تعمیر کولرگازی در شهریار

باید بدانید که نمایندگی اصلی شرکت تهران سرویس کار در غرب تهران می باشد. با این حال ساکنان تمامی مناطق استان تهران می توانند از خدمات این شرکت تعمیرات لوازم خانگی استفاده نمایند.

چرا تعمیر کولرگازی غرب تهران؟ چون تعمیر کولرگازی از حساسیت زیادی برخوردار می باشد. اگر شما به یک نمایندگی غیر مجاز تعمیر کولرگازی مراجعه کنید مطمئن باشید که کولرگازی تعمیر شده اصلا هیچ گارانتی تعمیر نداشته و احتمالا به زودی همان جای تعمیر شده مجددا نیاز به تعمیر خواهد داشت. اما تعمیرگاه معتبر تهران سرویس کار پس از تعمیرکولرگازی با قطعات اصلی، تا چندین ماه تعمیرات خود را گارانتی می کند.

گارانتی تعمیر چیست؟

گارانتی تعمیر به معنای آن است که پس از تعمیرکولرگازی، اگر مجددا کولرگازی در همان قسمت تعمیر شده دچار عیب شد تعمیرکار تهران سرویس کار به محل اعزام شده و به صورت رایگان اقدام به تعمیر مجدد کولر خواهد کرد.

سرویس و تعمیر کولرگازی غرب تهران خود را به تهران سرویس کار بسپارید. زیرا تعمیرگاه معتبر تهران سرویس کار با داشتن نیرو های باسابقه و آموزش دیده می تواند در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین خدمات تعمیراتی خود به راحتی تمام برند های کولرگازی را تعمیر و سرویس نماید. قیمت مناسب و کیفیت کار بالا، یکی از ویژگی های ما می باشد.

کولر گازی باد گرم میزند

اگر کولر گازی شما باد گرم میزند به معنای آن است که شارژ گاز کولر گازی شما خالی شده. اگر به تازگی کولر گازی را شارژ گاز کرده اید احتمالا مشکل کمپرسور کولر گازی می باشد. از دیگر  دلایل آن وجود مشکل در فیلتر هوا و یا فن کولر گازی نیز می باشد. البته باد گرم کولر گازی می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که در می توانید با تعمیر کولر گازی خود از مشاوره رایگان تهران سرویس کار برای فهمیدن دلیل این مشکل نیز استفاده نمایید.