معمولا کسانی که از آبگرمکن استفاده میکنند در فصل زمستان از گرم شدن آب آبگرمکن بسیار شکایت می کنند. یکی دیگر از مشکلاتی که برای مصرف کنندگان آبگرمکن به وجود می آید رسیدن فشار آب کافی به طبقات بالای ساختمان می باشد. اگر شما هم با این مشکل مواجه شده اید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا علت سرد و گرم شدن آبگرمکن دیواری بوتان را برای شما توضیح دهیم.

علت سرد و گرم شدن آبگرمکن دیواری بوتان

برای پیدا کردن علت سرد و گرم شدن آبگرمکن دیواری بوتان دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد در این قسمت قصد داریم تعدادی از این دلایل را برای شما توضیح دهیم.

امکان دارد شعله آبگرمکنبوتان شما کم باشد که در این صورت آب گرم با فشار کم به وجود لوله های ساختمان شما وارد می شوند ولی چون شعله آبگرمکن بوتان کم است باعث سرد و گرم شدن آبگرمکن دیواری بوتان می شود.

علت سرد و گرم شدن آبگرمکن دیواری بوتانیکی دیگر از دلایلی که می توان به عنوان علت سرد و گرم شدن آبگرمکن دیواری بوتان در نظر گرفت نیاز آبگرمکن به اسید شویی است. گاهی آبگرمکن بوتان در طی زمان جرم گرفته و کارهای لازم را که در گذشته داشته دیگر ندارد. اگر مدت زیادی است که از آبگرمکن دیواری بوتان استفاده می کنید و هنوز برای سرویس آن اقدام نکرده اید امکان دارد علت سرد و گرم شدن آبگرمکن دیواری بوتان شما جرم گرفتن آن باشد که شما می توانید با جرم گیری به موقع از گرم شدن آب پکیج بوتان جلوگیری کنید.

یکی از راه هایی که می توان برای رها شدن از شر جرم های پکیج بوتان استفاده کرد اسیدشویی است که شما با اسید شویی آبگرمکن بوتان می توانید از سرد و گرم شدن آب آبگرمکن جلوگیری کنید.

همچنین استفاده از جوهر نمک برای تمیز کردن قسمت داخلی آبگرمکن و لوله های آب گرم و سرد می تواند به تمیز شدن آبگرمکن بوتان و خلاص شدن شر رسوب ها و جرم ها بسیار کمک کند.

علت گرم نشدن آب آبگرمکن مخزنی

علت گرم نشدن آب آبگرمکن مخزنی می‌تواند به دلایل مختلفی باشد که یکی از مهمترین و رایج ترین دلایل جمع‌شدن رسوب در لوله آب سرد و گرم آبگرمکن بوتان است. معمولاً رسوبات آبگرمکن در قسمت سردوش حمام جمع می‌شود و مردم از این مشکل بسیار گله می کنند. یکی از مهمترین دریای که مشتریان ما با آن مواجه هستند رسوبات جمع شده در لوله آب سرد و گرم آبگرمکن بوتان است. ما برای حل این مشکل با یک رسوب زدایی ساده و تخصصی این مشکل را برطرف می‌کنیم و شما می توانید ابعد از آن ز آب گرم آبگرمکن مخزنی خود استفاده کنید.

گاهی امکان دارد شمعک آبگرمکن مخزنی خاموش شده باشد و این علت گرم نشدن آب آبگرمکن مخزنی شما باشد.در این زمان ابتدا شما باید شمعک آبگرمکن را چک کنید زیرا گاهی امکان دارد به دلیل افت فشار گاز شمعک خاموش شده باشد.اگر مشکل از شمعک آبگرمکن مخزن این بود در این صورت شما می‌توانید برای تعمیر قطعه واشر دیافراگم آبگرمکن بوتان اقدام کنید.

علت گرم نشدن آب آبگرمکن مخزنیعلت شعله کم پکیج دیواری بوتان

علت شعله های که پکیج دیواری بوتان می‌توانند به دلیل عملکرد نادرست مشعل آبگرمکن باشد. نحوه کار مشعل آبگرمکن بوتان به این صورت است که گاز وارد یک قسمتی شیپوری مانند در مشعل میشود.در این مرحله یک مکش زیاد در قسمت دهانه شیپور تولید می‌شود که این مکش باعث می شود هوا به داخل قسمت شیپور مانند مشعل آبگرمکن دیواری بوتان کشیده شود. در این زمان هواگاز با یکدیگر مخلوط شده و برای احتراق سوخت را تولید می کنند. اگر در زمان احتراق مسیر گاز مسدود شده باشد در این حالت شعله آبگرمکن کم شده و باعث گرم نشدن آب آبگرمکن می‌شود.

علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان

بسیاری از مشتریان ما علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان را از ما می پرسند و این مشکل بسیار برای آنها پیش آمده است. در این قسمت از مقاله قصد داریم علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان را برای شما توضیح دهیم.امروزه یکی از نیازهای اساسی در هر خانه و محله کاری وجود یک آبگرمکن یا پکیج بوتان است.در صورت مشکل در آبگرمکن بوتان ابتدا باید علت مشکل متوجه شوید مثلا علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان چیست؟یا برای مثال چرا آب آبگرمکن بوتان سرد میشود؟یکی از دلایلی که می توان به عنوان علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان در نظر گرفت و جمع شدن رسوبات در مسیر لوله آب گرم و سرده آبگرمکن بوتان است. برای حل این مشکل شما می‌توانید آبگرمکن بوتان خود را رسوب زدایی کنید.برای رسوب زدایی آبگرمکن دیواری بوتان می توانید از خدمات همکاران ما در تهران سرویس کار بهره مند شوید.کافیست با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شده و کار تعمیر پکیج بوتان شما را انجام دهند.

یکی دیگر از دلایلی که می توان به عنوان علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان برشمرد اشکال در لوله کشی آبگرمکن باشد. برای اینکه بتوانید این مشکل را حل کنید شما نیاز به یک لوله کش متخصص و ماهر خواهید داشت.

علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتاناز دیگر دلایل گرم نشدن آب آبگرمکن بوتان نصب غیر استاندارد دودکش و یا استفاده از دودکش غیر استاندارد است.در صورتی که از دودکش های غیر استاندارد برای پکیج بوتان خود استفاده می کنید این مشکل به احتمال زیاد برای شما پیش خواهد آمد پس بهتر است دودکش آبگرمکن بوتان خود را تغییر دهید.

علت سرد و گرم شدن آب پکیج دیواری بوتان

معمولاً وقتی پکیج دیواری بوتان شما خراب می‌شود و کارایی اول را ندارد اولین سوالی که به ذهن شما می رسد این است که علت گرم و سرد شدن آب پکیج دیواری بوتان چیست و چگونه می توانم این مشکل را حل کنم؟در این قسمت از مقاله قصد داریم علت سرد و گرم شدن آب پکیج دیواری بوتان را برای شما توضیح دهیم.یکی از دلایلی که باعث سرد و گرم شدن آب پکیج دیواری بوتان میشود خرابی قطعات آبگرمکن یا پکیج بوتان است. در این زمان ممکن است اشکال از ترموکوپل و یا قطعات داخلی آبگرمکن باشد.شما برای حل این مشکل نیاز به یک تعمیرکار با تجربه و متخصص خواهید داشت و علت گرم نشدن آب آبگرمکن بوتان را تشخیص دهد و بتوانند با دانش کافی و مهارت قطعه را تعویض و یا تعمیر کند. ممکن است قطعات داخلی پکیج‌بوتان مانند شیر پروانه و یا صافی شمعک و مهره ترموکوپل خراب شده باشد که عیب یابی هریک از این قطعات کاری یک تعمیرکار با تجربه و متخصص است.

 هواگیری آبگرمکن دیواری بوتان

گاهی امکان دارد علت سرد و گرم شدن آبگرمکن دیواری بوتان به خاطر وجود هوا در آسمان رادیاتور آبگرمکن باشد و این هوا مانع گرم شدن آب آبگرمکن بوتان شود.در این زمان شما نیاز به هواگیری آبگرمکن دیواری بوتان خواهید داشت.برای هواگیری آبگرمکن دیواری بوتان روش های مختلفی وجود دارد که کارشناسان تهران سرویس کار با جدیدترین روش های روز دنیا اقدام به هواگیری آبگرمکن دیواری بوتان می کند و دیگر لازم نیست برای هواگیری آبگرمکن خود نگران باشید.

تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان با کمترین هزینه

اگر مشکل سرد و گرم شدن آبگرمکن دیواری بوتان شما حل نشد احتمالاً آبگرمکن شما نیاز به تعمیر خواهد داشت. بهتر است برای تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان خود از کارشناسان ماهر و با تجربه ما در تهران سرویس کار کمک بگیرید.یکی از ویژگی‌های که کارشناسان ما در تهران سرویس کار دارند این است که اقدام به تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان با کمترین هزینه می‌کنند و دیگر نیاز برای تعمیر آبگرمکن خود هزینه زیادی کنید. ما برای تعمیر پکیج بوتان قیمت منصفانه را از شما می گیریم و ویژگی هایی که ما را از دیگران متمایز کرده است ارزان بودن خدمات ماست.

علت گرم نشدن آبگرمکن ایستاده

در قسمت‌های بالا علت گرم نشدن انواع آبگرمکن را برای شما توضیح دادیم و در این قسمت قصد داریم به علت گرم شدن آبگرمکن ایستاده را بیان کنیم.دلایلی که برای گرم نشدن آب آبگرمکن مخزنی و دیواری و یا شد می‌تواند برای آبگرمکن ایستاده نیز صادق باشد. مهمترین دلایل گرم نشدن آب آبگرمکن رسوبی است که در پکیج بوتان و آبگرمکن جمع شده است و باعث شده که حرارت آب به قسمت اصلی نرسد. رسوب گرفتن مبدل ایا رادیاتور پکیج بوتان باعث مشکل گرد شدن آبگرمکن ایستاده می شود و شما باید قسمت ورودی و خروجی آب قسمت رادیاتور پکیج بوتان را رسوب زدایی کنید.

گاهی امکان دارد هوا در قسمت رادیو طرح آبگرمکن ایستاده وجود داشته باشد که در این زمان باید رادیاتور پکیج بوتان خود را هواگیری کنید. اگر شما نیاز به تعمیر پکیج بوتان دارید می توانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس گرفته اقدام به تعمیر پکیج بوتان نمایید.

گاهی امکان دارد علت گرم نشدن آبگرمکن ایستاده به دلیل شعله کم آبگرمکن باشد که شما می توانید با یک بررسی ساده این موضوع را تشخیص دهید.همچنین گاهی تنظیم نبودن شیر ورودی گاز پکیج بوتان می تواند علت گرم نشدن آبگرمکن ایستاده باشد.شما میتوانید برای تعمیر پکیج ایساتیس خود با ما تماس بگیرید.

در صورتی که ابگرمکن شما خراب شده و یا کارایی اولیه را ندارد می توانید با کارشناسان ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا در سریعترین زمان اقدام به تعمیر پکیج ایران رادیاتور در محل شما نمایند. خبر خوب اینکه کارشناسان تهران سرویس کار با روش‌های جدید و نوین اقدام به تعمیر انواع پکیج مانند تعمیر پکیج ایران رادیاتور، تعمیر پکیج ایساتیس و تعمیر پکیج بوتان می‌کنند.

منبع : https://www.tehran-servicekar.com/%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D8%A8%DA%AF%D8%B1%D9%85%DA%A9%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%86/