اگر به دنبال یکی از معتبر ترین مراکز بلفاروپلاستی در شیراز هستید و میخواهید بهترین جراح بلفاروپلاستی و مجهزترین کلینیک را پیدا کنید باید به شما بگوییم مرکز زیبایی آوا بیوتی این امکان را به شما میدهد که با انجام جراحی بلفاروپلاستی در این کلینیک اقامت رایگان در هتل هدیه بگیرید. این مرکز یکی از مجهز ترین مراکز زیبایی در تهران است که به هم وطنان عزیز در شیراز و سایر شهر های ایران خدمات ارائه میدهد.

برای آشنایی با  دوره مراقبت از پوست فنی و حرفه ای  به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

بلفاروپلاستی در شیراز

بلفاروپلاستی (BLEF-uh-roe-plas-tee) نوعی جراحی است که افتادگی پلک ها را ترمیم می کند و ممکن است شامل از بین بردن پوست ، ماهیچه ها و چربی های اضافی باشد. با افزایش سن ، پلکهای شما کشیده می شوند و ماهیچه های پشتیبان آنها ضعیف می شوند. در نتیجه ، چربی اضافی ممکن است در بالا و زیر پلکهای شما جمع شود و باعث افتادن ابروها ، افتادن لبه های بالایی و کیسه های زیر چشم شما شود

عمل زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی نوعی جراحی زیبایی است که از لحاظ پزشکی انجام آن ضرورتی ندارد و تنها به دلیل ایجاد زیبایی بیشتر در اطراف چشم و جوانسازی پوست این ناحیه انجام می‌پذیرد. چروکیدگی یا پف کردگی پلک بالایی و در مواردی هم پلک پایینی، تضعیف عضلات و رفع کیسه‌های چربی متورم، از مواردی است که با عمل جراحی زیبایی پلک قابل درمان است.

هزینه عمل بلفاروپلاستی در شیراز

هزینه جراحی پلک در شیراز به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که می تواند برای هر فردی متفاوت باشد. قیمت دقیق عمل جراحی بلفاروپلاستی زمانی مشخص می شود که فرد به صورت حضوری با پزشک خود مشاوره شود و معاینات لازم نیز انجام گیرد.
همچنین عواملی مانند منطقه جغرافیایی، دستمزد جراح پلک، هزینه پرسنل اتاق عمل و در صورت نیاز هزینه بیهوشی، نوع پوست و شرایط بیمار و … بر روی هزینه عمل بینی تاثیر می گذارد.
بازه عددی هزینه عمل پلک در شیراز (در سال ۱۴۰۰) از ۳ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۱۰ میلیون تومان هم افزایش می‌یابد.

برای آشنایی با بهترین راهکار های از بین بردن موی صورت در منزل به صفحه از بین بردن موی صورت بدون لیزر مراجعه نمایید.

هزینه جراحی پلک به عوامل گوناگونی وابسته است و نیازمند بررسی پلک می‌باشد؛ به همین دلیل نمی‌توان بدون ویزیت بیمار و تخمین مشکلات پوست اطراف چشم، مبلغ دقیقی را برای آن برآورد نمود.

 

هزینه عمل بلفاروپلاستی در شیراز

بهترین جراح بلفاروپلاستی شیراز

حال این سوال پیش می آید که آیا جهت برگزیدن یک جراح حاذق و توانمند برای انجام جراحی پلک ، معیار خاصی وجود دارد ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله ؛ جهت انتخاب بهترین جراح پلک باید کلیه فاکتورهای تخصصی ، علمی و همچنین عملکردی جراح را از لحظ تخصص و تحصیلات ، تجربه و تبحر و نیز اخلاق مداری مورد ارزیابی قرار داد.

اهمیت انتخاب بهترین جراح پلک

به طور کلی چشم ها از دو بُعد بینایی و زیبایی ، دارای اهمیت قابل توجهی هستند و به عنوان عضوی حساس و حیاتی به شمار می روند.

از این رو افرادی که تمایل به انجام جراحی پلک دارند ، نباید نسبت به انتخاب جراح معالج خود بی اهمیت بوده و در خصوص این انتخاب مهم اهمال نمایند.

زیرا عدم تخصص کافی جراح ، افزون بر این که سلامت و بینایی چشم را به مخاطره می اندازد ؛ زیبایی چشم ها را نیز تحت الشعاع قرار داده و اثر سوء بر آن ها خواهد گذاشت.

قاعدتا یافتن بهترین جراح پلک ، امری دشوار تلقی می گردد ، چرا که امروزه شمار جراحانی که در زمینه اعمال جراحی زیبایی فعالیت می کنند رو به افزایش است.

متاسفانه در این میان ، چه بسا افراد غیر متخصصی وجود دارند که نه تنها نتایج مطلوبی از انجام جراحی پلک رقم نخواهند زد ؛ بلکه منجر به افزایش احتمال بروز عوارض جبران ناپذیری نیز برای متقاضیان این عمل جراحی می شوند.

در مرکز زیبایی آوا بیوتی بهترین جراحان بلفاروپلاستی گرد هم آمده اند تا جدیدترین روش های جراحی پلک برای درمان افتادگی پلک رابه شما عزیزان در سراسر ایران ارائه دهند.

بیشتر افراد به دلیل شایعات اخیر در ارتباط با لیزر در جستجوی این هستند، که آیا لیزر عوارضی دارد. برای اطلاع از عوارض لیزر به صفحه آیا لیزر باعث نازایی می شود، مرجعه نمایید.

بهترین مرکز بلفاروپلاستی در شیراز

بهترین مرکز بلفاروپلاستی در شیراز مرکزی است که تجهیزات کافی در این زمینه داشته باشد و از جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات در این مرکز استفاده شود.

تنها وجود تجهیزات تضمین کننده جراحی عالی برای شما نیست. شما باید مرکزی را انتخاب کنید که پزشکان متخصص و متعهد در آن خدمات زیبایی ارائه دهند.

مرکز زیبایی آوا بیوتی بهترین مرکز بلفاروپلاستی در ایران است که بهترین متخصصان را گرد هم آورده است.

متخصصان بلفاروپلاستی در آوا بیوتی از جدیدترین روش های جراحی استفاده میکنند و شما میتوانید با خیال راحت جراحی خود را در این مرکز انجام دهید.

اگر نگران در بودن این مرکز از شهرتان هستید خبر خوب آن که آوابیوتی برای هم وطنان عزیز شرایط ویژه ای را فراهم آورده است.

شما میتوانید با انجام جراحی بلفاروپلاستی در این مرکز اقمت رایگان در هتل را هدیه بگیرید و با خیال راحت دوران نقاهت خود را سپری کنید.

برای شرکت در دوره آموزش میکرودرم به صفحه آموزش میکرودرم با مدرک معتبر مراجعه نمایید.

بلفاروپلاستی با لیزر در شیراز

بلفاروپلاستی با لیزر یکی از روش های هنوین درمان افتادگی پلک است که تعداد معدودی از جراحان بلفاروپلاستی در ایران به این روش تسلط کافی دارند.

بلفاروپلاستی با لیزر در شیراز یکی از جراحی های پرطرفدار در چندسال اخیر است که هر روزه طرفداران بیشتری را به خود جلب میکند.

برای بلفاروپلاستی با لیزر در شیراز زمان زیادی صرف کنید و مرکزی را انتخاب کنید که تجهیزات کافی دراختیار داشته باشد و یکی از مراکز زیبایی مئدرن و پیشرفته در ایران یا شیراز باشد.

شما میتوانید برای انجام بلفاروپلاستی با لیزر با مرکز آوا بیوتی تماس بگیرید و بعد ازتحقیقات درباره تخصص پزشکان این مرکز و مطمئن شدن از تجهیزات این مجموعه جراحی خود را با خیال راحت به پزشکان این مرکز بسپارید.

اگر به  دنبال  شرکت در دوره های پاکسازی پوست در بهترین و معتبر ترین کیلینیک زیبایی هستید، به صفحه  مدرک دوره پاکسازی پوست مراجعه نمایید.

آیا بلفاروپلاستی در شیراز مناسب من است

اگر پلک های شما به صورت ژنیتیکی یا ارثی حالت افتادگی دارد و چشم های شما ریز دیده میشود بلفاروپلاستی برای شما توصیه میشود.

اگر در اثر گذر زمان و افزایش سن پلک بالا و پایین تان حال پف آلود پیدا کرده شما میتوانید یکی از کاندیدای بلفاروپلاستی در شیراز باشید.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که بلفاروپلاستی تنها با وجود دو شرط بالا به کسی پیشنهاد نمیشود و حتما باید تحت مشاوره حضوری زیر نظر پزشک متخصص قرار بگیرید.

در مشاوره حضوری مشخص میشود که این عمل مناسب شما هست یا نه. گاهی امکان دارد امرو زیبایی دیگری برای شما توصیه شود.

برای مثال لیفت شقیقه یکی از کار هایی که در این زمینه پس از معاینات پیشنهاد میشود و در مواقعی میتواند جایگزین جراحی پلک شود.

مراقبت های قبل و بعد از بلفاروپلاستی در شیراز

اگر میخواهید میزان عوارض احتمالی جراحی افتادگی پلک تان را کاهشدهید باید نکاتی را قبل و بعد از جراحی انجام دهید تا عوارض به حداقل میزان کاهش یابد.

قبل از جراحیوقت زیادی را برای پیدا کردن مرکز مجهز و پزشک متخصص و متعهد صرف کنید.

پیدا کردن بهترین جراح بفاروپلاستی در شیراز و تهران تقریبا 70% راه برای داشتن نتیجه عالی از جراحی است.

روز جراحی آرایش نداشته باشید.

بعد از بلفاروپلاستی از مالیدن چشم ها اجتناب کنید.

اگر از لنز استفاده می کنید، تا دو هفته پس از جراحی استفاده از لنز ممنوع است

برای محافظت از پوست پلک در مقابل آفتاب و باد، عینک آفتابی تیره بزنید.

تا چند روز طوری بخوابید که سرتان بالاتر از سطح قفسه سینه قرار گرفته باشد.

برای کاهش التهاب از کمپرس یخ استفاده کنید.

شما میتوانید سایر امور زیبایی خود مانند تزریق چربی به سینه را در مرکز زیبایی آوا بیوتی با جدیدترین روش های روز دنیا انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

منبع

مقالات مرتبط: