امروزه از قفل و کلید برای حفظ ایمنی خانه و مکانهای تجاری و اداری بسیار استفاده می‌شود و کیفیت آن نقش بسیار مهمی در تامین امنیت دارد.

به همین دلیل باید برای حفظ و نگهداری آنها علاوه بر گاوصندوق روش‌های جدیدی را استفاده کرد.ممکن است به نظر شما نگهداری از تعداد کمی کلید کار چندان دشواری نباشد اما اگر تعداد کلیدها افزایش پیدا کند اما برای نگهداری آنها به دردسر خواهید افتاد.

معمولا این مشکل برای مکان هایی که تعداد کلیدهای زیادی را نگهداری می‌کنند مانند هتل‌ها بسیار اتفاق می افتد و مجبور میشوند در کنار گاوصندوق هتلی از صندوق کلید نیز استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی صندوق کلید بپردازیم و مشخصات صندوق کلید نامسون و نیکا برای شما توضیح دهیم.

معرفی صندوق کلید

کاربرد صندوق کلید

معمولا مردم عادی تعداد زیادی کلید برای نگهداری ندارند و تنها تعداد محدودی از کلیدها را در نزد خود نگهداری میکنند.

در مقابل افرادی هستند که با توجه به شغلشان نیاز دارند تعداد زیادی کلید را نگهداری کنند و به آنها نظم و ترتیب ببخشند.

در هتل ها چه تعداد کلید اتاق زیاد است و معمولاً نگهداری آنها کار دشواری است و نظم و ترتیب دادن به آنها با دردسر روبرو خواهد شد.

در این شرایط برای نظم و ترتیب بخشیدن به کلیدها از گاوصندوقی به نام صندوق کلید استفاده می شود.

کاربرد صندوق کلید

می توان کاربرد صندوق کلید را در هتل ها برشمرد و استفاده از صندوق کلید باعث می‌شود که کلیدها نظم و ترتیب داشته باشند و با استفاده از برچسبی که بالای هر کلید قرار می گیرد می تواند بسیار در پیدا کردن کلید اتاق مورد نظر به متصدی هتل کمک کند.

همچنین از صندوق کلید در خانه ها مانند گاوصندوق خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفته تا کلید های اعضای خانواده در این صندوق قرار داده شود.صندوق کلید در انواع مختلفی ساخته می شود که یکی از معروف ترین مدل های آن می توان به صندوق کلید نامسون اشاره کرد.

در ادامه مقاله درباره این مدل برای شما توضیحات مفیدی را آماده کرده ایم.

صندوق کلید نامسون

یکی از محبوب ترین و مشهورترین انواع مدل های صندوق کلید، صندوق کلید نامسون است. بدنه این صندوق از فلز ساخته شده و دارای مقاومت بسیار بالایی است و بر روی آن یک پوشش رنگ کوره ای قرار گرفته است.

صندوق کلید نامسون

معمولاً ابعاد این صندوق 8*24*30 سانتیمتر می باشد. وزن صندوق نامسون درحدود 1/6 کیلوگرم می باشد و به دلیل این وزن کم به راحتی قابل جابجایی و حمل می باشد.

اگر شما برای کار خود از این صندوق استفاده می کنید کار جابجایی و حمل آن برای شما راحت تر خواهد بود اما در صورتی که از گاوصندوق های بسیار سنگین استفاده می‌کنید و قصد جابجایی دارید می‌توانید برای حمل گاوصندوق به همکاران ما در گنج بان اعتماد کرده و کار جابجایی گاوصندوق خود را با بالاترین کیفیت به ما بسپارید.

یکی دیگر از مزایای صندوق کلیده نام سون این است که به راحتی می‌تواند مانند گاوصندوق دیواری بر روی دیوار نصب شود و معمولاً دارای قسمتی است که می تواند ۴۶ کلید را در خود جا دهد. در صورتی که برای نصب گاوصندوق نیاز به متخصصین این کار داشتید میتوانید با همکاران ما در گنج بان تماس بگیرید.

کلیدهایی که در صندوق نامسون قرار می گیرند می توانند هم در قسمت دیواره آن به هم به بخش درب آن وصل شوند.

صندوق کلید نامسون

مهمترین نکته ای که در صندوق کلید نامسون رعایت شده است قفل رمزدار سه رقمی می باشد که امنیت آن را بسیار بالا برده است. اگر با انواع قفل گاوصندوق آشنایی ندارید می‌توانید مقاله ما را که در رابطه با این موضوع نوشته شده مطالعه کنید و اطلاعات خود را بالاتر ببرید. شما می‌توانید برچسب ها را در صندوق کلید قرار داده و با استفاده از آن ها به راحتی بتوانید کلید مورد نظر خود را از میان ده ها کلید پیدا کنید.

برای خرید گاوصندوق دیجیتال با ما تماس گرفته و از خدمات فروش گاوصندوق دیجیتال با ارزان ترین قیمت گاوصندوق و بالاترین کیفیت بهره مند شوید.

مشخصات فنی صندوق کلید نامسون

در این قسمت از مقاله قصد داریم مشخصات فنی صندوق کلید نامسون را برای شما به اختصار توضیح دهیم.

جنس بدنه فلز
وزن 1.6 کیلوگرم
طول 24 سانتی‌متر
عرض 8 سانتی‌متر
ارتفاع 30 سانتی‌متر
تعداد طبقه فاقد طبقه
تعداد محفظه داخلی یک عدد
قابلیت اتصال (پیچ شدن) دیوار
نوع رنگ بدنه کوره‌ای
نوع لولا خارجی
ویژگی ها ضدسرقت
دارای برچسب شماره از اعداد 1 تا 46  دارای پیچ و رولپلاک
 مناسب برای آویزان کردن کلید دارای 46 محل برای آویزان کردن کلید
دارای دو قسمت مجزا برای آویزان کردن کلید دارای قفل رمزدار

صندوق کلید نیکا مدل DKC-48

صندوق کلید نیکا مدل DKC-48 از دیگر صندوق‌هایی است که بسیار اهمیت بالایی دارد و می‌توان از آن در هتل ها و یا مکان هایی که تعداد کلیدهای زیادی را نگهداری می‌کنند، استفاده کرد.

جنس بدنه این صندوق از فلز ساخته شده و به همین دلیل دارای مقاومت بسیار بالایی میباشد. صندوق کلید نیکا یک و نیم کیلوگرم وزن دارد که در مقایسه با سایر گاوصندوق ها وزن بسیار پایینی است.

صندوق کلید نیکا مدل DKC-48

این صندوق در ابعاد 8*18*25 ساخته شده و فضای زیادی را اشغال نمیکند.مهمترین ویژگی صندوق کلید نیکا این است که به دیوار پیچ می‌شود و به همین دلیل امنیت آن بسیار بالاتر می‌رود.

در قسمت داخلی صندوق کلید نیکا مدل DKC-48 می‌توان حدود ۴۶ کلید را جا داده و با استفاده از برچسب هایی که بر روی آنها نصب می شود می توان به راحتی کلید مورد نظر را پیدا کرد.

شما می توانید در دو قسمت در و دیواره صندوق کلید نیکا کلید های خود را آویزان کرده و به آنها نظم و ترتیب ببخشید.

یکی ازقابلیت‌های صندوق کلید نیکا این است که قابلیت رمزهای از ۳ تا ۸ رقم را دارد و به همین دلیل امنیت این صندوق می‌توانند نسبت به رقبای خود بسیار بالاتر باشد.شما میتوانید اطلاعات بیشتری درباره انواع رمز گاوصندوق را در این مقاله بدست آورید.

برای آویزان کردن کلید ها در داخل صندوق قلاب های در بخش داخلی آن تعبیه شده است که کار را برای نگهداری کلیدها بسیار راحت کرده است.

شما میتوانید با همکاران ما در گنج بان برای تعمیر گاوصندوق تماس گرفته تا مشکل گاوصندوق شما را در سریعترین زمان ممکن حل کنند.

DCK چیست؟

یکی از رایج ترین مدل های صندوق نام سود می توان به صندوق کلید نامسون مدل DCK-46 اشاره کرد. این مدل کاربرد بسیار زیادی در هتل ها و مراکزی که تعداد کلید های زیادی را نگهداری می کنند دارد.

DCK چیست؟

شما می توانید جدیدترین مدل های صندوق نام سون را با بهترین کیفیت از همکاران ما در گنج بان خریداری کنید. ما در گنج بان معروف ترین این مدل صندوق یعنی صندوق کلید نامسون مدل DCK-46 را با مناسب ترین قیمت نسبت به سایر نمایندگی های فروش گاوصندوق ارائه می دهیم.

علت محبوب شدن این مدل از صندوق کلید این است که در قفل آن تکنولوژی بالاتری نسبت به سایر مدل ها به کار رفته و همچنین به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد.

سخن آخر

ما در این مقاله درباره کاربردهای صندوق کلید و معروف ترین مدل های آن برای شما توضیحاتی دادیم. کاربرد صندوق کلید معمولاً در مکان هایی که تعداد کلید های زیادی را نگهداری می کنند و قصد دارند آنها را با نظم و ترتیب در یک محفظه نگهداری کنند بسیار مفید می باشد.

منبع : صندوق کلید