در دنیایی زندگی می کنیم که مدارک و اسناد از اهمیت بالایی برخوردار هستند و از دست رفتن این اسناد به هر دلیلی می تواند به موجب دردسر های زیادی شود.

همانطور که می دانید گم کردن و یا به سرقت رفتن برخی از اسناد و مدارک می تواند ضرر های مالی جبران ناپذیری را برای شخص بوجود بی آورد.

در کشور ایران برای گرفتن مدارک شخصی ای مانند کارت ملی و شناسنامه چندین روز از کار و زندگی خود می افتیم وای به حال مدارک و اسناد مربوط به املاک قرارداد ها!

پس با این شرایط خریدن یک گاوصندوق می تواند به خوبی به ما کمک کند و از دردسر های پیش رو جلوگیری کند.

شرکت تولید کننده گاوصندوق مدارک

از آن جایی که گاوصندوق های مدارک تازه وارد بازار شده اند و در حال بدست آوردن محبوبیت هستند، شرکت های زیادی برای تولید این صندوق ها اقدام نمی کنند!

در واقع شرکت های تولید کننده گاوصندوق های مدارک انگشت شمار هستند و رقیب زیادی در حوزه رقابتی خود ندارند.

شرکت گاوصندوق سازی ایران کاوه با چندین دهه سابقه در زمین تولید انواع گاوصندوق، امروزه قدمی نو برای تولید گاوصندوق های مدارک برداشته است.

به همین منظور نمایندگی سیف باکس شاپ جزو معدود فروشگاه هایی است که به پخش انواع صندوق های مدارک می پردازد، با ما همراه باشید تا به صورت کلی به این مدل گاوصندق ها بپردازیم.

کاربرد گاوصندوق مدارک

گاوصندوق های مدارک به دلیل اینکه تنها برای حفظ و نگهداری از برگه ها و کاغذ ها مورد استفاده قرار می گیرند باید ویژگی هایی داشته باشند که سایر گاوصندوق های دیگر ندارند و در مقابل هم برخی از ویژگی هایی که برای سایر گاوصندوق ها عادی می باشد در این نوع صندوق ها وجود ندارد.

گاوصندوق های مدارک به دلیل اینکه نباید اندازه بزرگی داشته باشند تا به راحتی قابل حمل باشند، از وزن زیادی برخوردار نیستند، گاوصندوق ها وزن های متنوعی دارند که می توانید درباره این موضوع در مقاله انواع وزن گاوصندوق بیشتر اطلاع کسب کنید.

گاوصندوق های مدارک می توانند به عنوان صندوق های مخفی هم مورد استفاده قرار بگیرند، وزن و ابعاد کوچک این صندوق ها امکان این را فراهم می آورد تا بتوانند در هر محیطی استقرار پیدا کنند.

قفل گاوصندوق های مدارک

همانطور که در بخش پیش گفته شد، وزن و ابعاد صندوق های مدارک از حالت عادی بسیار کوچک تر و سبک تر می باشد، این ویژگی باعث می شود تا صندوق های مدارک در داشتن قفل های متنوع به مشکل بخورند و معمولا صندوق های مدارک تنها به دو نوع قفل مجهز می شوند : کلیدی و دیجیتالی!

البته در نظر داشته باشید که شما می توانید با پرداخت هزینه بیشتری صندوقی را مطابق خواسته های خود تهیه کنید، برای مثال شما می توانید برای گاوصندوق مدرک خود از قفل های بیومتریک استفاده کنید.

قفل های زیادی برای صندوق ها وجود دارد که در مقاله انواع قفل گاوصندوق به آن ها پرداخته ایم.

قیمت گاوصندوق مدارک

قیمت گاوصندوق مدارک بر خلاف تصورات بسیاری از کاربران ما زیاد نمی باشد و شما می توانید این صندوق ها را با قیمت مناسبی برای خانه و یا دفتر مدیریت خود تهیه کنید.

گاوصندوق های مدارک به دلیل اینکه نه از حجم بالایی برخوردار هستند و نه از قفل های خیلی حرفه ای استفاده می کنند (مگر به خواست مشتری) از قیمت بالایی هم برخوردار نیستند!

در واقع قیمتی که برای صندوق های مدارک پرداخت می کنید حتی برابر با ۲۰ درصد در درسر هایی که بعد از گم شدن و یا به سرقت رفتن مدارکتان می کشید هم نمی رسد!

صندوق های مدارک می توانند به خوبی نیاز مدیران را برطرف کنند، مدیرانی که می خواهند مدارک و اسناد رسمی شرکت خود را دور از دسترس کارمندان خود نگهداری کنند.

استفاده از گاوصندوق مدارک در دو حالت پیشنهاد می شود

 حالت اول زمانی است که حجم اسناد شما به حدی نیست که به دنبال یک محصول اداری باشید و هزینه کردن برای آن معقولانه نیست. در این شرایط پیشنهاد می شود که از یک محصول این چنینی استفاده کنید و با هزینه کمتری امنیت اسناد تان را فراهم کنید.

حالت دوم زمانی که است که شما اسناد مهمی دارید که باید جداگانه نگهداری شود، این اسناد می تواند شامل فایل های دیتا مدیا یا هر سند کاغذی دیگری باشد که نیاز به یک فضای جداگانه دارد. این محصول در این شرایط می تواند گزینه مناسبی برای کاربر باشد و دیگر نیازی به خرید یک گاوصندوق دیتا مدیا نیست. ابعاد این محصول را  می توانید طوری انتخاب کنید که به راحتی داخل یک گاوصندوق دیگر جای بگیرد.

گاوصندوق ها دارای کلاس های مختلف نسوزی هستند که بسته به نوع محصولی که قرار است داخل محصول نگهداری شود مشخص می شود. گاوصندوقی که برای نگهداری اسناد کاغذی طراحی شده مناسب نگهداری فایل های دیجیتال و اقلام دیتا مدیا نیست.

خدمات پس از فروش گاوصندوق مدارک

خدمات پس از فروش صندوق های مدارک می تواند به شکل غیر قابل باوری روی تصمیم مثبت شما برای خرید این محصول بگذارند.

صندوق های مدارکی که شرکت سیف باکس شاپ در اختیار شما می گذارد همگی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشند، مهم ترین خدمتی که می توانید بعد از خرید این محصولات از نمایندگی Safeboxshop.net دریافت کنید تعمیر گاوصندوق می باشد.

برخی از مشتریان ما به دلیل استفاده نادرست از این محصول به مشکلاتی از قبیل خرابی قفل صندوق برمی خورند، در صورتی هم که شما با این مشکل روبرو شدید می توانید با تماس با مشاوران ما مامور متخصص خود را استخدام کنید.

منبع : گاوصندوق مدارک