بالا رفتن آمار سرقت منازل موجب شده است تا امروزه هر کسی به فکر خرید یک گاوصندوق ایمن خانگی بیفتد. کاربرد گاوصندوق ها در فروشگاه ها، هتل ها، بانک ها و ادارات و …  نیز بر کسی پوشیده نیست و همه از اهمیت وجود یک گاوصندوق در این مکان ها آگاه هستند.

موقع خرید یک گاوصندوق فاکتورهای متعددی باید در نظر گرفته شوند. اولین نکته ای که موقع خرید گاوصندوق باید مشخص باشد، نوع آن با توجه به محل نصب و کاربرد آن است.

شما نمی‌توانید در یک فروشگاه از گاوصندوق کوچک خانگی استفاده کنید و برعکس استفاده از گاوصندوق های فروشگاهی در منزل خیلی درست به نظر نمی‌رسد.

ابعاد و اندازه گاوصندوق نیز اهمیت ویژه ای در انتخاب آن دارد. به خصوص اگر می‌خواهید یک گاوصندوق مخفی را خریداری نمایید باید توجه بیش تری به انتخاب ابعاد درست داشته باشید.

نوع قفل و هزینه پرداختی برای گاوصندوق نیز از دیگر عوامل مهم و تاثیرگذار در خرید گاوصندوق هستند.

اما ایمنی و استانداردهای به کار رفته حین ساخت گاوصندوق، که در واقع علت اصلی استفاده کردن از یک گاوصندوق است، توسط ما قابل شناسایی نیست و افراد آماتور قادر به تشخیص آن ها نیستند.

یکی از راه های حصول اطمینان از استاندارد بالا و ایمنی مناسب یک گاوصندوق خرید آن از یک برند معتبر است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با محصولات شرکت گاوصندوق ایران کاوه آشنا کنیم تا بتوانید امن ترین خرید ممکن را انجام دهید.

شرکت گاوصندوق ایران کاوه، مدت زمان کمی پس از شروع به کار وارد عرصه رقابتی با تولیدکنندگان داخلی و خارجی دیگر شد.

البته در مقایسه با برندهای خارجی تولیدکننده گاوصندوق که در بازار ایران یافت می‌شوند، قیمت گاوصندوق ایران کاوه یک برگ برنده محسوب می‌شود.

گاوصندوق ایران کاوه با دو نوع قفل مکانیکی و دیجیتالی در بازار ایران عرضه می‌شود که البته، در هر دو نوع قفل های مکانیکی و دیجیتالی یک قفل مادر تعبیه شده است که در مواقع ضروری بتوانید درب آن را باز نمایید.

ایران کاوه چه محصولاتی دارد ؟

ایران کاوه چه محصولاتی دارد ؟

محصولات ایران کاوه، تنوع زیادی در ابعاد و اندازه دارند که موجب می‌شود انتخاب را برای مشتریان ساده تر نماید.

همان طور که گفته شد، قیمت مناسب گاوصندوق کاوه یکی از دلایل استقبال خریداران گاوصندوق از این برند است. قیمت گاوصندوق های این برند از حدود یک میلیون تومان آغاز و بسته به یک سری ویژگی ها تا شش میلیون تومان ادامه دارد.

یکی از ویژگی های تاثیر گذار روی قیمت گاوصندوق ایران کاوه ابعاد مورد نظر شماست. قطعا ابعاد بزرگ تر نیازمند استفاده از متریال بیش تر است که موجب افزایش قیمت تمام شده محصول و در نتیجه افزایش قیمت پرداختی شما می‌شود.

مثلا گاوصندوق ایران کاوه مدل 869-KRM یک گاوصندوق با قفل مکانیکی است که دو طبقه مجزا با دو قفل مجزا دارد و همین موضوع سبب می‌شود از گاوصندوقی مثل مدل 420K ایران کاوه که یک گاوصندوق با ابعاد کوچک تر است گران تر باشد.

با وجود این که قفل به کار رفته روی آن ها از یک نوع است. مدل اول با قیمت حدودی ۴ میلیون و دومی با ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قابل خریداری هستند.

مورد دیگری که باعث تفاوت قیمت در گاوصندوق های مختلف ایران کاوه شده است، نوع قفل به کار رفته روی آن ها می‌باشد.

قفل های گاوصندوق مکانیکی، نسبت به قفل های گاوصندوق دیجیتالی ارزان تر هستند و با قیمت کمتری در بازار عرضه می‌گردند اما امنیت قفل های دیجیتالی بالا تر است و بیش تر توصیه می‌شود.

به طور مثال، قیمت گاوصندوق ایران کاوه مدل 620KK با ابعاد ۶۳*۴۵*۳۹ و قفل کلیدی، حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان براورد می‌شود. حال آن که قیمت گاوصندوق ایران کاوه مدل 620KRD با همان ابعاد مدل قبلی و با قفل کلیدی و رمز دیجیتالی چیزی حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

دلیل بالا بودن قیمت محصولات شرکت ایران کاوه

دلیل بالا بودن قیمت محصولات شرکت ایران کاوه

در برخی مدل های گاوصندوق ایران کاوه مانند مدل 730G-KRM، به کار بردن سیستم های ضد سرقتی ویژه موجب افزایش قیمت آن ها می‌شود. این مدل گاوصندوق در حال حاضر با قیمت ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

یکی از گاوصندوق های ویژه شرکت ایران کاوه، مدل 1400KRD است که یک محصول مناسب برای نگهداری اسلحه می‌باشد. این گاوصندوق با ارتفاع ۱۴۲، عرض ۴۶ و عمق ۳۲ سانتی متر و با ابعاد ۳۱۰ کیلوگرم در بازار ارائه می‌شود و قیمت حدودی آن حدود ۷ میلیون تومان است.

گاوصندوق مدل 1400KRD ایران کاوه، دارای جداره ای برای جدا کردن قسمت اسلحه از قسمت مدارک است و قفل به کار رفته روی آن از نوع دیجتالی می‌باشد ولی در صورت تمایل می‌توانید قفل مکانیکی را نیز روی آن سفارش دهید.

شما می‌توانید با لیست کردن فاکتورهایی که برای شما اهمیت دارند، مثل ابعاد مورد نظر، نوع قفل، کاربرد و محل استفاده، قیمت حدودی که می‌خواهید برای گاوصندوق پرداخت کنید و استانداردهای مورد نیاز، یک خرید خوب و مطمئن از شرکت گاوصندوق ایران کاوه انجام دهید.

در صورتی که با وجود انجام این کار، همچنان قادر به تصمیم گیری در مورد خرید گاوصندوق مطلوبتان نبودید، می‌توانید با مشاوران فروشگاه اینترنتی گاوصندوق تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی مورد نیاز را دریافت نمایید.

منبع : کمپ خبری رجاعی