به انجام عمل های زیبایی در پشت دست های شما می‌نمایند، که یکی از این روش ها، روش تزریق بوتاکس در این ناحیه می‌باشد.

منبع