گاوصندوق ها امروزه به یکی از مهم ترین و ضروری ترین ابزار های هر خانه ای تبدیل شده اند، حفاظت از وسایل و لوازم شخصی و گران قیمت دیگر در دستور کار اصلی هر خانواده ای قرار گرفته است، با توجه به شرایط امروزه اقتصاد کشور عزیزمون، مراقبت کردن از اشیا قیمتی باید جز مهم ترین وظایف شخصی در نظر گرفته شود.

همانطور که می دانید گاوصندوق ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از این مدل ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند، برای اطلاع بیشتر و خرید گاوصندوق به صفحه اصلی ما مراجعه کنید.

تیم سیف باکس شاپ در این مقاله به صورت کامل به بررسی یکی از محبوب ترین برند های گاوصندوق با نام دکوراتیو می پردازد، گاوصندوق های دکوراتیو را می توانیم جزو تنها دسته گاوصندوق هایی نام برد که هم بحث امنیت و هم بحث زیبایی را به خوبی تامین کرده اند.

گاوصندوق های دکوراتیو تنها مدل هایی هستند که علاوه تامین امنیت وسایل قیمتی شما، به دلیل طراحی زیبای خود، زیبایی را به خانه شما هدیه می دهند.

معرفی شرکت تولیدکننده گاوصندوق دکوراتیو

شرکت هایی که گاوصندوق های دکوراتیو را تولید می کنند، بدون شک در لیست برترین تولید کننده های کشور قرار می گیرند، برند کاوه یکی از مهم ترین آیتم های این لیست می باشد، نمایندگی سیف باکس شاپ یکی از چندین نمایندگی است که منتظر خرید گاوصندوق دکوراتیو از سوی شما می باشد.

موادی که در ساخت گاوصندوق های دکوراتیو به کار گرفته می شود بسیار مرغوب بوده و اکثرا از کشور های خارجی وارد ایران می شود، این صندوق ها به دلیل طراحی و ضرافتی که در ساخت آن ها به کار رفته است بدون شک باید جزئی از خانه لوکس شما باشد.پس برای سفارش دریغ نکنید و همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

انواع گاوصندوق های دکوراتیو

اگر مانند برخی از مشتریان ما در این تصورید که به دلیل لوکس بودن گاوصندوق های دکوراتیو، مدل های کمی تولید شده اند باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید، در واقع گاوصندوق های دکوراتیو از آن دسته صندوق هایی هستند که انواع مختلفی دارند و هر کدام از این انواع ویژگی های امنیتی و ظاهری مخصوص به خود را دارند.

در این بخش به دو دسته اصلی صندوق های دکوراتیو با عنوان خانگی و اداری می پردازیم و ویژگی های این دو را مورد بررسی قرار می دهیم :

گاوصندوق دکوراتیو خانگی

گاوصندوق های خانگی دکوراتیو، بدون شک از پرفروش ترین دسته های صندوق خانگی می باشد، در ساخت این گاوصندوق ها دو فاکتور بسیار مهم لحاظ شده است : امنیت و ظاهر.

بدون شک گاوصندوق های خانگی دکوراتیو را می توان تنها صندوق هایی به شمار برد که هم نیاز های ظاهری و هم نیاز های امنیتی مشتری را برطرف کرده است.

گاوصندوق های دکوراتیو خانگی از جمله مواردی هستند که رنگ بندی مختلفی دارند، در هر کجای ایران که زندگی می کنید، هر نوع ساختمان و هر نوع دکور خانه ای، می توانید صندوق مخصوص به تم خانه خود را خریداری و به خانه ببرید.

در واقع صندوق های دکوراتیو به دلیل طراحی های مختلفی که دارند همیشه لبخند را بر روی لبان مشتریان وجود می آورند، تنها مشکلی که در این میان شاید به شما اضطراب دهد، تنوعی محصولی گاوصندوق های دکوراتیو می باشد.

بله گاوصندوق های خانگی دکوراتیو با توجه به کیفیت و ظاهر فوق العاده ای که دارند، انتخاب را برای خریداران سخت می کنند، بدین منظور پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید گاوصندوق خانگی را مطالعه کنید.

گاوصندوق های دکوراتیو اداری

به همان اندازه ای که صندوق ها در خانه اهمیت دارند، در ادارات نیز با اهمیت هستند، اما در ادارات معمولی امکان خرید گاوصندوق های دکوراتیو نمی باشند زیرا تنها شرکت های بزرگ که زیبایی را جزئی از شرایط انتخاب دفتر می دانند و می توانند نسبت به خرید گاوصندوق دکوراتیو اقدام کنند.

گاوصندوق های دکوراتیو اداری علاوه بر اینکه در سایز های مختلف تولید می شوند(یک و یا چند طبقه)، در رنگ ها و طرح های مختلف نیز موجود می باشند که به خودی خود می توانند زیبایی را به شرکت های مختلف اعطا کنند.

توجه داشته باشید که در انتخاب صندوق های دکوراتیو برای محیط های اداری، رنگ های سنگین و طرح های شیک را بیشتر انتخاب کنید به این دلیل که استفاده از طرح و رنگ های جیغ در محیط های اداری در نگاه اول مناسب به نظر نمی رسند.

مزایای گاوصندوق های دکوراتیو

همانطور که در بخش های قبل اشاره کردیم، دو تا از مزیت های بسیار مهم این گاوصندوق ها این است که زیبایی و امنیت در کنار یکدیگر جلوه می دهند و با کار یکدیگر تداخل ندارند!

درواقع صندوق های دکوراتیو علاوه بر اینکه امنیت بسیار بالایی دارند و در ساخت قفل این صندوق ها از تکنولوژی های پیشرفته ای استفاده شده است. زیبایی منحصر به فردی دارد به گونه ای که می تواند چشم هر شخصی را مجذوب خود کند.

به صورت تیتروار به برخی از مزایای این برند می پردازیم :

  • مواد اولیه این گاوصندوق ها از خارج از کشور وارد می شود
  • صندوق های دکوراتیو قفل های متفاوتی دارند از مکانیکی گرفته تا انبیه چشم!
  • قیمت این صندوق ها نسبت به ظاهری که دارند، کاملا مقرون به صرفه می باشند.
  • طراحی حرفه ای و چشمک زن
  • دارای خدمات پس از فروش(مربوط به بخش انتهایی مقاله)

گاوصندوق دکوراتیو و فوق امنیتی EG 100، در دسته محصولات اداری با داشتن ظاهری دکوراتیو و امنیت فنی و الکترونیکی در میان صاحبان کسب و کار هایی مانند صرافی و طلافروشی و محیط های تجاری طرفداران بسیاری دارد. این محصول از هر دو جهت ساختاری و دیجیتالی تقویت شده تا پاسخگوی دغدغه های مشتریان باشد. زبانه ی ثابت سراسری در قسمت پشتی درب،سه زبانه متحرک در قسمت جلویی و طراحی یک زبانه در بالا و پایین درب، گاوصندوقی ایمن به لحاظ فنی ایجاد کرده که با بسته شدن درب گاوصندوق تمامی زبانه ها باز خواهند شد. سیستم قفل الکترونیکی قوی ( رمز لمسی ۴ تا ۲۰ رقمی به علاوه اسکنر اثر انگشت و یا کلید کامپیوتری ) که برای چند کاربر تعریف شده و با مکمل شدن رمز و کلید یا اسکنر اثر انگشت و کلید از دیگر مزایای این محصول به شمار می رود. وزن بالای محصول، مشکل اصلی متقاضیان این گاوصندوق است که با وجود چرخ و پایه این مشکل حل شده است. شما در هر زمانی می توانید از طریق پین ها چرخ ها را متصل کنید و در صورت استقرار در محل با باز کردن چرخ ها، گاوصندوق روی پایه قرار بگیرد .

محدوده قیمت گاوصندوق دکوراتیو

طبیعی است که گاوصندوق های دکوراتیو با توجه به اینکه هم برای حفظ ظاهر و هم برای امنیت تولید شده اند از قیمت بالاتری هم نسبت به سایر محصولات برخوردار باشند، اما این به این معنی نیست که همه محصولات دکوراتیو از قیمت بیشتری نسبت به سایر محصولات بهره مند می شوند.

در واقع برخی از افراد تصور می کنند که قیمت گاوصندوق های دکوراتیو به دلیل مدل شیک و لاکچری که دارد بیشتر از حد معمول می باشد اما باید به شما بگوییم که این تصور بسیار غلط می باشد و برخی از صندوق های دکوراتیو حتی قیمتی کمتر از سایر محصولات برند های دیگر دارد.

درواقع نحوه قیمت گذاری روی گاوصندوق های دکوراتیو به این بستگی دارد که از چه مواد و تکنولوژی ای برای این صندوق ها استفاده شده است، مواد استفاده شده و تکنولوژی مورد نظر در این صندوق ها و البته محل خریداری از عوامل مهمی هستند که بر روی قیمت گاوصندوق های دکوراتیو تاثیر می گذارند.

مرکز فروش گاوصندوق دکوراتیو

سیف باکس شاپ، با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه فروش انواع گاوصندوق ها، مفتخر است تا صندوق های دکوراتیو را درب منزل شما تحویل دهد، برای ثبت سفارش با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت سیف باکس شاپ یکی از معتبر ترین شرکت های فروش گاوصندوق دکوراتیو می باشد، این شرکت واقع در آدرس تهران – خیابان مولوی باغ فردوس ، خیابان رئیس عبداللهی ،خیابان پیرمرادی کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳ می باشد.برای سفارش حضوری از ساعات ۹ صبح تا ۱۱ شب می توانید اقدام کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش گاوصندوق دکوراتیو

گاوصندوق های دکوراتیوی که از شرکت ما خریداری می کنید، شامل گارانتی و خدمات پس از فروش فوق العاده ای می باشند، تمامی گاوصندوق های دکوراتیو خریداری شده در شرکت سیف باکس شاپ دارای ۵ سال گارانتی و ۱ سال خدمات پس از فروش با تخفیف ِویژه می باشند.

خدمات پس از فروش محصولات شرکت سیف باکس به شرح زیر می باشد :

حمل گاوصندوق دکوراتیو

شرکت سیف باکس شاپ برای راحتی حال شما خریداران عزیز، امکانی را تحت عنوان حمل کردن گاوصندوق تا محل مورد نظر شما فراهم آورده است، به این معنی که می توانید بعد از خرید گاوصندوق از شرکت ما بخواهید تا صندوق را تا درب خانه شما حمل کنند، برای اطلاعات بیشتر به صفحه حمل گاوصندوق مراجعه کنید.

تعمیر گاوصندوق دکوراتیو

همانطور که اشاره شد، شرکت ما برای تعمیر گاوصندوق های خراب دکوراتیو، متخصصان را گرد هم آورده است تا در صورت خرابی هر یک از این محصولات به محل مورد نظر اعزام کند، برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع به صفحه تعمیر گاوصندوق مراجعه کنید.

منبع : گاوصندوق دکوراتیو