علت گرم نشدن آب آبگرمکن مخزنی می‌تواند به دلایل مختلفی باشد که یکی از مهمترین و رایج ترین دلایل جمع‌شدن رسوب در لوله آب سرد و گرم آبگرمکن بوتان است. معمولاً رسوبات آبگرمکن در قسمت سردوش حمام جمع می‌شود و مردم از این مشکل بسیار گله می کنند. یکی از مهمترین مشکلاتی که مشتریان ما با آن مواجه هستند دلیل گرم نکردن آبگرمکن دیواری بوتان است. ما برای حل این مشکل با یک رسوب زدایی ساده و تخصصی این مشکل را برطرف می‌کنیم و شما می توانید ابعد از آن ز آب گرم آبگرمکن مخزنی خود استفاده کنید.

گاهی امکان دارد شمعک آبگرمکن مخزنی خاموش شده باشد و این علت گرم نشدن آب آبگرمکن مخزنی شما باشد.در این زمان ابتدا شما باید شمعک آبگرمکن را چک کنید زیرا گاهی امکان دارد به دلیل افت فشار گاز شمعک خاموش شده باشد.اگر مشکل از شمعک آبگرمکن مخزن این بود در این صورت شما می‌توانید برای تعمیر قطعه واشر دیافراگم آبگرمکن بوتان اقدام کنید.

علت شعله های که پکیج دیواری بوتان می‌توانند به دلیل عملکرد نادرست مشعل آبگرمکن باشد. نحوه کار مشعل آبگرمکن بوتان به این صورت است که گاز وارد یک قسمتی شیپوری مانند در مشعل میشود.در این مرحله یک مکش زیاد در قسمت دهانه شیپور تولید می‌شود که این مکش باعث می شود هوا به داخل قسمت شیپور مانند مشعل آبگرمکن دیواری بوتان کشیده شود. این نیرو باعث می شود که هوا به داخل آبگرمکن کشیده شود . در این زمان هوا و گاز با یکدیگر مخلوط شده و برای احتراق سوخت را تولید می کنند. اگر در زمان احتراق مسیر گاز مسدود شده باشد در این حالت شعله آبگرمکن کم شده و باعث گرم نشدن آب آبگرمکن می‌شود.

علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان

بسیاری از مشتریان ما علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان را از ما می پرسند و این مشکل بسیار برای آنها پیش آمده است. در این قسمت از مقاله قصد داریم علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان را برای شما توضیح دهیم.امروزه یکی از نیازهای اساسی در هر خانه و محله کاری وجود یک آبگرمکن یا پکیج بوتان است.در صورت مشکل در آبگرمکن بوتان ابتدا باید علت مشکل متوجه شوید مثلا علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان چیست؟یا برای مثال چرا آب آبگرمکن بوتان سرد میشود؟یکی از دلایلی که می توان به عنوان علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان در نظر گرفت و جمع شدن رسوبات در مسیر لوله آب گرم و سرده آبگرمکن بوتان است. برای حل این مشکل شما می‌توانید آبگرمکن بوتان خود را رسوب زدایی کنید.برای رسوب زدایی آبگرمکن دیواری بوتان می توانید از خدمات همکاران ما در تهران سرویس کار بهره مند شوید.کافیست با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شده و کار تعمیر پکیج بوتان شما را انجام دهند.

یکی دیگر از دلایلی که می توان به عنوان علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان برشمرد اشکال در لوله کشی آبگرمکن باشد. برای اینکه بتوانید این مشکل را حل کنید شما نیاز به یک لوله کش متخصص و ماهر خواهید داشت.