ممکن است به نظر شما نحوه نصب گاوصندوق کار بسیار ساده ای باشد و تنها اتصال پیچ و مهره به نظر برسد. اما واقعیت این است که نصب گاوصندوق کار تخصصی می باشد و تنها محدود به اتصال پیچ و مهره نیست. اگر برای نصب گاوصندوق خود از این کار شده است استفاده کنید تا با اصول استاندارد گاوصندوق شما را نصب کند در این صورت امنیت گاوصندوق شما بالاتر می رود.

یکی از مسائل مهمی که باید گاوصندوق برای شما تامین کنند بحث امنیت محصولی است که داخل آن قرار میگیرد بنابراین خرید گاوصندوق های سنگین با توجه به هزینه های زیاد کار چندان معقول به نظر نمی‌رسد. در این مقاله قصد داریم مطالب مفیدی درباره نحوه نصب گاوصندوق به صورت اصولی بیان کنیم. برای خرید گاوصندوق اثر انگشتی میتوانید با همکاران ما در گنج بان تماس بگیرید.

نحوه نصب گاوصندوق

نکات نصب گاوصندوق

برای نصب گاوصندوق به صورت اصولی باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوان تا حد امکان امنیت گاو صندوق را افزایش داد.شما برای نصب اصولی گاوصندوق باید قبل از خرید آن تدابیری داشته باشید که در قسمت زیر ما نکات نصب گاوصندوق را برای شما به اختصار توضیح خواهیم داد.

  • محل نصب گاوصندوق

تا حد امکان سعی کنید که محل نصب گاوصندوق دردید دیگران باشد. بهترین محل برای نصب گاوصندوق جایی است که در آن افراد زیادی رفت و آمد ندارند و از دید دیگران دور باشد مانند کمد لباس یا انباری.

محل نصب گاوصندوق

  • امنیت محل نصب گاوصندوق

یکی از نکات نصب کام صندوق باید بسیار به آن توجه داشته باشید تامین امنیت محل نصب گاوصندوق است.

برای مثال اگر شما برای نصب گاوصندوق خود انباری را انتخاب کرده اید باید از وضعیت دیوارهای آن مطمئن باشید تا در حد امکان ایمنی در آن رعایت شده باشد.

همچنین شما باید به درب ورودی مکانی که قصد دارید گاو صندوق را در آن نصب کنید همچنین میزان دسترسی افراد به آن مکان را در نظر داشته باشید.

  • مخفی بودن گاوصندوق

شما باید برای حفظ امنیت و دور از دسترس بودن گاوصندوق از افراد تا حد ممکن آن را در جایی قرار دهید که کسی فکر نکند که در آن جا گاوصندوق نصب شده است. به اصطلاح محل نصب گاوصندوق باید دور از ذهن افراد باشد

.برای این کار شما باید خود را جای افراد دیگر بگذارید که به خانه و یا محل کار شما می آیند و جایی را پیدا کنید که توجه کمتری به آن قسمت دارند.

مخفی بودن گاوصندوق

  • انتخاب محل نصب گاوصندوق خلاقانه

شما باید برای انتخاب محل نصب گاوصندوق تا حد ممکن خلاقیت خود را به کار بگیرید و خود را به عنوان یک مهمان و یا سارق تصور کنید.در این صورت می‌توانید محلی را برای نصب گاوصندوق انتخاب کنید که توجه کمتری را به خود جلب کند.

  • راهنمای نصب گاوصندوق به صورت ثابت و فیکس

مهمترین نکته‌ای که باید در نصب گاوصندوق به آن توجه داشته باشید نصب گاوصندوق به صورت ثابت و فیکس است که این کار تنها با کمک افراد متخصص و ماهر در این زمینه امکان پذیر است.

شما با ثابت و فیکس کردن گاوصندوق در یک محل می توانید امنیت اسناد و مدارکی که داخل گاوصندوق است را تا حد ممکن بالا ببرید.

در صورتیکه گاوصندوق به شما در یک محل فیکس نشده باشد احتمال آن که سارقان آن را جابجا کنند و برای سرقت به محلی ببرند زیاد است.

  • شرایط آب و هوایی محل نصب

تا حد ممکن سعی کنید گاوصندوق خود را در محلی نصب کنید که در آن کمترین میزان رطوبت وجود داشته باشد. برای مثال آشپزخانه و یا موتورخانه انتخاب مناسبی برای محل نصب گاو صندوق نیست.

بهترین مکان نصب گاوصندوق

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بهتر است گاو صندوق خود را کجا نصب کنیم؟و یا اینکه بهترین مکان نصب گاوصندوق کجاست؟

برای آنکه بتوانیم بهترین مکان برای نصب گاوصندوق کاوه انتخاب کنید باید قوه تخیل و تصور خود را تقویت نمایید. برای خرید بهترین گاوصندوق دیجیتال میتوانید با همکاران ما در گنج بان تماس بگیرید.

بهترین مکان نصب گاوصندوق

شما باید خود را به جای یک سارق و یا دزد قرار دهید و تصور کنید که اگر به خانه و محل کار شما بیاید اولین مکان هایی که برای محل گاوصندوق به ذهنش خطور می کند کجاست.

شما باید گاوصندوق خود را در مکانی نصب کنید که دور از دید افراد باشد و در عین حال دور از تصور نیز باشد.

پیشنهاد ما به شما قرار دادن گاوصندوق در کنج دیوار و به سمت دیوارهای بیرونی است.

شما می توانید از این مکان برای آپارتمان هایی که در طبقات بالا قرار دارند استفاده کنید. برای نصب گاوصندوق در دیوار از مشاوره همکاران ما در گنج بان بهره مند شوید.

نکته دیگری که باید برای پیدا کردن بهترین مکان نصب گاوصندوق کاوه در نظر داشته باشید این است که مقدار نیاز خود به گاو صندوق را باید در نظر بگیرید.

آیا با نصب گاوصندوق میتوان امنیت را افزایش داد؟

برای پاسخ به سوال شما باید به این نکته دقت داشته باشید که اگر گاو صندوق خود را به زمین و یا دیوار فیکس کنید احتمال به سرقت رفتن آن را تا حد ممکن کاهش داده اید.

شما با نصب گاوصندوق به صورت ثابت می توانید امنیت آن را بالا ببرید. نکته دیگری که به باعث افزایش امنیت گاوصندوق می شود سیستم قفل گاوصندوق است.

استفاده از سیستم قفل پیشرفته می‌توانند تا حد ممکن امنیت آن را بالاتر ببرد.

در صورتی که گاوصندوق شما وزن کمی دارد شما میتوانید با نصب ثابت گاوصندوق به زمین و یا دیوار از سرقت آن توسط دزدها جلوگیری کنید.

نصب گاوصندوق خانگی

در نصب گاوصندوق خانگی باید تمام نکاتی را که در قسمت بالا به آن اشاره شد رعایت کنید تا بتوانید تا حد امکان امنیت گاوصندوق و اشیای داخل آن را افزایش دهید.

نکته ای که باید در نصب گاوصندوق خانگی در نظر داشته باشید این است که اگر ساختمان شما قدیمی است و یا استحکام لازم را ندارد هرگز گاوصندوق خانگی خود را به دیوار نصب نکنید. می توانید برای نصب گاوصندوق در دیوار و تعمیر گاوصندوق با کارشناسان ما در گنج بان تماس بگیرید.

نصب گاوصندوق خانگی

علت نصب نکردن گاوصندوق خانگی به دیوار این است که در صورتی که در ساختمان آتش سوزی رخ دهد دیوارها اولین جایی هستند که سست میشوند.

سعی کنید برای نصب گاوصندوق خانگی مکانی را که قصد دارید گاو صندوق را در آنجا قرار دهید از همه جهت بررسی کنید تا هم امنیت بالایی داشته باشد و هم از نظر فیزیکی مقاوم باشد.

امنیت گاوصندوق

امروز گاوصندوق در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند اما موضوعی که باید در خرید گاوصندوق نقد داشته باشید بحث امنیت گاوصندوق است.

برای خرید گاوصندوق باید محصولی را انتخاب کنید که توسط یک برند معتبر و معروف تولید شده باشد چون در این صورت حتی اگر تخصص کافی در جهت شناخت گاوصندوق ها ندارید خرید از یک برند معتبر بر در این زمینه بسیار به شما کمک می کند.

برای تامین امنیت گاوصندوق هم می توانید نکات نصب گاوصندوق را که در قسمت بالا به آن اشاره شد رعایت کنید و حمایت به سیستم حفاظتی و قفل گاوصندوق توجه بیشتری داشته باشید.

شما میتوانید در مقاله امن ترین گاوصندوق خانگی اطلاعات بیشتری درباره امنیت گاوصندوق به دست آورید.

امنیت گاوصندوق

خرید صندوق نسوز در جهت تامین امنیت گاوصندوق در برابر آتش سوزی به حرارت بسیار شما کمک می کند.

همکاران ما در گنج بان آماده ارائه خدمات جهت فروش گاوصندوق خانگی ، جابجایی گاوصندوق ، حمل گاوصندوق و تعمیر گاوصندوق با بهترین کیفیت و توسط افراد متخصص و کارشناس می باشد.

شما می توانید مشاوره رایگان کارشناسان ما در گنج بان برای خرید هر نوع گاوصندوق تعمیر و نصب گاوصندوق بهره ببرید.

معایب گاوصندوق

اگر رمز گاوصندوق خود را در دیوار نصب کرده اید و یا از گاوصندوق دیواری استفاده می‌کنید یکی از معایب گاوصندوق استفاده از ورق های فولادی نازک در ساخت آن می باشد.

معایب گاوصندوق

ورق های نازک فولادی میزان مقاومت گاو صندوق را در برابر حرارت و آتش سوزی و همچنین سرقت کاهش می دهد.

یکی دیگر از معایب گاوصندوق محدودیت ابعاد آن می باشد. اگرچه امروزه گاوصندوق ها در ابعاد و طرح های مختلفی تولید می شوند اما در صورتی که قصد داشته باشید برای مکانی با ابعاد خاصی گاوصندوق تهیه کنید مجبور خواهید بود یک گاوصندوق سفارش دهید تا متناسب با ابعاد شما باشد.

چه گاوصندوقی بخرم؟

برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که باید برای خانه و یا محل کار خود و نگهداری اسناد و مدارک مهم چه گاوصندوقی بخرم؟

برای پاسخ به این سوالات، شما باید ابعاد مکانی را که قصد دارید برای آن گاوصندوق تهیه کنید در نظر داشته باشید.

باید به کارایی گاوصندوق دقت داشته باشید زیرا عده ای آن را فقط برای نگهداری اسناد مهم و عده ای برای نگهداری محصولات و اشیا تهیه می کنند.

مهمترین نکته که باید در خرید گاوصندوق در نظر داشته باشید این است که گاوصندوق نسوز باشد و سیستم ایمنی بالایی از نظر قفل داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره خرید گاوصندوق میتوانید به مقاله راهنمای خرید گاوصندوق مراجعه کیند.

رول بولت گاوصندوق

رول بولت گاوصندوق یک ابزار آهنی یا فلزی می باشد به صورت مخروطی شکل بوده و از یک پیچ به همراه یک مهره و واشر ساخته شده است.

از رول بولت گاوصندوق میتوان برای نصب گاو صندوق به زمین و یا مکانی که قصد داریم گاوصندوق در آن جا ثابت شود و فیکس بماند استفاده کرد.

این ابزار کمک می‌کند تا اشیای مختلف بر روی کف زمین و یا دیواری که از جنس بتن ساخته شده است ثابت نگه داشته شود.

منبع : نصب گاوصندوق