برنامه گاوصندوق اندروید میتوان گفت یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های گوشی میباشد که وظیفه آن حفاظت از تصاویر و ویدیو های شما و در برخی از ورژن های آن قابلیت نگهداری مخاطبین شما و همینطور فایل های صوتی شما میباشد که دقیقا مثل یک گاوصندوق عمل کرده و از فایل های خصوصی شما محافظت می کند.

برنامه گاوصندوق اندروید یک محلی برای نگهداری و پنهان کردن فایل های خصوصی شما با قابلیت های زیاد و متنوع  و همینطور کیفیت بالا می باشد که بهترین برنامه برای مخفی سازی فیلم ها و تصاویر گوشی و تبلت شما است.

بهترین گاوصندوق گوشی

 

اگر به دنبال بهترین گاوصندوق گوشی هستید و بین چند نرم افزار و برنامه های اندروید قرار گرفته اید در این قسمت ما برای شما عزیزان انواع برنامه های گاوصندوق گوشی را مورد بررسی قرار داده ایم و بر اساس کیفیت و همینطور قابلیت های آن ها، این برنامه ها را  رده بندی کرده ایم.

برنامه گاوصندوق (مخفی سازی فیلم و عکس)

در این برنامه به راحتی میتوانید تصاویر و همینطور فایل های ویدیویی خود را وارد کرده و آن ها را از دیگر افراد مخفی کنید. این برنامه به صورت رایگان می باشد و شما میتوانید این برنامه را به اسانی دانلود کنید.

یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار این است که شما حتی میتونید خود برنامه رو از لیست برنامه های گوشی تون مخفی کنید تا کسی اصلا متوجه نشود که شما عکس یا فیلمی را داخل تلفن همراه خود پنهان کرده اید.

شما پس از انتقال فایل ها و تصاویرتان داخل این برنامه میتوانید در قسمت تئنظیمات رفته و هنگام تنظیم رمزعبور برنامه یک سوال امنیتی برای خودتان تنطیم کنید، تا هر موقع که رمز گاوصندوقتان یادتان رفت به اون سوال مورد نظر پاسخ دهید، در این مرحله برنامه رمز عبور شما را پس از بررسی پاسخ شما در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

از جمله قابلیت های برنامه گاوصندوق اندروید:

✔ امکان مخفی سازی فیلم ها و کلیپ های تصویری با امنیت و کیفیت بسیار بالا

✔ امکان مخفی سازی تصاویر و عکس های شما با امنیت

✔ امکان مخفی سازی خود برنامه از لیست اپلیکیشن های تلفن همراه شما

✔ داشتن گزینه پاسخ امنیتی در صورت فراموشی رمزعبور

✔ راهنمای تصویری و گام به گام استفاده از برنامه از صفر تا صد

برنامه گاوصندوق هوشمند + قفل نرم افزار

یکی دیگر از برنامه های گاوصندوق اندروید گاوصندوق هوشمند + قفل نرم افزار می باشد، این برنامه به شما کمک می کند فایل های شخصی خودتان را در یک محیطی امن نگه دارید. این برنامه به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید تمامی فایل های خود را اعم از :فایل های ویدیویی، فایل های صوتی، فایل های تصویری و … مخفی کنید.

یکی از بارزترین قابلیت های این برنامه گاوصندوق امنیت بالای آن می باشد به طوری که شما میتوانید از اینکه هیچ فردی جز خودتان به آن اطلاعات دسترسی نخواهد داشت اطمینان حاصل کنید چرا که این برنامه به دلیل داشتن تنظیمات امنیتی بالا و گزینه های امنیتی زیاد یکی از بهترین گاوصندوق گوشی شناخته شده است.

از جمله قابلیت های برنامه گاوصندوق هوشمند + قفل نرم افزار :

✔ امکان مخفی سازی فیلم ها با امنیت و کیفیت بالا

✔ امکان مخفی سازی تصاویر و عکس های شما با امنیت

✔ امکان مخفی سازی خود برنامه از لیست اپلیکیشن های تلفن همراه شما

✔ داشتن گزینه های پاسخ امنیتی در صورت فراموشی رمزعبور

آخرین ورژن گاوصندوق گوشی

آخرین ورژن گاوصندوق گوشی برنامه Vault – مخفی کردن عکسها و ویدیوها، قفل برنامه می باشد که پیشنهاد ما به شما در بررسی بهترین برنامه گاوصندوق گوشی نصب این برنامه می باشد چرا که این برنامه برای تمامی مدل های مختلف گوشی و تلفن همراه از جمله: گاوصندوق گوشی سامسونگ، گاوصندوق گوشی هواوی و گاوصندوق گوشی آیفون می باشد که میتوانید این برنامه را برای تمامی مدل های مختلف تلفن همراه خود حتی تبلت نیز نصب و استفاده کنید.

Vault یک برنامه تلفن همراهمی باشد که برای مخفی و پمهام کردن عکس های شخصی و فیلم ها بر روی گوشی شما طراحی شده است. در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان با استفاده از Vault برای حفاظت از حریم خصوصی تلفن همراه خود در هنگام استفاده از برنامه Lock، Bookmark Private ،Cloud Backup و بسیاری از ویژگی های مفید دیگر این برنامه به صورت کاملا رایگان استفاده می کنند.

امنیت چیزی نیست که بتوان آن را از وسایل الکترونیکی شخصی جدا کرد یا به آن اهمیتی نداد! بنابراین اسمارت‌فون شما نیز از این مقوله مستثنا نیست.

اگر شما نیز به حریم شخصی خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستید و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی اطلاعات شما توسط سایرین دیده شود، حتما نرم‌افزار قفل اپلیکیشن “Hexlock App Lock & Photo Vault” را از سرزمین دانلود، دریافت و نصب کنید.

گاه پیش می‌آید که دوست صمیمی‌تان از شما گوشی‌تان را طلب می‌کند. حال با نصب این اپلیکیشن می‌توانید با خاطری راحت گوشی را به وی داده و نگران مشاهده شدن اطلاعات شخصی، اپلیکیشن‌ها، تصاویر و… خود توسط وی نباشید.

شما در این نرم‌افزار خواهید توانست بر روی انواع برنامه‌ها، گالری، پیا‌م‌رسان‌ها و… رمزگذاری کنید.

در واقع شما حفظ حریم خصوصی خود را با دانلود یک نرم‌افزار کاربردی 7 مگابایتی، تضمین می‌کنید!

با مراجعه کردن به ادامه مطلب خواهید توانست این نرم‌افزار را دانلود نموده و با سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این نرم‌افزار آشنا شوید.

 

دانلود گاوصندوق گوشی

در این قسمت ما برای شما دانلود گاوصندوق گوشی را به صورت رایگان قرار داده ایم، با کلیک کردن بر روی هرکدام از لینک های زیر در کمتر از چند ثانیه برنامه گاوصندوق اندروید را دانلود کرده و آن را نصب کنید.

منبع : برنامه گاوصندوق اندروید