گاوصندوق سایروس جزء جدیدترین و به روزترین گاوصندوق های تولید شده در ایران می باشد که با استفاده از تجربیات پیشین و تکنولوژی امروزه این گاوصندوق تولید شده در اختیار مردم قرار گرفته است.

از ویژگی های منحصر به فرد گاوصندوق سایروس طراحی متفاوت و متمایز از آن نسبت به انواع گاوصندوق دیگر میباشد به همین دلیل در کاربردهای مختلفی استفاده می شود.

در این مقاله قصد داریم و مطالب مفیدی را درباره گاوصندوق سایروس ویژگی ها و قیمت گاوصندوق بیان کنیم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات فنی گاوصندوق سایروس

همانطور که می‌دانید از گاو صندوق برای نگهداری اسناد و مدارکی که مهم و ارزشمند استفاده می‌شود و مهمترین ویژگی که باید داشته باشد امنیت بالای آن است.

اگر یک گاوصندوق نتواند امنیت مدارک و اجناسی که در داخل آن قرار دارد را حفظ کند دلیلی برای خرید گاوصندوق وجود ندارد.

پس مهمترین ویژگی که یک گاو صندوق می تواند به عنوان امن ترین گاوصندوق خانگی برای ما داشته باشد تامین امنیت مدارکی است که داخل آن قرار میگیرد. شما میتوانید برای خرید گاوصندوق دیجیتال با همکاران ما در گنج بان تماس بگیرید.

مشخصات فنی گاوصندوق سایروس

مشخصات فنی گاوصندوق سایروس می توان به دو جداره بودن آن اشاره کرد که این گاوصندوق دارای دو جداره داخلی و خارجی می باشد. هر دو جداره این گاوصندوق از جنس ورق فولاد و با ضخامت های خاصی (در حدود ۳ میلی متر) ساخته شده اند.

جنس این ورق های فولادی باعث شده که گاو صندوق سایروس ضد برش باشد که معمولاً به این ورق های فولادی فولاد کربنی نیز گفته می شود.

برای ساخت این ورق فولادی از کربن استفاده شده است و به دلیل وجود این آلیاژ سبب شده این ورق فولادی مکمل از ورقه های آهنی باشد به همین دلیل گفته می شود که این نوع ورق فولادی ضدبرش می باشد.

شرکت گنج بان آماده فروش انواع گاوصندوق مانند گاوصندوق بانکی، گاوصندوق اداری و شرکتی ، گاوصندوق خانگی و گاوصندوق هتلی است.

قیمت گاوصندوق سایروس

در تعیین قیمت گاوصندوق سایر عوامل مختلفی درگیر هستند و بستگی دارد که شما چه نوع گاوصندوقی را برای کاربرد خود انتخاب می کنید.

شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت گاوصندوق سایروس با کارشناسان ما در گنج بان تماس گرفته و از مشاوره رایگان برای خرید گاوصندوق و اطلاع از ویژگی های انواع گاوصندوق ها بهره مند شوید.

همچنین در صورتی که قصد داشته باشید با ویژگی های سایر گاوصندوق ها آشنا شده و متناسب با کاربرد خود یک گاو صندوق برای خود تهیه کنید می توانید از مشاوره و اطلاعات همکاران ما بهره مند شوید.

همکاران ما در گنج بان برای تعمیر گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما هستند. کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شده و با ارزان ترین قیمت مشکل گاوصندوق شما را برطرف کنند.

قیمت گاوصندوق سایروس

ویژگی گاوصندوق سایروس

مهمترین ویژگی گاوصندوق سایروس امنیت بالای آن و ضد برش و محکم بودن آن می باشد. همانطور که می‌دانید در گاوصندوق خانگی برای آنکه بتوان استحکام گاو صندوق را افزایش داد و همچنین به دنبال استحکام امنیت نیست بیشتر شود معمولاً از بتن و همچنین میلگرد با قطر ۱۴ میلیمتر استفاده میشود.

ویژگی دیگر گاوصندوق سایروس این است که در ساخت آن از سیلیکون استفاده شده است.

همانطور که می دانید سری که نداره خاصیت اهداف پذیری زیادی می باشد و همچنین در برابر حرارت عایق است و به همین دلیل در ساخت این گاوصندوق استفاده شده تا از نفوذ هر گونه آب و حرارت به داخل گاوصندوق جلوگیری کند. برای خرید بهترین گاوصندوق اثر انگشتی میتوانید از همکاران ما لیست قیمت انواع گاوصندوق را دریافت کنید و متناسب با بودجه خود ارزانترین گاوصندوق را خریداری نمایید.

ویژگی گاوصندوق سایروس

از دیگر ویژگی های گاوصندوق فقط بودن آن اشاره کرد. این صندوق دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار می باشد و همچنین برای قفل گاوصندوق از یک سیستم ایمنی ضد سرقت استفاده شده است. شما میتوانید با نصب قفل دیجیتال یک گاوصندوق دیجیتال و در عین حال ایمن داشته باشید.

این سیستم است سرقت به گونه ای است که دارای ۸ زبانه در اطراف در گاوصندوق و همچنین چهار زبانه متحرک در قسمتهای مختلف درب گاوصندوق می باشد.

گاوصندوق سایروس دارای استاندارد ۱۶۷۱ و همچنین گواهینامه CE اروپا است. این استانداردها بیان می کند در صورتی که این گاوصندوق سایروس برای مدت زمان ۹۰ دقیقه در درجه حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار بگیرد هیچ تغییری در آن رخ نمی دهد که این از ویژگی های مهم گاوصندوق سایروس به شمار می رود.

کاربرد گاوصندوق سایروس

همانطور که گفته شد گاوصندوق سایروس جز محصولات جدید تولیدی گاوصندوق می باشد و در ساخت این گاوصندوق علاوه بر استفاده از تجربیات ساخت گاوصندوق های قبلی از تکنولوژی های روز دنیا نیز استفاده شده است.

کاربرد گاوصندوق سایروس

طراحی منظره فردی که برای ساخت گاوصندوق سایروس مورد استفاده قرار گرفته باعث محبوبیت آن و استفاده از آن در کاربردهای مختلف شده است.

برای کاربرد گاوصندوق آثار او می‌توان به استفاده از آن در طلاسازی ها، صرافی ها، بانک ها به طور کلی مکان هایی که لازم است در آنها اسناد و مدارک مهم و ارزشمندی نگهداری شوند اشاره کرد.

رنگ آمیزی گاوصندوق سایروس معمولاً به روش الکترو استاتیک بوده که این روش باعث شده گاوصندوق از جهت مقاومت و جذب زندگی کیفیت بالاتری نسبت به رنگ های روغنی و کوره ای داشته باشد.

منبع : گاوصندوق سایروس