بهترین وکیل تهران چه ویژگی دارد؟

در حالت کلی بخواهیم بگوییم باید به یک وکیل حرفه ای تمامی قوانین را بلد باشد و بتواند کارهای حقوقی و کیفری را بدرستی انجام دهد. ویژگی های وکیل خوب می توان به :

1- تسلط کافی به امور حقوقی و کیفری

2- دارای اعتماد به نفس بالا

3- دارای صدای رسا

4- قادر به دفاع از موکل در جلسات دادگاه

5- توانایی نوشتن لایحه برای ارائه به دادگاه

6- توانایی دادن مشاوره حقوقی در تمامی زمینه ها

7- و…….

انتخاب بهترین وکیل تهران

افرادی که با پرونده‌های مختلف کیفری برخورد، دارند از دو طریق می‌توانند به انتخاب وکیل کیفری اقدام نمایند.

در این زمینه، این افراد می‌توانند به بهترین وکالت تهران مراجعه نمایند و یا یک وکیل متخصص کیفری برای پیشبرد پرونده خود انتخاب نمایند.

وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز است. ایشان دارای بیش از 10 سال سابقه وکالت در مراجع قضایی می‌باشند. در سال 1382 از دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ تهران فارغ التحصیل شد و در همان سال پس از شرکت در آزمون‌ سراسری و با کسب رتبه 200 در رشته حقوق وارد دانشگاه علوم قضایی تهران می‌شود. تاکنون وکیل و مشاور چندین شرکت خصوصی و معتبر بوده و هست. او به تلاش‌های پیگیرانه برای کسب نتایج مورد نظر موکلانش، موفقیت در دعاوی تخصصی ملک، دعاوی بازرگانی و بین المللی معروف است. همچنین ایشان در وکالت پرونده‌های سنگین حقوقی، دعاوی بین‌المللی، دیوان عالی کشور، امور بانکی، وکیل ایرانیان مقیم خارج از کشور، دعاوی تجار ایرانی با تجار و شرکت های خارجی سابقه بسیار درخشانی داشته‌اند. به صراحت می‌توان گفت او یکی از بهترین وکیل‌های تهران است.

برخی از پرونده‌ها

دعـــاوی  مربوط به مـلـکــ : 

 دفاع از پرونده ملک مشارکت در ساخت برج آمیتیس الهیه  

تنظیم قرارداد فروش واحدهای برج آمیتیس الهیه

رفع مشکل سند مالکیت ویلایی معروف در دماوند و تنظیم قرارداد فروش آن‌ها

دعاوی بیـن اللملــی: 

وکیل شرکت پارت نیرو ایران، دفاع از شرکت در مقابل شکایات شرکت بازرگانی عمانی و امارات متحده عربی

وکیل آقای فیلسوف مخترع بین المللی کشور

وکیل شرکت بازرگانی برق فرتاک، و دفاع از شرکت در مقابل شرکت بازرگانی قطر استار کشور قطر

داوری بیـن المـللــی: 

طرح دعوا و دفاع از شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی در قراردادهای بین المللی که به داوری ارجاع شده است

امـور گـمــرکـــــی: 

 طرح دعوا و دفاع پرونده‌های گمرکی و جرایم مربوط به واردات و صادرات کالا

طرح دعوا و دفاع از پرونده گمرکی شرکت رایتک در دیوان عدالت اداری

پرونـده امــنـیـتی: 

 ارائه مشاوره حقوقی تخصصی در پرونده معروف 150میلیون دلار ارز دولتی

مشاوره حقوقی در پرونده‌های جاسوسی و امنیتی

دفاع از پرونده باند جعل اسناد و اوراق ادارات دولتی ایران

دفاع از باند جعل مهر و هوگرام دفاتر اسناد رسمی

دفاع در پرونده معروف پیوند غیرقانونی کلیه به اتباع خارجی

دیوان عدالـت اداری:

طرح دعوا و شکایت از گمرک جمهوری اسلامی ایران در پرونده شرکت رایتک

طرح دعوا علیه شهرداری تهران در پرونده دفتر حج خیرخواه

اعمال ماده ۷۹ دیوان عدالت اداری

دعاوی ماده ۴۷۷

پرونده‌های ارث و میراث، ملک ایرانیان خارج از کشور (ترکیه، امارات متحده عربی، جمهوری آذربایجان و برخی از کشورهای اروپایی و …)

روند کار دفاتر وکالت چگونه است؟

روند همگی امور در دفتر وکالت در راستای تحقق عدالت و مصلحت موکلان است. در دفتر وکالت لازم است یک سند عادی یا غیر رسمی و یا یک سند رسمی به عنوان وکالت‌نامه از جانب موکل به وکیل داده شود تا انجام امور اداری، حقوقی و معاملات از جانب وکیل برای موکل ممکن شود.

حرفه وکیل چه در دفتر وکالت تهران و چه در هر جای دیگر، یکسان است و همگی وکلا ابزار قانونی مشابهی را در اختیار دارند؛ این ابزار همان متن قوانین و اسنادی است که رسیدگی به امور حقوقی را ممکن می‌سازد. بعد از مراجعه به وکیل و تنظیم اسناد لازم، وکلا روند رسیدگی، پیگیری و حل پرونده‌های حقوقی را آغاز می‌کنند و تا آخرین مرحله و دسترسی به بهترین نتیجه ممکن، این فعالیت ادامه می‌یابد.

اعضای دفتر وکالت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

در هر دفتر وکالت علاوه بر مدیر دفتر، یک کارشناس حقوقی، یک کارشناس فناوری اطلاعات و دو کارمند دفتری حضور دارند. مدیریت دفتر وکالت بر عهده مدیر دفتر است که پروانه وکالت به نام او صادر شده است. اگر میزان خدمات دفتر وکالت و تعداد مراجعان افزایش یابد، اداره کل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دستور به افزایش منابع انسانی دفتر وکالت می‌دهد.

کارشناس حقوقی دفتر وکالت تهران و شهرستان‌ها فردی است که دست‌کم مدرک کارشناسی در رشته‌های مرتبط با علوم قضایی، حقوق و فقه از موسسات آموزش عالی یا دانشگاه‌ها داشته باشد. دارندگان مدرک سطح دو یا بالاتر از حوزه‌های علمیه نیز می‌توانند در سمت شغلی مشغول به کار شوند. برای کارشناس فناوری اطلاعات نیز همین شرایط قابل پذیرش است.

بهترین وکیل تهران چه ویژگی‌ هایی دارد؟

یک وکیل برای اینکه بتواند توصیه‌های اثربخشی در زمینه‌های مختلف حقوقی داشته باشد و پرونده‌های مربوطه را به سرانجام برساند باید دارای ویژگی‌های معینی باشد از جمله:

آشنایی به ظرایف قانونی:

یک وکیل خوب از تمام مواد و تبصره‌های قانون مدنی، قوانین مربوطه و استثنائات آنها آگاه است. آشنایی به کلیات قانونی در بسیاری موارد کافی نیست. شاید شما هم دیده‌ باشید کسانی که با مطالعه یکی دو کتاب قانون تصور می‌کنند که از زیر و بم قانون‌گذاری ها اطلاع دارند. در صورتی که موفقیت در پرونده‌های حقوقی و کیفری مستلزم دانستن جزئیات و ظرایف قانونی است. بنابراین وکلایی که دانش بیشتری در این زمینه داشته باشند اثربخش‌تر خواهند بود. بهترین وکیل در تهران را از ما بخواهید.

تجربه عملی در پیگیری‌ پرونده‌ های حقوقی:

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که یک وکیل خوب باید داشته باشد آشنایی به روندهای اداری و پیگیری عملی پرونده‌های حقوقی و کیفری و در واقع تجربه در زمینه حل و فصل معضلاتی از این دست است. تجربه عملی در کنار دانش علمی یک وکیل خوب می‌تواند به شما کمک کند تا پرونده‌های متنوعی را در زمینه‌های گوناگون اعم از کلاهبرداری، خانواده، مهریه، ارث، معاملات و غیره را با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین مدت به سرانجام برسانید

زمینه فعالیت بهترین وکیل در چه مواردی است

خدمات قابل ارائه در بخش وکالت گروه وکلای آریا دادیار شامل: وکیل کیفری، ثبت شرکت در تهران، وکیل خانواده، طلاق توافقی، حقوقی ، وکیل دیوان عدالت اداری، وکیل اداره کار و دیگر خدمات اداری و حقوقی مربوط به پرونده های مختلف را با وجود وکلای کارآمد انجام می دهد.

زمان شروع بهترین وکیل در تهران چه موقع است

گروه وکلای آریا دادیار ، فعالیت خود را از سال 1389 به منظور ارائه خدمات مشاوره ای به متقاضیان آغاز نمود. در این مدت ارائه مناسب این خدمات، استقبال کم نظیر مراجعه کنندگان، دانشجویان حقوق، همکاران و صاحب نظران را به دنبال داشته. اعضای این گروه متشکل از وکلا و کارشناسان متخصصی است که مورد تایید مدیریت می باشند. مخاطبین می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر وکلا، از طریق طرح سوال حقوقی در سایت، تلفنی و سایر راه های ارتباطی آنلاین پرسش های خود را مطرح و از تجربیات و تخصص وکلا و کارشناسان مربوطه، استفاده نمایند. از سویی وکلا نیز می توانند از امکان معرفی خود و ارائه ی خدمات حقوقی در سراسر ایران و جهان، بهره مند شوند .

خدمات آنلاین توسط بهترین وکیل

ارائه خدمات در رسته های مختلف به صورت تخصصی و آنلاین امکان ارتباط خصوصی با وکلا یا کارشناسان متخصص از طریق آدرس های ثبت شده امکان انتخاب وکیل یا کارشناس بر اساس سوابق، تخصص و .. عضویت وکلا و کارشناسان متخصص و توانا از سراسر کشور و جهان مشاوره حقوقی، خدمت دیگری است که ما افتخار ارائه ی آن را به هم وطنان عزیز پیدا کرده ایم. گفتنی است این خدمات به صورت وکیل آنلاین و کاملا رایگان می باشد. برای بهره مندی از مشاوره حقوقی، شما می توانید با کلیک بر روی طرح سوال حقوقی، پرسش های خود را مطرح نمایید تا وکلای همکار در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

نقش پیشرفت علم در انتخاب بهترین وکیل تهران

امروز با توجه به پیشترفت علم و تکنولوژی روش های مختلفی جهت سهولت در انجام امور ایجاد می شود که یکی از این روشها ایجاد بستر مناسب در فضای اینترنت جهت  راهنمایی و مشاوره حقوقی در خصوص دعاوی و شکایات حقوقی و احقاق حق موکلین میباشد . این مجموعه با بکارگیری جدیدترین روش و تکیه بر دانش فنی توانسته بعنوان بزرگترین و موفق ترین مرکز مشاوره حقوقی فعالیت نماید ، مشاوره حقوقی و قبول کلیه دعاوی حقوقی و کیفری توسط مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری .

بهترین وکیل تهران

بهترین وکیل تهران که کار حقوقی می کند

با توجه به شرایط زندگی امروزی و مشکلات و مشغله های فکری و کاری در دنیای امروز بهترین راه برای رسیدن به حق و حقوق خود قبل از انجام هر کاری ابتدا مشاوره با وکیل در خصوص موضوع شکایت و همچنین انتخاب بهترین وکیل تهران جهت انجام امور حقوقی آشنا به تمام قوانین حقوقی و کیفری بروز میباشد . موسسه ما در کوتاهترین زمان ممکن پس از مشاوره با وکیل کاردان میتوانید با سپردن پرونده خود به وکلای ما در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه برسید. گروه وکلای آریا دادیار با دارا بودن کادری مجرب تشکیل شده از وکیل پایه یک دادگستری و بهترین وکیل زن ، بهترین وکیل مرد در تهران و سراسر ایران با سابقه ای درخشان در به نتیجه رساندن پرونده های حقوقی بعنوان بزرگترین مرکز مشاوره حقوقی در ایران شناخته می شود .

وکیل حرفه ای در تهران

پیدا کردن وکیل خوب در تهران کار دشواری نیست ولی اینکه بتوانید وکیل حرفه ای در تهران پیدا کنید که بتواند به پروند شما اضافه شده و به عنوان وکیل مدافع در دادگاه حاضر شود کار دشواری است زیرا وکلای حرفه ای معمولا سرشان شلوغ است و زمان رسیدگی به پرونده های شما را ندارند.

به همین دلیل تیم وکلای گروه آریا دادیار این امکان را فراهم نموده است که به راحتی بتوانید وکیل متخصص در پرونده خود را پیدا کنید و به راحتی با ایشان قرارداد وکالت به امضا برسانید.

برای اینکه در پرونده های خود پیروز شوید باید به دنبال وکیل پایه یک دادگستری بگردید که در تهران فعالیت و سابقه خوبی داشته باشد ، لذا نباید در انتخاب وکیل سرسری و ساده عمل کنید ، زیرا انتخاب وکیل کم تجربه شاید ضربات جبران ناپذیری در ادامه روند زندگی شما وارد نماید.

پس اگر به دنبال وکیل پایه یک دادگستری تهران هستید پیشنهاد ما تماس با اپراتور ها و مشاورین گروه آریادادیار می باشد که با توجه به نوع پرونده شما بهترین وکیل موجود در منطقه شما را پیشنهاد دهد و در صورت ایجاد ارتباط با وی ، ئسترسی موجود را ارائه دهد.

وظیفه بهترین وکیل تهران چیست؟

  1. درستکاری و صداقت
  2. رعایت کردن حدود و اختیارات در وکالت
  3. حفظ اسرار موکل خود
  4. مراقبت و پیگیری لازم در تعقیب دعوی
  5. رعایت مصلحت موکل
  6. احساس وفاداری نسبت به موکل خود
  7. تشویق به سازش بین طرفین

حافظ اسرار موکل بودن یکی از صفات اساسی و مهم در وکیل خوب تهران است.

رازداری و حفظ اسرار موکل یکی از وظایف قانونی وکیل خوب تهران است. وکیل خوب تهران در برابر موکلین خود موظف به حفظ اسرار می باشد و این وظیفه حرفه ای وکیل خوب در تهران حتی پس از پایان یا قطع رابطه وكالتی با موکل نیز باید استمرار یابد حتی اگر اختلافی بین آنها بوجود آمده باشد و یا وکالت قبل از انجام موضوع آن از طرف وکیل خوب تهران یا موکل مرتفع شده باشد. بنابراین وکیل منعزل نیز موظف به حفظ اسرار موکل خود می باشد. وکیل خوب تهران باید در حفظ اسرار و اطلاعات محرمانه موکل خود نهایت تلاش خود را به عمل آورده، بطور مثال در نگهداری پرونده های موکلین و در دسترس نبودن آنها دقت لازم مبذول فرموده و از مکالمات دور از احتیاط درباره موکل اجتناب نمایند.

در مورد حفظ اسرار موکل ماده ۳۰ قانون وکالت ۱۳۱۵ چنین مقرر می دارد: « وکیل باید اسراری را که به واسطه وكالت از طرف موکل مطلع شده و همچنین اسرار مربوط به حيثيات و شرافت و اعتبارات موکل را حفظ نماید ».

در آئین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۳۳۴ برای افشاء اسرار موکل مجازات انتظامی درجه ۵ یعنی ممنوعیت از ۳ ماه تا یک سال از شغل وکالت در نظر گرفته شده است.

برای ارائه خدمات مؤثر و پیشبرد و موفقیت در یک دعوی لازم است که رابطه وکیل خوب تهران و موکل مبتنی بر صداقت و اطمینان باشد. اگر چنین اعتمادی حاصل گردد و موكل وکیل خوب تهران را محرم اسرار خود بداند آنگاه است که می تواند بدون هیچ دغدغه ای احساس امنیت و آرامش کرده و با صداقت کامل با وکیل خود گفتگو نماید و اطلاعات لازم را در اختیار او قرار دهد و از کتمان مسائلی که گفتن آن می تواند در سرنوشت دعوی مؤثر واقع گردد بدلیل ترس از افشاء آن ها و صدمات حیثیتی خودداری ننماید و از محرمانه ماندن اطلاعات سری اطمینان داشته باشد.