باتوجه به بالارفتن نجومی قیمت ها، داشتن یک گاوصندوق مناسب برای هر خانه و اداره ای ضروری می باشد. گاوصندوق می تواند به سپر امنیتی قابل اعتمادی در مقابل انواع سوانح طبیعی و یا سارقان به کار گرفته شود.

آمار خرید محصولات امنیتی نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش یافته است و در صدر لیست این محصولات، گاوصندوق جای دارد.

در این مقاله به یکی از گاوصندوق هایی که تازه وارد بازار ایران شده است می پردازیم، دیپلمات مدلی از گاوصندوق می باشد که کم کم آوای خوش آن را در بازار شنیده می شود.

شرکت تولید کننده گاوصندوق دیپلمات

بازار گاوصندوق به حد زیادی داغ می باشد و این باعث می شود که شرکت های مختلفی پدید بیایند و مدل و برند گاوصندوق خود را تولید و در این بازار جایگاهی کسب کنند.

یکی از شرکت های تولید کننده گاوصندوق که امروزه توانسته است اندکی آوازه خود را بلندتر کند، شرکت تولیدی گاوصندوق دیپلمات می باشد.

این شرکت با بیش از ۶ سال سابقه در زمین تولید و پخش انواع مدل های گاوصندوق جزو اولین شرکت هایی است که با اینکه قدمت بالایی ندارد اما نام خود را خوب در لیست برترین شرکت های تولید کننده گاوصندوق جای داده است.

در ادامه به مزایای و معایب این شرکت تولید کننده می پردازیم و مهم ترین محصول امنیتی این شرکت یعنی گاوصندوق را مورد بررسی قرار می دهیم.

کاربرد گاوصندوق دیپلمات

همانطور که می دانید دلایل مختلفی وجود دارد که یک فرد و یا یک شرکت برای خود سفارش گاوصندوق می دهد، با توجه به نیازهایی که افراد به آن برمی خورند و می خواهند برای خود گاوصندوقی تهیه کنند، شرکت های مختلف از جمله دیپلمات به طراحی و تولید گاوصندوق های مختلف می پردازند.

گاوصندوق های دیپلمات انواع مختلفی دارند که هر کدام از این گاوصندوق ها دارای ویژگی ها و مزایا و معایب خاص خود می باشد، در بخش زیر به معرفی برخی از مهم ترین دسته بندی های تولید شرکت دیپلمات می پردازیم.

صندوق های اداری دیپلمات

صندوق های خانگی اداری شرکت دیپلمات از معروف ترین و محبوب ترین محصولات این برند می باشد، گاوصندوق اداری این شرکت جزو پرفروش ترین صندوق های بازار می باشد.

اکثر محصولات دیپلمات برای مصرف در شرکت ها و اداره های دولتی و شخصی تولید می شود و به همین دلیل هم است که این برند در دسته بندی گاوصندوق های اداری از رتبه خوبی برخوردار است.

صندوق های خانگی دیپلمات

بعد از صندوق های اداری دیپلمات، مهم ترین محصولات این شرکت برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد،جالب است بدانید که اکثر گاو صندوق خانگی هایی که شرکت دیپلمات تولید می کند شاید آنقدر هم که باید مورد توجه عموم مردم قرار نگرفته است که البته دلیل اصلی این موضوع می توان به قدمت شرکت های قدیمی در زمینه تولید گاوصندوق مانند ایران کاوه اشاره کرد.

قفل گاوصندوق های DIPLOMAT

مهم ترین فاکتوری که می تواند یک گاوصندوق را نسبت به یک گاوصندوق دیگر برتری دهد، قفل آن است، در این بخش به معرفی انواع قفل هایی که در صندوق های دیپلمات پیدا می شود می پردازیم.

تنوعی قفل گاوصندوق های دیپلمات به نوعی از مزایای این شرکت به شمار می رود، صندوق های شرکت Diplomat از انواع قفل های محبوب بازار از جمله : مکانیکی، دیجیتال، بیومتریک، حسگری و هوشمند استفاده می کنند.

با توجه به کاربردی که گاوصندوق دارد رمز آن نیز متفاوت می باشد، برای مثال خیلی کم پیش می آید که کسی برای گاوصندوق خانگی خود از قفل های بیومتریک و حسگری استفاده کند و در مقابل استفاده از قفل های مکانیکی در شرکت های هوشمند و بزرگ بعید به نظر می رسد.

شرکت دیپلمات انواع مختلف رمز گاوصندوق را در صندوق های خود به کار برده است تا بتواند رضایت مشتریان خود را به صورت کامل جلب کند.

قیمت گاوصندوق دیپلمات

قیمت گاوصندوق های دیپلمات بستگی به موارد مختلفی دارد که در این بخش به آن می پردازیم :

  1. نوع جنس بدنه صندوق
  2. تعداد طبقات صندوق
  3. نوع قفل به کار رفته
  4. جنس لولای گاوصندوق
  5. وجود گارانتی و خدمات پس از فروش

موارد بالا به صورت مستقیم بر روی قیمت گاوصندوق دیپلمات شما تاثیرگذار خواهند بود.

توجه داشته باشید که به دلیل بالا و پایین رفتن قیمت ارز نمی توان روی محصولات امنیتی این شرکت قیمت گذاری کرد زیرا ممکن است که نمایندگی سیف باکس شاپ شرمنده مشتریان خود شود.

گاوصندوق هوشمند چیست؟

گاوصندوق های هوشمند محصولات جدیدی هستند که سرعت عملکرد، امنیت و آپشن های ویژه ای به نسبت سایر محصولات دارند. در گاوصندوق های هوشمند دیگر خبری از اهرم های مکانیکی و قفل های دنده ای نیست و همه چیز در عین سادگی با امنیت همراه است. در گاوصندوق های هوشمند با استفاده از آپشن های امنیتی ویژه سطح امنیت محصولات ارتقا داده شده و عموما در رتبه بندی های امنیتی رتبه های بالایی دارند. ازین جهت با توجه به بالا بودن ضریب امنیتی سیستم دارای کلیدهای الکترونیکی غیر قابل هک و غیرقابل کپی قابل نصب بر روی همه گاوصندوق ها بدون محدودیت در وزن و حجم قابل نصب بر روی درب خزانه، درب گاوصندوق های امانت و… قابلیت هماهنگی با دزدگیر و دوربین های مدار بسته مصرف برق بسیار پایین نشانگرهای صوتی و نوری خروجی آلارم باتری و شارژر های هوشمند.
برای دسترسی به گاوصندوق هوشمند مشتری به سه روش میتواند اقدام کند:
۱) باز کردن گاوصندوق هوشمند به وسیله اثر انگشت، ۲) باز کردن گاوصندوق هوشمند به وسیله رمز، ۳) باز کردن گاوصندوق هوشمند به وسیله کلید مکانیکی برای مواقع ضروری

ویژگی مهم گاوصندوق هوشمند:

۱- مهمترین ویژگی در یک گاوصندوق هوشمند وجود دارد ارتقا سیستم رمزنگاری است
۲- در گاوصندوق های هوشمند ضبط تصاویر افرادی است که قصد دارند به محصول دسترسی داشته باشند است.
۳- تشخیص خطر احتمالی است. این موضوع می تواند از راه های مختلفی پشتیبانی شود. مثلا محصولاتی که دارای سیستم امنیتی گلس لاک هستند و به محض تشخیص خطر درب محصول را پلمب می کنند تا دیگر امکان دسترسی به گاوصندوق هوشمند به صفر برسد.
۴- کنترل از راه دور روی باز و بسته کردن قفل است. این امکانات جزء ویژگی های مبتنی بر ماهواره است که به شما اجازه می دهد از راه دور بتوانید روی باز و بسته کردن قفل محصول بدون اینکه رمز آن را به کسی بگویید کنترل داشته باشید.
۵- تنظیم سیستم تاخیر در باز شدن گاوصندوق، این ویژگی که مبتنی بر ماهواره است به شما اجازه می دهد از راه دور بتوانید روی باز و بسته کردن قفل محصول بدون اینکه رمز آن را به کسی بگویید کنترل داشته باشید.

خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات امنیتی شرکت دیپلمات

خدمات پس از فروش شرکت دیپلمات توسط نمایندگی تیم سیف باکس شاپ انجام می گردد، خدمات پس از فروش محصولات امنیتی دیپلمات به دو مورد مهم خلاصه می شود، حمل و تعمیر گاوصندوق.

حمل گاوصندوق دیپلمات توسط نمایندگی ما

یکی از مشکلاتی که خریداران صندوق با آن مواجه می شوند جابجایی گاوصندوق خود بعد از خرید آن می باشند، به غیر از صندوق های سبک گاوصندوق ها از وزن بالایی برخوردار هستند و جابجایی آن برای یک نفر غیر ممکن می باشد.

به همین دلیل است که نمایندگی Safeboxshop.net از شرکت دیپلمات مجوز حمل گاوصندوق را گرفته است و ازین پس می توانید برای جابجایی صندوق خود از همکاران ما بهره ببرید.

تعمیر گاوصندوق Diplomat توسط نمایندگی ما

بالاخره امنیت بدون دردسر هم امکان پذیر نیست و مواقعی پیش می آید که صندوق شما با مشکلاتی روبرو می شود و نیازمند یک تعمیرکار حرفه ای می باشد.

گاوصندوق ها در برخی از موارد با مشکلات فنی روبرو می شوند و درست کار نمی کنند و یا به دلیل صدمه و ضربه ای که به آن ها وارد می شود به تعمیر نیاز دارند.

نمایندگی سیف باکس شاپ این امکان را به شما مشتریان عزیز می دهد که بدون مشکل و تنها با یک تماس جهت تعمیر گاوصندوق خود اقدام کنند.

منبع : گاوصندوق دیپلمات