خدمات ما شامل :

تعمیر فوری کولر گازی سامسونگ ، توشیبا ، میتسوبیشی و … است.

تهران سرویس کار از بزرگترین و قدیمی ترین تعمیرگاه های مجاز کولر گازی در تهران است که سال ها در زمینه سرویس ، نصب و تعمیرات کولر گازی فعالیت می‌کند.

یکی از مشکلات شایعی که مشتریان کولر گازی درصد زیادی به خاطر آن با ما تماس می گیرد کمبود شارژ کولر گازی است.

مبردها مهمترین قسمت چرخه عملکرد کولر گازی هستند که نبود آن باعث اختلال در کولر گازی می‌شوند.

اگر سرما دهی کولر کاهش پیدا کند و یا روی لوله های پنل کولر گازی برفک بزند نشانه کمبود گاز کولر گازی است در این شرایط از یک تعمیرکار باتجربه بخواهید تا شارژ گاز کولر گازی شما را انجام بدهد.

کولرهای گازی برخلاف بقیه وسایل برقی برای راه اندازی و نصب باید حتماً توسط نصاب کولرگازی انجام شود چرا که از دو قسمت تشکیل شده است و این دو قسمت باید به صورت اصولی با رعایت نکات ایمنی حین انجام کار نصب کولر گازی انجام شود و این کار را باید متخصص انجام بدهد.

تعمیر کولر گازی در هشتگرد

مهمترین مزیتی که تهران سرویس کار دارد این است که شما لازم نیست که برای تعمیر کولر گازی در هشتگرد به بیرون خانه خود بروید و دنبال یک تعمیرکار متخصص بگردید یا در صورتی که قطعات کولرگازی شما خراب شده باشد یا سوخته باشد تعمیرکاران کولرگازی ما میتوانند در سریع ترین زمان در منزل شما حاضر شوند و تعمیر کولر گازی در منزل را برای شما انجام دهند.

تعمیر انواع کولر گازی غرب تهران

ما انواع مختلف کولر گازی را در برند ای مختلف ایرانی و خارجی در کمتر از 1 ساعت تعمیر میکنیم. کلیه خدمات تعمیر کولر گازی در هشتگرد ما با قیمت منصفانه انجام شده و هزینه اضافی از شما دریافت نمیشود. برای تعمیر کولر گازی در برند های مختلف با ما تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی پرتابل

تعمیر کولر گازی پرتابل که برای سرمایش و گرمایش مکان های کوچک و مغازه های استیجاری کاربرد دارد تخصص ماست.  تعمیر کولر گازی پرتابل (قابل حمل) که اغلب دارای ظرفیت های پایین هستند توسط تعمیرکارن منخصص انجام می شود. این کولر ها دارای هیتر برقی بوده و به دلیل قابل حمل بودن آن کمپرسور و دیگر قطعات آن نظیرکندانسور و اواپراتور و فن همگی درون دستگاه جا سازی شده اند و تنها یک لوله برای انتقال گرما به بیرون وجود دارد.

تعمیر کولر گازی پرتابلتعمیر کولر گازی پنجره ای

اسم این کولر های گازی به این دلیل پنجره ای می باشد زیرا معمولا باید کنار پنجره یا در بالکن برای انتقال هوای گرم به بیرون قرار بگیرد و معمولا برای خنک کردن اتاق مورد استفاده است. در این مدل از کولر گازی تمامی قطعات از جمله کندانسور، اواپراتور، کمپرسور و کویل خنک کننده در یک جعبه قرار داده شده است. تهران سرویس کار این مدل از اسپیلت ها را تعمیر می کند و دیگر نگران تعمیر کولر گازی در هشتگرد خود نباشید.

تعمیرات کولر گازی ایستاده

ما متخصص تعمیرات کولر گازی ایستاده نیز هستیم این مدل از اسپیلت ها معمولا در فضاهای بزرگ مانند مساجد حسینه ها، آمفی تئاتر، سوله ها، سالن امتحانات و از این قبیل مکان ها استفاده می شود. این کولر های گازی یا همان اسپیلت ها قدرتمند بوده و تعمیرات اسپیلت هم برای آنها نیاز به تخصص تعمیرکار دارد. لازم به ذکر است که تعمیر کولر گازی ایستاده با نوع پرتابل متفاوت است. کولر گازی ایستاده دارای یونیت خارجی ( کندانسور بیرونی) است و ظرفیت های بالا همچون ۴۰ هزار btu   یا ۶۰  هزار btu   فضاهای بزرگ را خنک یا گرم می کنند.

تعمیر کولرگازی اجنرال

کولر گازی اجنرال از جمله برند های معتبر در بازار ایران میباشد که کیفیت بالای کولر های گازی اجنرال سبب رضایت بیشتر کاربران شده است. برند اجنرال از سال ۱۳۷۱ وارد ایران شده است  تعمیر کاران تهران سرویس کار برای تعمیر کولرگازی اجنرال در مدل های مختلف آموزش دیده اند و هر روزه خود را با جدیدترین متد های روز دنیا برای تعمیر کولر گازی آپدیت میکنند. امروزه از کولر گازی اجنرال در مکان های مختلفی مانند کارخانجات ، فروشگاه ها ، بیمارستان ها و شرکت ها استفاده میشود و آنچه اهمیت دارد تعداد زیاد تعمیر کار زبده برای تعمیر کولر گازی اجنرال است. خوشبختانه تعمیرکاران تهران سرویس کار با قیمت بسیار ارزان کار تعمیر کولر گازی اجنرال را بالاترین کیفیت برای شما انجام میدهند.

تعمیر کولر گازی وستینگهاوس در هشتگرد

کولرگازی وستینگهاوس ، آمریکایی بوده که در چند سال اخیر توانسته جایگاه بالایی در میان برندهای معروف کولر گازی برای خود ایجاد کند. خوشبختانه در ساخت کولرهای گازی وستینگهاوس از بهترین قطعات استفاده شده است و همین امر سبب شده این نوع کولر گازی ها کمتر نیاز به تعمیر پیدا کنند. تهران سرویس کار به عنوان معتبر ترین نمایندگی تعمیر کولرگازی وستینگهاوس در تهران میباشد که به محض تماس شما در کمتر از ۱ ساعت به محل شما اعزام شده و در سرع ترین زمان اقدام به تعمیر کولرگازی شما میکند.

منبع : تعمیر کولر گازی