کاربرد کرکره برقی پنجره

استفاده از کرکره برقی پنجره در کشور ما در اماکن مختلفی مانند سوله های کارخانه ها و پنجره ادارات و ساختمان ها مرسوم میباشد.

از کاربرد کرکره برقی پنجره میتوان به استفاده از آن در ویلا ها و خانه های بزرگ اشاره کرد. این کرکره ها نمای بسیار زیبایی به ساختمان میدهند.

کرکره پنجره تا حد بسیار زیادی جلوی اشعه های مضر خورشید را گرفته و برای سلامتی افراد داخل ساختمان مفید میباشد.

کرکره های پنجره به عنوان عایق صدا عمل کرده و برای ساختمان هایی که در نزدیکی اتوبان ها و بزرگراه ها و مناطق پر سر و صدا هستند مناسب میباشند.

دیگر کاربرد کرکره پنجره ای یا ککره برقی بالکن میتوان به کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. این کرکره تا حد بسیار زیادی جلوی هدر رفت انرژی را گرفته و برای ساختمان هایی در مناطق بسیار سرد و یا بسیار گرم مناسب هستند.

مهمترین نکته ای که سبب افزایش استفاده از کرکره برقی پنجره ای شده است افزایش امنیت ساختمان میباشد. با استفاده از این محصول میتوان تا حد زیادی جلوی ورود سارقان را گرفت و برای بهبود امنیت ساختمان اقدام کرد.

مزایا کرکره برقی پنجره ای

  1. صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از خروج انرژی گرمایی و سرمایی داخل ساختمان
  2. بهبود امنیت ساختمان
  3. زیبا سازی نمای ساختمان
  4. هزینه پایین سرویس کرکره برقی پنجره نسبت به کرکره برقی های معمولی
  5. امکان نصب راحت و آسان این کرکره و مقاومت در برابر رطوبت هوا و اکسیده شدن
  6. جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل ساختمان
  7. باز و بسته شدن بدون صدا
  8. قابلیت دیده شدن فضای بیرونی
  9. هزینه پایین نصب کرکره برقی
  10. قابلیت کنترل از طریق ریموت و از راه دور
  11. امکان سفارش کرکره پنجره ای یا کرکره پست پنجره ای در رنگ دلخواه تان در ایران کرکره
  12. امکان نصب کرکره پنجره در مساحت های بالا
  13. امکان تنظیم میزان نور ورودی

خرید کرکره برقی پنجره

برای خرید کرکره برقی پنجره باید به نکات زیر دقت داشته باشید تا بتوانید امنیت بالاتری را برای ساختمان خود به ارمغان بیاورد.

در خرید کرکره اتوماتیک پنجره باید به موتور استفاده شده در آن و جنس بدنه آن دقت بیشتری داشته باشید.

دقت داشته باشید که بدنه کرکره های پنجره ای از جنس ضد زنگ بوده و مقاومت زیادی در برابر حرارت و رطوبت داشته باشد.این نکته می تواند طول عمر کرکره اتوماتیک پنجره ای را بیشتر کند.

همچنین که برای پنجره ای رنگ های متفاوتی دارد و شما در هنگام خرید کرکره های پنجره ای می توانید از رنگ های متفاوت از آن به عنوان یک فاکتور عمومی برای هماهنگ کردن رنگ کرکره با نمای ساختمان استفاده کنید.

برای خرید کرکره برقی پنجره در تهران می توانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس گرفته و از قیمت دقیق کرکره اتوماتیک پنجره ای مطلع شوید و اقدامات لازم را جهت سفارش کرکره ای برقی انجام دهید.

خرید کرکره برقی پنجره

نمایندگی فروش کرکره برقی تراس

برای آنکه راه‌های ورودی بالکن و تراس خود را بر روی دزدها و سارقان ببندیم می‌توانیم از کرکره تراس استفاده کنیم.

بعضی از خانه ها و ویلاها پنجره های بزرگی دارند که می‌توانند از حفاظ آهنی یا فولادی برای حفاظت ساختمان خود استفاده کنند اما در این صورت دیگر نمی‌توان انتظار نمای زیبا از این ساختمان داشت.

پس بهترین راه حل برای آن که هم از ساختمان خود از راه تراس و بالکن حفاظت کنیم و هم زیبای نمای ساختمان خود را بالا ببریم می توانیم از کرکره برای تراس استفاده کنیم.

کرکره تراس یا کرکره بالکن در طرح و رنگ های مختلفی تولید می شوند که شما می توانید آن را با نمای بیرونی و یا داخلی خانه خود هماهنگ کنید و در عین حال امنیت ساختمان خود را بالا ببرید.

از مهمترین ویژگی هایی که سبب میشود از کرکره برقی بالکن استفاده کنید این است که میتوانید از فضای بالکن بدون هیچ دردسری استفاده کنید و نگران خراب شدن وسایل در بالکن در اثر باران و تگرگ نشوید.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.

فروش کرکره برقی تراس ارزان

برای آنکه رول کرکره برقی نمای زیبایی داشته باشد از کاوری با جنس کامپوزیت و یا آلومینیوم و یا گالوانیزه روی آن را پوشش می‌دهند.

ایران کرکره با افتخار یکی از نمایندگی های معتبر فروش کرکره برقی تراس در ایران می باشد و شما عزیزان می توانید بهترین نوع کرکره برقی تراس را از ایران کرکره بخواهید.

در هنگام خرید کرکره برقی تراس سوالات متداول برای شما پیش بیاید مثلا : کرکره برقی تراس چگونه کار میکند؟قیمت کرکره برقی بالکن چقدر است؟ آیا کرکره برقی بالکن با کیفیت است و از چه موادی ساخته شده؟

موتوری که در کرکره برقی تراس کار گذاشته شده از چه نوعی است؟گارانتی خرید کرکره برقی پشت پنجره ای شامل چه مواردی است؟ لیست قیمت خرید کرکره برقی بالکن را چگونه دریافت کنم؟ برای تعمیر کرکره برقی بالکن به کجا مراجعه کنم؟ سوالاتی از این قبیل.

فروش کرکره برقی تراس

شما در هنگام سفارش و خرید کرکره برقی تراس می توانید تمامی این سوالات را از کارشناسان ما در ایران کرکره بپرسیدهمکاران ما آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما عزیزان در تمام ساعات اداری هستند.

مهمترین نکته ای که باید در هنگام خرید کرکره برقی تراس یا کرکره برقی بالکن در نظر داشته باشید این است که از یک شرکت معتبر که سابقه کاری در این زمینه دارد کرکره برقی تراس را خریداری کنید در آینده جهت گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره برقی مشکلی برای شما پیش نیاید.

قیمت کرکره تراس

همانطور که در قسمت های بالا اشاره شد کرکره تراس در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود و معمولاً با توجه به قیمت و برندی که دارند جنس آنها نیز متفاوت می باشد.

توصیه ما به شما این است که چون شما از کرکره برای حفظ ایمنی ساختمان خود استفاده می کنید به همین دلیل بهتر است از یک شرکت معتبر برای خرید کرکره برقی تراس کمک بگیرید.

معمولاً از برندهای معتبر برای حفظ اعتبار خود از جنس مرغوب استفاده می کند و شما می توانید با اطمینان کرکره بالکن خود را با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

با توجه به شرایط موجود و تحریم ها قیمت آلومینیوم و آهن روز به روز در حال تغییر میباشد به همین دلیل ما نمی‌توانیم قیمت دقیقی برای کرکره تراس به شما ارائه دهیم اما شما می توانید با ما تماس بگیرید تا برای خرید بهترین کره بالکن به شما مشاوره داده و قیمت دقیق هر یک از انواع کرکره ها را به شما اطلاع دهیم.

قیمت کرکره تراس در ایران کرکره نسبت به سایر شرکت ها کاملا مناسب و منصفانه بوده و شعار ما این است که با سود کمتر رضایت مشتریان مان را جلب کنیم.

قیمت کرکره تراس

قطعات کرکره برقی پنجره ای

برای ساخت کرکره پنجره ای از قطعات متفاوتی استفاده می‌شود ولی به طور کلی می‌توان گفت که قطعات کرکره برقی پنجره ای در دو بخش طبقه بندی می شوند که عبارتند از:

  • موتور کرکره اتوماتیک پنجره ای و متعلقات آن: موتور کرکره برقی از نوع موتور تیوبلار میباشند نسبت به موتور هایی که برای کرکره درب پارکینگ استفاده میشود ضعیف تر می باشد. علت ضعیف تر بودن موتور کرکره پنجره ای این است که نسبت به طرح پارکینگ کمتر باز و بسته می شود و به همین دلیل نیازی نیست که از موتورهای قوی در ساخت کرکره های پنجره استفاده شود.
  • تیغه کرکره های پنجره ای و متعلقات آن: در ساخت تیغه کرکره های پنجره ای از دو نوع تیغ استفاده می شود: تیغه فوم دار، تیغه امنیتی
قطعات کرکره برقی پنجره ای

موتور کرکره برقی پنجره

معمولا کرکره ای که برای پنجره استفاده می شود باید قابلیت باز و بسته شدن زیادی را در طول شبانه روز داشته باشد به همین دلیل بهترین گزینه برای موتور کرکره برقی پنجره موتور تیوبلار می باشد که در حدود ۱۵ درصد ارزان تر از موتور ساید است.

موتور تیوبلار فضای کمتری را اشغال می کند ولی هر دو موتور در دو نوع تولید می شوند که یکی از آنها معمولی بوده و دیگری با استفاده از برق اضطراری کار میکند.

بهتر است بدانید که قیمت موتور توبولار بیشتر از موتور ساید است اما این موتور قابلیت تحمل وزن های بالاتر را دارد.

انتخاب بهترین موتور کرکره برقی نیاز به تخصص و تجربه دارد و شما میتوانید از طریق تماس با همکاران ما از مشاوره رایگان انتخاب موتور کرکره برقی بهره مند شوید.

منبع : دورمگ