فروشگاه خانی بهترین و معتبرترین نمایندگی شرکت نوین شیر در ایران است که در سراسر ایران از جمله قم تمام ممحصولات نوین شیر را با قیمتی مناسب و منصفانه به فروش میرساند. شما تنها از طریق تماس با فروشگاه خانی میتوانید محصولات نوین شیر را با قیمتی ارزان تر از سایر نمایندگی ها و با 5 سال گارانتی خریداری کنید. همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند. همچنین میتوانید از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه خانی بهترین و باکیفیت ترین محصولات نوین شیر را خریداری کنید.

 021-66654300

معرفی شرکت شیرآلات نوین شیر

  • شیرآلات پدالی، الکترونیکی، پیسوار
  • شیر شلنگی، گازی و رادیاتور
  • شیر قو دیواری
  • شیر مخصوص ماشین لباسشویی، کولر ، یخچال ساید بای ساید
  • انواع مغزی برنجی

مجموعه نوین شیربا هدف پوشش دهی و پخش محصولات ساختمانی مشتمل بر هود ، گاز ، سینک ، روشویی کابینتی ، توالت فرنگی و تولید کننده انواع شیرالات در سراسر ایران از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز نموده و آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشد .

صاحب امتیاز مجموعه نوین شیر آقای امیرحسین میرباقری طباطبایی می باشند .

 021-66654300

نمایندگی نوین شیر در قم

فروشگاه خانی فعال ترین و معتبر ترین نمایندگی نوین شیر در ایران است که تمامی محصولات این شرکت را با قیمتی ارزان تر از سایر نمایندگی ها به فروش میرساند. شما میتوانید حتی با یک تماس محصولات نوین شیر را در هر تعداد سفارش دهید.

خانی استور نمایندگی شرکت صنایع شیر نوین شیر شوشتر در ایران است که شما علاوه بر مراجعه حضوری میتوانید حتی از طریق تماس تلفنی برای خرید محصولات شرکت نوین شیر اقدام کرده و از مشاوره راگان همکاران ما بهره مند شوید.

 021-66654300

نمایندگی نوین شیر در قم

فروش محصولات نوین شیر در قم

محصولات محبوب و معتبر شرکت نوین شیر شیرگیت پلاستیکی ، شیر فلکه کشویی ، شیر سوزنی و شیر یک طرفه میباشد. شما میتواید برای خرید محصولات نوین شیر و بهره مندی از خدمات پس از فروش محصولات به همراه گارانتی 2 ساله محصولات با ما تماس بگیرید.

همچنین ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم. شما میتوانید از طریق مراجعه به سایت فروشگاه خانی محصول مورد نظر خود را بیابید و برای خرید یا با ما تماس بگیرید و یا از طریق مراجعه حضوری خرید خود را تکمیل کنید.

 021-66654300

مقالات مرتبط :

نمایندگی شیرآلات وگ امید گلستان در قم

دفتر فروش پلی رود اتصال در قم

نمایندگی شرکت شیرود در قم

نمایندگی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران در قم