اگر قصد دارید گاوصندوق سدید خریداری کنید، ارازن ترین قیمت گاو صندوق الکترونیکی سدید کاوه را از ما بخواهید. در ادامه به معرفی این دسته گاوصندوق و مدل های آن خواهیم پرداخت.

ما عرضه کننده بهترین گاوصندوق های خارجی و ایرانی در انواع مدل های خانگی، هتلی، شرکتی، بانکی و… هستیم. اگر به دنبال خرید گاوصندوق خانگی ارزان و با کیفیت هستید همین حالا تماس بگیرد. 09122084335 – 02155625086

شما لایق بیشترین امنیت هستید، با صندوق های نسوز و امن سدید دیگر نگران مدارک مهم خود نخواهید بود.

در این مقاله هم به معرفی صندوق های سدید پرداخته شده و هم گاوصندوق های کاوه سدید.

توجه» برای خرید انواع گاصندوق های مخفی و ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت ارزان می توانید به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید، همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی خرید انواع گاوصندوق های نسوز می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید.

محصولات گاوصندوق سدید
محصولات گاوصندوق سدید

محصولات گاوصندوق سدید

در بخش زیر شما می توانید محصولات گاوصندوق سدید را مشاهده نمایید.

در ادامه لیستی از گاوصندوق های سدید را مشاهده کنید.

در صورتی که هر یک از محصولات بالا مورد توجه شما قرار گرفت، شما می توانید با مراجعه به هر محصول، ویژگی ها، مشخصات فنی، نوع طراحی از نظر سایز، جنس، ابعاد، رنگبندی و قیمت محصولات را مشاهده نمایید.

البته برخی از محصولات شرکت گاوصندوق سدید به دلیل نوسانات موجود در بازار ارز، قیمت آن ها درح نشده است.

که شما می توانید با برقرار ارتباط از طریق شماره تلفن های درج شده در وبسایت، یا از طریق راه هایارتباطی شبکه های اجتماعی که در وب سایت قرار گرفته است (اعم از واتساپ، اینستاگرام، تلگرام، و غیره)، نسبت به استعلام قیمت محصولات اقدام نمایید.

معرفی گاوصندوق سدید

گاوصندوق سدید با برند تجاری سدید به معنای سخت، محکم و استوار در سال 1395 توسط شرکت فناوران ایمن گستر سدید کار خود را در زمینه طراحی و تولید محصولات ایمنی آغاز کرد

محصولات شرکت گاوصندوق سدید شامل موارد زیر است:

  • انواع گاو صندوق های نسوزو ضد سرقت
  • کمدهای بایگانی نسوز
  • فایلهای دو کشو و چهار کشو نسوز و ضد سرقت
  • گاوصندوق های بانکی و امانات
  • انواع دربهای ضد سرقت آپارتمانی
  • دربهای ضد حریق
  • دربهای اتاق سرور و خزانه ای

صندو ق های سدید با طراحی منحصر بفرد تماماً از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات قطعات سازی تولید می شوند. خوب است بدانید تمام محصولات سدید توسط به روزترین نرم افزارهای مهندسی، فرآیند طراحی و انواع تست های تخریب، سرقت و مقاومت در برابر حریق را به صورت مجازی انجام میدهند و نتجیتاً محصولی کاملاً متمایز و با امنیت خاطر برای مشتریان ارائه می گردد.

برای خرید و استعلام قیمت گاوصندوق سدید در شهر های بزرگ با حضور در فروشگاه های آنلاین اینترنتی امکان فروش و ارسال محصولات در هر زمان از شبانه روز فراهم می باشد. گارانتی سلامت و خدمات پس از فروش به صورت سراسری و شبانه روزی از دیگر تعهدات شرکت سدید می باشد.

ویژگی های گاوصندوق سدید

ساختار بدنه گاوصندوق سدید باعث امنیت بالای آن شده که شما می توانید با خیال راحت به اشیا و اسناد و مدارکی که ارزشمند خود را در آن نگهداری کنید. گاوصندوق سدید دارای بدنه دولایه می باشد که این بدنه از جنس فولاد و با تزریق بتن در بین لایه های فولادی ساخته شده است.

شما می توانید برای ساخت گاوصندوق سفارشی از مشاوره و کمک همکاران ما در فروشگاه گاوصندوق سیف کاوه کمک بگیرد. گاوصندوق سدید در مدل های مختلفی تولید می شود که هر مدل دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی می باشد. مهمترین ویژگی که تمام گاوصندوق های سدید امنیت بالای آنها می باشد. وجود قفل دیجیتال در گاو صندوق سدید کاوه باعث افزایش امنیت آن شده است.

قیمت گاوصندوق سدید
قیمت گاوصندوق سدید

قیمت گاوصندوق سدید

همان طور که در بالا نمایش داده شده گاوصندوق دیجیتالی سدید در مدل های مختلف تولید می شود. مدل های متنوع این گاوصندوق باتوجه به ابعاد و سیستم قفل و رمز آن، قیمت های متفاوتی دارند.

برای مثال قیمت صندوق الکترونیکی سدید مدل 350  چیزی در حدود 7 میلیون تومان است ویا قیمت گاوصندوق سدید مدل 800 LE در حدود 12/500/000 تومان می باشد. در همین رنج قیمت گاوصندوق سدید مدل LE 700 در حدود 10/900/000 تومان و گاو صندوق کاوه سدید 620kr رمزی چزی در حدود 7 میلیون تومان است. فراموش نکنید که قیمت روز را باید استعلام کنید. 09122084335 – 02155625086

تمام این گاوصندوق های نسوز بوده و میتوانند برای مدت 2 ساعت در دمای 900 درجه بمانند. دلیل تفاوت قیمت ها استفاده از قفل های دیجیتالی، مواد به کار رفته و… می باشد. مثلات قیمت گاوصندوق سدید مدل ۱۲۰۰LE به دلیل مجهز بودن به قفل دیجیتال و مکانیکی گران تر می باشد.

به طور کلی محدوده قیمت گاوصندوق الکترونیکی سدید از همین قیمت 7 میلیون تومان به بالا می باشد. اگر قصد خرید گاوصندوق ارزان تر دارید و میخواهید با هزینه کمتر یک گاوصندوق باکیفیت با سیستم رمزی پیشرفته داشته باشید همین حالا از صفحه گاوصندوق ارزان ما دیدن کرده و یا با ما تماس بگیرید.

مزیت های خرید صندوق الکترونیکی سدید از سیف کاوه

خرید صندوق الکترونیکی سدید از فروشگاه سیف کاوه شامل حمل گاوصندوق رایگان و همچنین خدمات پس از فروش معتبر مثل تعمیر گاوصندوق و گارانتی 2 ساله آن می باشد. علاوه بر این شما می توانید گاو صندوق کاوه سدید را بصورت قسطی نیز خریدای فرمایید.

انواع گاو صندوق سدید
انواع گاو صندوق سدید

انواع گاو صندوق سدید

همانطور که گفته شد گاو صندوق سدید دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی برخی از این مدل ها خواهیم پرداخت.

گاو صندوق کاوه سدید 620kr رمزی

گاو صندوق کاوه سدید 620kr رمزی یکی از مدل های خوب گاو صندوق سدید است. این صندوق با دیواره دوجداره و نسوز خود یک گاوصندوق ضد حریق بوده و تا 800 درجه سانتی گراد در برابر گرما مقاومت دارد.

از این صندوق می توان به عنوان یک گاوصندوق خانگی، گاوصندوق هتلی، گاوصندوق بانکی و گاوصندوق اداری استفاده کرد. این گاوصندوق دارای قابلیت نصب انواع قفل گاوصندوق دیجیتالی نیز هست. برای مشاهده ویژگی های کامل وارد لینک بالا شوید.

صندوق کتابی امن سدید مدل english dictionary قفل کلیدی

صندوق کتابی امن سدید مدل english dictionary قفل کلیدی برای همه مقاطع سنی جهت نگهداری استاد و اشیاء شخصی بصورت مخفیانه در کتابخانه قابل استفاده است. صندوق کتابی ایمن سدید با  در انواع قفل های کلیدی و رمزی در رنگبندی مختلف ساخته شده است. و قابلیت قبول سفارشات بصورت انبوه، جهت امور تبلیغاتی، هدیه ای را داشته و برای مشتریان بانکها، شرکت ها و ارگان ها مناسب است.

گاو صندوق الکترونیکی سدید مدل 550

گاو صندوق الکترونیکی سدید مدل 550 یک گاوصندوق ضد سرقت و نسوز است. صندوق ضد سرقت و نسوز سدید مدل 550LE مجهز به قفل رمز دیجیتال و قفل کلیدی بوده که سیستم هر دو قفل ایمنی ضد سرقت است. این صندوق دارای صندوقچه مخفی داخلی و قابلیت نصب صندوق از کف به زمین است. فروشگاه گاوصندوق سیف کاوه، گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل 550  راب با گارانتی 1 ساله به فروش می رساند.

برای خرید گاوصندوق دیجیتالی سدید مدل 550 همین حالا با ما تماس بگیرید. البته در همین رنج قیمت می توانید از محصولات شرکت گاوصندوق ایگل نیز دیدن کنید.

صندوق الکترونیکی سدید مدل 430

صندوق الکترونیکی سدید مدل 430 در واقع یک گاوصندوق هتلی است. این محصول مجهز به یکی از با کیفیت ترین قفل های رمز دیجیتال می باشد. همچنین دارای بولت و سوراخ در بدنه، جهت اتصال صندوق به دیوار است.

در اثر ضربه، سنسور شوک صندوق الکترونیکی سدید مدل 430 فعال شده و آژیر به صدا در می آید. در صورت خرابی احتمالی قفل دیجیتال، کلید مخفی جهت بازگشایی درب تعبیه شده است.

این صندوق دارای 2 رمز کاربر و مدیر بوده و با تکرار در وارد کردن رمز اشتباه، آژیر فعال می شود. درصورت اتمام شارژ باطری، با استفاده از پاور بانک که در بسته بندی محصول پیش بینی شده است، مجدداً قفل رمز فعال می گردد.

برای مطالعه » انواع گاوصندوق دیجیتال خانگی و اداری

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق سدید ؟

قیمت گاوصندوق سدید ؟

جهت استعلام قیمت گاوصندوق سدید به لینک بالا مراجعه نمایید.

انواع گاوصندوق سدید کدامند ؟

گاو صندوق کاوه سدید ۶۲۰kr رمزی، صندوق کتابی امن سدید مدل english dictionary قفل کلیدی،گاو صندوق الکترونیکی سدید مدل ۵۵۰ و غیره

گارانتی گاوصندوق سدید ؟

نمایندگی اصلی گاوصندوق سدید در تهران این محصول را با 2 سال گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می دهد.

نحوه خرید گاوصندوق سدید به چه صورت است ؟

برای خرید گاوصندوق های شرکت سدید شما هم می توانید به صورت آنلاین و یا خرید اینترنتی اقدام به سفارش این محصول نمایید، که برای انجام خرید اینترنتی صندوق سدید راه های ارتباطی موجود در وب سایت در اختیار شما مشتریان می باشد، و در صورت نیاز به راهنمایی هم جهت سفارش آنلاین گاوصندوق سدید تیم پشتیبان safe box sadid به صورت تمام وقت پاسخگوی شما می باشد.

در صورتی که ساکن تهران هستید می توانید با مراجعه حضوری به شرکت گاوصندوق سدید اقدام به خرید این محصول نمایید.

نکته » در صورتی که قصد مراجعه حضوری را داشتید، باید به آدرس تهران، خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳ و یا به آدرس، تهران، میدان قیام، بعد از فروشگاه کوروش پلاک ۹ مراجعه نمایید، که این آدرس شعبه دوم نمایندگی انحصاری شرکت گاوصندوق سدید در تهران است.

در صورتی که امکان مراجعه حضوری را به فروشگاه مرکزی گاوصندوق سدید را دارید، باعث افتخار ماست که به صورت حضوری پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

در غیر این صورت اصلا جای نگرانی نیست، چرا که در فروشگاه مرکزی safe box sadid امکان خرید اینترنتی و ارسال محصول به سراسر ایران وجود دارد.

ضمن این که مرکز فروش گاوصندوق سدید در تهران دارای شعبات و نمایندگی های فعال در سایر شهر ها، از جمله کرج، اصفهان، قم، تبریز، اهواز، و غیره است.

نمایندگی اصلی گاوصندوق سدید در تهران کجاست ؟

فروشگاه مرکزی گاوصندوق سدید در تهران نمایندگی اصلی عرضه و فروش گاوصندوق های سدید در تهران است.

که این محصولات را با 10 سال ضمانت نامه معتبر به همراه خدمات پس از فروش، و با قیمت بسیار مناسب تر نسبت به بقیه فروشگاه ها، به مشتریان خود ارائه می دهد.

خدمات گاوصندوق سدید شامل چه مورادی است ؟

شرکت گاوصندوق سدید علاوه بر ارائه خدماتی مثل گارانتی، و خدمات پس از فروش، خدمات دیگری را مانند حمل و جابه جایی محصول، و نصب گاوصندوق سدید در محل را به مشتریان خود ارائه می دهد.

همچنین تعمیرات تخصصی بخش های مختلف صندوق سدید مانند درب و بدنه این محصول، قفل گاوصندوق سدید، و دیگر اجزای این محصول توسط تکنسین های خبره شرکت گاوصندوق سدید انجام می شود.

همچنین یکی دیگر از خدمات شرکت گاوصندوق سدید این است که در وب سایت فروش و عرضه safe box sadid این امکان برای مشتریان فراهم شده است که با انتخاب دکمه تولید رمز دلخواه برای گاوصندوق سدید شما یک رمز دیجیتالی و مطمئن را برای صندوق سدید در تعداد رقم دلخواه انتخاب نمایید، و با انجام ان کار امنیت صندوق خودرا بالا ببرید.

تفاوت گاوصندوق سدید با دیگر برند ها ؟

در مورد تفاوت گاوصندوق سدید با دیگر برند ها باید گفت که در درجه اول این برند متعلق به شرکت sadid است، و به عنوان یک محصول ایرانی شما می توانید از خدمات گارانتی، و خدمات پس از فروش محصول بهره مند شوید.

و این محصول در مقایسه با برند های خارجی موجود در بازار از این جهت دارای مزیت می باشد.

اما دراین جا ممکن است که این سئوال برای شما مطرح شود که محصولات ایرانی دیگری هم در بازار هستند که همانند صندوق سدید تولید داخل هستند و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

در پاسخ به این سئوال هم باید گفت که شرکت گاوصندوق سدید یکی از قدیمی ترین شرکت های ایرانی است، که کیفیت محصولات این شرکت در بازار زبان زد خاص و عام می باشد.

و کیفیت محصولات شرکت گاوصندوق سدید نسبت به دیگر برند ها قابل مقاسه نیست، هم محصولات نسوز صندوق سدید، که از ورقه های فولادی نسوز در آن ها استفاده شده است، و هم محصولات ضد سرقت و هوشمند صندوق سدید که از جدیدترین تکنولوژی های ضد سرقت در ساخت آن ها استفاده شده است.

و همچنین این شرکت، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که محصول دلخواه خود را در سایز و ابعاد مورد نظر سفارش دهند، تا بعد از دریافت مشاوره از کارشناسان مربوطه محصولی با کیفیت در اختیار آن ها قرار داده شود.

سایت رسمی گاوصندوق سدید

وب سایت safekaveh.com تنها وب سایت رسمی فروش و عرضه صندوق سدید در ایران می باشد، که مجوز رسمی از شرکت sadid را دارد، و تمامی محصولات این شرکت را به صورت نقد و اقساط و با ضمانت نامه معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه شما می توانید با تیم پشتیبان گاوصندوق سدید در تهران تماس بگیرید.

منبع:

وب سایت safekaveh.com