اگر به دنبال یک دکتر عالی برای پلاسما جت بینی در قزوین و تهران هستید میتوانید مجموعه اوا بیوتی را انتخاب کنید. پلاسما جت بینی در آوا بیوتی با هزینه ای مناسب و با جدیدترین روش های روز دنیا انجام میشود. استفاده از جدیدترین دستگاه در این مجموعه عوارض پلاسما جت را به حداقل میرساند و خیال شما را از هر بابت آسوده میکند.

برای آشنایی با  دوره مراقبت از پوست فنی و حرفه ای  به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

پلاسما جت چیست؟

یکی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا که برای زیبایی کاربرد داشته و باعث جوانسازی نواحی مختلفی از پوست می شود.

در این شیوه نقاط ریز کنار هم توسط پلاسماجت سوزانده میشود که فقط سطحی ترین لایه پوست آسیب میبند و درنتیجه اسکار بجا نمیگذارد ولی درعین حال بدلیل تبخیر قسمتهایی از لایه های عمقی، پوست جمع تر میگردد در نتیجه بعد از یک هفته که پوست ترمیم شد، عمق خطوط کمتر میشود و روزنه ها کوچکتر شده و پوست ناحیه لیفت میشود.
معمولا برحسب نوع نیاز پوست و جنس هر پوست جلسات بین سه تا چهار جلسه و با فواصل یک تا دو ماه تکرار میشود.چ

پلاسما جت بینی چیست؟

در این متد پوست بینی با پلاسماجت بصورت نقطه نقطه سوزانده میشود و چون در پلاسماجت این سوختگی عمقی تر از ظاهر آن است بعد از بازسازی مجدد، پوست بینی یک درجه جمعتر شده و کمی لیفت میشود.همراهی این روش با تزریق هیالاز و فیلر اسیدهیالورونیک یا هیدروکسی آپاتیت و نخ نتایج بهتری خواهد داشت.
اینکار چندین بار به فاصله ی یکماه انجام میشود.
این روش بیشتر مناسب کسانی است که بینی گوشتی دارند و نه استخوانی

قرص برای رفع سیاهی دور چشم

مزایای لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت در مقایسه با سایر روش های جراحی

یکی از بهترین روش های فرم دادن به بینی گوشتی لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت هست. که این روش کاملاً جدید و غیر تهاجمی محسوب میشه. از مهم ترین مزایای استفاده از پلاسما جت در لیفت بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده از پلاسما جت نیاز به جراحی و مراقبت های بعد از جراحی و بی هوشی کامل رو ندارد و با بی حسی موضعی روند درمان پیش می رود.
  • بهترین روش برای افرادیه که دارای بینی گوشتی هستند و دچار شلی و افتادگی قسمت های خاصی از بینی هستند.
  • زمان انجام این روش بسیار کم و حدود ۳۰ دقیقه و سریعاً درمان انجام میشه.
  • التهابات ناشی از پلاسما جت کمتر از ده روز رفع میشه و فرد پس از یک هفته به روند عادی زندگی برمیگرده.
  • نتیجه این روش بسیار رضایت بخش بوده و مدت زمان زیادی ماندگاری دارد.
  • عوارض بسیار کمی دارد و با دوره نقاهت کوتاه این عوارض کاملاً برطرف میشه.
  • هزینه پلاسما جت نسبت به جراحی های باز بسیار کم و مقرون به صرفه.

عده  ای زیادی از افراد به  دنبال لیفت ابرو و روش های لیفت ابرو در منزل هستند، برای آشنایی با روش های لیفت ابرو به  صفحه برای آشنایی با مراقبت های بعد از مزونیدلینگ به صفحه چگونه موهای ابرو را به سمت بالا ببریم، مراجعه نمایید.

لیفت بینی با دستگاه پلکسر

سؤالی که ذهن بیشتر افراد متقاضی جراحی بینی رو به خود درگیر کرده اینه که آیا لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت مؤثر واقع میشه؟ افراد برای فرار از جراحی و هزینه بر بودن اون به انواع روش های کوچک شدت بینی از جمله کوکتل بینی، پیکسر بینی، گیره بینی و … روی میارن.

اما یکی از روش های که در سراسر جهان تبلیغات گسترده ای دارد و هر روز متقاضیان زیادی رو به سوی خود میکشه. لیفت بینی با پلکسر هست.

پلکسر در اصل همان شبیه روش پلاسما هست و برای از بین بردن چین و چروک های دور چشم و حالت دادن به بینی گوشتی کاربرد دارد. پلکسر با تبدیل کردن هوای بین سوزن دستگاه و پوست بینی به پلاسما، باعث جمع شدن پوست میشه.

استفاده از دستگاه پلکسر به گونه ایه که روی سطح پوست سوراخ های کوچکی رو ایجاد میکنه و باعث انقباض و کشیده شدن پوست میشه. از طریق گرمای پلکسر گوشت زیر پوست سوزونده میشه و به مرور پوست جمع میشه.

 دوره ماساژ تایلندی با مدرک بین اللملی

 

نکات انجام پلاسما جت بینی در قزوین

 

پلاسما جت بینی معجزه نمیکند.

یکی از نکاتی که واقعا لازم میدونم بهتون بگم اینه که فکر نکنید با پلاسما جت تمام ایرادات بینی تان برطرف میشه. در واقع هیچ چیزی جای عمل جراحی بینی رو نمیگیره.

عمل جراحی یکی از روش هایی است که در ایران عوارض کمی دارد (به خاطر تجربه زیاد پزشکان) و امکان تغییرات در بینی بسیار زیاد است.

نظرات در مورد پلاسما جت بینی در مراز مختلف فرق میکرد و ممکن بود حتی در روز چندین نفر نارضایتی خودشون از این روش زیبایی بگن.

برای آشنایی با مراقبت های بعد از مزونیدلینگ به صفحه مراقبت های بعد از مزونیدلینگ صورت مراجعه نمایید.

در مقابل تو یکی از مطب هایی که بودم واقعا همه راضی بودن و هیچ مشکل و عارضه ای براشون پیش نیومده بود.

مهمترین نکته ای که رضایت بیماران را به همراه داشت برند دستگاه پلاسماجت و تجربه و تخصص پزشک بود.

اگر میخواهید این کار را انجام دهید دقت کنید که دکتر از دستگاه جدید و با کیفیتی استفاده کنه.

هر چی این دستگاه قدیمی تر باشه امکان زخم شدن بعد از پلاسما جت و موندن جای اسکار روی بینی شما بیشتر میشود.

پلاسماجت روشی است که هم برای برطرف کردن مشکل پهنای بینی به خاطر وجود چربی در نوک بینی استفاده میشود و هم در بعضی موارد میتواند جایگزین بلفاروپلاستی یا جراحی پلک برای برداشتن پوست و چربی های اضافی پشت پلک که مانع باز بسته شدن چشم میشود، شود.

اگر بینی شما قوز دارد و استخوانی است این روش خیلی به شما توصیه نمیشه.

شما بهتره جراحی بینی انجام دهید تا هم نتیجه قابل قبول تری تجربه کنی و هم ایرادات بینی تون برطرف بشه.

پلاسما جت بینی بیشتر برای بینی های گوشتی جوابگو بوده و نتیجه هایی که روی این بینی ها داشته واقعا قشنگ و چشمگیر بوده.

ماندگاری پلاسما جت بینی به مراقبت های قبل و بعد از پلاسماجت (در منبع توضیح داده شده) بستگی دارد و تعدا جلساتی که این کار را انجام میدهید.

اگر پزشک برای شما تعداد جلسات مشخصی تعیین کرده برای رسیدن به نتیجه مطلوب حتما تا اخرین جلسه درمان تون رو ادامه بدید.

برای شرکت در دوره آموزش میکرودرم به صفحه آموزش میکرودرم با مدرک معتبر مراجعه نمایید.

این روش برای برطرف کردن ایرادات بینی عوارض بسیار کمی دارد و اگر پزشک شما کاربلد باشه و از دستگاه خوبی استفاده کنه تقریبا عارضه ای نداره.

از عوارض پلاسما جت بینی میتوان به تورم، زخم و اسکار و تغییر رنگ پوست بینی اشاره کرد(در منبع توضیح داده شده).

نظرات درباره پلاسما جت بینی در کل مثبت است در صورتی که شما به این روش به چشم روشی نگاه کنید که تغییرات جزیی روی چهره شما ایجاد میکند.

در بینی های گوشتی این تغییر در واقع بهتر از جراحی است چون در جراحی احتمال برگشت وجود دارد و این روش هم موقتی است ولی شما در این روش هزینه کمتری میپردازید.

تعداد جلساتی که برای پلاسماجت بینی به شما توصیه میشود بر اساس سن، جنسیت، میزان گوشتی و غضروفی بودن بینی، ضخامت پوست و عواملی از این قبیل تعیین میشود.

بهعتر است که حتما تعداد جلسات را به طور کامل انجام دهید تا نتیجه ای که انتظارش را دارید ببینید.

معمولا اگر لازم باشد برای تثبیت نتایج دکتر ها یک جلسه اضافه تر تجویز میکنند که با انجام دادن آن تا 6 7 سال نتایج برای شما ماندگار خواهد بود.

برای آشنایی با بهترین راهکار های از بین بردن موی صورت در منزل به صفحه از بین بردن موی صورت بدون لیزر مراجعه نمایید.

دقت داشته باشید که قبل از پلاسماجت بینی آرغایش نداشته باشید.

بعد از پلاسماجت بینی اصلا جلوی نور مستقیم خورشید نروید زیرا پوست بینی شما حساس است و اگر اشعه ماورا بنفش به آن بتابد لک هایی روی بینی ایجاد میشود.

در کل به شما میگویم اگر بینی گوشتی یا غضروفی دارید این روش برای شما بهترین گزینه است . اگر مراقبت های قبل و بعد پلاسما جت را که در منبع توضیح داده شده انجام دهید نتایج پلاسماجت برای شما ماندگار تر میشود و تا 99% جلوی عوارض احتمالی پلاسما جت بینی گرفته میشود.

اگر به  دنبال  شرکت در دوره های پاکسازی پوست در بهترین و معتبر ترین کیلینیک زیبایی هستید، به صفحه  دوره پاکسازی پوست با مدرک معتبر در تهران مراجعه نمایید.

مقالات مرتبط:

منبع