ساخت گاوصندوق سفارشی_تولید انواع گاوصندوق سفارشی 

ممکن است شما به عنوان یک خریدار گاوصندوق نیاز به یک گاوصندوق سفارشی داشته باشید. همچنین ممکن است مشتاق باشید تا مراحل ساخت گاوصندوق را از 0 تا 100 در جریان باشید.

در این صفحه شرکت گنجبان خدمات خود را در راستای تولید انواع گاوصندوق سفارشی، ساخت گاوصندوق و مراحل ساخت گاوصندوق برای شما عنوان می کند. علاوه بر آن شما می توانید در این صفحه اقدام به سفارش ساخت گاوصندوق به همراه مشاهده قیمت ساخت گاوصندوق سفارشی (کم ترین قیمت برای ساخت سفارشی گاوصندوق) نمایید.

مراحل ساخت گاوصندوق

در این بخش ما اقدام به ارائه مراحل ساخت گاوصندوق خانگی یا مراحل ساخت سیف باکس به صورت قدم به قدم برای شما عزیزان می کنیم.

باید بدانید که به طور کلی در مراحل ساخت گاوصندوق بیشتر از 230 قطعه به کار برده می شود که بیشترین حجم و اهمینت آن ها مربوط به موارد زیر است.

قطعات مورد استفاده در ساخت گاوصندوق

  • ورق های فولادی در قطر های مختلف
  • بتن مسلح
  • زبانه ها و میلگرد ها
  • لولا ها
  • پیج و مهره و واشر
  • نصب رمز ها

در تولید بدنه گاوصندوق چه پروسه ای طی می شود؟

در تولید بدنه و قسمت اصلی گاوصندوق مراحل زیر طی می شوند تا در نهایت یک گاوصندوق ساخته شود.

اندازه گیری و برش ورق های فولاد

اولین و مهم ترین مرحله ساخت دیتابیس انجام محاسبات مبنی بر اندازه ورق های فولادی و قطر آن ها می باشد. پس از انجام این کار این ورق ها برش داده می شوند و پس از خم کاری ورق داخلی با ورق بیرونی به یکدیگر کلاف می شوند. در این مرحله صندوق داخلی گاوصندوق نیز متصل می شوند.

در این مرحله همچنین حفره هایی برای زبانه های درب گاوصندوق تعبیه می شوند.

تزریق بتن مسلح

در این مرحله بتن مسلح داخل فضای بین دو ورق داخلی و بیرون گاوصندوق تزریق می شود به گونه ای که فضای بین حفره های باقی بماند.

باید بدانید که مرحله بتن ریزی یکی از مهم ترین بخش های تولید گاوصندوق می باشد چراکه این بتن باعث نسوز شدن گاوصندوق و جلو گیری از سوختن اشیاء داخل گاوصندوق می شود.

باید بدانید که بتن گاوصندوق باید در دمای خاصی آماده شود چراکه ممکن است دچار ترک و خورد شدن داخل گاوصندوق و در نهایت نفوذ پذیری گاوصندوق شود.

پس از تزریق بتن و خشک شدن آن و تعیبه حفره های زبانه ها سقف و دیوار (حد فاصل ورق داخلی و ورق بیرونی) با یک لایه فولاد دیگر جوش می خورد.

نصب درب و لولا

پس از انجام مراحل بالا و خشک شدن بتن نوبت به نصب درب می باشد. در این مرحله باید لولای مناسب با درب مورد استفاده قرار گیرد چراکه ممکن است اندازه لولا و وزن درب با یکدیگر تناسب نداشته و موجب فشار آمدن به بدنه گاوصندوق و در نهایت ترک خوردگی بتن داخل گاوصندوق شود. از این رو انتخاب لولا و درب و اندازه آن ها حائز اهمیت می باشد.

نصب رمز و یراق

در آخرین مرحله و پس از نصب درب و رنگ زنی گاوصندوق نوبت به نصب شبکه زبانه ها و رمز گاوصندوق و همچنین دست گیره آن می رسد. و پس از آن بعد از کنترل کیفیت وارد بازار می شود.

در خصوص نحوه ساخت گاوصندوق موارد زیر اهمیت زیادی دارد.

نحوه ساخت گاوصندوق

انواع فولاد به کار رفته در ساخت گاوصندوق

به طور کلی سه نوع فولاد در ساخت گاوصندوق نسوز به کار می رود که قطر آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. باید بدانیدکه قطر ورق بیرونی گاوصندوق دوبرابر ورق داخلی است و همچنین ورق های درب گاوصندوق دوبرابر ورق بیرونی گاوصندوق می باشند.(از جهت اهمیت درب مبنی بر ضد سرقت بودن).

اما سه نوع فولاد نامبرده به شرح زیر است.

فولاد گرم

فولاد گرم یا سیاه بیشتر در حوزه ساختما سازی کارایی دارد. درجه سختی آن ST33 تا ST82 می باشد که هرچه مقدار کربن آن بیشتر باشد درجه سختی آن بیشتر می شود.

فولاد سرد

فولاد سرد یا روغنی قابلیت کشسانی دارند که در بعضی از آن ها به عنوان فنر شناخته می شوند. این فولاد ها از فولاد های گرم که برای نورد مجدد مناسب می باشند تهیه می شوند. باید بدانید که فیلتر بعضی خودرو ها از ورق های فولاد سرد یا روغنی ساخته می شود.

اسید شویی

این نوع فولاد که در گاوصندوق سازی استفاده می شود ضد زنگ بوده و از فولاد گرم ساخته می شود با این تفاوت که ناخالصی کمتری دارد.

تا این بخش ما به شما نحوه ساخت گاوصندوق فولادی را نشان دادیم اما ممکن است بخواهید خود شما نیز اقدام به ساخت گاوصندوق نمایید. در فیلمی که در ادامه معرفی می شود می توانید نحوه ساخت گاوصندوق اسباب بازی اما واقعی را ببینید.

چگونه گاوصندوق بسازیم

اگر شما می خواهید اقدام به ساخت گاوصندوق نمایید(اسباب بازی با مقوا) می توانید با مشاهده فیلم چگونه گاوصندوق بسازیم در زیر اقدام به ساخت گاوصندوق اسباب بازی نمایید. این مراحل که در تولید قفل گاوصندوق انجام می شود تقریبا مشابه ساخت یک گاوصندق واقعی می باشد.

در این ویدو شما اقدام به ساخت گاو صندوق کوچک اما کاملا جالب و واقعی می کنید.

گاوصندوق سفارشی

در این بخش ما می خواهیم اقدام به معرفی خدمات شرکت گنجبان در حوزه ساخت گاوصندوق سفارشی را برای شما عنوان نماییم اما قبل از هرچیز باید بدانید که گاوصندوق سفارشی چیست.

ممکن است شما برای دریافت امنیت بیشتر از جانب گاوصندوق خواهان این باشید که قطر ورق های گاوصندوق بیشتر باشد و یا در یک اندازه خاص تولید شود. در این صورت شما می توانید با پرداخت هزینه بیشتر اقدام به خرید یک گاوصندوق سفارشی متناسب با نیاز های خود کنید.

شما حتی می توانید سیستم خطر را برای گاوصندوق تنظیم کرده تا در زمان باز شدن و یا برش یا ارسال یک پیام شما را از این موضوع آگاه کند.

لذا خدمات ساخت گاوصندوق سفارشی به این موارد محدود نمی شود و حتی می توانید اقدام به خرید یک گاوصندوق در اندازه های سفارشی نمایید.

سفارش ساخت گاوصندوق

برای خرید گاوصندوق سفارشی شما می بایست اقدام به سفارش ساخت گاوصندوق به شرکت گنجبان از طریق شماره های زیر نمایید تا همکاران ما در بخش فروش شما را در این خصوص راهنمایی کنند و ضمن دریافت جزئیات سفارشی شما اقدام به ساخت گاوصندوق سفارشی و در نهایت تحویل آن به شما در هرجای کشور نماییم.

از جمله گاوصندوق هایی که به صورت سفارشی می توانید اقدام به ارائه جزئیات برای ساخت آن نمایید، به شرح زیر است.

  • ساخت گاوصندوق سفارشی زیر ویترینی طلا فروشی سه درب
  • ساخت سیف باکس
  • سیف باک سفارشی
  • تولید انواع گاو صندوق سفارشی

قیمت گاوصندوق سفارشی

شما می توانید برای دریافت قسمت ساخت گاوصندوق سفارشی اقدام به تماس با شرکت گنجبان جهت ارائه جزئیات و دریافت قیمت گاوصندوق مورد نظر خود برای ساخت نمایید. سفارش ساخت گاوصندوق.

کلمات کلیدی:

ساخت گاوصندوق

ساخت گاوصندوق سفارشی

ساخت گاوصندوق کوچک(اسباب بازی)

منبع : ساخت گاوصندوق سفارشی