وقتی شروع به یادگیری یک مهارت می کنیم، کسب مدرک معتبر، جزو مواردی است که باید حتما به آن توجه داشته باشید.

کسب مدرکی با اعتبار بین المللی می تواند به شما کمک کند که در هر جای دنیا که هستید نگرانی از بابت پیدا کردن شغل و شروع کسب و کار نداشته باشید.

اگر دنبال راهی هستید که بتوانید مدرک بین المللی کسب کنید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

پیشنهاد ویژه: برای شروع یادگیری کامپیوتر از دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد شروع کنید.

مدرک بین المللی چیست؟

این عبارت به دوصورت می تواند معنی شود که هر کدام معنای مخصوص دارند: در معنای اول مدرک بین المللی یعنی یک سازمان یا آموزشگاه در ازای آموزش خود به شما، چنین مدرکی را اعطا می کند که درد سطح بین المللی هم اعتبار دارد. معنای دوم مقداری جزئی تر می باشد و تحت همین عنوان مدارک بین المللی به مدارکی گفته می شود که درجه و اعتبار مورد نظر چند سازمان علمی جهانی برسند. هم چنین برای دریافت مدرک بین المللی کافی است دوره مورد نظر را در آموزشگاه دلخواه بگذرانید و پس از آن آزمون بدهید و معتبر ترین گواهی نامه های بین المللی را دریافت کنید. بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت در زمینه های کشاورزی، صنعت و خدمات می باشد که البته باید به این نکته توجه نمود که این مدرک و تقاضای شغلی برای هر کشوری متفاوت است. برای مثال از لیست مدارک بین المللی رشته های زیر را می توان نام برد: سینمای دیجیتال، فنی و مهندسی، دوره های مهندسی، معماری و دکوراسیون داخلی، شبکه و سخت افزارو…

انگلستان qal مدرک معتبربین المللی

این شرکت یک مرکز مستقل برای ثبت و صدور گواهی نامه است که توسط اتحادیه اروپا تائید شده است . مرکز این سازمان در کشور انگلستان است و علاوه بر این کشور در نقاط مختلف نیز دارای شعب متعدد می باشد و پیوسته در حال ارائه خدمات و ثبت و صدور گواهینامه بین المللی آموزش می باشد.

روش استعلام مدارک و گواهینامه ها

مهارت آموزان پس از گذراندن کلاس ها ودوره های مربوطه باید در آزمون هماهنگ نیز نمره حد نصاب را دریافت کنند . به همین جهت ابتدا باید هزینه ای را به عنوان هزینه دانلود واریز کرد تا کد شناسایی به داوطلب نمایش داده شود و پس ازان میتوان برای استعلام مدرک بین المللی اقدام کرد و  فایل مربوطه را دانلود کرد.

برای کسب اطلاعات بیش تر مقاله استعلام مدرک فنی حرفه ای و نتایج آزمون فنی حرفه ای را مطالعه کنید.

مدرک URS انگلستان

یکی از بزرگترین شرکت های مشهور در قاره هایی مانند آمریکا، اروپا وآسیا می باشد که سابقه ای بسیار طولانی در زمینه صدور گواهی نامه آموزشی و مدارک معتبربین المللی دارد. این سازمان به سازمان بازرسان یونایتد وابسته است و تحت نظر آن مشغول به فعالیت می باشد و اعتبار مدرک سرتیفیکیت آن بالا می باشد. این مدرک همانند مدرک روتا انگلستان و مدرک تاپ انگلستان یکی از مدارک معتبر انگلستان است. این مرکز به دلیل داشتن شعب مختلف و همچنین ارائه بهترین خدمات باعث شده است که از اعتبار مدرک بسیار بالایی برخوردار باشد. این شرکت با داشتن افراد متخصص در زمینه های مختلف اعم ازپزشکی، صنعتی، غذایی، توانسته است خدمات خود را به کشورهایی مانند عربستان، کویت، پاکستان، یونان، قبرس گسترش دهد.

مدرک بین المللی فتوشاپ

کلاس های فتوشاپ یکی از انواع دوره هایی است که مدرک بین المللی معتبری به آن داده می شود و همچنین برنامه فتوشاپ یک پردازشگر حرفه ای در زمینه ایجاد و ویرایش تصاویر دلخواه است. امروزه حتی کم کردن حجم عکس ها نیز به وسیله برنامه فتوشاپ امکان پذیراست. شما با شرکت در این دوره ها مهارت های زیادی را کسب می کنید. برای مثال مهارت هایی که با شرکت در دوره فتوشاپ به دست می آورید می توانند ویرایش کردن عکس ها، تنظیم نور مناسب عکس و فیلم، حذف کردن نکات منفی عکس مانند: حذف جای جوش، خال و افزودن هر تغییری که مورد دلخواه شما است می باشد.

 

پیشنهاد ویژه: اگر به یادگیری مهارت های کامپیوتری و همچنین کسب مدرک معتبر در این زمینه ها علاقمند هستید، شرکت در دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای را به شما پیشنهاد می دهیم.

مدرک بین المللی پایتون

دوره آموزشی پایتون یکی از دوره های جذاب برای علاقه مندان به برنامه نویسی می باشد و در سال های اخیر طرفداران بسیار جذب کرده است. زبان مورد استفاده در این برنامه یک زبان اسکریپتی است. این برنامه قابلیت رونمایی در بستر هایی همانند ویندوز، مکنیتاش، لینوکس را دارا می باشد. همچنین به خاطر داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود در شرکت های بزرگی مانند گوگل، فیسبوک، یوتیوب واینستاگرام در حال استفاده می باشد. شاید برای شما این سوال مطرح شود که بدون داشتن پیش زمینه می توان اقدام به آموزش این برنامه نمود؟ خوشبختانه پاسخ مثبت است. این برنامه حتی برای کسانی که هیچ سابقه ای در پلتفرم برنامه نویسی نداشته اند نیز مناسب است و همچنین برای برنامه نویسانی که در آینده قصد دارند به صورت حرفه ای وارد دنیای توسعه یافته وب شوند نیز مناسب است. از دیگربخش ها می توانیم به لیست مدارک بین المللی برنامه نویسی اشاره کنیم که شامل چهاربخش میباشد و پس ازفراگیری این دوره ها میتوانید در آزمون مربوطه شرکت کنید و مدرک معادل آن را در کشور مورد نظر دریافت کنید.

 

مدرک بین المللی آشپزی

صنعت غذا یکی از صنایعی است که همواره تا بشر درحال زندگی است ادامه خواهد داشت چرا که غذا یکی از نیاز های اصلی بشر می باشد و بدون خوردن غذا انسان تا چند روز بیشترزنده نمی ماند پس از نیازهای حیاتی به شمار می رود. از این رو علاقه مندان به این رشته می توانند با شرکت دردوره های مربوط به آشپزی اقدام به دریافت مدرک بین المللی آشپزی کنند و همچنین کشور هایی مانند استرالیا و کانادا از مقاصد خوبی برای مهاجران صنعت غذا به شمار می آیند.

مدرک بین المللی ICDL

این گواهی نامه یک مدرک بین المللی فنی حرفه ای است شامل آموزش هفت مهارت کامپیوتری و الکترونیک است مانند ورد، اکسل، اکسس، اینترنت، پاورپوینت، گوگل،ویندوزاست که جهت استخدام موسسات و مراکز و شرکت های دولتی و خصوصی لازم است فرد این گواهی را به عنوان مدرک توانایی کار با کامپیوتریا به عبارتی سواد الکترونیکی ارائه دهد. اهداف یادگیری این مدرک عبارت است از: پرورش سواد کامپیوتربرای همه، استفاده ازتحقیقات درتکنولوژِی اطلاعات، داشتن مهارت تخصصی هفت گانه همه افراد و تربیت افراد متخصص.

دریافت معتبر ترین گواهی نامه های بین المللی برای مهاجرت

دریافت معتبر ترین گواهی نامه های بین المللی برای مهاجرت

در این مقاله، توضیحاتی درباره مدرک های بین المللی ارائه شد. برای دریافت مدرک معتبر بین المللی می توانید در دوره های فنی حرفه ای شرکت کنید.

شرکت در دوره های فنی حرفه ای و دریافت مدرک رسمی فنی حرفه ای، به شما اعتباری بین المللی می بخشد. تمام مدارک رسمی که از سازمان فنی حرفه ای کشور صادر می شوند قابل ترجمه هستند و می توان از آن ها برای استخدام در شرکت های معتبر ایرانی و خارجی استفاده کرد البته به شرط این که مهارت انجام کار را نیز کسب کرده باشید و تنها کسب مدرک کافی نیست.

برای دریافت اطلاعات بیش تر در این باره می توانید با آموزشگاه آریا تهران به عنوان یکی از معتبر ترین آموزشگاه های زیر نظر فنی و حرفه ای تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید. همچنین مطالعه مقاله مدرک فنی حرفه ای بین المللی را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا می توان بدون شرکت کردن در کلاس ها مدرک فنی حرفه ای بین المللی کسب کرد؟

بله در صورتی که در یک رشته دارای مهارت بالایی هستید می توانید صرفا با شرکت کردن در ازمون ها، مدرک مربوطه را کسب نمایید.

کدام مدرک فنی حرفه ای دارای اعتبار بین المللی است؟

مدرک های رسمی فنی حرفه ای، همگی دارای اعتبار بین المللی و قابل ترجمه هستند.

مزیت داشتن مدرک بین المللی چیست؟

با داشتن مدرک بین المللی، در پیدا کردن شغل یا شروع یک کسب و کار در هیچ کجای دنیا مشکلی نخواهید داشت.

منبع