فروشگاه خانی بزرگترین نمایندگی خرید لرزه گیر در سراسر ایران با قیمتی ارزان و گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. برای خرید باکیفیت ترین لرزه گیر ها با ما تماس بگیرید.

021-66654100

نکات خرید لرزه گیر

لرزه گیر ابزاری برای جلوگیری از ارتعاشات و لرزه های نا خواسته بر روی خطوط  لوله ها است. در گذشته نیز لرزه گیری با انواع وسایل و مواد انجام می شده.

لرزه گیر ها انواع مختلفی دارند. بعضی آنها به صورت تکه ای از پلاستیک یا رابر هستند و در سانتریفیوژها، زیر پایه های موتور ها و . . . استفاه می شوند. این نوع از لرزه گیر ها، لرزه گیر ساده هستند.

نوعی دیگری از این لرزه گیر ها هستند که برای لرزش های سنگین استفاده می شوند به همین دلیل با تحمل و تالرنس بسیار زیاد ساخته می شوند. این نوع لرزه گیر پیچیده می باشد.

دستگاه لرزه نگار ضربات سیال برروی لوله ها را کاهش می دهد و ضربه ها ی قوچ را از بین می برد.

همچنین بر روی خطوط لوله آب و البته خطوط لوله نفت و گاز کبسیار کاربرد دارد.

ارتعاشات صنعتی ایران از برترین نمایندگی های خرید و فروش و پخش انواع لرزه گیر لاستیکی در خراسان می باشد.

شما همچنین میتوانید انواع شیرالات را با گارانتی و خدمات پس از فروش از فروشگاه خانی بزرگترین نمایندگی فروش شیرآلات صنعتی خریداری کنید.

نکاتی که در هنگام خرید لرزه گیر حتماً باید به آن ها توجه شود عبارتند از:

  1. هیچگونه عایق بندی نباید روی لوله ها صورت بگیرد. در صورتی که مجبور به این کار بودید عمل عایق بندی به گونه ای انجام دهید که امکان بازرسی پیچ و مهره ها به صورت دوره ای وجود داشته باشد.
  2. اگر عمل جوشکاری نزدیک لرزه گیر لاستیکی انجام شود باعث می شود که موجب خشکی لرزه گیر شود و در طی مدتی انعطاف خود را از دست بدهد.
  3. استفاده از محافظ مخصوص بر روی لرزه گیری که در محیط باز قرار دارد، باعث افزایش طول عمر این دستگاه لاستیکی می شود.
  4. سر پیچ فلنج ها نباید با بالشتک استیکی لرزه گیر تماس داشته باشد. قبل از راه اندازی سیستم این نکته را بررسی کنید تا بعداً به مشکل بر نخورید.
  5. قرار گیری وزن لوله ها بر روی بالشتک لاستیکی لرزه نگار باعث بهم خوردن اجزای این دستگاه می شود. پس با کمک تکیه گاه ها وزن لوله ها را مهار کنید.
  6. از جمع شدگی یا کشیدگی بیش از اندازه ها لوله ها جلوگیری کنید تا به بالشتک ها آسیب وارد نشود.
  7. رنگ آمیزی بالشتک لاستیکی دستگاه لرزه گیر دچار فرسودگی آن می شود بنابراین از رنگ کردن بالشتک ها خودداری کنید.

 قیمت انواع لرزه گیر در اصفهان

لرزه گیر ها از نظر جنس به دو دسته ی لرزه گیر فلزی و غیر فلزی تقسیم بندی می شود بنابراین قیمت آن بر اساس اندازه، رنگ، جنس و برند؛ متناسب با کاری که در آن به لرزه گیر نیاز دارید متفاوت می باشد. برای اطلاع بیشتر از قیمت ها به قسمت لرزه گیر سایت ارتعاشات صنعتی مراجعه فرمایید.

خرید و فروش لرزه گیر لاستیکی برند ارتعاشات صنعتی

برند ارتعاشات صنعتی، یکی از معتبر ترین نمایندگی های خرید و فروش و پخش انواع لرزه گیر لاستیکی است. شما با مناسب ترین قیمت می توانید لرزه گیر مورد نیاز خود را خریداری کنید.

همچنین میتوانید برای خرید انواع شیر گازی و اطلاع از لیست  قیمت شیر گازی در برند های مختلف با ما تماس بگیرید.

پخش لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران در اصفهان

انواع لرزه گیرها در جنس های لاستیکی مهاردار، تک جداره، دو جداره و. . . در نمیاندگی ارتعاشات صنعتی ایران موجود بوده و بهترین لرزه گیر ها را با مناسب ترین قیمت می توانید دریافت کنید. خرید و فروش لرزه گیر با نمایندگی ارتعاشات صنعتی ایران فقط مختص استان مشهد نبوده و به سراسر کشور ارسال محصول دارند.

خرید و فروش و پخش انواع لرزه گیر لاستیکی

وظیفه لرزه گیر ها دفع لرزش های ارتعاشات  در انواع لوله ها می باشد. همچنین انتخاب درست لرزه گیر در انواع مختلفی از اندازه و جنس و برند قرار دارد بسیار اهمیت داشته و در کارکرد لرزه نگار تاثیر گذار است. شما با مراجعه به نمایندگی ارتعاشات صنعتی ایران می توانید از بهترین قیمت و کیفیت لرزه نگار مورد نیاز خود بهره مند شوید.

منبع : بیرام کبیر