اگر میخوای رمز هر گاوصندقی رو عوض کنی و هیچ مشکلی برات پیش نیاد حتما این مقاله رو تا اخر بخون. در اینجا یه فیلمی برای راحتی شما قرار دادم که میتونید خیلی راحت تغییر رمز گاوصندوق رو یاد بگیرید اما اگر مشکلی بود میتونید به صفحه فراموشی رمز گاوصندوق کاوه مراجعه کنی تا روش های مختلف این کار رو آموزش ببینی.

اگر رمز قبلی گاوصندوق تون رو فراموش کردید بهترین کار برای تغییر و ثبت رمز جدید اینه که کلید * رو فشار بدید. با فشار دادن این کلید رمز قبلی گاوصندوق تون پاک شده و شما میتونید رمز جدید برای گاوصندوق تون تنظیم کنید.

روش دیگری وجود دارد که میتوانید از آن برای تغییر رمز انواع گاوصندوق استفاده کنید. در این روش لازم است که دکمه ریست گاوصندوق تان را فشار دهید. این دکمه در همه گاوصندوق ها وجود دارد و شما با فشار دادن آن به راحتی میتوانید هرانچه که به عنوان رمز قبلی در گاوصندوق تان ذخیره شده را پاک کنید.

برای تنظیم رمز جدید کلید # را فشار دهید و رمز 6 رقمی که دوست داری وارد کن.

در مرجله بعد بهتره کلید again را فشار دهید.

در مرحله بعد دوباره رمز وارد شده را تکرار کنید و دوباره کلید # را فشار دهید.
به این ترتیب رمز گاوصندوق تون عوض شده.

یکی دیگه از مشکلاتی که برای صاحبان گاوصندوق پیش میاد اینه که رمز گاوصندوق رو کلا فراموش میکنن.

در این مواقع کار یکم سخت تر میشه و صاحب گاوصندوق شاید به تنهایی نتونه کاری پیش ببره.

یه مقاله ای تو این زمینه خوندم که خیلی به درد بخور بود و به نظرم راهکار های خوبی پیشنهاد میداد. اسم این مقاله چگونه گاوصندوق کلیدی را باز کنیم بود.

مهمترین کاری که در این زمان باید انجام دهید حفظ خونسردی و آرامش است. هرچه بیشتر دست پاچه شوید شرایط بدتر میشود و ممکنه حتی قفل گاوصندوق رو هم خراب کنید.

بهتره اگه سر رشته فنی ندارید کلا بیخیال باز کردن گاوصندوق شوید و به کسایی که در این رشته کار میکنند زنگ بزنید تا به خانه شما بیان و کار را تمام کنند.

در نظر داشته باشید که اگر خیلی غیر اصولی با گاوصندوق رفتار کنید ممکنه قفل خراب شده و دیگه نتوانید آن را باز کنید.

برای باز کردن گاوصندوق بدون کلید راه های مختلفی وجود داره مثل استفاده از سنجاق و ابزار هایی مانند مته و دریل.

استفاده از سنجاق برای باز کردن گاوصندوق های مکانیکی استفاده میشه ولی اگه گاوصندوق شما دیجیتالی و اثر انگشتی است بهتره بیخیال این روش بشید.

یکی از کار هایی که متخصصین برای باز کردن گاوصندوق بدون کلید انجام میدهند استفاده از کلید های چند محوره.

این کلید ها ساختار جالبی دارن و بهتره حتی برای یکبار هم شده این کلید ها رو ببینید و طرز استفاده از آن ها رو یاد بگیرید.

این کلید ها به محض وارد شدن در قفل گاوصندوق مکانیکی ساختار قفل را به خود میگیرد و به شکل قفل گاوصندوق در میاید و شما میتوانید بدون کوچکترین زور و فشاری درب گاوصندوق تاون رو باز کنید.

البته باید بدونید که این کلید ها در بازار مثل نقل و نبات نریخته و هرکسی نمیتونه اون ها رو بخره.

این کلید ها فقط برای شرکت هایی که در حوزه باز کردن گاوصندوق و تعمیرات گاوصندوق فعالیت میکنن ساخته و عرضه میشه.

یکی دیگه از کار هایی که میتونید برای باز کردن گاوصندوق های قدیمی و جدید استفاده کنید اینه که با استفاده از شاخص مورب و و عمودی که روی گاوصندوق هست درب آن را باز کنید.

برای این کار ابتدا شاخص عمود گاوصندوق رو روی عدد صفر قرار بدهید.

شما قرار است 3 تا عدد 2 رقمی به عنوان رمز گاوصندوق تون انتخاب کنید مثلا 23 ، 44، 76.

در مرحله بعد اولین عدد که 23 است را با چرخاندن صفحه مدرج به سمت چپ روی عدد 23 قرا دهید.

این کار را برای 4 بار تکرار کنید.

حالا نوبت به عدد بعدی یعنی 44 میرسد. برای این کار مجددا همین کار راباید 3 بار تکرار کنید با این تفاوت که این بار باید صفحه مدرج رو به سمت راست بچرخانید.

در مرحله آخر که نوبت به عدد سوم یعنی عدد 76 میرسد باید صفحه مدرج را به سمت چپ بچرانید و تنظیم عدد سورو باید 2 بار تکرار کنید.

مرحله آخر برای باز کردن گاوصندوق مکانیکی به روش گفته شده این است که صفحه مدرج را به سمت راست بچرخانید.

با این کار شما میتوانید زبانه گاوصندوق را آزاد کنید و به راحتی به هر آنچه که در داخل گاوصندوق تان است دسترسی پیدا کنید.

یکی از شرکت هایی که در ایران در حوزه باز کردن گاوصندقو و تعمیرات گاوصندق خیلی فعالیت میکند شرکت گنج بان است.

این شرکت یکی از شرکت های مطرح و معروف در تهران است که تو چند سال اخیر نیروی خود را برای ارائه خدمات به شهر های اطراف هم اعزام میکنه.

یکی از مطمئن ترین کار هایی که میتونید برای تغییر رمز و باز کردن رمز گاوصندقو تونانجام بدید اینه که به شرذکت هایی مثل گنجبان اعتماد کنید و کارتان را به آن ها بسپارید تا هم از ایمنی کار مطمئن شوید و هم از سلامتی و آسیب ندیدن گاوصندوق بعد از باز کردن مطمئن باشید.

این شرکت ها گارانتی انجام کار به شما ارائه میدهندد و شما مطمئن از این موضوع خواهید بود که بعد از انجام کار قفل گاوصندوق تون هیچ مشکلی پیدا نمیکنه.

چطور گاوصندوق رو باز کنیم که به قفلش آسیب نزنیم

برای اینکه گاوصندق شما به صورت حرفه ای باز بشه یا باید در کار های فنی سررشته داشته باشید یا قبلا این کار را تجربه کرده باشید یا تجربه سرقت از گاوصندوق رو داشته باشید!!!!

ابزار هایی تو بازار موجودن که برای باز کردن قفل گاوصندوقی استفاده میشن اما نمیشه گفت این ابزار ها برای استفاده همه طراحی شدند و استفاده از آن ها برای همه راحته.

همه این ابزار ها قلق دارن و اگه بلد نباشی با اون ها کار کنی ممکنه یا این ابزار ها که برای خریدشون پول دادی بشکنن یا به خود گاوصندوقت آسیب بزنی.

الانم که گاوصندوق خیلی گرون شده و اگه یه قطعش خراب بشه باید خداد تومن پول بدی تا اون رو درست کنی.

پس اگه میخوای قفل گاوصندوقت آسیب نبینه و خراب نشه بهترین کار اینه که یکم پول برای شرکت هایی که تو این زمینه متخصصن پرداخت کنی تا مجبور نشی بعدا برای تعویض قفل گاوصندوقت مجبور نشی هزینه خیلی بیشتری بدی.

منبع