گاوصندوق ایکو از جمله گاوصندوق های ژاپنی میباشند که کیفیت بالایی دارند و توانسته اند نظر بسیاری از مردم ایران را به خود جلب کنند. سیستم قفل این گاوصندوق های پیشرفته بوده و امنیت بالایی را برای اسناد و مدارک فراهم میکنند. برای اطلاعات بیشتر درباره این گاوصندوق باکیفیت در ادامه مقاله با ما همراه باشید. همچنین اگر قصد خرید گاوصندوق را دارید میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا متناسب با بودجه و نیاز شما بهترین گاوصندوق را به شما معرفی کنند.

معرفی گاوصندوق ایکو Aiko یا Eiko

با شنیدن نام محصولات ژاپنی هر کسی یاد کیفیت بالا و دوام زیاد می‌افتد. گاوصندوق ژاپنی aiko نیز دقیقا با ارائه همین مشخصات نام برده شده، توانسته محبوبیت زیادی بین مردم تمام دنیا برای خود به دست بیاورد.

اما بهتر است بدانید بین گاوصندوق aiko ژاپن و گاوصندوق Eiko ژاپن تفاوت هایی وجود دارد.

هر دو محصول نام برده شده تحت لیسانس ژاپن و با رجیستری ژاپن هستند اما گاوصندوق ایکو Aiko تولید ویتنام و گاوصندوق ایکو Eiko تولی کشور تایلند می‌باشد که هر دوی این برند ها در بورس گاوصندوق در تمام دنیا دارای جایگاه های ویژه ای می‌باشند.

معرفی گاوصندوق ایکو Aiko یا Eiko

 ویژگی گاوصندوق آیکو

از ویژگی هایی که می‌توان برای گاوصندوق های آیکو نام برد استفاده از قفل های بسیار با کیفیت و پیشرفته است که تمام خواسته شما از یک گاوصندوق را از لحاظ امنیت تامین خواهد کرد.

این گاوصندوق ژاپنی نسوز، با استفاده از رمز ها و قفل های دیجیتالی که روی آن ها به کار رفته است، توانسته به بالا ترین درجات کیفیت و استاندارد های ایمنی دست پیدا کند و به این ترتیب انتظارات هر کسی را از یک گاوصندوق دیجیتال برآورده می‌سازد.

شما میتوانید در مقاله انواع قفل گاوصندوق با آگاهی بیشتر درباره سیستم ایمنی گاوصندوق های مختلف برای خرید امن ترین گاوصندوق اقدام کنید.

قیمت گاوصندوق ایکو

قیمت گاوصندوق خانگی ایکو با توجه به انواع مختلفی که دارد و امکانات مختلفی که هر نوع خاص از این گاوصندوق دارد متغیر است.

به طور کلی قیمت گاوصندوق آیکو ژاپنی هوشمند، با توجه به نوع قفل به کار رفته و سیستم هشدار و آژير ضد سرقتی که در آن استفاده می‌شود تغییر می‌یابد.

محدوده قیمت گاوصندوق های ایکو از 9/800/000 تومان میباشد و تا قیمت های بالاتر 70 80میلیون تومان متغییر میباشند.

قیمت گاوصندوق ایکو

باتوجه به کاربرد مورد نظر و کارایی گاوصندوق ابعاد و قیمت آن متغیر میباشد.

بهتر است جهت اطلاع دقیق از قیمت گاوصندوق های آیکو ابتدا کارایی و ابعاد مورد نظر خود را به طور دقیق معین نموده و سپس با کمک گرفتن از یک فرد متخصص نسبت به استعلام قیمت دقیق اقدام نمایید.

برای اطلاع از قیمت دقیق گاوصندوق های ایکو با کارشناسان گنج بان تماس بگیرید تا همکاران ما با توجه به بودجه و کاربرد مورد نظرتان به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

نکات خرید گاوصندوق آیکو

موقع خرید گاوصندوق آیکو باید به کاربرد و محیطی که قرار است گاوصندوق را در آن قرار دهید توجه ویژه داشته باشید.

در صورتی که گاوصندوق را برای نگهداری اشیاء با ارزش کوچک تری مانند اسناد و مدارک تهیه می‌کنید می‌توانید از سایز های کوچک تر این گاوصندوق و ابعاد کم تر استفاده نمایید.

یا اگر حس می‌کنید حجم اشیاء نگهداری شونده در گاوصندوق شما زیاد است می‌توانید نسبت به خرید ابعاد بزرگ تر گاوصندوق ها اقدام نمایید.

نکات خرید گاوصندوق آیکو

همچنین ابعاد گاوصندوقی که خریداری می‌کنید باید با محلی که از آن نگهداری می‌کنید نیز تناسب داشته باشد.

یا اگر قصد پنهان کردن گاوصندوق در کمد یا هر جای دیگری از منزل خود را دارید بهتر است اندازه های دقیق آن محل را اندازه گیری کنید.

با توجه به ابعاد اقدام به خرید نمایید چرا که در صورتی که هدف شما پنهان کردن گاو صندوق باشد و ابعاد آن بیشتر باشد شاید امکان پنهان کردن آن به صورت ایده آل وجود نداشته باشد.

برای اطلاع از محل های جاساز گاوصندوق و آگاهی بیشتر از گاوصندوق مخفی میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید.

مزایا گاوصندوق آیکو

از مزایای گاوصندوق آیکو می‌توان به امنیت بسیار بالا و کیفیت زیاد و همچنین دوام طولانی اشاره داشت.

گاوصندوق الکترونیکی آیکو در صورتی که دنبال کیفیت بالا هستید همه آن چیزی خواهد بود که از یک گاوصندوق انتظار دارید.

خرید گاوصندوق ایکو از نمایندگی معتبر

برای جلوگیری از هر گونه پرداخت مبلغ اضافی برای خرید این گاوصندوق بهتر است به نمایندگی های معتبر فروش این محصول مراجعه نمایید تا با خرید کردن از افراد سودجو متحمل ضرر نشوید.

خرید کردن از نمایندگی های معتبر علاوه بر این که شما را از قیمت صحیح خرید محصول مطمئن می‌کند. بلکه این اطمینان را نیز به شما می‌دهد که محصول خریداری شده دارای کیفیت اصلی است و محصول تقلبی نمی‌خرید.

همچنین امکان استفاده از گارانتی گاوصندوق را نیز دارا خواهید بود.

گنج بان با افتخار به عنوان نمایندگی معتبر گاوصندوق ایکو در تهران میباشد و شما میتوانید با خرید این گاوصندوق از 2سال گارانتی و خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید.

تغییر رمز گاوصندوق ایکو

تغییر رمز گاوصندوق ایکو بسیار ساده و با دانستن چند کد انجام می‌شود. برای تغییر رمز گاوصندوق های ایکو کافی است رمز آن را بین دو علامت هشتگ وارد نمایید. سپس پیش از وارد کردن رمز جدید علامت ستاره و بعد از آن مجددا علامت هشتگ را وارد کنید و به این ترتیب رمز خود را تعویض نمایید.

اگر شما هم برای تغییر رمز گاوصندوق های ایکو با مشکل مواجه شده اید می توانید مقاله ما را درباره تغییر رمز گاوصندوق و فراموشی رمز گاوصندوق مطالعه کنید.

نمایندگی فروش گاوصندوق ایکو

با خرید کردن گاوصندوق ایکو از نمایندگی فروش گاوصندوق ایکو علاوه بر حصول اطمینان نسبت به اصلیت و کیفیت محصول می‌توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول نیز استفاده نمایید.

خدمات پس از فروش انواع گاوصندوق ایکو شامل حمل و نقل، نصب گاوصندوق و انجام تنظیمات لازم برای شروع به کار گاوصندوق می‌باشد.

نمایندگی فروش گاوصندوق ایکو

همچنین در صورتی که خرید خود را از نمایندگی فروش گاوصندوق ایکو انجام دهید، برای تعمیرات گاوصندوق در سال های آینده و همچنین خرید قطعات جانبی مورد گاوصندوق نیاز به نگرانی ندارید.

شا می‌توانید جهت تعمیرات یا خرید و تعویض قطعات به همین نمایندگی رجوع کنید.

یکی از قطعاتی که هر گاوصندوقی بعد از چند سال نیاز به تعویض و خرید مجدد دارد باتری گاوصندوق است که مطمئن ترین راه پیدا کردن یک باتری متناسب با گاوصندوق شما این است که آن را از نمایندگی فروش همان گاوصندوق تهیه نمایید.

منبع : https://ganjbanco.com/