قیمت موتور کرکره برقی توبولار

در این مقاله تلاش کرده ایم قیمت موتور کرکره برقی توبولار را در قالب یک جدول برای شما بیاوریم. ویژگی تعدادی از موتور های کرکره برقی بیان شده است.

برای دریافت مشاوره رایگان با شرکت های زیر تماس بگیرید:

شرکت و فروشگاه همتا

شماره تماس: 09122552119 – 02155449212

آدرس وب سایت : www.hamtadoor.com

شرکت ایران کرکره

شماره تماس: 09128899015 – 02155449064

آدرس وب سایت : www.iran-kerkere.com

پیشنهاد ویژه: اگر شما هم فروشنده و یا تعمیرکار کرکره برقی هستید، برای تسهیل امور خوانندگان و تبلیغات در این صفحه حتما با ما تماس بگیرید (09120145021).

لیست قیمت کرکره برقی در تبریز

موتور کرکره ساید بتا 300 DC  با UPS

این موتور، دارای وزن کم، نصب راحت و عملکرد با کمترین صدا است و جهت نصب روی کرکره های سنگین تا وزن 300  کیلو گرم مناسب است. قابلیت محافظت دمایی باعث می شود در صورت افزایش بیش از حد دما، عملکرد موتور به طور اتوماتیک قطع شود تا از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری کند.این موتور مجهز به باتری پشتیبان است و اجازه کنترل کرکره در زمان قطع برق را می دهد.


موتور کرکره ساید بتا 500 DC  با UPS

این موتور جهت نصب روی کرکره های سنگین تا وزن 500 کیلو گرم مناسب است. قابلیت محافظت دمایی باعث می شود در صورت افزایش بیش از حد دما، عملکرد موتور به طور اتوماتیک قطع شود تا از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری کند.این موتور مجهز به باتری پشتیبان است و اجازه کنترل کرکره در زمان قطع برق را می دهد.علاوه بر این، در صورت خرابی یا شارژ نبودن باتری امکان عملکرد به صورت دستی، وجود دارد. لیمیت سوییچ تعبیه شده در موتور، امکان تنظیم حد باز شو و بسته شو را فراهم می کند.

قیمت موتور کرکره برقی


موتور ساید تیونی 300

موتور ساید تیونی در رده موتور های پر قدرت قرار دارد؛ زیرا موتور های ساید با دارا بودن قدرت بسیار بالا و عملکرد انتقال قدرت  برای ورودی هایی با مساحت بالا استفاده می شوند. واضح است که هرچه مساحت بیشتر باشد، تعداد و ابعاد تیغه ها و در نتیجه وزن آن ها بالا تر خواهد بود. همچنین موتور های ساید این قابلیت را دارند که با ولتاژ های 220 و 24 ولت کارکنند. می توان نوع 24 ولت موتور ساید تیونی را مجهز به یو پی اس نمود.  که مبنع تغذیه بدون وقفه نام دارد، می تواند در هنگام قطعی برق و یا نوسانات و اختلال در شدت جریان برق، به عنوان منبع تغذیه جایگزین استفاده شود که عملکرد موتور کرکره با مشکل مواجه نشود.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.


قیمت موتور تیونی ac300

یکی از تجهیزات کرکره برقی، موتور ساید تیونی AC300 می باشد. این موتور ها به علت مکانیزم زنجیری به موتور هاب زنجیری معروف هستند. همانطور که  می دانید کرکره های برقی ابزارهایی نسبتا ساده و هوشمند هستند، که برای حفاظت بیشتر و  کنترل تردد از آن استفاده  می شود.

همانطور که  می دانید ساید (side) به معنای کنار است، این موتور ها به دلیل محل قرار گیری در کنار لوله کرکره برقی و یا شافت به موتور ساید  معروف  هستند.

اگر اطلاعی از قیمت موتور تیونی ac300 ندارید، می توانید برای استعلام قیمت موتور تیونی ac300 از طریق شماره تماس های موجود  در صفحه همین حالا اقدام کنید.


موتور کرکره برقی ساید تور 300 TOR AC

موتور ساید تور با سیم پیچ آلومینیومی به عنوان فول آپشن ترین موتور کرکره برقی موجود در بازار شناخته می شود. لازم به ذکر است که قیمت موتور ساید تور TOR AC نیز نسبت به این آپشن ها بی نظیر بنظر می رسد. این موتور کرکره دارای 4 کانال می باشد که قابلیت اتصال فلاشر و چشمی را داراست. این محصول در دو نوع TOR AC 300 و TOR AC 500 تولید می شود که به ترتیب دارای ظرفیت بالاکشندگی 300 و 500 کیلوگرم است.کارکرد روان و بی صدا این محصول در کنار رضایت مشتریان باعث پر طرفدار شدن این محصول در زمینه تولید کرکره برقی شده است. ضمن آن که تور برای تضمین کیفیت قطعات و محصولات خود و همچنین برای فراهم کردن آسایش خیال مشتریان خود گارانتی یک ساله را برای محصولات خود تدارک دیده است.

موتور های توبلار بارزانته با یکسال گارانتی در بازار کشورمان ارائه می شوند و انواع استاندارد و ارزان قیمت آن با سیم پیچ آلومینیومی بفروش می رسند. با توجه به عمر مفید پایین موتورهای توبلار دارای سیم پیچ آلومینیوم، شرکت دیده بان به هیچ عنوان از این موتورها استفاده نمی کند و جهت نصب های خود فقط و فقط از موتورهای توبلار بارزانته دارای سیم پیچ 100% مس استفاده می نماید. در جدول زیر مشخصات فنی بعضی از مدل های پر مصرف موتور توبولار بارزانته ارائه شده است:

در بخش زیر جدول بهترین موتور کرکره برقی را به همراه قیمت موتور کرکره برقی مشاهده می کنید، با انتخاب مدل مورد نظر و اطلاع از قیمت موتور کرکره برقی، ثبت سفارش با کارشناسان ایران کرکره در ارتباط باشید.

آموزش نصب کرکره برقی

 

 

مدل وزن
KG
سرعت
rpm
سیستم
UPS
گشتاور
N.m
AC220 80 60 15 × 80
AC220 100 80 9 × 100
AC220 120 100 9 × 120
AC220 140 120 9 × 140
AC220 180 150 12 × 180
AC220 230 200 12 × 230
AC220 300 250 9 × 300

 

ردیف شرح کالا قیمت واحد(تومان)
۱ موتور توبولار ۵۰SDC نیوتن (قطر ۴۵) ۳۰۸,۷۵۰
۲ موتور توبولار ۸۰SDC نیوتن (قطر ۵۹) ۳۸۲,۵۰۰
۳ موتور توبولار ۱۰۰SDC نیوتن (قطر ۵۹) ۳۹۵,۰۰۰
۴ موتور توبولار ۱۰۰SDC نیوتن با UPS ۷۳۵,۰۰۰
۵ موتور توبولار ۱۲۰SDC نیوتن (قطر ۵۹) ۳۵۸,۷۵۰
۶ موتور توبولار ۱۴۰SDC نیوتن (قطر ۵۹) ۳۶۵,۰۰۰
۷ موتور توبولار ۱۸۰SDC نیوتن صنعتی (قطر ۹۲) ۶۸۷,۵۰۰
۸ موتور توبولار ۲۳۰SDC نیوتن صنعتی (قطر ۹۲) ۷۱۵,۰۰۰

در جدول با  بهترین موتور کرکره برقی آشنا شدید. همچنین می توانید برای استعلام قیمت موتور کرکره برقی مورد نظر از طریق سایت ایران کرکره با کارشناسان  در ارتباط باشید.

خرید موتور کرکره برقی

برای خرید موتور کرکره برقی می توانید از طریق شماره تماس های موجود  در صفحه  اقدام کنید، یا به صفحه اصلی سایت ایران کرکره مراجعه نمایید.

موتور کرکره برقی ایرانی

برای بررسی  و آشنایی با انواع موتور کرکره برقی ایرانی لازم است به یک سایت معتبر در حوزه فروش کرکره مراجعه نمایید، همچنین می توانید در سایت ایران کرکره با بهترین مارک موتور کرکره برقی آشنا شوید.

بهترین مارک موتور کرکره برقی

بهترین مارک موتور کرکره برقی شامل:  موتورهای تیوبلار ( توبولار ) و ساید می باشد. این دو سبک موتور شامل مدل های متفاوتی می باشد که توسط شرکت نوین پارس با تجربه کاری چندین ساله در زمینه نصب و راه اندازی انواع کرکره برقی ارائه می شود. کیفیت این دو نوع مدل بسیار بالا و طول عمر زیادی نیز دارد.

برای استعلام قیمت بهترین موتور کرکره برقی از طریق راه های ارتباطی اقدام نمایید.

موتور ساید تور

در این قسمت قصد داریم شما را با برخی از ویژگی های موتور ساید تور آشنا کنیم. برخی از ویژگی های موتور ساید تور شامل:

  • موتور ساید با سیم‌پیچ آلومینیوم
  • فول‌آپشن‌ترین موتور ارزان قیمت بازار
  • مدار فرمان فول‌آپشن
  • قابلیت اتصال چشمی
  • قابلیت اتصال فلشر
  • چهار کانال
  • دارای سیستم Auto close
  • استفاده از آلیاژ مرغوب در بدنه گیربکس
  • قابلیت نصب کلید دستی
  • کددهی لرنینگ

کرکره برقی در کرج

عده ای از افراد به دنبال خرید کرکره برقی در کرج هستند، توصیه ما این است ابتدا برای خرید کرکره برقی کرج یک مرکز معتبر را انتخاب کرده و سپس برای خرید اقدام کنید.

قیمت موتور کرکره برقی چینی

برای آشنایی و همچنین استعلام قیمت موتور کرکره برقی چینی به سایت ایران کرکره مراجعه نمایید.

لیست قیمت کرکره برقی در ارومیه

انواع موتور کرکره برقی

در بخش بالا برخی از انواع موتور کرکره برقی را در جدول برای آشنایی شما معرفی کرده ایم. همچنین برای آشنایی بیشتر با انواع موتور کرکره برقی به سایت ایران کرکره مراجعه نمایید.

برخی از افرا دبه  دنبال قیمت موتور کرکره برقی تسلا هستند، شما می توانید برای استعلام قیمت موتور کرکره برقی تسلا با کارشناسان ایران کرکره در ارتباط باشید.

منابع:

منبع : قیمت هر متر مربع کرکره برقی

منبع: قیمت موتور کرکره برقی توبولار

منبع : کرکره برقی دست دوم در کرج

منبع : قیمت تیغه کرکره برقی اکرول