میخوای تو کمترین زمان با کمترین هزینه یک وبسایت منحصر به فرد که شاید کمتر کسی عین اون سایت رو دیده باشه داشته باشی؟ تیم طراحی سایت آریا تهران برترین ها را گرد هم آورده و آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. وردپرس سیستم قدرتمندی است که همه افراد از جمله افراد مبتدی تا حرفه ای ترین افراد در طراحی سایت از آن استفاده می کنند. اگر میخواهید در کوتاهترین زمان طراحی سایت با وردپرس را بدون نیاز به دانس برنامه نویسی یاد بگیرید حتما به صفحه آموزش طراحی سایت با وردپرس مراجعه کنید و فیلم های آموزشی رایگان را مشاهده کنید و یا برای شرکت در کلاس های تخصصی با دریافت مدرک فنی حرفه ای با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۶ تماس بگیرید. آیا ساخت سایت بدون کدنویسی امکان پذیر است؟ بله. در دنیای مدرن امروز و پیشرفت علم و تکنولوژی هیچ چیز غیرممکن نیست. شما نیز تجربه کار با نرم افزار هایی دارید که شاید روزانه از آن ها استفاده می کنید و کاربردهای آن ها برای شما عادی شده است. برای مثال با یک نرم افزار ساده روی گوشی همراه خود می توانید صدای خود را روی یک شخصیت معروف قرار دهید. یا با چند کلیک روی عکس خود افکت های جذاب گرافیکی اضافه کنید. بدون اینکه هیچ دانش برنامه نویسی داشته باشید. در واقع وقتی از یک نرم افزار استفاده می کنید طراحان آن نرم افزار برنامه نویسی لازم برای کاربرد خاصی را برای شما ساده کرده اند. در پشت صحنه هر نرم افزاری میلیون ها خط کدنویسی پنهان است ولی شما فقط با کلیک و تپ گوشی می توانید کارهای شگفت انگیری انجام دهید. نرم افزار وردپرس نیز در واقع یک نرم افزار است که به شما امکان ساخت سایت را می دهد. پس در پشت صحنه نرم افزار وردپرس میلیون ها خط برنامه نویسی پنهان است اما شما فقط با ماوس و کیبورد و کار با این نرم افزار می توانید سایت خود را راه اندازی کنید بدون اینکه هیچ دانشی در زمینه برنامه نویسی داشته باشید. چطور بدون دانش برنامه نویسی طراح سایت شویم؟ شاید این ایده جذاب همین حالا به ذهن شما نیز خطور کند که حالا که با یک نرم افزار می شود سایت ساخت چرا من این کار را نکنم. بله دقیقا شما هم می توانید بدون دانش برنامه نویسی و فقط با یادگیری و کار با وردپرس سایت خود را بسازید. حتی با این دانش می توانید برای سایر کسب و کارها طراحی سایت کنید و به عنوان یک طراح سایت فعالیت و درآمدزایی داشته باشید. در ادامه در مورد روش های کسب درآمد از وردپرس بیشتر صحبت می کنیم.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به ساخت و پیاده سازی صفحات وب گفته می‌شود که معمولا انجام این کار با کدنویسی به زبان‌های مختلف برنامه نویسی و یا با استفاده از قالب های آماده (cms آماده) انجام می‌شود. در ابتدا ، سایت ها با کدهای ساده HTML نوشته می شدند (گونه ای از زبان کدنویسی که ساختار ساده ای به وب سایت ها می داد) که شامل سرتیتر – پاراگراف – توانایی پیوند دادن به صفحات وب دیگر و … میشد. منتها در حال حاضر طراحی سایت هم به روش قدیم بصورت کدنویسی انجام میشود و همچنین توسط سیستم های مدیریت محتوا (cms) که چندین سال است وارد بازار شده اند نیز انجام می شود. که در ادامه این مقاله با روش های طراحی یک سایت بیشتر آشنا خواهید شد. هدف از طراحی سایت در راستای ایجاد یک سایت اینترنتی برای فروش محصولات و یا ارائه ی خدمات ، اطلاع رسانی و قراردادن آموزشات برای عموم مردم و … است. فرایند طراحی سایت از تولید محتوا ، طراحی گرافیکی ، لایه سازی و سئو کردن سایت ، تشکیل شده است.

نحوه کسب درآمد از طراحی سایت بدون کدنویسی چگونه است؟

حالا بریم سر اصل مطلبمون و موضوعی که شما به دنبال آن هستید. به نظر شما نحوه کسب درآمد از طراحی سایت بدون کدنویسی چگونه است؟ آیا طراحان سایتی که در حال حاضر بدون کدنویسی سایت طراحی می کنند درآمد خوبی دارند؟ برای پاسخ به این سوالات باید به شما بگوییم که بله طراحی سایت بدون کدنویسی امکان پذیر است و افراد فعال در این حوضه درآمد خوبی را تجربه می کنند. برای داشتن درآمد از طراحی سایت بدون کدنویسی باید نحوه کار با سیستم های مدیریت محتوا را بیاموزید. که در ادامه این مقاله پویا وب شما را با انواع سیستم های مدیریت محتوا آشنا کرده ایم. تا به الان cms های آماده (سیستم های مدیریت محتوا) زیادی ساخته شده اند همانند : WordPress – Joomla – Drupal – phpNuke – TYPO3 – Tomato cart – PrestaShop – OpenCart و …) ولی کسب درآمد از تمامی اینها داخل کشور ایران امکان پذیر نیست. ما در این مقاله آماده ایم 3 تا از مهم ترین سیستم های مدیریت محتوا را مورد برسی قرارداده ایم و ویژگی های هر کدام را اعلام کرده ایم که به شما پیشنهاد می کنیم برای کسب درآمد از طراحی سایت بدون کدنویسی بهتر است نحوه کار با یکی از این 3 مورد را بیاموزید. که این سیستم های مدیریت محتوا به صورت زیر هستند :
  1. وردپرس (WordPress)
  2. جوملا (Joomla)
  3. دروپال (Drupal)

چرا باید آموزش طراحی سایت بدون برنامه نویسی را یادبگیرم

آموزش طراحی سایت بدون برنامه نویسی یک مهارت پولساز و بسیار ساده است. درواقع شما بدون هیچ پیشنیازی صرفا همین که کار با کامپیوتر را بلد باشید میتوانید این مهارت را در کمترین زمان ممکن یادبگیرید و برای خودتان و کارفرما سایت طراحی کنید. پس اگر ذره ای به این حوزه علاقه دارید و میخواهید یک مهارت پولساز یادبگیرید یا اینکه خودتان برای کسب و کارتان نیاز به سایت دارید میتوانید با آموزش طراحی سایت بدون برنامه نویسی بجای پرداخت مبالغ سنگین به شرکت های مختلف، خودتان وبسایت تان را طبق سلیقه و نظرتان هر طور که دلتان میخواهد طراحی کنید.

فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان

در این صفحه فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان را برای علاقه مندان به طراحی سایت با وردپرس قرار داده ایم و شما میتوانید با دانلود فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان کار با بخش های مختلف پیشخوان وردپرس را یاد بگیرید و برای ساخت صفحات سایت از آن استفاده کنید. مهمترین ویژگی فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان در آریا تهران این است که شما میتوانید در هر قسمت از فیلم ها که سوالی برای تان پیش آمد در بخش نظرات همین صفحه سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند. پشتیبانی اساتید آموزش طراحی سایت با وردپرس به صورت ۲۴ ساعته میباشد و شما میتوانید تمامی سوالات خود را از اساتید بپرسید تا بدون هیچ مشکلی سایت تان را طراحی کنید. با دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان علاوه بر بهره مندی از دانش برترین اساتید وردپرس ایران میتوانید از خدمات پشتیبانی این اساتید نهایت بهره را ببرید. فیلم آموزش طراحی سایت رایگان با وردپرس هرآنچه برای ساخت سایت نیاز است بدانید را به شما آموزش میدهد و شما میتوانید مرحله به مرحله بدون هیچ پیش نیاز و دانش برنامه نویسی سایت حرفه ای بسازید و صفر تا صد طراحی سایت را یاد بگیرید. اگر در طراحی سایت وردپرسی سوالی داشتید که در فیلم های آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان پاسخ داده نشده بود میتوانید در قسمت نظرات بیان کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

هزینه مورد نیاز برای ساخت سایت با وردپرس

با یادگیری وردپرس می‌توانید در عرض چند ساعت با پرداخت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان یک وب‌سایت کامل راه اندازی نمایید. دلیل کم بودن قیمت تمام شده برای شما، این هست که خودتان کارهایی را انجام خواهید داد که طراحان سایت بابت انجام آن از شما هزینه‌های میلیونی دریافت می‌کنند.

پیش‌نیازهای یادگیری وردپرس

کافیست تنها کار با کامپیوتر را بدانید تا بتوانید با مرورگر و اینترنت کار کنید و سایت خود را راه‌اندازی کنید. تمام بخش‌های دوره به‌صورت مقدماتی شروع شده و شما را تا حرفه‌ای شدن راهنمایی خواهیم کرد. اگر میخواهید به راحتی سایت با وردپرس بسازید نیاز است کمی با نرم افزار های گرافیکی آشنایی داشته باشید تا بتوانید تصاویر خوبی برای سایت تان طراحی کنید. یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزار های گرافیکی که رد این حوزه به شما کمک میکند نرم افزار فتوشاپ میباشد. شما میتوانید برای آن که سایت های جذاب و منحصر به فردی بسازید به صفحه آموزش فتوشاپ رایگان مراجعه کنید و با مشاهده ده ها فیلم آموزشی رایگان کار با این نرم افزار را یاد بگیرید.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس برای سایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری، املاک و… متفاوت است. چرا که هر یک از این وب سایت ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند که همین عامل می تواند تعیین کننده قیمتشان باشد. وردپرس پلتفرمی است که برای آن هزاران قالب و پلاگین ساخته شده است. معمولا در کشورهایی که قوانین کپی رایت رعایت نمی شود، طراحان سایت از قالب و پلاگین های قفل شکسته استفاده می کنند. این موضوع می تواند مشکلات زیادی را برای صاحبان سایت ایجاد کند. علاوه بر مشکلات قانونی، مشکلات امنیتی هم می تواند برای این سایت ها به وجود آید. از طرف دیگر مشکلاتی در زمینه آپدیت آن ها وجود خواهد داشت. تعرفه طراحی سایت با وردپرس اف دیزاین، بر اساس قالب ها و پلاگین های لایسنس دار می باشد. چرا تعرفه طراحی سایت وردپرس اهمیت زیادی دارد؟ محدوده هزینه ساخت وب سایت بسیار وسیع است، همین امر باعث سردرگمی خریداران شده است. بسیاری از شرکت ها، اقدام به طراحی سایت با کمترین امکانات و در عین حال، بیشترین قیمت می کنند؛ در حالی که ممکن است شرکت دیگری سایتی با امکانات کامل را با قیمتی معقول به مشتری های خود ارائه دهد. بنابراین می توان گفت تعرفه طراحی سایت وردپرسی، تضمین کننده کیفیت یک سایت نیست. اگر می خواهید با اطمینان، سایت خود را به یک شرکت بسپارید، بهتر است که خدمات جانبی، سابقه شرکت و عوامل مهمی که در ادامه گفته ایم را نیز بررسی کنید. امکانات خاص تاثیرگذار بر قیمت طراحی وب سایت با وردپرس هر سایتی می تواند امکانات متفاوتی داشته باشد. برای اکثر سایت ها، امکانات پایه وردپرس کافی می باشد. اما ممکن است کارفرما درخواست امکانات خاصی را داشته باشد. برای مثال بخواهند یک سیستم چت آنلاین حرفه ای، در سایت وجود داشته باشد. تمامی این امکانات بر قیمت طراحی وب سایت با وردپرس تاثیر گذار هستند. هزینه ی طراحی سایت با وردپرس بر اساس تعداد صفحات هرچه قدر تعداد صفحات مد نظر شما کمتر باشد، هزینه ی طراحی سایت با وردپرس آن، کمتر خواهد بود. به همین دلیل بهتر است برای شروع کار تنها صفحات مهم سایت خود را مشخص کنید. سپس به مرور زمان صفحاتی که لازم است را به وبسایت خود اضافه نمایید. البته صفحات بلاگ پست و صفحه محصولات بدون هیچ محدودیتی قابل اضافه شدن است و هزینه اضافی ندارند. ظاهر این صفحات توسط تیم ما طراحی می شود، سپس به شما آموزش داده می شود تا پست های خود را در قسمت بلاگ به صورت نامحدود منتشر نمایید. یا اینکه محصولات خود را به بدون محدودیت به سایت اضافه نمایید.