کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه

شرکت ایران کرکره با بیش از 30 سال سابقه در زمینه تولید و فروش انواع کرکره برقی در سراسر ایران کرکره برقی فولادی باکیفیت با ورقه های 0.7 تا 0.9 میلی متر را تولید و روانه بازار کرده است. کرکره برقی فولادی در ایران کرکره در انواع ضد سرقت به فروش میرسد. مزیتی که کرکره فولادی نسبت به کرکره برقی های آلومینیومی دراد این است که مقاومت بالایی داشته و به همین دلیل سارقین نمیتوانند به راحتی آن را با فشار به سمت پایین خراب کرده و به داخل ساختمان نفوذ کنند. کرکره فولادی در کنار امنیت بالا و ضد سرقت بودن عیبی دارد که برای خرید آن بهتر است این نکته را در نظر بگیرید. کررکه های فولادی چون از تیغه فولادی ساخته شده اند دارای قوس های زیادی هستند و همین امر باعث میشود که کرکره فولادی در حین کار کردن صدا زیادتری نسبت به تیغه های دیگر تولیدی کند.

 قیمت موتور توبولار کرکره برقی

 

برای دریافت مشاوره رایگان با شرکت های زیر تماس بگیرید:

شرکت و فروشگاه همتا

شماره تماس: 09122552119 – 02155449212

آدرس وب سایت : www.hamtadoor.com

شرکت ایران کرکره

شماره تماس: 09128899015 – 02155449064

آدرس وب سایت : www.iran-kerkere.com

پیشنهاد ویژه: اگر شما هم فروشنده و یا تعمیرکار کرکره برقی هستید، برای تسهیل امور خوانندگان و تبلیغات در این صفحه حتما با ما تماس بگیرید (09120145021).

کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه

ویژگی کرکره برقی فولادی

یکی از سوالاتی که در زمان انتخاب کرکره برقی به ذهن شما میاید این است که چرا کرکره فولادی بخرم ؟؟؟؟

کرکره برقی فولادی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که شما را به خرید آن ترغیب میکند.

آموزش نصب کرکره برقی

  • ضد ضربه بودن کرکره فولادی

به عنوان مهمترین ویژگی کرکره برقی فولادی می توان به ضد ضربه بودن و مقاومت بالای آن در برابر آسیب و فرسایش اشاره کرد. این نوع کرکره گالوانیزه در برابر عواملی مانند فشار، باد و باران، تغییرات دمایی و هرگونه ضربه ای مقاوم میباشد. همین ضد ضربه بودن باعث میشود که کرکره در گذر زمان آسیب کمتری ببیند و به طول عمر آن کمک زیادی میکند.

ویژگی کرکره برقی فولادی

انواع تیغه کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه

در این قسمت از مقاله درباره انواع تیغه کرکره برقی فولادی گالوانیزه برای شما توضیحاتی خواهیم داد.

کرکره هوشمند

تیغه کرکره برای گالوانیزه دارای سه نوع می باشد که در قسمت پایین به آنها اشاره می کنیم:

  • تیغه کرکره برقی گالوانیزه دو جداره
  • تیغه کرکره برقی گالوانیزه تک جداره
  • تیغه کرکره برقی گالوانیزه دو جداره دارای فوم

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.

انواع تیغه کرکره برقی فولادی یا گالوانی

فیلم کرکره فولادی

در این فیلم مشا میتوانید با شمخصات و ویژگی های کرکره فولادی بیشتر آشنا شوید و برای خرید این کرکره متناسب با کاربردتان تصمیم بگیرید. اگ تا پایان این مقاله اطلاعات جامعی درباره این محصول بدست نیاوردید میتوانید با ما تماس بگیرید تا علاوه بر بهره مندی از مشاوره رایگان از قیمت کرکره برقی نیز مطلع شوید.

خرید کرکره برقی فولادی

برای خرید کرکره برقی فولادی باید قیمت و کارایی آن را در نظر داشته باشید زیرا اگر هدف شما امنیت بالاتر مکان مورد نظرتان است کرکره برقی فولادی می تواند برای شما مناسب باشد.

قیمت کرکره برقی گالوانیزه مناسب و مقرون به صرفه می باشد و دارای کیفیت بالاتری نسبت به سایر کرکره‌برقی ها است.

این کرکره یک محصول امنیتی به شمار می‌رود که در ساخت در و پنجره برای مکانهایی که کاربرد خانگی و صنعتی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید کرکره برقی فولادی

شما می توانید برای خرید کرکره برقی فولادی سایز مکان مورد نظر خود را که قصد برای آن کرکره برقی نصب کنید اندازه گیری کنید سپس با ایران‌کرکره تماس بگیرید تا از خدمات نصب کرکره برقی با بیشترین کیفیت و مناسبترین قیمت بهره‌مند شوید.

مزایا و معایب کرکره فولادی یا گالوانیزه

یکی از معایبی که عده ای از مردم را برای خرید کرکره برقی فولادی به شک میندازد قیمت بالای این محصول نسبت به کرکره های معمولی است. علت قیمت بالای کرکره برقی گالوانیزه طول عمر بیشتر آن و قیمت بیشتر تیغه های آن است. ضد سرقت بودن و رنگ های دائمی که در ساخت کرکره برقی گالوانیزه مورد استفاده قرار گرفته است از دیگر دلایل قیمت بالای آن است. در خرید کرکره برقی گالوانیزه یا فولادی باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که شما با پرداخت این هزینه میتوانید از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد کرکره فولادی بهره مند شوید.

دیگر معایب کرکره فولادی تولید صدا در حین کار کردن میباشد. دلیل ایجاد صدا وجود قوس های زیاد روی تیغه فولادی کرکره برقی است. مهمترین مزیت کرکره برقی فولادی ضد سرقت و ضد ضربه بودن آن است که در گذر زمان میتواند بسیار به صرفه جویی در پرداخت هزینه های اضافی برای تعمیر کرکره برقی کمک کند.

برای آشنایی و کسب اطلاعات در ارتباط با تیغه کرکره فولادی از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ایران کرکره در ارتباط باشید.

قیمت کرکره برقی فولادی

برای تعیین قیمت کرکره برقی فولادی عوامل مختلفی در خیر هستند نوع موتور کرکره برقی مهمترین عامل در تعیین قیمت آن می باشد.

از دیگر عواملی که در قیمت کرکره برقی فولادی تاثیرگذار هستند عبارتند از تعداد تیغه ها از جنس تیغه ها که در کرکره برقی استفاده شده است، اندازه قسمتی که قرار است که برقی در آنجا نصب شود.

به طور کلی نمی توان قیمت دقیقی برای کرکره فولادی در نظر گرفت. شما می توانید با مشاورین ما در ایران تماس بگیرید و از قیمت دقیق نصب کرکره برقی گالوانیزه برای مکان مورد نظر خود مطلع شوید. برای استعلام  قیمت کرکره فولادی ضد سرقت با کارشناسان ایران کرکره در ارتباط باشید.

قیمت موتور کرکره برقی

مقالات مرتبط:

منابع :

منبع : قیمت کرکره برقی

منبع : کرکره برقی فولادی

منبع : کرکره برقی فولادی ضد سرقت

منبع :