بخش رسانه در وردپرس یکی از بخش هایی است که شما باید در زمان کارکردن با سیستم مدیریت محتوای وردپرس باید با تنظیمات آن آشنا باشید.

در بخش رسانه ها شما می توانید تمامی تصاویر، فیلم‌ها، گیف، انیمیشن و غیره را در این بخش آپلود کنید.
همچنین یک سری فایل ها مثل فایل pdf و یا اگر فونت خاصی را قصد دارید در سایت خود استفاده کنید را می توانید در این بخش آپلود نمایید.

البته در زمان آپلود کردن فایل های چند رسانه ای در بخش رسانه ها شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که فضای هاست شما بی جهت اشغال نشود.

و تمامی تصاویر و فیلم های خود را با حجم مناسب در وب سایت آپلود کنید.

پیشنهاد ویژه » آموزش نصب وردپرس به صورت تصویری به همراه فیلم آموزش رایگان

آموزش بخش رسانه در وردپرس

یادگیری بخش رسانه و یا کتابخانه وردپرس بسیار راحت می باشد و شما برای آپلود کردن هر نوع عکس و یا فیلمی کافی است که به بخش رسانه ها مراجعه کنید که در این بخش دو گزینه کتابخانه و افزودن در اختیار شما قرار دارد.

پیشنهاد ویژه » خرید سایت آماده به صورت بهینه سازی شده با قیمت مناسب

در قسمت کتابخانه فایل های چند رسانه ای که قبلا بر روی وبسایت خود بارگذاری کرده اید قرار داده شده است، و در قسمت افزودن هم شما می توانید فایل های جدید را بر روی وب سایت خود اضافه نمایید.

نکته ۱ : برای فشرده سازی تصاویر قبل از درج کردن آنها در بخش رسانه ها می توانید به سایت های زیر مراجعه نمایید و به صورت آنلاین تصاویر وب سایت خود را فشرده سازی نمایید.

نکته ۲ :  برای فشرده سازی فیلم ها قبل از قرار دادن آنها در بخش رسانه ها می توانید با مراجعه به وب سایت زیر فیلم مورد نظر خود را فشرده سازی نمایید.

برای مطالعه » پیشخوان وردپرس

فیلم آموزش بخش رسانه در وردپرس

در بخش زیر شما می توانید فیلم آموزش بخش رسانه در وردپرس را مشاهده نمایید، در این ویدیوی آموزشی نحوه درج کردن انواع فایل های چندرسانه ای در بخش رسانه ها به شما توضیح داده شده است.

برای مطالعه » آموزش گذاشتن نوشته در وردپرس

برای مطالعه :

زمانی که شما فایل های چند رسانه ای مانند انواع فیلم ها و عکس ها را در بخش چندرسانه‌ای وردپرس درج می کنید طبیعتا فضای هاست شما اشغال می شود.

برای مطالعه » برگه ها در وردپرس

البته شما با استفاده از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ و یا با استفاده از وب سایت هایی که در بخش های قبلی به آنها اشاره کردیم تصاویر خود را می توانید تا حد امکان فشرده سازی نمایید تا فضای هاست شما را بیش از حد اشغال نکنند.

برای مطالعه » سیستم مدیریت محتوا چیست

اما نکته‌ای که وجود دارد زمانی که ما می خواهیم تعدادی فیلم را در وبسایت خود منتشر کنیم فیلم ها را هرچقدر هم که فشرده سازی نماییم بازهم حجم آنها سنگین است و منجر به اشغال شدن فضای هاست ما می شود.

که البته ما می توانیم با استفاده از یک هاست دانلود، فیلم های خود را در هاست دانلودی قرار دهیم و هاست دانلودی را به خواست اصلی خود متصل نماییم.

هر چند که انجام این کار مشکل را حل می کند اما نیازمند این هستیم که یک هزینه اضافی را بابت خرید هاست دانلودی صرف کنیم.

برای مطالعه » وردپرس چیست

در صورتی که فیلم‌هایی که ما قصد داریم در وب سایت خود قرار دهیم را بخواهیم به کاربران خود بفروشیم مجبور هستیم که هاست دانلودی را حتماً خریداری نماییم.

اما اگر فیلم های مربوطه به صورت رایگان بخواهند در بساط قرار بگیرند بهتر است که ما از شبکه های اجتماعی برای این کار کمک بگیریم.

برای مطالعه » آموزش ساخت سایت چندزبانه

که در ویدیوی آموزشی که در بخش قبلی خدمت شما ارائه دادیم نحوه انتشار فیلم ها در شبکه های اجتماعی مانند آپارات به صورت کامل توضیح داده شده که چگونه فیلم های خود را در آپارات منتشر کنید.

و همین که لینک سایت خود را در آپارات قرار دهید تا با انجام این کار فضای هاست خود را بی جهت اشغال نکنید و بتوانید فیلم های خود را در آپارات منتشر کنید تا به عنوان یک ابزار تبلیغاتی هم از این شبکه اجتماعی استفاده نمایید.

برای مطالعه » شرکت طراحی سایت در تهران

منبع »

https://atgo.ir/بخش-رسانه-در-وردپرس/