طراحی سایت مدرسه مجازی، طراحی سایت مدرسه، طراحی و پیاده سازی وب سایت مخصوص مدارس پایه های مختلف، ایجاد یک وب سایت پویا برای برگزاری کلاس های آنلاین و مجازی، ایجاد راه ارتباطی برای ارتباط اساتید با دانش آموزان و دانشجویان از طریق وب سایت مدارس.

شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo که طرف قرار داد سازمان آموزش و پرورش، و وزارت خانه علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان فنی و حرفه ای می باشد، با ایجاد یک ساختار مناسب طراحی و پیاده سازی وب سایت برای مدارس ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، و تمامی دانشگاه ها و موسسات فنی و حرفه ای، یک بستر مناسب در وب سایت آموزشی ایجاد می کند که تمامی کارکنان و کاربران بتوانند به براحتی با پنل مدیریت وب سایت کار کنند.

همچنین در چنین وب سایت هایی این امکان فراهم می شود که شما بتوانید برای افراد مختلف اعم از کارکنان مجموعه و یا سایر دانش آموزان و دانش جویان یک پنل کاربری مجزا با سطح دسترسی مشخص تعیین کنید.

قیمت طراحی سایت مدرسه

قیمت طراحی سایت مدرسه به عوامل متعددی می‌تواند بستگی داشته باشد، مثلاً اینکه در وبسایت مدرسه از چه امکاناتی استفاده شده باشد.

و این که سایت مدرسه با استفاده از چه زبان برنامه نویسی طراحی و پیاده سازی شود.

بهتر است برای اینکه شما بتوانید در جریان قیمت و هزینه های طراحی و پیاده سازی سایت مدرسه قرار بگیرید یک جلسه مشاوره میان شما و کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ برگزار شود و در این جلسه شما تمام خواسته ها و نیازهای خود را برای وب سایت موردنظر مطرح نمایید.

کارشناسان این مجموعه هم با توجه به خواسته های شما بهترین راهکارهای ممکن را برای طراحی و پیاده سازی وب سایت مدارس با تمامی امکانات مورد نیاز به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می‌دهند و سپس پس هزینه نهایی جهت پیاده سازی و راه اندازی وب سایت مدارس را به شما اعلام می کنند.

همچنین در صورتی که شما به دنبال طراحی سایت ارزان هستید، می توانید از قالب های از پیش ساخت شده در این مجموعه استفاده نمایید، تا فرآیند خرید سایت با قیمت مقرون به صرفه تری برای شما انجام شود.

شما می توانید از طریق لینک زیر هزینه طراحی وب سایت مدرسه را استعلام نمایید.

طراحی سایت مدرسه مجازی

امروزه با توجه به وضعیت انتشار ویروس کرونا در سراسر جهان بحث آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها نیز با یک چالش جدی مواجه شده است.

بهترین راه حل ممکن برای حل این مشکل این است که یک وب سایت مدرسه پویا و قدرتمند ایجاد شود که بستری را در فضای مجازی ایجاد کند تا تمامی معلمان و دانش آموزان بتوانند در این بستر مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

تمامی کلاس ها و آزمون ها نیز در این بستر مجازی برگزار شود، ساختار سایت مدرسه مجازی باید به گونه‌ای باشد که دانش آموزان و معلمین بتوانند با حداقل امکانات و با پایین ترین سرعت اینترنت به آن متصل شده و در کلاس مجازی حضور داشته باشند.

برای اینکه بتوانید در جریان طراحی مدرسه مجازی توسط متخصصین شرکت Atgo قرار بگیری پیشنهاد می‌کنیم که از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید تا مشاوره بیشتر را در این زمینه به شما ارائه دهند.

پیشنهاد ویژه » شرکت atgo برگزار کننده دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا حرفه ای و بازار کاری، و همچنین برگزار کننده دوره سئو و تولید محتوا تحت نظر اساتید مجرب و کاربلد می باشد.

شما می توانید با فراگیری آموزش سئو تمامی مباحث و الگوریتم های جدید گوگل را یاد بگیرید و خدمات مهم خود را در موتور جستجوی گوگل و شبکه های اجتماعی به کاربران اینترنتی معرفی نمایید.

نمونه سایت مدارس

شرکت طراحی سایت ارزان چند نمونه از بهترین نمونه کارهای خود را در زمینه طراحی سایت مدارس در این بخش در اختیار شما قرار داده است.

و شما می توانید نمونه کارهای متخصصین این شرکت را در این بخش مشاهده نمایید، البته در صورت برقراری ارتباط با همکاران ما، می توانید نمونه کارهای بیشتری را که برای سایت های آموزشی سایت های مدارس و

سایت‌های دانشگاهی، توسط مجموعه Atgo طراحی و پیاده سازی شده است را مشاهده نمایید.
متخصصین این مجموعه بهترین و حرفه ای ترین قالب های سایت های آموزشی و مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهند که میتوانید از بین آنها نمونه کار مد نظر خود را انتخاب نمایید.

نمونه سایت مدرسه دخترانه

در بخش زیر یکی از نمونه کارهای شرکت Atgo سایت مدرسه دخترانه نرجس را شما می توانید مشاهده نمایید.

فروش سایت مدرسه

در صورتی که برای طراحی و پیاده سازی وب سایت مدارس با محدودیت زمانی مواجه هستید همکاران ما در شرکت Atgo راهکار ویژه ای را برای شما در نظر گرفته اند و آن این است که متخصصین این منظومه یکسری قالب های حرفه‌ای را از قبل کدنویسی کرده‌اند و شما میتوانید جهت خرید سایت با آنها تماس گرفته تا یکی از این قالب های آماده را در اختیار شما قرار دهند و و در زمان کمتری شما بتوانید به پنل مدیریت سایت مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

شما می توانید از طریق لینک زیر برای خرید سایت مدرسه اقدام نمایید.

برای مطالعه » شرکت تولید محتوا

چگونه برای مدرسه سایت بسازیم

برای اینکه شما بتوانید یک وبسایت پویا و قدرتمند را برای مدارس و سازمانهای آموزشی ایجاد کنید اول از همه این نکته را باید در نظر بگیرید که با توجه به آموزش های مختلفی که در این نسخه بتا ارائه می شود شما باید سعی کنید که صفحات ساخته شده را به گونه‌ای در دسترس کاربران قرار دهید که کاربران بتوانند به راحتی به خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

برای مطالعه » شرکت سئو سایت

نکته بعدی که در زمان ساخت سایت مدرسه بسیار مهم است این است که با توجه به اینکه دانشجویان و دانش آموزان در طول شبانه روز به دفعات زیاد به صفحات این سایت سر میزنند سرعت لود صفحات سایت مدرسه باید بسیار سریع باشد، پس باید از صفحات ساخته شده با ساختار فنی مناسبی ایجاد شده باشند.

همچنین برای ساخت سایت مدارس استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نیز توصیه می شود که مدیران و معلمان بتوانند به راحتی با پنل کاربری آن کار کنند، در ادامه این مطلب بهترین سیستم های مدیریت محتوا برای سایت مدارس را به شما معرفی می کنیم.

طراحی سایت مدرسه با وردپرس

امروزه استفاده از سیستم های مدیریت محتوا بسیار رایج شده است، بدلیل سادگی پنل کاربری سیستم های مدیریت محتوا که هر کسی به راحتی می‌تواند با آن کار کند.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از قدرتمند ترین سیستم ها می باشد که شما به راحتی می توانید محتوای وب سایت خود را در آن مدیریت کنید.

به همین دلیل برای ساخت سایت مدارس هم پیشنهاد می‌شود که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده شود.

شما می توانید در زمان سفارش ساخت سایت مدارس این درخواست را داشته باشید که سایت مورد نظر شما بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی و پیاده سازی شود.

البته در جلسه مشاوره ای که میان شما و همکاران ما در شرکت Atgo برگزار می‌شود حتماً متخصصین های مجموعه این پیشنهاد را به شما می دهند که سایت مدرسه بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس قرار گیرد تا مدیران معلمان و دانش‌آموزان به خوبی بتواند با پنل کاربری خود کار کنند.

ساخت سایت مدرسه رایگان

برای ساخت سایت مدرسه به صورت رایگان و یا ساخت سایت درسی به صورت رایگان شما می توانید از قالب های آماده برای وب سایت مورد نظر خود استفاده نمایید و با هزینه کمتری وب‌سایت خود را تحویل بگیرید.

برای این منظور می توانید در زمان برقراری تماس با کارشناسان شرکت Atgo درخواست استفاده از قالب آماده را داشته باشید تا با هزینه کمتری پنل مدیریت وب سایت در اختیار شما قرار داده شود.

جهت آشنا شدن با هزینه های طراحی وب می توانید به صفحه طراحی سایت ارزان مراجعه کنید.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد شما می توانید در انتهای همین صفحه در بخش نظرات سوالات و نظرات خود را پیرامون این مطلب با ما در میان بگذارید تا همکاران ما به سوالات شما پاسخ دهند.

منبع »

https://atgo.ir/طراحی-سایت-مدرسه/