شرکت آریستون یک شرکت تولید کننده محصولات الکترونیکی بود که در سال ۱۹۱۱ تاسیس و یک رقیب برای شرکت ادیسون الکتریک و جنرال الکتریک محسوب می‌شد.حدود پنجاه سال بعد از تاسیس، شرکت شروع به عرضه آبگرمکن ها و پکیج های برقی به بازار نمود که تا امروز توانسته با کیفیت بالایی که دارد محبوبیت زیادی میان مردم پیدا کند. در صورتی که پکیج آریستون شما مشکلی پیدا کرده و نیاز به تعمیر دارد پیشنهاد میکنیم ابتدا راه برطرف کردن مشکلات رایج پکیج آریستون را که در این مقاله به آن پرداخته شده است را مطالعه کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل میتوانید با همکاران ما برای تعمیر پکیج با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت تماس بگیرید.

تعمیر پکیج آریستون Ariston | نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون در تهرانتعمیر پکیج آریستون Ariston | نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون در تهران

انواع پکیج آریستون

پکیج های آریستون در چهار مدل مختلف ارائه می‌شوند که وجه تمایز این چهار مدل استفاده آن ها در متراژ های متفاوت است. هر چهار نوع از پکیج آریستون مبدل حرارتی مسی دارند.

همچنین همه انواع این پکیج دارای یک صفحه نمایشگر هستند که تنظیمات پکیج را کنترل می‌کنند. دما، فشار آب و … روی این نمایشگر ها نشان داده می‌شود.

کارایی دیگر این صفحه های نمایش این است که در صورتی که پکیج آریستون دچار هرگونه خطا یا مشکلی شد با نمایش ارور مربوط به آن مشکل به ما در ریشه یابی کمک نماید تا تعمیر پکیج Ariston در سریع ترین و ساده ترین حالت ممکن اتفاق بیفتد.

در صورتی که مدل پکیج خود را نمی‌دانید می‌توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای پکیج آریستون از آن مطلع شوید.

این چهار مدل اصلی پکیج های آریستون عبارتند از:

۱-Class EVO

۲- EGIS PLUS

۳- MATIS 24 FF

۴- GENUS EVO

تعمیر پکیج آریستون

تنها با خواندن علت های رخ دادن مشکلات نوشته شده می‌توانید این موضوع را متوجه شوید که تعمیر پکیج آریستون به چه تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد.

تعمیرکار پکیج آریستون باید بتواند مشکل دستگاه را تشخیص داده و به تعمیر آن اقدام نماید. در صورتی که این تشخیص توسط تعمیر کار اشتباه باشد منجر به خسارات بیش تر علاوه بر مشکلات قبلی خواهد شد.

در تهران سرویس کار کلیه تعمیر کاران با جدیدترین روش های روز دنیا آموزش دیده اند و برای عیب یابی پکیج از جدیدترین تجهیزات استفاده میکنند.

برای تعمیر پکیج اریستون کافیست با ما تماس بگیرید تا در سریعترین زمان همکاران ما برای تعمیرات پکیج شما به محل شما اعزام شوند.

تعمیر پکیج آریستونتعمیر پکیج آریستون

نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون در تهران

نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون در تهران با حضور بهترین و مجرب ترین تکنسین های تهران در زمینه نصب، سرویس، هواگیری و تعمیر پکیج آریستون آماده ارائه خدمات بی نظیر خود با بالاترین کیفیت به شما می‌باشد.

اگر میخواهید برای تعمیر پکیج آریستون خود نگرانی از بابت تشخیص نادرست نداشته باشید و مطمئن باشید که تعمیرکار هزینه اضافی از شما دریافت نمیکند بهتر است تعمیرات خود را به نمایندگی تعمیر پکیج آریستون بسپارید.

تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون در تهارن با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه تعمیرات پکیج به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

کافیست با ما تماس بگیرید. تعمیرکاران ما در کمتر از ۲ ساعت در محل شما حاضر خواهند شد.

سرویس پکیج آریستون

وقتی صحبت از خرید پکیج به میان می‌آید معمولا همه انتظار عمر زیاد و دوام بالا دارند.

اما این عمر طولانی لوازم خانگی مشروط به مراقبت های مخصوص به آن ها است که در پکیج آریستون این مراقبت به معنی سرویس منظم آن است.

سرویس پکیج آریستون شامل رسوب گیری و اسید شویی، هواگیری، چک کردن قطعات مختلف از لحاظ سلامت مثل دودکش ها و لوله ها و … است.

موقع سرویس کردن پکبج آریستون، تمامی قطعات را از یک دیگر جدا کرده و اسید شویی می‌کنیم.

اسید شویی به این معنی است که در تمام قسمت هایی که آب از آن ها عبور می‌کند (مانند لوله ها) از نوعی اسید مثل جوهر نمک می‌ریزیم و بعد از مدت کوتاهی آن را با آب می‌شوییم.

سرویس پکیج آریستونسرویس پکیج آریستون

مشکلات پکیج آریستون

با مشاهده مشکلاتی که برای پکیج آریستون پیش می‌آید می‌توانید دلیل آن ها را ریشه یابی و سپس به رفع آن ها اقدام نمایید.

در ادامه، لیستی از رایج ترین مشکلات پکیج آریستون به همراه ریشه و علت آن ها برای شما آورده شده است که می‌توانید در مواقع لزوم از آن استفاده نمایید.

مشکلاتی مثل سرد و گرم شدن آب یا کم و زیاد شدن فشار آن کاملا طبیعی بوده و نیازی به نگرانی بابت آن ها ندارید.

در مقاله علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان به طور کامل دلیل بروز این مشکل توضیح داده شده است.

مشکلات پکیج آریستونمشکلات پکیج آریستون

علت خاموش شدن پکیج آریستون

خاموش شدن پکیج آریستون می‌تواند به علت وجود دلایل زیر باشد:

۱- کم شدن فشار آب در پکیج آریستون

وقتی فشار آب پکیج کم باشد، دستگاه توان روشن شدن را پیدا نخواهد کرد. برای این که مطمئن باشید خاموش شدن پکیج به این دلیل اتفاق می‌افتد می‌توانید فشارسنج دستگاه را بررسی نمایید. فشار پایین تر از یک بار به معنی مشکل است.

در مقاله افت فشار آب پکیج به صورت جامع تر درباره این موضوع توضیح دادهن شده است. با راهکار های مقاله مذکور میتوانید به سرعت مشکل ایجاد شده را برطرف کنید.

۲- مشکل در به وجود آوردن شعله

خود این مورد به خاطر موارد زیر اتفاق می‌افتد:

-خراب شدن جرقه زن

-ایراد داشتن و خراب شدن سنسور های تشخیص دهنده شعله

-قطع شدن یا کم شدن فشار گاز دستگاه

-انسداد مسیر ورود هوا به سیستم

-وجود ایراد در ژیگلاتور گاز

-انسداد حفره های خروجی هوا از دستگاه

۳- روشن نشدن چراغ پیلوت پکیج

این چراغ باعث روشن شدن  و همچنین خاموش نشدن دستگاه می‌شود که نتیجتا وقتی غیر فعال شود پکیج توانایی روشن شدن نخواهد داشت.

۴- خراب شدن فن پکیج

اگر فن دستگاه خراب باشد ممکن است گازهای خطرناک برای سلامتی انسان، وارد خانه ها و ساختمان گردد.

پس خاموش شدن و روشن نشدن پکیج هنگام خرابی فن یک اقدام امنیتی بسیار مهم است که باید صورت گیرد و دستگاه به طور خودکار آن را اعمال می کند.

به این صورت که در صورتی که هرگونه مشکلی برای فن پکیج پیش بیاید دستگاه قفل کرده و امکان روشن شدن نخواهد داشت.

برای ازبین بردن این مشکل اول از همه باد موتور فن را بررسی کنید و سپس در صورتی که ایراد دارد آن را تعمیر یا تعویض نمایید.

۵- خراب شدن برد اصلی

در نهایت در صورتی که مشکل از هیچ یک از موارد گفته شده نبود باید برد اصلی دستگاه را بررسی نمایید. در صورت وجود هر گونه ایراد در برد اصلی باید به تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید تا بتوانید دوباره از دستگاه خود استفاده نمایید.

در مقاله تعمیر برد پکیج به صورت کامل درباره دلیل مشکل برد توضیح داده ایم و قیمت برند های مختلف برد پکیج را برای شما آورده ایم.

سر و صدای پکیج آریستون

در صورتی که متوجه خروج صداهای ناهنجار و نامتعارف از پکیج خود شده اید احتمالا به معنی این است که هوا داخل پکیج وجود دارد.

می‌توانید با هواگیری منظم از این اشکال جلوگیری نمایید. هواگیری نکردن پکیج علاوه بر آن که پس از مدتی باعث خروج سر و صدای آزار دهنده از پکیج می‌گردد می‌تواند مشکلات دیگری مانند سرد و گرم شدن آب خروجی از پکیج، روشن نشدن پکیج یا گرم نشدن شوفاژ ها را نیز باعث شود.  

راهکار های بیشتر برای رفع مشکل سر و صدای پکیج را میتوانید در مقاله علت صدا دادن پکیج مطالعه کنید.

کم شدن فشار آب پکیج آریستون

پیش از آن که دنبال تعمیرات پکیج آریستون خود به خاطر کم شدن فشار آب باشید بهتر است آب ساختمان را چک کنید. در بسیاری از موارد کم شدن فشار آب کل ساختمان علت کم شدن فشار آب واحد شما است و به هیچ وجه ربطی به وجود مشکل در پکیج آریستون شما ندارد.

اما در صورتی که فشار آب ساختمان مشکلی نداشت، هوا گرفتن پکیج می‌تواند یکی از دلایل آن باشد.

با هواگیری پکیج به راحتی می‌توانید این مشکل را برطرف کرده و فشار آب را به حالت عادی خود برگردانید. رسوب گیری نیز می تواند دلیل دیگر این اتفاق باشد که با اسید شویی برطرف خواهد شد.

بروز این مشکل به خاطر هر یک از دو مورد گفته شده در صورتی که پکیج خود را به صورت منظم و دقیق سرویس و هواگیری نمایید کاملا نادر است.

یکی دیگر از دلایل کم شدن فشارآب پکیج آریستون نشتی لوله های آن است. در این صورت بهتر است به تعمیر پکیج آریستون در تهران و کرج مراجعه کرده و از کارشناسان این حوزه کمک بخواهید.

کم شدن فشار آب پکیج آریستونکم شدن فشار آب پکیج آریستون

انفجاری روشن شدن آبگرمکن آریستون

دلایل انفجاری روشن شدن آبگرمکن آریستون می‌توانند متعدد باشند. یکی از این علت ها می‌تواند این باشد که بین عملیات جرقه زدن و ایجاد شعله فاصله بیفتد یا جرقه زن پکیج شما ضعیف شده باشد.

مواردی نیز وجود داشته است که انسداد سوراخ های محفظه احتراق موجب انفجاری روشن شدن پکیج آریستون شده باشد.

رفع کردن این مشکل یکی از مواردی است که بهتر است توسط شخص شما انجام نشود. بهتر است برای از بین بردن این ایراد در پکیج آریستون به مرکز تعمیر پکیج آریستون در تهران مراجعه کرده و از تکنسین های مجرب حاضر در نمایندگی پکیج آریستون کمک بگیرید.

گرم نشدن آب پکیج آریستون

کم بودن شعله رایج ترین علت گرم نشدن آب پکیج آریستون است.

در صورتی که فشار گاز کم باشد و یا این که جرقه از شعله دور باشد شعله کم و در نتیجه آب پکیج به خوبی گرم نمی‌شود.

دلیل دیگر گرم نکردن آب توسط پکیج نیز می‌تواند وجود اشکال در خرابی پمپ باشد که در این صورت ابتدا باید به تعمیر پمپ بپردازید.

اما حالت دیگری نیز وجود دارد و آن خراب شدن برد اصلی پکیج است که باید در اخرین مرحله بررسی گردد.

دلایل دیگر این مشکل در مقاله علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج ایساتیس به صورت کامل به همراه راهکار های رفع این مشکل توضیح داده شده است.

هواگیری پکیج آریستون

هواگیری پکیج آریستون نیز به این صورت انجام می‌شود که راه خروجی آب را کاملا باز می‌گذاریم تا آب از آن خارج گردد.

پس از آن که اطمینان حاصل کردیم که داخل لوله ها هوا وجود ندارد، می‌توانیم خروجی پکیج را مجددا ببندیم.

این کار بهتر است در آغاز فصول سرد سال انجام گیرد. کاربرد پکیج در فصل های گرم تنها محدود به گرم کردن آب مصرفی خانوار است اما در روز های سرد سال علاوه بر گرم کردن آب مخصوص استحمام یا شستن ظروف، باید آبی که در رادیاتور ها جریان دارد را نیز گرم کند.

به این ترتیب کارکرد آن بیش تر خواهد بود. به همین دلیل و برای بهبود بازدهی بهتراست هواگیری پیش از فصل زمستان انجام گیرد.

البته این را در نظر داشته باشید که با وجود آن که سرویس منظم پکیج و هواگیری به سلامت آن و عمر زیاد آن کمک می‌کند.

اما به هر حال ممکن است در طول سال های استفاده مشکلاتی نیز برای پکیج رخ دهد که در این مقاله قصد داریم به مشکلات پکیج آریستون که بیش تر رایج هستند و بیان راه حل آن ها بپردازیم.

برخی از مشکلات پکیج آریستون را فقط باید با کمک تعمیرکار پکیج آریستون حل کنید چرا که رفع ایراد آن نیاز به تخصص زیاد و مهارت و تجربه بالا دارد اما برخی مشکلات را می‌توانید خودتان درخانه با کمک این مقاله حل نمایید.

اگر با هواگیری پکیج آشنایی ندارید میتوانید با خواندن مقاله هواگیری پکیج در کمتر از ۵ دقیقه بدون نیاز به تعمیرکار مشکل را برطرف کنید.

هزینه تعمیر پکیج آریستون

تعرفه تعمیر پکیج آریستون با توجه به ایرادی که قصد برطرف کردن آن را دارید متفاوت خواهد بود. مشکل می‌تواند بسیار کوچک و در حد تعمیر شیر پر کن آریستون باشد یا می‌تواند خیلی عمده و در حد تعویض مبدل حرارتی اصلی اریستون باشد که می‌تواند از پنجاه هزار تومان تا حدود دو میلیون تومان متغیر باشد.

مهمترین نکته ای که در هزینه تعمیر پکیج آریستون تاثیر میگذارد تجربه و تبحر تعمیرکار پکیج است.

اگر از شرکتی برای این کار کمک بگیرید که تعمیرکاران با سابقه و با تجربه داشته باشد هم کار شما بهتر انجام میشود و هم هزینه اضافی برای تعمیر سایر قطعات و تعویض ان ها پرداخت نخواهید کرد.

به طور کلی تعمیرات پکیج آریستون تدر تهران سرویسکار مطابق با تعرفه مصوب انجام میشود.

ارزان ترین قیمت تعمیر پکیج آریستون را در تهران سرویس کار تجربه کنید.

عوامل موثر بر تعرفه تعمیرات پکیج آریستون

به طور کلی در تعمیرات پکیج های مختلف نوع و برند پکیج بسیار تاثیر گذار است. بین خدمات مربوط به تعمیرات پکیج های دیواری و زمینی تفاوت های زیادی وجود دارد که طبعا روی هزینه و تعرفه پرداختی شما برای تعمیرات تاثیر خواهد گذاشت.

اما وقتی در مورد تعرفه تعمیرات پکیج آریستون صحبت می‌کنیم، تنها زمانی می‌توانیم این تعرفه را مشخص نماییم که ایراد وارده بر دستگاه کاملا شناسایی و ریشه یابی شود و همان طور که در قسمت های بالاتر مقاله ذکر شد این کار تنها وتنها از پس یک تعمیر کار حاذق برمی‌آید.

وقتی علت و ریشه خرابی پیدا شد، هزینه تعمیرات بر اساس تعرفه ثابت اتحادیه محاسبه می‌گردد.

گاهی اوقات موقع تعمیر پکیج آریستون ممکن است نیاز به تعویض یک قطعه داشته باشید یا تنها تعمیر کردن آن کفایت خواهد که که در حالت اول هزینه خود قطعه نیز علاوه بر هزینه تعمیرات از شما اخذ خواهد شد.

هزینه تعمیر برد بحثی کاملا جداگانه است. قطعات الکترونیکی که درون برد الکترونیکی به کار رفته شده از سایر قطعات پکیج گران قیمت تر هستند.

ضمنا خود عملیات تعمیرات برد اصلی پکیج نیاز به تخصص بالاتر دارد و از حساسیت بسیار بالاتری نیز برخوردار است که به همین جهت نیز هزینه بالاتری را شامل می‌شود.

برای آن که بیش تر با هزینه های تعمیرات پکیج آشنا شوید یا از قیمت حدودی تعمیر پکیج خود مطلع شوید می‌توانید با کارشناسان باتجربه نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون تماس بگیرید.

منبع